En als je eens per maand seks hebt met een transgender en het echt puur om de seks gaat?quote:Op donderdag 23 april 2015 10:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Een keertje en nooit weer omdat het tegenviel is anders dan eens in de maand seks hebben met hetzelfde geslacht en blijven beweren dat je niet bi bent(of homo).
Bi-schierig kan en is wat anders vind ik, dan weet je gewoon nog niet zeker of het wat is voor jou.
Maar in ieder geval geen hetero en zeker niet homofoob.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:55 schreef Luxuria het volgende:
Er zijn gewoon mensen die op seksueel vlak meer open staan voor andere dingen en van alles willen uitproberen. Als je dan eens een piemel wil proberen wil niet zeggen dat je meteen homo bent.
waarom niet?quote:Op donderdag 23 april 2015 14:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maar in ieder geval geen hetero en zeker niet homofoob.
Nee, maar ook geen carnivoor.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:26 schreef sjattie82 het volgende:
Als ik een keer een groenteburger eet ben ik toch ook niet direct een vegetariër?
Bi SEKSUALITEIT. Dat gaat dus om seks, seksuele aantrekkingskracht. Het heeft geen bal met liefde of wat dan ook te maken. Het ja maar ik wil geen liefdesrelatie heeft hier dus niets mee te maken, dat is weer een smoes, weer een angst voor een hokje.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:51 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
En als je eens per maand seks hebt met een transgender en het echt puur om de seks gaat?
quote:Op donderdag 23 april 2015 00:41 schreef Tamashii het volgende:
Er zijn talloze redenen waarom mensen niet voor hun geheime fantasieën uitkomen.
Dit dus.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:55 schreef Teydelyk het volgende:
Piemels leuk vinden =/= homo zijn. Het is niet zo zwart wit.
http://40.media.tumblr.com/tumblr_m3a2caLSux1rqu6r2o1_500.png
Als je dit aantrekkelijk vind ben je gay, want heeft een lul.
http://static.tumblr.com/(...)qgokg4ww00cwg0k0.jpg
Als je dit aantrekkelijk vind ben je hetero. Want heeft een kut. Toch? Food for thought.
Dat lijkt me inderdaad wel een goed woord aangezien er dus geen echt hokje voor bestaat.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Bi SEKSUALITEIT. Dat gaat dus om seks, seksuele aantrekkingskracht. Het heeft geen bal met liefde of wat dan ook te maken. Het ja maar ik wil geen liefdesrelatie heeft hier dus niets mee te maken, dat is weer een smoes, weer een angst voor een hokje.
Disclaimer, het is iedereens goed recht om zijn/haar eigen hokjes te maken als de hokjes die er zijn niet goed voelen, dit is alleen wat ik ervan vind.
Is iemand veranderd van man naar vrouw, dan beschouw ik iemand als vrouw. Iemand gaat niet voor niets de ellende van verbouwingen en hormonen door, die hebben de titel vrouw(of man als het andersom is) gewoon met vlag en wimpel verdient.
De shemales e.d. vind ik wat lastig te schalen, dat zal afhangen van het persoon. Is iemand in overgang tussen man en vrouw, is het doel vrouw worden dan zal ik dat persoon als vrouw zien. Is dat persoon niet van plan te veranderen, "half" te blijven en tevreden daarmee te zijn dan weet ik niet hoe ik iemand moet schalen, dat laat ik dan aan dat persoon over(neem over hoe zij zichzelf zien).
De man(of vrouw) die daar seks mee heeft omdat het een vrouwenlijf met een piemel is vind ik ook lastiger in te schalen, ken daar niet echt een term voor. Biseksueel kan je dat niet echt noemen, panseksueel past ook al echt niet. Laten we er gewoon een piemel fascinatie van maken
Geheel hetero-seksueel kan je het iig ook niet noemen.
Dat noem je ook wel vrouwenquote:Op donderdag 23 april 2015 00:21 schreef CaryAgos het volgende:
Ik las op FOK! meerdere malen posts van personen die beweren dat ze hetero zijn maar wel een piemel in hun mond en/of kont willen hebben.
Naar onderzoek blijkt dat wel meer mensen dat hebben en dat er zelfs homofoben zijn die fantaseren over een piemel en dan voornamelijk in hun mond i.c.m. de piemel klaarpijpen.
Hoe kan dit, willen die personen het gewoon niet toegeven of zijn er andere redenen?
Omdat hetero's geen seks met hetzelfde geslacht hebben en homofoben geen homoseksuele seks hebben met homo's, die zijn namelijk bang van homo's.quote:
Onzin. De mensen uit de voorbeelden hebben een uiterlijk dat niet bij hun geslachtsdeel past. En dergelijke personen vormen een uitzondering en zeker niet de geldende norm. Als jij als man valt op een man die in alles mannelijke kenmerken heeft behalve een vagina heeft ben je homoseksueel of biseksueel of een ander smaakje. In ieder geval niet zuiver hetero.zelfde geldt voor wanneer je als man op vrouwen met piemels (wat gewoon mannen zijn die zich als vrouw hebben verkleed) . Dan ben je niet zuiver hetero.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:55 schreef Teydelyk het volgende:
Piemels leuk vinden =/= homo zijn. Het is niet zo zwart wit.
http://40.media.tumblr.com/tumblr_m3a2caLSux1rqu6r2o1_500.png
Als je dit aantrekkelijk vind ben je gay, want heeft een lul.
http://static.tumblr.com/(...)qgokg4ww00cwg0k0.jpg
Als je dit aantrekkelijk vind ben je hetero. Want heeft een kut. Toch? Food for thought.
ik probeerde aan te geven dat het niet zo zwart wit is als gay/bi/hetero en niks anders.quote:Op vrijdag 24 april 2015 01:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Onzin. De mensen uit de voorbeelden hebben een uiterlijk dat niet bij hun geslachtsdeel past. En dergelijke personen vormen een uitzondering en zeker niet de geldende norm. Als jij als man valt op een man die in alles mannelijke kenmerken heeft behalve een vagina heeft ben je homoseksueel of biseksueel of een ander smaakje. In ieder geval niet zuiver hetero.zelfde geldt voor wanneer je als man op vrouwen met piemels (wat gewoon mannen zijn die zich als vrouw hebben verkleed) . Dan ben je niet zuiver hetero.
Niet dat daar iets mis mee is maar je houdt echt alleen jezelf voor de gek.
Dan ben ik zeker moslim.quote:Op donderdag 23 april 2015 00:57 schreef Tamashii het volgende:
Het is een beetje hetzelfde als wanneer je iets heel erg haat.
wel beetje makkelijk dit he , vind je niet?quote:Op donderdag 23 april 2015 00:57 schreef Tamashii het volgende:
De mensen die het hardst schreeuwen iets niet te zijn, zijn vaak de mensen die het stiekem wel verlangen.
Het is een beetje hetzelfde als wanneer je iets heel erg haat. Je haat het dat iemand bijvoorbeeld de discussie elke keer omdraait in iets anders. Of een bepaalde eigenschap bij iemand. Je haat het omdat je het herkent. Je kan iets niet haten, wat je niet kent. Dan ben je alleen verbaasd. Maar dat is meer richting de echt psychologische kant op.
Punt is, mensen zijn bang om voor voorkeuren uit te komen omdat ze bang zijn veroordeeld te worden. Ze voelen zich niet prettig of veilig genoeg om het te delen. Zeker niet als er een beetje een taboe op rust. En ja ook op homoseksualiteit ligt soms in bepaalde kringen nog een taboe.
Alle homofoben zijn gay he.....quote:Op donderdag 23 april 2015 00:21 schreef CaryAgos het volgende:
Ik las op FOK! meerdere malen posts van personen die beweren dat ze hetero zijn maar wel een piemel in hun mond en/of kont willen hebben.
Naar onderzoek blijkt dat wel meer mensen dat hebben en dat er zelfs homofoben zijn die fantaseren over een piemel en dan voornamelijk in hun mond i.c.m. de piemel klaarpijpen.
Hoe kan dit, willen die personen het gewoon niet toegeven of zijn er andere redenen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |