lees: wanneer ga je nou eens sporten!quote:Op woensdag 22 april 2015 20:17 schreef beertjeknuffel het volgende:
... Jij kan er ook niets aan doen dat jij niet zo'n mooi lijf hebt....
Dit zijn geen uitspraken die je er eventjes uitfloept...quote:Op woensdag 22 april 2015 20:23 schreef beertjeknuffel het volgende:
Hij zei het niet met opzet denk ik. Het floepte er gewoon uit.
Daarbij is hij altijd open over mooie vrouwen etc.
Hij heeft ook al meedere malen aangegeven dat hij mijn benen en billen mooier zou vinden als ik meer zou sporten, maar ik vind 6 keer een uur in de week genoeg.
Ja dus? Jij wil die sappige pik van je ex toch ook nog wel eens in je mondje voelen spuiten? Hij is tenminste eerlijk. Jij bent naïef en bovendien leugenachtig.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:17 schreef beertjeknuffel het volgende:
Nu heeft hij laatst tussen neus en lippen door verteld dat zijn ex een heel erg lekker lichaam heeft. Letterlijk dit: ''zij heeft zó'n lekker lichaam. Ik zou haar best nog wel een keer willen doen. Jij kan er ook niets aan doen dat jij niet zo'n mooi lijf hebt. Vooral haar borsten zou ik nog wel lekker een keer willen vastpakken.''
Gewoon een burka dragen met gaten voor jouw gaten.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:17 schreef beertjeknuffel het volgende:
Hoi.
Ik zit ergens heel erg mee, en zou daar graag jullie mening over willen.
Ik heb sinds anderhalf jaar een ontzettende lieve vriend. Hij houd oprecht van mij, en laat dat ook op verschillende manieren merken. Ik hou ook van hem.
Nu kijkt hij sinds het begin al graag naar mooie vrouwen en steekt dat niet onder stoelen of banken. Vooral wanneer ik een ''onzeker momentje'' heb, kan dit best hard binnenkomen
Nu heeft hij laatst tussen neus en lippen door verteld dat zijn ex een heel erg lekker lichaam heeft. Letterlijk dit: ''zij heeft zó'n lekker lichaam. Ik zou haar best nog wel een keer willen doen. Jij kan er ook niets aan doen dat jij niet zo'n mooi lijf hebt. Vooral haar borsten zou ik nog wel lekker een keer willen vastpakken.''
Nu vind hij dat ik me niet aan moet stellen, maar ik word er ontiegelijk onzeker van.
Vinden jullie dat ik me aanstel? Of ook logisch dat ik even een tijdje nodig heb om me hierover heen te zetten?
xoxo
Dit inderdaad. Tenzij er ineens allerlei lichamelijke veranderingen plaatsvinden - met name in gewicht - lijkt het mij niet dat je ineens het lichaam van je ex niet meer aantrekkelijk vindt.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dus? Jij wil die sappige pik van je ex toch ook nog wel eens in je mondje voelen spuiten? Hij is tenminste eerlijk. Jij bent naïef en bovendien leugenachtig.
Ditquote:
Vriend in kwestie gespotquote:Op woensdag 22 april 2015 20:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dus? Jij wil die sappige pik van je ex toch ook nog wel eens in je mondje voelen spuiten? Hij is tenminste eerlijk. Jij bent naïef en bovendien leugenachtig.
Eens kijken hoe hij zou reageren als ts dit tegen haar vriend zou zeggen.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dus? Jij wil die sappige pik van je ex toch ook nog wel eens in je mondje voelen spuiten?
Nou begin ik te denken dat je gewoon aan het trollen bent eerlijk gezegdquote:Op woensdag 22 april 2015 20:23 schreef beertjeknuffel het volgende:
Hij zei het niet met opzet denk ik. Het floepte er gewoon uit.
Daarbij is hij altijd open over mooie vrouwen etc.
Hij heeft ook al meedere malen aangegeven dat hij mijn benen en billen mooier zou vinden als ik meer zou sporten, maar ik vind 6 keer een uur in de week genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |