Ah ok, dan is die tekening gelukkig fout. Zie daar de eerste 5 raampjes en de achterste 5 met een eerste klas streep.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
valt mee. Het zijn slechts acht vierzits in de trein. Ben wel met je eens dat het een tikkeltje veel is
Apeldoorn.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:47 schreef James1988 het volgende:
Wat is je vertrekpunt? NS International zal je waarschijnlijk over Arnhem sturen, terwijl het veel logischer kan zijn om via Venlo of zelfs Heerlen te reizen als je uit die regio komt.
Ik zag het inderdaad. Snelheid dan.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:59 schreef James1988 het volgende:
Het kan wel goedkoper (¤ 29) maar dan moet je 5 keer overstappen (in Zutphen, Nijmegen, Venlo, Düsseldorf en Mainz). 08:36 uit Apeldoorn, 15:15 aankomst in Frankfurt.
Het is aan jou wat belangrijker is: snelheid of prijs.
Wel in Amsterdam instappen hèquote:Op donderdag 23 april 2015 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Die woest vroege Pimpel is echt baas. Moet ik ook nogeens nemen
Precies de trein die ik in gedachten heb om mee naar Berlijn te gaan in september, al vóór de middag daar aankomen en nog de rest van de dag hebbenquote:Op donderdag 23 april 2015 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Die woest vroege Pimpel is echt baas. Moet ik ook nogeens nemen
2 mei, uitstappen in Hengelo en overstappen op de stopper naar Enschede. Ben je precies op tijd voor de reis naar Wuppertalquote:Op donderdag 23 april 2015 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Die woest vroege Pimpel is echt baas. Moet ik ook nogeens nemen
Je kan ook met de bus voor 25 euro.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:59 schreef James1988 het volgende:
Het kan wel goedkoper (¤ 29) maar dan moet je 5 keer overstappen (in Zutphen, Nijmegen, Venlo, Düsseldorf en Mainz). 08:36 uit Apeldoorn, 15:15 aankomst in Frankfurt.
Het is aan jou wat belangrijker is: snelheid of prijs.
Het is een stuk comfortabeler dan tig keer overstappen met de stoptrein.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
800 uur tussen stinkende studenten zitten zeker. Bah.
ProRail gaat dus aan het spoor knutselen. Daarover is natuurlijk nog niks te vinden op ns.nl, op nsinternational.nl is er ook niks over te vinden en ook de werkzaamhedenlijst op prorail.nl meldt nog niks.quote:IC 77 Berlin – Stendal – Hannover – Amsterdam
von Freitag, 3. Juli, 19:00 Uhr bis Montag, 13. Juli, 11:20 Uhr
Zugausfall und Schienenersatzverkehr Amsterdam Centraal <> Hengelo/Bad Bentheim
• Die IC-Züge enden am 03.07. in Hengelo und fallen von Hengelo bis Amsterdam Centraal aus. Als Ersatz nutzen Sie die Züge der Niederländischen Staatsbahn.
• Die IC-Züge beginnen/enden vom 04. bis 12.07. in Bad Bentheim und fallen zwischen Amsterdam Centraal und Bad Bentheim aus. Bitte nutzen Sie den Schienenersatzverkehr in diesem Abschnitt.
• Die IC-Züge beginnen am 13.07. in Bad Bentheim und fallen von Amsterdam Centraal bis Bad Bentheim aus. . Als Ersatz nutzen Sie die Züge der Niederländischen Staatsbahn.
Grund: Bauarbeiten Deventer – Almelo – Hengelo
Haha inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2015 23:26 schreef Yreal het volgende:
Zit hier een sp parlementariër in de 1ste klas. Je zou toch verwachten dat die tussen het gewone volk zouden gaan zitten...
pfff, vrijdag was er een bijeenkomst van alle corpora in den haag. Dat was afzien...quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha mensen in de trein jaVirm naar Zwolle. Verderop zitten 1 corpsbal en 2 dito vrouwen, in KLM kostuum, elkaar te overhoren over de spelling van woorden als" elektriciteit". Ernaast zitten drie hockeymeisjes van een jaar of 12, de vliegers te corrigeren. Priceless.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |