Zijn er nog meer mensne die zoveel meer werken dan eigenlijk van ze verwacht wordt?
Ik heb wel de neiging soms nog te blijven hangen op m'n werk als ik eigenlijk al vrij ben, maar 'k zie dat niet als overuren.
Maar ja, wel een zeer riant salaris!
quote:2 dagen vrij in de maand is niet veel... maar jij hebt tenminste veel geld om dan uit te geven
Op zaterdag 9 november 2002 17:56 schreef Conflict het volgende:
Wij werken in drie ploegen, soms werken we ook nog zaterdag en zondag door, ik heb weleens tijden dat ik in 1 maand maar 2 dagen vrij heb.Maar ja, wel een zeer riant salaris!
quote:Ja, standaard
Op zaterdag 9 november 2002 17:52 schreef Conflict het volgende:
Ik heb 17 overuren gemaakt en dat is eerder regel dan uitzondering.Zijn er nog meer mensne die zoveel meer werken dan eigenlijk van ze verwacht wordt?
heb daarintegen wel weken gehad van 60 uur bij de verhuizing dus dan mag het ook wel eens rustiger
Oh.. en alle workshops en werkoverleggen zijn altijd na 5 uur.. maar daar krijgen we dan niet voor betaald...
quote:denk jij en je baas er wel eens bij na dat je in de ploegen aan redelijk strenge regels moet voldoen aangaande overwerk.
Op zaterdag 9 november 2002 17:56 schreef Conflict het volgende:
Wij werken in drie ploegen, soms werken we ook nog zaterdag en zondag door, ik heb weleens tijden dat ik in 1 maand maar 2 dagen vrij heb.Maar ja, wel een zeer riant salaris!
En die overuren krijg ik niet uitbetaald, daarvoor krijg ik 30 vrije dagen per jaar ipv 25. Niet dat ik vakantie "kan" nemen, daarvoor is het te druk. Heb mijn 30 dagen van dit jaar allemaal nog staan.
Maar mij hoor je niet klagen, het werk is absoluut cool, en ik heb veel plezier in wat ik doe.
En het salaris is er ook naar, helemaal vanaf 1 januari aanstaande (promotie en opslag )
Compenseren, middelen en schipperen. Afgesproken overwerk wordt gewoon gecompenseerd. Adhoc niet.
Wie biedt meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |