abonnement Unibet Coolblue
pi_151979311
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:17 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Dan lijkt het jou niet vreemd. Mij lijkt het wel vreemd. Miriam heeft aan K&L verdiend, ze heeft haar kamer/bedden aan hen verhuurd. Voor hen gekookt, ontbijt klaargemaakt, misschien zelfs hun onderbroeken gewassen. Dan vind ik het als vrouw zijnde, vreemd, dat ze niet met eileen of met F aangifte heeft gedaan.
Daar kunnen duizenden redenen voor zijn, maar jij blijft het vreemd vinden, al komen er 1001 antwoorden.

Ze logeerden in haar huisje, dat maakt haar nog steeds niet zoals F en E.

Wat je eruithaalt snap ik ook niet. Dat ze niet meeging om aangifte te doen, wat zégt dat nu eigenlijk? :?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151980857
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:12 schreef RapaNui het volgende:

[Op donderdag 23 april 2015 21:10 schreef matteo_111 het volgende:

Ja en nee. Als hij zijn schouders had opgehaald . . . Was dat de beste oplossing geweest als hij toen al meer wist over hun verdwijning.

Bovendien had hij een afspraak met hen. Zijn mensenkennis zal hem verteld hebben dat ze die ook na zouden komen. Terechte ongerustheid en verantwoord handelen m.i. Maar er zijn ook mensen die er een misplaatste of verdachte opdringerigheid in zien.]

Des te vreemder is de rol van Miriam.
Alles wat je nu opnoemt, zou betrekking moeten hebben op Miriam.
Nu ben ik het even kwijt. Is Miriam nu ook verdacht en waarvan dan?
Of gaat het om vermeende nalatigheid? Het lijkt me niet zo vreemd dat je de aangifte laat doen door een lokale man met enig gezag. Is toch nog een tamelijke macho cultuur daar.
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:15:44 #153
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_151980869
Kwestie van prioriteiten stellen.
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:20:01 #154
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151981018
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:15 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Nu ben ik het even kwijt. Is Miriam nu ook verdacht en waarvan dan?
Of gaat het om vermeende nalatigheid? Het lijkt me niet zo vreemd dat je de aangifte laat doen door een lokale man met enig gezag. Is toch nog een tamelijke macho cultuur daar.
Waarom heeft F daar gezag?
pi_151981230
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:15 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Nu ben ik het even kwijt. Is Miriam nu ook verdacht en waarvan dan?
Of gaat het om vermeende nalatigheid? Het lijkt me niet zo vreemd dat je de aangifte laat doen door een lokale man met enig gezag. Is toch nog een tamelijke macho cultuur daar.
Ja, iedereen behalve Betsy wordt er aan de haren bij gesleept.

Je zou er een complot tegen de gewone mens in kunnen zien. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151982478
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:16 schreef agter het volgende:

[..]

Hey Ootje, Zo kennen we je weer!
Way to go, girl. :')
domme post, ik zeg juist links ligt een Vicks papiertje, lezen! En niet zo bij de hand, aub.
Iets met een balk en een splinter...
domme post, ik zeg juist links ligt een Vicks papiertje, lezen! En niet zo bij de hand, aub.
Iets met een balk en een splinter...


Hoor die nieuwkomers eens. In plaats van dom reageren is het voor jullie misschien erg handig om van het begin alles hééééééél goed door te lezen. Hoeven wij niet in herhaling te vallen. Waar waren we ook al weer gebleven? Niet bij de foto's, snoeppapiertjes en drinkflesjes ieg.
pi_151982552
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:15 schreef matteo_111 het volgende:
Nu ben ik het even kwijt.
Na een jaar? Alsof dit de eerste keer is dat Miriam's rol wordt besproken?
Ik heb niets nieuws gezegd hoor.
pi_151982604
Feliciano en Eileen gingen samen aangifte doen.
Waarom zou Miriam dan ook nog mee moeten, ze hebben dat denk ik met elkaar besloten en daar vind ik niets vreemd aan.

"Eileen told me to go to Spanish by The River on Wednesday, April 2 at 8:00 am to look for them. At that time I arrived and with it waited half an hour to the Dutch. Time passed and did not come. We decided to go together to the house where they were staying. Arriving did not answer and thought they were asleep. So we phoned the lady of the house. "

"Being 10:00 am the owner of the property authorized them to seek a wrench in the garden of the house so that from entering the room.

Upon entering, Feliciano mind that with Eileen saw the destendidas beds, some backpacks and cables for charging cell.

"The hostess told me that even made them breakfast thinking they had come home late," continued his story.

"Not to alarm anyone," Eileen and Feliciano were separated and not resumed until 5:00 pm contact, thinking that perhaps the Dutch were walking around the village.

"As they did not appear, at 7:30 pm we decided to go to the police and told that at that time had no staff available. Having no exact data girls, returned back to the room where we found a card, "said the guide.

Then, along with Eileen who was only three days of living in Boquete and gone to Panama, went to Spanish By The River where they found on the computer company full data.
Shortly before 9:30 pm, both returned to the police and put the complaint.

On Thursday April 3 Feliciano denounced the disappearance of Kris and Lisanne at the headquarters of SINAPROC of Boquete, at 7:30 am An hour later did the same in the municipal status of this community."


http://impresa.prensa.com(...)as_0_3946855284.html

https://translate.google.(...)5284.html&edit-text=

[ Bericht 16% gewijzigd door Grijzemassa op 24-04-2015 11:11:04 ]
pi_151982737
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:58 schreef schuschuho het volgende:

[..]

domme post, ik zeg juist links ligt een Vicks papiertje, lezen! En niet zo bij de hand, aub.
Iets met een balk en een splinter...
domme post, ik zeg juist links ligt een Vicks papiertje, lezen! En niet zo bij de hand, aub.
Iets met een balk en een splinter...

Hoor die nieuwkomers eens. In plaats van dom reageren is het voor jullie misschien erg handig om van het begin alles hééééééél goed door te lezen. Hoeven wij niet in herhaling te vallen. Waar waren we ook al weer gebleven? Niet bij de foto's, snoeppapiertjes en drinkflesjes ieg.
Ik zie er geen Vick's doosje/papiertje in maar een beetje verfrommeld pakje sigaretten zonder filter.
pi_151982928
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:01 schreef Grijzemassa het volgende:
Feliciano en Eileen gingen samen aangifte doen.
Precies.
pi_151982970
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:58 schreef schuschuho het volgende:

[..]

domme post, ik zeg juist links ligt een Vicks papiertje, lezen! En niet zo bij de hand, aub.
Iets met een balk en een splinter...
domme post, ik zeg juist links ligt een Vicks papiertje, lezen! En niet zo bij de hand, aub.
Iets met een balk en een splinter...

Hoor die nieuwkomers eens. In plaats van dom reageren is het voor jullie misschien erg handig om van het begin alles hééééééél goed door te lezen. Hoeven wij niet in herhaling te vallen. Waar waren we ook al weer gebleven? Niet bij de foto's, snoeppapiertjes en drinkflesjes ieg.
jij loopt ook pas mee sinds 5 augustus :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_151983046
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:12 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Precies.
Genoeg toch? Of moest Blue ook mee?

Waar is je kritiek op Betsy gebleven? Zij had de macht, Myriam niet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:22:12 #163
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151983302
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:58 schreef schuschuho het volgende:

[..]

domme post, ik zeg juist links ligt een Vicks papiertje, lezen! En niet zo bij de hand, aub.
Iets met een balk en een splinter...
domme post, ik zeg juist links ligt een Vicks papiertje, lezen! En niet zo bij de hand, aub.
Iets met een balk en een splinter...

Hoor die nieuwkomers eens. In plaats van dom reageren is het voor jullie misschien erg handig om van het begin alles hééééééél goed door te lezen. Hoeven wij niet in herhaling te vallen. Waar waren we ook al weer gebleven? Niet bij de foto's, snoeppapiertjes en drinkflesjes ieg.
Dus je durft te bewezen dat jullie niets over het hoofd zien en alles juist geïnterpreteerd hebben?
Dan ben je hier toch klaar?
pi_151983635
"Eileen told me to go to Spanish by The River on Wednesday, April 2 at 8:00 am to look for them"

Deze zin doet me vermoeden dat K en L de tours met F idd via Eileen geboekt hebben
pi_151983843
Hij zei toch alleen "hola" ?
pi_151983997
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:36 schreef jackie12 het volgende:
Hij zei toch alleen "hola" ?
Dat was op 1 april, ik bedoel de zin uit mijn link dat is vanaf 2 april

de tours zijn dan wrs op 31 maart of de ochtend van 1 april bij Eileen geboekt

[ Bericht 4% gewijzigd door Grijzemassa op 24-04-2015 11:50:47 ]
pi_151984602
Ik begreep dat Eileen mee zou gaan met de aardbeienexcursie
pi_151984762
Kris and Lisanne planned their trips on Tuesday morning at the Language School. They spoke with a German girl named Eileen and asked for nice trips around Boquete. They found "El Pianista" in a folder and looked up additional info on the computer at the Language School. They planned to take the Coffee Tour with Eileen and Feliciano the next day.
Time was "around 11 o' clock" in the morning.

Source: De Volkskrant, Een Fatale Wandeling

but if Eileen knew, how come the initial searches were in the wrong area's because it wasn't clear where they went exactly. And how come Eileen didn't tell anyone how late they left the school and that they planned to start that trail so early.
Something isn't right here.

http://www.websleuths.com(...)hp/t-252115-p-3.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_151984775
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:54 schreef jackie12 het volgende:
Ik begreep dat Eileen mee zou gaan met de aardbeienexcursie
Dat kan maar gezien het feit dat Eileen F belde om de afspraak te maken bij de taalschool op 2 april om 8 uur lijkt het me dat zij zodoende de tour boekte
pi_151984853
Update: 4 April 9:09AM: I spoke with Eileen at Spanish by the River in Boquete who confirmed that the girls are missing. That they told know one where they were going but they think from brochures and the internet sites they are reading they where heading toward the Quezal trail or someplace in that region of the mountains. For those not familiar with the area that is a very remote mountainous area north of the pueblo.

Update 4 April 7:51 PM : SINAPROC (Civil Defense) had twenty men combing different trails today. The Dutch ambassador is Boquete the ambassador called in a helicopter. Tomorrow the search will continue. Sinaproc has called in help from the Bocas side to comb the northern side of the mountains and trails there.

http://www.boqueteguide.com/?p=10964
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_151985048
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:57 schreef StaceySinger het volgende:
Kris and Lisanne planned their trips on Tuesday morning at the Language School. They spoke with a German girl named Eileen and asked for nice trips around Boquete. They found "El Pianista" in a folder and looked up additional info on the computer at the Language School. They planned to take the Coffee Tour with Eileen and Feliciano the next day.
Time was "around 11 o' clock" in the morning.

Source: De Volkskrant, Een Fatale Wandeling

but if Eileen knew, how come the initial searches were in the wrong area's because it wasn't clear where they went exactly. And how come Eileen didn't tell anyone how late they left the school and that they planned to start that trail so early.
Something isn't right here.

http://www.websleuths.com(...)hp/t-252115-p-3.html
Dan denk ik dat ze eerst de tours boekten bij Eileen en daarna wilden gaan wandelen maar nog niet besloten hadden waar precies. Dat Eileen alleen wist dat ze gingen wandelen maar niet waar.

Het kan zijn dat K en L nadat ze Eileen gesproken hadden nog wat bleven rondhangen op de school om hun plannen voor de dag (1 april) te maken. Eileen was toen wrs al weer ergens anders mee bezig en heeft verder niet gelet op hoe laat ze precies weggingen.
pi_151985165
zijn er foto's van die Eileen ?
of meer gegevens ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_151985259
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:03 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Dan denk ik dat ze eerst de tours boekten bij Eileen en daarna wilden gaan wandelen maar nog niet besloten hadden waar precies. Dat Eileen alleen wist dat ze gingen wandelen maar niet waar.

Het kan zijn dat K en L nadat ze Eileen gesproken hadden nog wat bleven rondhangen op de school om hun plannen voor de dag (1 april) te maken. Eileen was toen wrs al weer ergens anders mee bezig en heeft verder niet gelet op hoe laat ze precies weggingen.
Maar als je niet precies weet hoe of wat en zeker niet hoe laat, ga je toch niet "om 13:10 ZEKER!!1!1!1!! nog gezien!!?" schreeuwen? :?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151985334
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:57 schreef StaceySinger het volgende:
Kris and Lisanne planned their trips on Tuesday morning at the Language School. They spoke with a German girl named Eileen and asked for nice trips around Boquete. They found "El Pianista" in a folder and looked up additional info on the computer at the Language School. They planned to take the Coffee Tour with Eileen and Feliciano the next day.
Time was "around 11 o' clock" in the morning.

Source: De Volkskrant, Een Fatale Wandeling

but if Eileen knew, how come the initial searches were in the wrong area's because it wasn't clear where they went exactly. And how come Eileen didn't tell anyone how late they left the school and that they planned to start that trail so early.
Something isn't right here.

http://www.websleuths.com(...)hp/t-252115-p-3.html
Rondom 11 uur, dus vlak voor het eerste fotomoment.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_151985338
Sigrid zag ze om 13.10 uur vertrekken. Niet Eileen als je dat bedoelt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')