abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker dinsdag 5 mei 2015 @ 10:05:43 #51
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152289811
quote:
De andere kinderen raakte ook gewond
reactie onder het bericht:

Vreselijkķkk missgien waren ze onderweg inverband met ( mei vakantie) veel sterkte

bron
  dinsdag 5 mei 2015 @ 10:43:31 #52
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_152290795
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 10:04 schreef Ole het volgende:

[..]

het is hont :P
:D
pi_152290874
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 10:05 schreef maily het volgende:

[..]

reactie onder het bericht:

Vreselijkķkk missgien waren ze onderweg inverband met ( mei vakantie) veel sterkte

bron
Als we alle reacties op internet gaan bespreken is het forum te klein.
  donderdag 7 mei 2015 @ 21:52:46 #54
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_152384026
Op m'n werk ook weer een melding tegengekomen op een theeverpakking, alleen kan ik met mijn oude gare Nokia niet echt duidelijke foto's maken.. Dus het dan maar even overtypen;

quote:
Wegens te kort aan grondstoffen voor de productie van
Pickwick Brandnetel Citroengras Cranberry thee
vervangen wordt dit item tijdelijk door Pickwick Rooibos Honing
pi_152395185
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:52 schreef VRIDZ het volgende:
Op m'n werk ook weer een melding tegengekomen op een theeverpakking, alleen kan ik met mijn oude gare Nokia niet echt duidelijke foto's maken.. Dus het dan maar even overtypen;

[..]

Naast de kansloze tekst begrijp ik de alternatieve keuze niet. De smaken staan mijlenver uit elkaar. c_/
pi_152403512
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:05 schreef marcel.nl het volgende:

[..]

Naast de kansloze tekst begrijp ik de alternatieve keuze niet. De smaken staan mijlenver uit elkaar. c_/
Zal voor de alternatieve huisapotheek bedoeld zijn: cranberry tegen blaasontsteking en brandnetel om het bloed te zuiveren. Van citroengras kan ik me geen heilzame werking herinneren.
De smaak van deze combinatie lijkt me niets en het is de vraag of je deze drie wel mixen moet.
pi_152405481
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 20:30 schreef hoas het volgende:
[ afbeelding ]
Is vast een trol.
  Moderator vrijdag 8 mei 2015 @ 15:33:34 #58
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_152405562
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:41 schreef Zelva het volgende:

[..]

'Hoofd zekering van liften er uit"

Weer iemand werkloos. :(
Gelukkig moet de elektricein komen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_152443690
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Is eigenlijk meer iets voor dit topic: TTK / Ruggespraak 4 ;)
Is er ook een topic voor krantenartikelen die raar geschreven zijn?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 22:46:07 #60
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_152444050
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:05 schreef marcel.nl het volgende:

[..]

Naast de kansloze tekst begrijp ik de alternatieve keuze niet. De smaken staan mijlenver uit elkaar. c_/
't Is niet eens hetzelfde product.
  zondag 10 mei 2015 @ 19:58:05 #61
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_152467533
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:46 schreef Zelva het volgende:

[..]

't Is niet eens hetzelfde product.
Enige toelichting; het ging om een verpakking met meerdere smaken thee erin, waarvan er eentje dus niet meer voorradig was.
  zondag 10 mei 2015 @ 20:00:47 #62
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_152467636
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:58 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Enige toelichting; het ging om een verpakking met meerdere smaken thee erin, waarvan er eentje dus niet meer voorradig was.
Rooibos is geen thee.
pi_152481243
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:00 schreef Zelva het volgende:

[..]

Rooibos is geen thee.
Brandnetel Citroengras ook niet. Dat is een infusie (maar in Nederland vaak "thee" of "kruidenthee" genoemd)
pi_152554755
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_152561103
Recent gezien bij de kruidvat, geen grote schrijffout, wel een dure :P
Liefde en infectie
  woensdag 13 mei 2015 @ 15:39:25 #66
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_152561324
  woensdag 13 mei 2015 @ 15:40:08 #67
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_152563270
quote:
De commercie binnen de medische sector begint toch een beetje uit de hand te lopen. *O*
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_152566492
quote:
Klacht: verdachte email, Intrum Justitia

*********** op 27 april 2015 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Mijn Klacht:
ik ontving een email van intrum justitia over een te betalen bedrag. bij een betalingspoging gaf mijn ing de melding ”rekening nummer mogelijk foutief ingevuld”. ook de bijlage van de email durf ik niet te openen ivm virusgevaar. Zie hier de email:
Behandeld door : TransIP Domein Registratie
Direct tel. nr. : 088 – 452 71 31

Openstaande vordering, BELANGRIJK!

Geachte mevrouw/heer.

In de bijgevoegde factuur verwijzen wij u naar de eerder ontvangen herinnering(en). Wij stellen u hierbij
de gelegenheid om het verschuldigde bedrag van ¤93,50 met rente binnen 14 dagen te voldoen op
ons IBAN-rekeningnummer NL50ABNA0471467210 t.n.v. St. Derdengeleden Intrum Justitia Nederland B.V.
onder vermelding van het referentienummer.

Blijft betaling uit, dan zijn wij genoodzaakt cliënt te adviseren om over te gaan tot het opstarten van een
gerechtelijke procedure. De kosten die hieruit voortvloeien zullen geheel voor uw rekening komen.
Voor directe betaling en meer informatie over deze vordering gaat u naar onze website www.intrum.nl
U kunt hiervoor de gegevens gebruiken die op de factuur staan vermeld. U kunt hier
ook terecht voor overige vragen.

Hoogachtend,

Intrum Justitia

De buitengerechtelijke incassokosten kunnen zijn verhoogd met btw in het geval dat de schuldeiser een niet
btw-plichtige ondernemer is in de zin van art. 7 en 11 van de Wet op de omzetbelasting 1968

Intrum Justitia Nederland BV Handelend onder de naam Intrum Justitia
Postbos 84096 2508 AB Den Haag H.R. Den Haag 27134582
BTW nr. NL008488666B01 Lid van NVI

Gewenste Oplossing:
Als de onduidelijkheden worden opgelost. wat moet ik betalenb, waarom en aan wie. het moet een duidelijk kloppend rekeningnummer zijn, zodat alle schijn van spam weggenomen wordt. ik zou willen dat intrum met mij contact hierover opneemt. ik betaal uiteraard het bedrag als het klopt.
pi_152613144
AD weer: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-neergeschoten.dhtml

quote:
Een agent is in de nacht van donderdag op vrijdag op het Kwikstaartpad in Den Haag in zijn been gestoken door een verwarde man. Vervolgens is de verdachte uitgeschakeld door hem neer te schieten. Of dat door de gewonde agent is gebeurd of een collega is onduidelijk.

De verwondingen van de neergestoken politieman vallen volgens een woordvoerder van de politie mee. Over de toestand van de verwarmde man is nog niets bekend. Medische zorg is onderweg.

Het ging vlak voor 5.00 uur mis toen de politie af ging op een melding over een conflict tussen twee personen. Op straat werd een van hen met een mes gesignaleerd. Kort daarop kwam het tot het steekincident. Wat er precies aan vooraf ging kon de politie vrijdagochtend niet vertellen.
Volgens mij was hij oververhit.
pi_152613233
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 07:21 schreef Teslynd het volgende:
AD weer: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-neergeschoten.dhtml

[..]

Volgens mij was hij oververhit.
Nu.nl had precies dezelfde fout.
Somebody that I used to know
pi_152637460
De "Veelgestelde vragen" pagina van fiber.nl is om te huilen. Ik heb op het punt gestaan om een glasvezelabbo bij ze af te sluiten tot ik die pagina gelezen had. Dat komt allemaal zo onprofessioneel over dat mijn vertrouwen in de club meteen weg was.

Onnoemelijk veel foutief spatiegebruik, onterechte hoofdletters, d/t-fouten, slechte interpuncite, gewoonweg krom Nederlands, en nog heel veel meer. Hieronder een kleine selectie. Ik laat het aan de lezer om alle fouten te vinden.

quote:
WAT GAAT GLASVEZEL AANNEMER ALLEMAAL DOEN
Dat hangt af van de status van uw glasvezel aansluiting. Als deze al is afgemonteerd in uw woning dan komt de glasvezel aannemer uw modem activeren.

Als uw glasvezel nog in hun huis moet worden aangesloten dan verschilt het per situatie. De Glasvezel aannemer van de netwerkbeheer kan u hierover informeren bij het maken van de afspraak.
quote:
IK HEB AL GLASVEZELMODEM, WAT NU
Als u al een glasvezel heeft is dat goed nieuws! Het enige wat er dan nog hoeft te gebeuren is dat we uw lijn activeren of overnemen. Dit zorgt ervoor dat de levering nog sneller zal verlopen.
quote:
HOE DRINKT DE MONTEUR ZIJN KOFFIE
In een kopje, sommige zwart, sommige met iets erin.
quote:
IK HEB BESTELD BIJ VERKOOP MAAR KOMT NIET OVEREEN
Dat zou heel vervelend zijn en zoeken we graag voor u uit.
Wij hebben u na het ontvangen van uw aanvraag u een welkomstbrief met daarbij een orderbevestiging gestuurd. In deze brief hebben we u verzocht om de gemaakte afspraken te controleren en eventuele fouten hierin door te geven. Tevens hebben we u in de welkomstbrief de mogelijkheid geboden om uw aanvraag nog te wijzigen of te annuleren.
Heeft u naar aanleiding van de ontvangen welkomstbrief en orderbevestiging een fout geconstateerd tussen wat u heeft aangevraagd en wat wij hebben bevestigt, neemt u dan contact op met onze klantenservice of stel uw vraag via MyFiber.
quote:
WAAROM MOET IK AANSLUITKOSTEN BETALEN
Met de aansluiting van uw Fiber aansluiting zijn hoge kosten gemoeid, daarom betaald u eenmalig aansluitkosten. Deze zijn een fractie van de werkelijke kosten, de rest nemen wij op ons.
De aansluitkosten brengen wij bij de start van de levering via een automatisch incasso bij u in rekening zoals we zijn overeengekomen bij de aanvraag. Als dit incasso mislukt kan dit de levering van uw Fiber aansluiting vertragen
quote:
WANNEER MOET IK MIJN PROVIDER OPZEGGEN
Dat is lastige vraag en voor iedereen anders.
Als u zeker wilt zijn dat u nooit zonder komt te zitten adviseren we u om uw aanbieder pas op te zeggen als alle diensten zijn opgeleverd. Hierbij moet u wel rekeninghouden met dubbele lasten voor de overlappende periode.
Het is sowieso van groot belang dat u pas uw huidige provider / aanbieder op zegt als u weet wanneer u wordt aangesloten
quote:
Digitale televisie via DVB-C
Standaard in alle pakketten inclusief televisie.
Onbeperkt televisie aansluiten via het bestaande COAX netwerk in uw huis zoals u gewent bent
Deze is van een andere categorie. Watt is de eenheid van vermogen, en dat is uit te drukken in energie (of arbeid) per tijdseenheid. Watt per uur slaat daarom nergens op.
quote:
HOEVEEL STROOM VERBRUIKT DE SETTOPBOX
De Settop box zonder opname verbruikt ongeveer 8 watt per uur.
De Settop box met opname verbruikt ongeveer 12 watt per uur.
De eenmalige borg:
quote:
WIENS EIGENDOM IS DE SETTOPBOX
Als u de settop box in bruikleen heeft is deze van Fiber Nederland.
U heeft hier dan een eenmalige borg voor betaald.
Indien u de settop box heeft aangeschaft is het uw eigendom.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2015 22:54:24 ]
pi_152642807
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 07:45 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Nu.nl had precies dezelfde fout.
Iedereen kopieëert van elkaar zonder echt te lezen wat er staat?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 mei 2015 @ 13:41:21 #74
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_152648904
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 02:53 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Iedereen kopieëert van elkaar zonder echt te lezen wat er staat?
dat is gewoon het ANP bericht wat ze integraal plaatsen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_152670405
quote:
De kans op de ontmoeting met een everzwijn of edelhert is hier in deze stille bossen niet ondenkbeeldig.
Van een reissite.
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')