abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6713504
Ik heb 17 overuren gemaakt en dat is eerder regel dan uitzondering.

Zijn er nog meer mensne die zoveel meer werken dan eigenlijk van ze verwacht wordt?

pi_6713521
Deze week 8, dus ik denk dat ik volgende week maar een dagje vrij neem.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_6713522
Ik maak niet zoveel overuren, meestal 0. Soms een keer een kwartiertje ofzo, maar da's eerder uitzondering dan regel

Ik heb wel de neiging soms nog te blijven hangen op m'n werk als ik eigenlijk al vrij ben, maar 'k zie dat niet als overuren.

pi_6713549
Wij werken in drie ploegen, soms werken we ook nog zaterdag en zondag door, ik heb weleens tijden dat ik in 1 maand maar 2 dagen vrij heb.

Maar ja, wel een zeer riant salaris!

pi_6713605
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:56 schreef Conflict het volgende:
Wij werken in drie ploegen, soms werken we ook nog zaterdag en zondag door, ik heb weleens tijden dat ik in 1 maand maar 2 dagen vrij heb.

2 dagen vrij in de maand is niet veel... maar jij hebt tenminste veel geld om dan uit te geven Ik ben meer vrij maar krijg maandeljiks een stuk minder...
pi_6770462
Aangezien mensen op kantoor in de thuiszorg hun overwerk niet uit betaald krijgen, maar het wel veel voorkomt omdat de zorg nu eenmaal een enorm adhoc gebeuren is... ben ik regelmatig een middagje vrij als het een keer kan lijden
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 november 2002 @ 23:51:09 #7
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_6770494
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:52 schreef Conflict het volgende:
Ik heb 17 overuren gemaakt en dat is eerder regel dan uitzondering.

Zijn er nog meer mensne die zoveel meer werken dan eigenlijk van ze verwacht wordt?

Ja, standaard
pi_6770523
in totaal 1 kwartier! afgerond dan wel he

heb daarintegen wel weken gehad van 60 uur bij de verhuizing dus dan mag het ook wel eens rustiger

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_6771615
Ik begin sochtends een half uur eerder zodat ik (bijna) zeker weet dat ik alles af heb en niet hoef over te werken. In mijn functie is het trouwens ook niet nodig, terwijl collega's van mij regelmatig overwerken. (Deadlines, tijdsbestek)

Oh.. en alle workshops en werkoverleggen zijn altijd na 5 uur.. maar daar krijgen we dan niet voor betaald...

pi_6771632
Een uur overwerk,in 2 dagen.
Gister een half uur pauze maar gehad.. aan 1 stuk door gerend over de afdeling!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  woensdag 13 november 2002 @ 07:44:37 #11
545 dop
:copyright: dop
pi_6772836
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:56 schreef Conflict het volgende:

denk jij en je baas er wel eens bij na dat je in de ploegen aan redelijk strenge regels moet voldoen aangaande overwerk.
zo mag je bij voorbeeld maar 54 uur per week maken en 585 uur per kwartaal om maar wat te noemen. (er zijn nog meer regeltjes)
erg gezond is het niet om mensen in ploegen struktureel te laten overwerken.
mischien tijd voor een 5 ploegen rooster ?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_6776073
Ik heb een contract voor 38 uur per week, maar werk er gemiddeld 55-65.

En die overuren krijg ik niet uitbetaald, daarvoor krijg ik 30 vrije dagen per jaar ipv 25. Niet dat ik vakantie "kan" nemen, daarvoor is het te druk. Heb mijn 30 dagen van dit jaar allemaal nog staan.

Maar mij hoor je niet klagen, het werk is absoluut cool, en ik heb veel plezier in wat ik doe.

En het salaris is er ook naar, helemaal vanaf 1 januari aanstaande (promotie en opslag )

pi_6776192
Vorige week 8 overuren, deze week 16 uur vrij, volgende week weer 8 overuren.

Compenseren, middelen en schipperen. Afgesproken overwerk wordt gewoon gecompenseerd. Adhoc niet.

pi_6776261
Deze week weet ik nog niet, maar vorige week had ik 51 overuren. (nee, echt alleen van die week, ik tel het niet bij elkaar ofzo)
Heb 75 uur gewerkt terwijl ik een contract heb van 24 uur.

Wie biedt meer?

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')