Haha, volgens mij is het iets groter dan je denkt. Wil gewoon niet zoals vroeger zuipen en op bed/strand liggen.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:28 schreef Dven het volgende:
5 dagen een auto huren? Geen zorgen, dan zie je het hele eiland
Je rijdt binnen anderhalf uur van de ene kant naar de andere kant van het eiland.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:50 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is het iets groter dan je denkt. Wil gewoon niet zoals vroeger zuipen en op bed/strand liggen.
Ik ben er geweest en na 3 dagen rijden had ik alles al gezien.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:50 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is het iets groter dan je denkt. Wil gewoon niet zoals vroeger zuipen en op bed/strand liggen.
Ik ben in een half uur van de ene kant van Den Haag naar de andere kant, maar heb echt niet alles gezien in een dag.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben er geweest en na 3 dagen rijden had ik alles al gezien.
Eiland is ongeveer zo groot als Friesland, je bent in een half uur tot 3 kwartier van de ene kust naar de andere kust.
Druipsteengrotten waren erg mooi, natuurparkje is mooi mits het recentelijk geregend heeft, anders doet alles vrij dor aan. Zat in Alcudia, mooi strand met weinig feestvierders (mocht je daar geen zin in hebben). Ik ben toen wel in La Palma geweest alleen niet de stad zelf in geweest. Westkant is ook mooi om te rijden trouwens, veel natuur en rotskusten. De slingerweggetjes zijn erg mooi.
Hotels hebben vaak brochures met bezienswaardigheden en excursies.
Den Haag staat dan ook vol met verkeerspleinen incl verkeerslichten en drukte.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:19 schreef JDx het volgende:
Ik ben in een half uur van de ene kant van Den Haag naar de andere kant, maar heb echt niet alles gezien in een dag.
Is er maar zo weinig te zien dan? Of heb je alles gezien als je 1 strand hebt gezien?
Nice, thanks!quote:Op donderdag 23 april 2015 11:37 schreef KolonelBroodje het volgende:
Sa Calobra en Cap de Formentor zijn wel echte aanraders met de auto of met de fiets? Sa Calobra staat bekend om de vele haarspeldbochten. Ik ben zelf nu 5 keer op Mallorca geweest.
Sa Calobra:
[ afbeelding ]
Cap de Formentor:
[ afbeelding ]
Erg mooie foto's, die route helaas niet gereden. Zeker aan te raden om daarheen te gaan en dan via de westkust naar het zuiden te rijden. Je rijdt niet constant langs de rotsen maar ook een stukje landinwaarts door een natuurgebied heen. Veel bochtjes door de bossen heen.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:37 schreef KolonelBroodje het volgende:
Sa Calobra en Cap de Formentor zijn wel echte aanraders met de auto of met de fiets? Sa Calobra staat bekend om de vele haarspeldbochten. Ik ben zelf nu 5 keer op Mallorca geweest.
Sa Calobra:
[ afbeelding ]
Cap de Formentor:
[ afbeelding ]
Lees wel dat hotels vol senioren zitten, is dat op 1 plek of overal zo?quote:Op donderdag 23 april 2015 11:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Den Haag staat dan ook vol met verkeerspleinen incl verkeerslichten en drukte.
In 3 dagen kun je behoorlijk veel zien ja, denk dat je met 1 vol dag ook wel alles hebt gezien in Den Haag.
De wegen zijn goed begaanbaar en als je buiten het hoogseizoen om gaat dan kun je overal relatief snel en eenvoudig komen.
Nee johquote:Op donderdag 23 april 2015 17:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Lees wel dat hotels vol senioren zitten, is dat op 1 plek of overal zo?
Deze zagen we ook, we willen wel een beetje luxe en hip, maar niet tussen de 16-jarigen zitten:quote:Op donderdag 23 april 2015 17:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee joh
Wel veel Duitsers. Snap alleen niet waarom je in het uiterste zuid westen zou gaan zitten
Zal es een link dumpen waar ik zat
Wij willen helaas wel graag uitzicht op zee en niet té ver van Palma.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Noordkant van het binnenland van het eiland is erg mooi, zeker in het voorjaar. Met wat geluk kan je gieren zien. Had daar een huisje gehuurd van een particulier
Soller gaan we meepakken en natuurlijk met de auto richting Sa Calobra.quote:Op zondag 26 april 2015 07:13 schreef Ellatjuh het volgende:
ik heb familie wonen in Pollensa, kom er vaak.
mooi eiland wel, heb het meeste wel al gezien maar dat maakt niet uit.
je kan er lekker wandelen.
Soller is ook een leuk plaatsje
Dat soort plekken willen we juist vermijdenquote:Op donderdag 30 april 2015 12:57 schreef VarkensHart het volgende:
MegaPark in El Arenal.
Gratis sletjes en veel drank jwt
Pollença is een mooi en leuk dorpje. De route door de bergen van Pollença naar Soller is ook een aanrader.quote:Op zondag 26 april 2015 07:13 schreef Ellatjuh het volgende:
ik heb familie wonen in Pollensa, kom er vaak.
mooi eiland wel, heb het meeste wel al gezien maar dat maakt niet uit.
je kan er lekker wandelen.
Soller is ook een leuk plaatsje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |