abonnement Unibet Coolblue
pi_151957209
Ik heb vandaag gesolliciteerd bij een aantal winkels, maar al deze winkels hebben verschillende wachttijden voor een antwoord. Dus wat als ik bij winkel A het liefste wil werken, maar die misschien pas over 3 weken iets van zich laten horen en winkel B komende week al met de vraag komt of ik bij hun in de winkel wil werken? Kan ik dan bij winkel B al een contract tekenen en mocht winkel A dan nog met een antwoord komen, mijn contract bij winkel B annuleren en gewoon een contract tekenen bij winkel A?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groeten Brianee
pi_151957615
quote:
5s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:36 schreef Brianee het volgende:
Ik heb vandaag gesolliciteerd bij een aantal winkels, maar al deze winkels hebben verschillende wachttijden voor een antwoord. Dus wat als ik bij winkel A het liefste wil werken, maar die misschien pas over 3 weken iets van zich laten horen en winkel B komende week al met de vraag komt of ik bij hun in de winkel wil werken? Kan ik dan bij winkel B al een contract tekenen en mocht winkel A dan nog met een antwoord komen, mijn contract bij winkel B annuleren en gewoon een contract tekenen bij winkel A?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groeten Brianee
Alhoewel het verre van netjes is; ja, dat kan.

Tijdens je proeftijd mag je je contract direct opzeggen.
pi_151958310
WGR?
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_151958430
@Grote_Held_99 Hoelang duurt deze proeftijd gemiddeld bij een supermarkt?
pi_151958458
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:20 schreef Brianee het volgende:
@Grote_Held_99 Hoelang duurt deze proeftijd gemiddeld bij een supermarkt?
Geen idee. 1 maand? 2 maanden?
pi_151958540
@Grote_Held_99 Oww oke! Dat is lang genoeg want bij de meeste supermarkten duurt het maximaal 2 weken voor ik een antwoord krijg en de winkel waar ik het liefst wil werken doet er 3 weken over. Het is inderdaad niet erg netjes, maarja wat moet, dat moet.
pi_151959654
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:21 schreef Grote_Held_99 het volgende:

[..]

Geen idee. 1 maand? 2 maanden?
Hangt af voor hoe lang je contract is. Minder dan 2 jaar betekent een maximum van één maand, dacht ik.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_151959692
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:08 schreef miro86 het volgende:

[..]

Hangt af voor hoe lang je contract is. Minder dan 2 jaar betekent een maximum van één maand, dacht ik.
Ik geloof je direct ;) voor de rest kan dit topic het snelst een snelle dood sterven, aangezien het doel al bereikt is, en het op de verkeerde plek staat :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')