abonnement Unibet Coolblue
pi_151920484
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:26 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

Ik dat gewoon dat vinkje aangeklikt "auto-login" ofzo, bij chrome vraagt hij ook altijd of je het wachtwoord wilt opslaan maar dat doe ik nooit dus waarschijnlijk staat hij er niet tussen.
Een kijkje nemen kan geen kwaad. Ergste wat er kan gebeuren is dat je voor niks hebt gekeken. Voor hetzelfde geld staat ie er wel bij en is je probleem opgelost.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you can't convince them, confuse them.
pi_151920545
Hmm, even verder onderzoek naar die firstaoooo voeren.

http://www.crackingking.c(...)might-contain-gta-v/

Hier het topic waar ze waarschijnlijk je gegevens weg hebben dolf :{
Ownee, deze is van vandaag.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_151920565
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:31 schreef Etarime het volgende:

[..]

Een kijkje nemen kan geen kwaad. Ergste wat er kan gebeuren is dat je voor niks hebt gekeken. Voor hetzelfde geld staat ie er wel bij en is je probleem opgelost.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik had daar al gekeken maar er staat helemaal niks omdat ik nooit wachtwoorden in chrome opsla. Ik denk dat er dan sowieso mijn oude wachtwoord in had gestaan.
Ik heb ff een dreigmailtje naar die gozer z'n gmail gestuurd, misschien dat het nog helpt.
pi_151920703
quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:32 schreef Divje het volgende:
Hmm, even verder onderzoek naar die firstaoooo voeren.

http://www.crackingking.c(...)might-contain-gta-v/

Hier het topic waar ze waarschijnlijk je gegevens weg hebben dolf :{
Ownee, deze is van vandaag.
Meh.. zieke mensen.
pi_151920722
heel dom miss en je hebt er je account niet mee terug maar kun je niet gewoon een nieuwe account maken zodat je iig gewoon kan spelen?
Ich hock in meinem Bonker
pi_151920819
Dan wordt het wachten op rockstar :( Blijken aardig wat accounts gehackt te zijn volgens rockstar zelf waarvan er al aardig wat zijn opgelost via een ticket. Hopelijk gaat dat m worden dan.

Irritante gastjes die accounts hacken...bah.

Nieuwe account maken lijkt inderdaad het makkelijkste. Als de fok crew een beetje actief is zit je in no-time weer op een fatsoenlijk niveau :)
If you can't convince them, confuse them.
pi_151920820
quote:
13s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:36 schreef Trebo het volgende:

[..]

Meh.. zieke mensen.
Gadverdamme, wat daar allemaal te vinden is. Maar die gozer die nu op dolf z'n account zit heeft 'm daar wel weg.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_151920879
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:40 schreef Divje het volgende:

[..]

Gadverdamme, wat daar allemaal te vinden is. Maar die gozer die nu op dolf z'n account zit heeft 'm daar wel weg.
Staat er ook bij hoe ze er aan komen?
Ik kan nog wel offline single player doen maar dan krijg ik geen achievements, terwijl ik juist bezig was met de 100% dus ik wacht nog wel een paar dagen.
Ik kan echt boos worden om zulke mensen, kogel door hun kop :(
pi_151920882
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:40 schreef Divje het volgende:

[..]

Gadverdamme, wat daar allemaal te vinden is. Maar die gozer die nu op dolf z'n account zit heeft 'm daar wel weg.
En er is niks wat je er aan kan doen.. :'(
pi_151920947
Dreigen via het internet helpt niet. Hij zal zich ongetwijfeld bewust zijn dat je niet zijn reallife buurman bent.
Misschien helpt het als je Rockstar die link van crackingking stuurt? Dan weten ze iig dat er een club idioten bestaat welke accounts kaapt.

Goddomme, een spel illegaal downloaden is 1 ding, daar heb je niemand mee (ook de developer niet want pirates zouden sowieso het spel niet gekocht hebben), maar blijf verdomme wel met je kutklauwen van anderman's account af. Mensen die wel een spel kopen zorgen er immers voor dat developers gemotiveerd blijven om misschien nog eens een spel uit te geven.

Crackers hebben geen erecode meer. :(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 22 april 2015 @ 12:44:34 #61
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_151920956
Wellicht eens op dat forum posten?
pi_151921006
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:41 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

Staat er ook bij hoe ze er aan komen?
Ik kan nog wel offline single player doen maar dan krijg ik geen achievements, terwijl ik juist bezig was met de 100% dus ik wacht nog wel een paar dagen.
Ik kan echt boos worden om zulke mensen, kogel door hun kop :(
Kan het niet lezen, moet ik me even registreren. Kom via google op allerlei hacking & cracking pagina's waar deze klaploper dus accounts weghaald. Spotify, NetFlix, Social Club. Maar kom niet verder dan dat.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_151921046
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:41 schreef dolf1010 het volgende:
Ik kan echt boos worden om zulke mensen, kogel door hun kop :(
Hah, echt niet. Geen snelle dood voor dat tuig. :(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_151921087
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:44 schreef JaqenHghar het volgende:
Wellicht eens op dat forum posten?
Ik denk niet dat het wijsheid is om in het hol van de leeuw je beklag gaat doen. Wie weet tot wat dat tuig in staat is en als je daar post dan hebben ze wel je IP.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_151921096
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:22 schreef dolf1010 het volgende:
Bij instellingen staat Password: ******
Is er niet een manier om die sterretjes om te zetten ofzo? xD
Daar heb ik een tool voor, die staat op Hiren's Boot CD.
pi_151921105
Goed, ik kan eindelijk online maar nu join ik de hele tijd lege servers en kan ik geen events/jobs/vrienden joinen. 8-)
Conscience do cost.
pi_151921660
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:49 schreef ems. het volgende:
Goed, ik kan eindelijk online maar nu join ik de hele tijd lege servers en kan ik geen events/jobs/vrienden joinen. 8-)
Remi :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_151921753
Rockstar support twitter is ook al 9 uur lang niet actief :{
  woensdag 22 april 2015 @ 13:15:34 #69
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_151921867
Wss hebben ze daar crisis
  Redactie Games woensdag 22 april 2015 @ 13:16:20 #70
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151921896
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 13:15 schreef JaqenHghar het volgende:
Wss hebben ze daar crisis
Al vanaf launch.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151922054
Voor zover ik nu kan zien is je social club login gepost, als in email:wachtwoord.
Hele lijsten :N

Wat een paupers.
Nait Soezn Moar Broezn
  Redactie Games woensdag 22 april 2015 @ 13:32:14 #72
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151922371
Gewoon direct aankaarten bij Rockstar's Twitter "Webcare". Misschien minder handig om het publiek nog een keer te posten, aangezien dat om "persoonlijke" data en meerdere mensen natuurlijk die twitter-pagina volgen.

Het lijkt een beetje alsof ze hun hoofd in het zand steken en zeggen dat hun site niet "gehackt" is. Maar Heartbleed heeft wel degelijk rechtstreeks iets met een gat in de SSL-encryptie te maken van hun website. (Banken werden er zelfs panisch van omdat hun internetbankierenplatform er natuurlijk ook van afhankelijk is). Ze zijn rijkelijk laat geweest met het patchen ervan iig. En als ze die niet op orde hebben kunnen wat betere geinformeerde nerds best bij de database data van Rockstar komen. Die zogenaamde "hacker" van Dolf is enkel een sneue sloeber die creatief met zoeken is geweest met Google/fora en niet echt een hacker.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151922886
Blijft een kneus
If you can't convince them, confuse them.
pi_151922890
Fijn hoe in multiplayer je auto altijd bij je is en verzekerd is.
Ik mis dit echt in singleplayer. Heb een Dubsta 6x6 gekocht voor Trevor en durf er geen meter in te rijden want als ik hem per ongeluk een sloot in rij dan ben ik hem kwijt. :{
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_151922914
Support van Rockstar is sowieso dramatisch als ik kijk naar mijn eigen ervaring die ik gehad met Max Payne 3 destijds. Nadat ik na anderhalve week nog geen enkele respons op mijn gemaakte ticket had gehad nog een ticket aangemaakt dat ik het onbegrijpelijk vond dat ik na anderhalve week geen reactie heb gehad en dat ze die game in hun reet konden steken kreeg ik na 30 minuten een respons :')

Gelukkig nog geen support van GTA V nodig gehad en ik hoop dat het zo blijft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')