abonnement Unibet Coolblue
pi_152096683
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wat heeft mijn privé miskoop via een ander forum te maken met de linkjes van jouw website hier?

[..]

Prive Miskoop, lol ik herinner me dat je mij vertelde 12.000 euro kwijt te zijn.

Het gaat om de verhouding. Jij doet of ik de hele boel hier oplicht door af en toe een nieuws item of een tip te posten. Ik doe mij best een nieuwswebsite in de lucht te houden, een goed iets in de Crypto wereld.
Maar jij gaat geheel uit je plaat en gaat beledigingen niet uit de weg.

Waar je je druk over zou moeten maken is over de anale verkrachting die je hebt gehad van KnCMiners door je miner maar niet op te sturen. Ja ga je daar maar eens druk over maken.

P.s Je hebt hier ook gepost over KnC remember?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2015 15:22:08 ]
pi_152096854
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:20 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Prive Miskoop, lol ik herinner me dat je mij vertelde 12.000 euro kwijt te zijn.

Het gaat om de verhouding. Jij doet of ik de hele boel hier oplicht door af en toe een nieuws item of een tip te posten. Ik doe mij best een nieuwswebsite in de lucht te houden, een goed iets in de Crypto wereld.
Maar jij gaat geheel uit je plaat en gaat beledigingen niet uit de weg.

Waar je je druk over zou moeten maken is over de anale verkrachting die je hebt gehad van KnCMiners door je miner maar niet op te sturen. Ja ga je daar maar eens druk over maken.

P.s Je hebt hier ook gepost over KnC remember?
Ik heb hier zeker gepost over KnC maar niet als één of andere referral spammer / voor eigen gewin ;)

En ja... Het was een privé miskoop... gekocht van eigen geld, verkocht met dik verlies voor eigen geld... Mijn risico, mijn verlies en dat draag ik als een man...

[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 28-04-2015 15:37:38 ]
pi_152097142
Er zit een verschil in hoe MaGNeT en Zeta het brengen. De een door het puur te houden bij een mededeling, de ander door een mededeling zo in te kleden dat je aan referals doet en/of voor eigen gewin hoopt mensen over te halen. MaGNeT heeft met zijn miner gepraat nooit het idee gehad om anderen hetzelfde te laten aanschaffen, juist het tegenovergestelde. Zo van onder het mom wat je beter niet kan doen.. Ik vind het dan ook niet vreemd wanneer mensen op zijn minst jouw berichten met argusogen bekijken. Het is leuk bedoeld, maar het wordt niet echt gewaardeerd als je via referals en/of indirecte publiciteit van je eigen werkzaamheden probeert een graantje mee te pikken van anderen.
mag het weten
pi_152097234
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik heb hier zeker gepost over KnC maar niet als één of andere referral spammer ;)
Je wilt een TR maken over mijn litedoge post,.. waar zit de referral?

quote:
En ja... Het was een privé miskoop... gekocht van eigen geld, verkocht met dik verlies voor eigen geld... Mijn risico, mijn verlies en dat draag ik als een man...
Sommige dingen kan je niet als een man dragen.. Wat ik ook zei je hebt de verhoudingen mis.
Je bent teleurgesteld, verdrietig, die stomme Crypto ook....en je maakt mij de zonde bok.

Ik begrijp het maar.. ik heb er wel nadeel van,....
kom op, ik heb (net nagekeken)2x 1619743 litedoge`s
Alles behalve een bag-holder. Ik denk oprecht dat hier een mooie kans ligt, zeler als de Def zo de wallet en zo voor elkaar heeft heb je kans om je inleg te negenvoudigen.
Waarom een TR? Ik ga toch ook geen TR maken voor dat gelul over Solarcoin?

Hoe gaan we dit conflict oplossen?
pi_152097386
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:39 schreef Joosie200 het volgende:
Er zit een verschil in hoe MaGNeT en Zeta het brengen. De een door het puur te houden bij een mededeling, de ander door een mededeling zo in te kleden dat je aan referals doet en/of voor eigen gewin hoopt mensen over te halen. MaGNeT heeft met zijn miner gepraat nooit het idee gehad om anderen hetzelfde te laten aanschaffen, juist het tegenovergestelde. Zo van onder het mom wat je beter niet kan doen.. Ik vind het dan ook niet vreemd wanneer mensen op zijn minst jouw berichten met argusogen bekijken. Het is leuk bedoeld, maar het wordt niet echt gewaardeerd als je via referals en/of indirecte publiciteit van je eigen werkzaamheden probeert een graantje mee te pikken van anderen.
Hallo, bedankt voor je reactie.

De discussie gaat over een topic report..schijnbaar over een referral

Ik quote mijn berichtje, zoals je kan zien is er geen referral.
quote:
Aankondiging Pump en dump, doe je voordeel mee :)
http://www.bitcoinnieuws24.nl/bitcoin-nieuws/-2006/
Een andere post van mij
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:36 schreef ZetaOS het volgende:
Video van mijn mining pool eerste stapjes
Geen referral. Sterker nog geen reactie zelfs terwijl dit toch iets bijzonders is, maa rgoed dat mag natuurlijk.
Ondertussen doen hele volksstammen hier stiekem mee. Denk maar aan aan de MOON Coin pump die ik voorspeld had. Wel dm,en wel emailen maar mij maar niks hier posten...

Daarom bekruipt mij het gevoel een beetje een enemy of the state te worden.
Dat vind ik jammer.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2015 15:51:53 ]
pi_152097422
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:43 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Je wilt een TR maken over mijn litedoge post,.. waar zit de referral?

[..]

Sommige dingen kan je niet als een man dragen.. Wat ik ook zei je hebt de verhoudingen mis.
Je bent teleurgesteld, verdrietig, die stomme Crypto ook....en je maakt mij de zonde bok.

Ik begrijp het maar.. ik heb er wel nadeel van,....
kom op, ik heb (net nagekeken)2x 1619743 litedoge`s
Alles behalve een bag-holder. Ik denk oprecht dat hier een mooie kans ligt, zeler als de Def zo de wallet en zo voor elkaar heeft heb je kans om je inleg te negenvoudigen.
Waarom een TR? Ik ga toch ook geen TR maken voor dat gelul over Solarcoin?

Hoe gaan we dit conflict oplossen?
Het gaat niet zozeer om het praten over coins, dat doet iedereen hier: sterker nog, daar is dit topic voor. Het gaat erom dat je te pas en te onpas je eigen blogje promoot die vol staat met referrals en reclame-banners.

Net als een paar maand terug toen je actief "cloud mining" aan het pushen was hier en daarna ook de vermoorde onschuld speelde toen een gebruiker hier het schip in was gegaan.

Hou dat soort dingen voor de bezoekers van je blogje en hou het weg van hier, is mijn advies.

En ja, ik zal bij de eerstvolgende link die je in een topic naar je blogje spamt een TR plaatsen om te zien of het wel of niet binnen de regels valt. Daar ga ik vervolgens niet over, dat is aan FOK!
pi_152097604
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:49 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Hallo, bedankt voor je reactie.

De discussie gaat over een topic report..schijnbaar over een referral

Ik quote mijn berichtje, zoals je kan zien is er geen referral.

[..]

Een andere post van mij

[..]

Geen referral. Sterker nog geen reactie zelfs terwijl dit toch iets bijzonders is, maa rgoed dat mag natuurlijk.
Ondertussen doen hele volksstammen hier stiekem mee. Denk maar aan aan de MOON Coin pump die ik voorspeld had. Wel dm,en wel emailen maar mij maar niks hier posten...

Daarom bekruipt mij het gevoel een beetje een enemy of the state te worden.
Dat vind ik jammer.
Correct, maar je signatuur heeft wel een verwijzing naar iets van jezelf. Je promoot openlijk je blog, in hoeverre dit toegestaan is weet ik niet. Dat doet er nu niet toe, het gaat erom dat die manier van posten best wel eens de reden kan zijn waarom mensen er niet op ingaan. Dat heeft niet te maken met enemy of the state, die is er al en zijn naam is... (Rois of Katje kom er maar in ;))

Over tig coins mag je gewoon praten, niks mis mee. Doet DaMart ook en dat verbreed het blikveld alleen maar. Je bent alleen iets te stellig met dingen claimen als "koop nu, ik verwacht een flinke pump" eventjes wachten en triomfantelijk posten "zie je wel /toldyouso" als het om een coin gaat die hij het minste of geringste al +100% doet als ie van 1 naar 2 satoshi schiet. Dat is dus te verwachten en niks wat die coin nu zo speciaal maakt naast tig anderen.
mag het weten
pi_152097631
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:49 schreef ZetaOS het volgende:

Daarom bekruipt mij het gevoel een beetje een enemy of the state te worden.
Dat vind ik jammer.
Een beetje zelfreflectie ipv slachtoffer spelen lijkt me een oplossing.
pi_152097690
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer om het praten over coins, dat doet iedereen hier: sterker nog, daar is dit topic voor. Het gaat erom dat je te pas en te onpas je eigen blogje promoot die vol staat met referrals en reclame-banners.

Net als een paar maand terug toen je actief "cloud mining" aan het pushen was hier en daarna ook de vermoorde onschuld speelde toen een gebruiker hier het schip in was gegaan.

Hou dat soort dingen voor de bezoekers je blogje en hou het weg van hier, is mijn advies.

En ja, ik zal bij de eerstvolgende link naar je blogje een TR plaatsen om te zien of het wel of niet binnen de regels valt. Daar ga ik vervolgens niet over, dat is aan FOK!
Mijn website is niet anders van die van andere, banner en adsanse.

Cloudmining was de logische stap na Asic miners, ik heb toen Genesis Mining aangeraden omdat ik voorzag dat zei 1 van de weinige eerlijke cloudminers waren.
(Ik heb zelf daar ook Hashes)
Iemand hier op het topic kocht voor 40 dollar aan hashes en minde de verkeerde coins waardoor hij niet in 8 weken roi was. Jammer maar om nou te zeggen dat hij de boot is in gegaan..
Het is niet of ik Hashie.co aanraden of een andere ponzie scheme cloudminer.
Genesis Mining Mined nog steeds, de gene die hier voor 40 dollar aan hashes had gekocht heeft nog steeds zijn contract en er wordt nog steeds voor hem gemined.

Maar nu, je Topic report, waar was mijn referral betreft LiteDoge?
Volgens mij is het gewoon toegestaan nieuws links te plaatsen, echt ik zal geen nieuws items meer plaatsen bij Genesis Mining, want ik ben inderdaad wel betrokken geworden bij deze organisatie.
pi_152097789
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:02 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Mijn website is niet anders van die van andere, banner en adsanse.

Cloudmining was de logische stap na Asic miners, ik heb toen Genesis Mining aangeraden omdat ik voorzag dat zei 1 van de weinige eerlijke cloudminers waren.
(Ik heb zelf daar ook Hashes)
Iemand hier op het topic kocht voor 40 dollar aan hashes en minde de verkeerde coins waardoor hij niet in 8 weken roi was. Jammer maar om nou te zeggen dat hij de boot is in gegaan..
Het is niet of ik Hashie.co aanraden of een andere ponzie scheme cloudminer.
Genesis Mining Mined nog steeds, de gene die hier voor 40 dollar aan hashes had gekocht heeft nog steeds zijn contract en er wordt nog steeds voor hem gemined.

Maar nu, je Topic report, waar was mijn referral betreft LiteDoge?
Volgens mij is het gewoon toegestaan nieuws links te plaatsen, echt ik zal geen nieuws items meer plaatsen bij Genesis Mining, want ik ben inderdaad wel betrokken geworden bij deze organisatie.
Je bent nu weer mierenneuken over een individuele post.

Het gaat me om je hele verleden hier, vol van belangenverstrengelingen.
Die laatste post was slechts de druppel voor mij.

Als je zelf vindt dat je niets verkeerd doet dan moet je vooral op oude voet doorgaan.

Ik ben hier geen moderator, slechts een bezoeker die zijn mening over jou heeft.
En daar kan je mee doen wat je wil.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 28-04-2015 16:14:03 ]
pi_152097971
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:58 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Correct, maar je signatuur heeft wel een verwijzing naar iets van jezelf.
Nu is ineens mij Signatuur een probleem? Ik wist geen eens dat die website er in stond, kijk er nooit naar. Wat ook geen referral link is trouwens. Zal ik die weghalen, helpt dat?

quote:
Dat doet er nu niet toe, het gaat erom dat die manier van posten best wel eens de reden kan zijn waarom mensen er niet op ingaan. Dat heeft niet te maken met enemy of the state, die is er al en zijn naam is... (Rois of Katje kom er maar in ;))
Ik ga mijn post maar minder direct maken, deze tip neem ik zeker mee!
quote:
Over tig coins mag je gewoon praten, niks mis mee. Doet DaMart ook en dat verbreed het blikveld alleen maar. Je bent alleen iets te stellig met dingen claimen als "koop nu, ik verwacht een flinke pump" eventjes wachten en triomfantelijk posten "zie je wel /toldyouso" als het om een coin gaat die hij het minste of geringste al +100% doet als ie van 1 naar 2 satoshi schiet. Dat is dus te verwachten en niks wat die coin nu zo speciaal maakt naast tig anderen.
Dat was volgens mij bij MOON coin, die was rond de 2 Liteoshi, ik rade deze hier aan omdat ik voorzag dat deze een enorme pump ging krijgen. Mijn post werd weer hartelijk ontvangen en de grond in getrapt. Jammer want ik heb pump en dumps bijna altijd goed...
De koers piekte op een gegeven moment tot boven de 58 Liteoshie..sja ik kon het niet laten en zei inderdaad toldyouso, ik zei het toch. Wellicht niet heel politiek correct, ben ik met je eens, maar ja ik vond het wel een HOERAA! Een bevestiging. Kon het niet laten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2015 16:14:30 ]
pi_152098039
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:13 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Dat was volgens mij bij MOON coin, die was rond de 2 Liteoshi, ik rade deze hier aan omdat ik voorzag dat deze een enorme pump ging krijgen. Mijn post werd weer hartelijk ontvangen en de grond in getrapt. Jammer want ik heb pump en dumps bijna altijd goed...
De koers piekte op een gegeven moment tot boven de 58 Liteoshie..sja ik kon het niet laten en zei inderdaad toldyouso, ik zei het toch. Wellicht niet heel politiek correct, ben ik met je eens, maar ja ik vond het wel een HOERAA! Een bevestiging. Kon het niet laten.
Of je nu wel of niet goed bent in het voorspellen van pumps: gebruikers op dit forum kunnen een bepaalde waarde hechten aan jouw posts omdat je hier veelgezien bent.

Als iemand dan op een gegeven moment geld gaat stoppen in jouw "gouden voorspelling" en de koers zakt vervolgens in dan kan je zeggen "ja, eigen schuld, eigen risico" maar ook "had je dat wel moeten posten?".

Blijkbaar zie je dat niet in.
pi_152098045
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je bent nu weer mierenneuken over een individuele post.

Jij gaat over een topic van maanden terug oprakelen om maar iets te hebben.
quote:
Net als een paar maand terug toen je actief "cloud mining" aan het pushen was hier en daarna ook de vermoorde onschuld speelde toen een gebruiker hier het schip in was gegaan.
Deze user is niet het schip in gegaan en dat weet je best. Hij is nogsteeds aan het minen en hij streef maanden terug dat hij al op dacht 70 % Roi zat.
Kijk 12.000 euro verliezen dat is het schip in gaan, niet 40 dollar tientjes :P En dan ook al 70% roi hebben.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2015 16:18:41 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 april 2015 @ 16:19:18 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_152098096
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:17 schreef ZetaOS het volgende:
Deze user is niet het schip in gegaan en dat weet je best.
50% verlies in Bitcoins, de opbrengst bleef dalen en dalen tot het zo goed als niets meer was. Uiteindelijk is het wel goedgekomen, maar dat was met hulp van Bittrex.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_152098188
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:17 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Jij gaat over een topic van maanden terug oprakelen om maar iets te hebben.

[..]

Deze user is niet het schip in gegaan en dat weet je best. Hij is nogsteeds aan het minen en hij streef maanden terug dat hij al op dacht 70 % Roi zat.
Kijk 12.000 euro verliezen dat is het schip in gaan, niet 40 dollar tientjes :P En dan ook al 70% roi hebben.
Deze user is misschien maar 40 Dollar het schip in gegaan en dat is puur omdat hij er niet meer in heeft gestoken.
Had hij er 1000 Euro ingestoken, dan had hij nu op 300 of zelfs 500 Euro verlies gestaan.

Maar nogmaals: je mist de hele boodschap hier.

Je zou jezelf moeten afvragen of je dit soort dingen vol overtuiging moet gaan aanraden als je niet zelf verantwoordelijk wil zijn voor de gevolgen als het misgaat.
pi_152098208
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

50% verlies in Bitcoins, de opbrengst bleef dalen en dalen tot het zo goed als niets meer was. Uiteindelijk is het wel goedgekomen, maar dat was met hulp van Bittrex.
Dus 50% Roi maanden geleden. dus twee dollar tientjes verlies een paar maanden geleden.?
Waar hebben we het nu over? Dat is Minder dan een bestelling bij Thuisbezorgd.
En het contract loopt nog. Als die gene de laatste maanden Lottocoin had gekozen had hij al Roi geweest.

Iedereen begrijpt wel dat hier geen sprake is van oplichting, het schip in gaan, of een ponzi scheme.
Ik heb die User gewoon de 1 van de beste Cloudminers aangeraden die er is.

Had ik nou Hashie aangeraden was er spraken van een slecht advies, immers was die ineens weg poef!
pi_152098288
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:24 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Dus 50% Roi maanden geleden. dus twee dollar tientjes verlies een paar maanden geleden.?
Waar hebben we het nu over? Dat is Minder dan een bestelling bij Thuisbezorgd.
En het contract loopt nog. Als die gene de laatste maanden Lottocoin had gekozen had hij al Roi geweest.

Iedereen begrijpt wel dat hier geen sprake is van oplichting, het schip in gaan, of een ponzi scheme.
Ik heb die User gewoon de 1 van de beste Cloudminers aangeraden die er is.

Had ik nou Hashie aangeraden was er spraken van een slecht advies, immers was die ineens weg poef!
Nogmaals, je mist de boodschap.

Je stelt jezelf hier regelmatig op als adviseur zonder in te kunnen of willen staan voor de gevolgen. Blijkbaar ook zonder enig schuldgevoel, je voelt je zelfs slachtoffer als er iets van gezegd wordt.

Ik heb ooit in 2013 PhenixCoin de hemel in geprezen als één van de community-leiders. Ik geloofde er overigens ook heilig in dat het een succes zou worden. Daar heb ik nog spijt van. Ben zelf 85 BTC het schip in gegaan en hoop werkelijk dat niemand hier op FOK! op mijn advies deze shit gekocht heeft destijds.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 28-04-2015 16:40:16 ]
pi_152098343
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Deze user is misschien maar 40 Dollar het schip in gegaan en dat is puur omdat hij er niet meer in heeft gestoken.
Had hij er 1000 Euro ingestoken, dan had hij nu op

Maar nogmaals: je mist de hele boodschap hier.

Je zou jezelf moeten afvragen of je dit soort dingen vol overtuiging moet gaan aanraden als je niet zelf verantwoordelijk wil zijn voor de gevolgen als het misgaat.
Hij is niet 40 dollar kwijt maar maanden geleden 20 dollar.
Als hij de juiste instellingen had gebruikt was hij al Roi geweest, daar kan ik niks aan doen.
Mining is een risico dat weet iedereen, ik heb hem onder de cloudminers alleen de beste partij aangeraden. En dat ik ook zo gebleken. Bitcoin prijs heeft invloed op het resultaat. Laten we niet vergeten dat deze user nog iets van 7 maanden kan minen. Sinds die tijd heb ik al roi, maar ik verzet de instellingen ook vaker.

Klink een stuk beter dan 12.000 euro echt verlies.
pi_152098445
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nogmaals, je mist de boodschap.

Je stelt jezelf hier regelmatig op als adviseur zonder in te kunnen of willen staan voor de gevolgen. Blijkbaar ook zonder enig schuldgevoel, je voelt je zelfs slachtoffer als er iets van gezegd wordt.

Ik heb ooit in 2012 PhenixCoin de hemel in geprezen als één van de community-leiders. Ik geloofde er overigens ook heilig in dat het een succes zou worden. Daar heb ik nog spijt van. Ben zelf 85 BTC het schip in gegaan en hoop werkelijk dat niemand hier op FOK! op mijn advies deze shit gekocht heeft destijds.
Jezus gozer, 12.000 euro verlies op je miner, nu weer 85 Bitcoins..

Maar goed, het zijn adviezen, ik dwing je niks. En Genesis is gewoon een goede keuze gebleken. Er zijn geen Cloudminers die het beter hebben gedaan geloof ik. Denk maar een aan Zeus cloudmining, ook al heb ik daar ook nog roi gehaald nu ik er over na denk. (voordeel dag 1 in te stappen)
pi_152098495
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:30 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Hij is niet 40 dollar kwijt maar maanden geleden 20 dollar.
Als hij de juiste instellingen had gebruikt was hij al Roi geweest, daar kan ik niks aan doen.
Mining is een risico dat weet iedereen, ik heb hem onder de cloudminers alleen de beste partij aangeraden. En dat ik ook zo gebleken. Bitcoin prijs heeft invloed op het resultaat. Laten we niet vergeten dat deze user nog iets van 7 maanden kan minen. Sinds die tijd heb ik al roi, maar ik verzet de instellingen ook vaker.

Klink een stuk beter dan 12.000 euro echt verlies.
"De juiste instellingen" houdt in: het kunnen voorspellen welke coin een succes wordt en daar je miners op richten.

En dat is voor vrijwel iedereen "koffiedik kijken".

En prima dat je mijn 6760 Euro verlies op die miner iedere keer weer aanhaalt maar dat is nog altijd een foute aankoop die ik op eigen initiatief heb gedaan en ook niemand anders heb aangeraden.

Sterker nog: het mededelen van mijn verlies (wat ik ook voor mezelf had kunnen houden) heeft een heel andere insteek dan "die en die coin gaat gepumpt worden" en "zie je nu wel? had naar me geluisterd!"
pi_152098532
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]
"die en die coin gaat gepumpt worden" en "zie je nu wel? had naar me geluisterd!"
Klopte het eind resultaat?

quote:
"zie je nu wel? had naar me geluisterd!"
Zoals ik schreef aan Joosie200,
quote:
Ik ga mijn post maar minder direct maken, deze tip neem ik zeker mee!
Ik neem jou opmerking dus ook mee en zal niet meer natrappen en zo direct posten

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2015 16:40:53 ]
pi_152098553
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:34 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Jezus gozer, 12.000 euro verlies op je miner, nu weer 85 Bitcoins..

Maar goed, het zijn adviezen, ik dwing je niks. En Genesis is gewoon een goede keuze gebleken. Er zijn geen Cloudminers die het beter hebben gedaan geloof ik. Denk maar een aan Zeus cloudmining, ook al heb ik daar ook nog roi gehaald nu ik er over na denk. (voordeel dag 1 in te stappen)
Ja, het zijn "adviezen".

En juist op een forum waar een hoop mensen rondhangen die geen kaas hebben gegeten van crypto zou je er misschien voor moeten kiezen om geen adviezen te gaan geven aangezien je er niet voor in kan staan.

Als je je adviezen onder wat meer voorbehoud had gebracht had overigens niemand je wat verweten. Je bent gewoon heel stellig en wil er dan vervolgens niets horen als het misgaat.

En ja, die 85 BTC verlies op PXC was erg zuur. Heb het later gelukkig goedgemaakt met MegaCoin, Pennies (CENT) en nog wat bagger maar dat is meer geluk geweest dan wijsheid. M'n huis is daardoor half afbetaald en heb een leuke V50 onder m'n kont. Maar ik zie mezelf niet als "advies goeroe".
pi_152098581
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:37 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Klopte het eind resultaat?
Doet dat terzake? Nee. Het zijn risico's. Te groot om daar adviezen aan te hangen, zeker hier.
pi_152098658
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Doet dat terzake? Nee. Het zijn risico's. Te groot om daar adviezen aan te hangen, zeker hier.
Ik vind dat dit wel ter zake doet.
Zullen we het over moon coin hebben?

Wacht ik zou niet meer natrappen, herstel.
pi_152098808
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, het zijn "adviezen".

Als je je adviezen onder wat meer voorbehoud had gebracht had overigens niemand je wat verweten.
Dit neem ik mee.
quote:
Je bent gewoon heel stellig en wil er dan vervolgens niets horen als het misgaat.
Het is tot nu toe nog niet mis gegaan, incl cloudmining dat was gewoon goede tip.

Adviezen hier worden door veel users gegeven, niet alleen door mij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adviezen zijn ter informatie, gaat het mis is het je eigen verantwoordelijkheid. Ik ben geen bank of belegging instelling.
Ik wordt ook niet betaald door users voor mijn advies.(was het maar zo) En ook dan..
Adviezen zijn dus hier van alledag.

Mijn gedachte..
Het rare is dat veel hier mee doen als ik een pump voorspel, dat ik waar ik mee zit. Dit zijn users die hier elke dag posten. Geen n00bs dus.


[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2015 16:52:52 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')