Is het pech of CL?quote:Op woensdag 22 april 2015 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook een keer gedaan met de trein, reed ie niet
Ik had dat richtingFrankrijk (Angers). Niet de Thalys maar een "gewone trein". Die kwam dan vanuit Belgie aan, alleen soms haalde ie Nederland gewoon niet, Ging ie halverwege Belgie gewoon omdraaien en weer terug naar Frankrijk. Sta je dan in Nederland op dat dign te wachten.... komt ie niet. "Ja die van over 2 uur misschien wel hoor!"quote:Op woensdag 22 april 2015 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook een keer gedaan met de trein, reed ie niet
Ja precies. Dat bedoelde ik ook met het "de trein naar Berlijn" stuk. Kun je wel klagen dat t 6u in de trein is, maar als je gaat vliegen heb je ook die hele rompslomp met inchecken en op tijd er zijn etc etc. Dan ben je alles bij elkaar opgeteld ook heel wat uren kwijt. Laat mij dan maar alvast onderweg zijn in een trein en lekker rondkijken door t raampje hoor.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
En 15 min voor vertrek er zijn en niet 2 uur.
Berlijn met de auto gedaan. ff planken en je bent erquote:Op woensdag 22 april 2015 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Dat bedoelde ik ook met het "de trein naar Berlijn" stuk. Kun je wel klagen dat t 6u in de trein is, maar als je gaat vliegen heb je ook die hele rompslomp met inchecken en op tijd er zijn etc etc. Dan ben je alles bij elkaar opgeteld ook heel wat uren kwijt. Laat mij dan maar alvast onderweg zijn in een trein en lekker rondkijken door t raampje hoor.
Gewoon op de fiets. Is nog gezond ook.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Berlijn met de auto gedaan. ff planken en je bent er
Wij mochten na twee uur wachten met z'n honderden eerst in de gewone trein naar Brussel, met alle koffers en het overige reisvolk, en dan in Brussel overstappen op de Thalys, maar aangezien we onze eigen trein dus ruimschoots gemist hadden (hij had een omleiding gehad in NL maar dat hoorden we pas toen we al een uur in Rotterdam stonden) konden we daar eigenlijk niet in. Jammer dan, gewoon ergens gaan zittenquote:Op woensdag 22 april 2015 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had dat richtingFrankrijk (Angers). Niet de Thalys maar een "gewone trein". Die kwam dan vanuit Belgie aan, alleen soms haalde ie Nederland gewoon niet, Ging ie halverwege Belgie gewoon omdraaien en weer terug naar Frankrijk. Sta je dan in Nederland op dat dign te wachten.... komt ie niet. "Ja die van over 2 uur misschien wel hoor!"
Kan ik niet zo goed tegen.
quote:Op woensdag 22 april 2015 13:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Berlijn met de auto gedaan. ff planken en je bent er
Tja een beetje nadenken voor vertrek is niks mis meequote:Op woensdag 22 april 2015 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ook gedaan, maar op kerstavond en met sneeuw.
Dat was geen "ff planken" meer. Dat was een file van zeker 4 uur
Die sneeuwstorm was niet aangekondigd en dat ongeluk ook nietquote:Op woensdag 22 april 2015 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja een beetje nadenken voor vertrek is niks mis mee
Alsof je niet in je leren string op milkshake staatquote:Op woensdag 22 april 2015 13:11 schreef Ang3l het volgende:
Nou heb ik zin in vakantie.
Maar eerst ff een festivalletje uitzoeken. Volgens mij wordt t Mundial, vanwege Xavier Rudd en Pierce Brothers.
Ben vorig jaar ook niet geweest.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof je niet in je leren string op milkshake staat
Ik ben er alleen geweest met 33 graden. Dan is het ook niet echt leuk.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben vorig jaar ook niet geweest.
Bij Milkshake wacht ik tot t allerlaatste moment. Is nl echt geen zak aan als t weer niet meezit.
Nee ik vind t ook niet uiterst boeiend hoor. Vond t leuk vanwege de groep en vanwege t weer, maar goed, dat kan elders ook. Ik vond t niet niet-leuk, maar ook niet extreem boeiend. Vandaar vorig jaar niet geweest.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben er alleen geweest met 33 graden. Dan is het ook niet echt leuk.
Ik ben twee jaar geleden alleen geweest een paar uurtjes. Niet mijn doelgroep en zeker niet als je wat leter komt met heet weerquote:Op woensdag 22 april 2015 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik vind t ook niet uiterst boeiend hoor. Vond t leuk vanwege de groep en vanwege t weer, maar goed, dat kan elders ook. Ik vond t niet niet-leuk, maar ook niet extreem boeiend. Vandaar vorig jaar niet geweest.
Wie noem je nu vergane glorie?!quote:
Ja dat valt mij dan natuurlijk weer wat minder op, en ligt er aan bij welke tent je gaat staan denk ik. Maar ik kan me voorstellen wat je bedoeltquote:Op woensdag 22 april 2015 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben twee jaar geleden alleen geweest een paar uurtjes. Niet mijn doelgroep en zeker niet als je wat leter komt met heet weer![]()
Dan heb je er als hetero weinig meer te zoeken
Ik post hier toch mutsjequote:Op woensdag 22 april 2015 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie noem je nu vergane glorie?!
Kijk naar je Eigen lekek fietsbanden, trut!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |