Nog erger ....quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
viel me ook echt binnen een seconde op
maar dat staat op de voorkant, niet geschreven
quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jup, net een kaartje in elkaar geflanst en met CC betaald (gelukkig kon dat, was er al bang voor).
Morgen issie er
quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jup, net een kaartje in elkaar geflanst en met CC betaald (gelukkig kon dat, was er al bang voor).
Morgen issie er
quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:42 schreef quickstepster het volgende:
Yayblij dat we je toch weer hebben kunnen verassen met kaartjes zo <3
quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:42 schreef quickstepster het volgende:
Yayblij dat we je toch weer hebben kunnen verassen met kaartjes zo <3
Gekocht bij een winkel waar ze alleen maar hele saaie kaarten hadden. En deze.. En wat erin staat is nog waar ook..quote:
Goed bezig; je hebt de eer van de familie weer geredquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Morgen issie er
Ik kan jou ook echt niet om een boodschap sturen hèquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:48 schreef qltel het volgende:
Gekocht bij een winkel waar ze alleen maar hele saaie kaarten hadden. En deze.. En wat erin staat is nog waar ook..
Gelukkig heb je dat ook niet gedaan..quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik kan jou ook echt niet om een boodschap sturen hè
quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:58 schreef Toto69 het volgende:
Arme postbode...![]()
[ afbeelding ]
Heel erg bedankt iedereen! Zal iedereen die een kaart gestuurd heeft ook nog even DM'en met een bedankje, al moet ik zeggen dat ik bij 2 kaartjes geen username had staan en dat ik toch even twijfel wie dat zijn(ben heul goed met namen, maar soms vergeet ik wel eens wat, dagje ouder he
)
Ik vind de kaarten héél erg tof, en m'n moeder moest ook bijna huilen(positief)
thumbs up!
Ja hoorquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:31 schreef sneakydesert het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hopelijk kon je mijn handschrift een beetje lezen haha
thnxquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:35 schreef Poesopstokje het volgende:
Niemand Braddie gespot?![]()
Alvast gefeliciteerd Toto!
Welkomquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:37 schreef clio2011 het volgende:
Al surfend kwam ik op dit topic terecht. Vol verbazing het een en ander gelezen, en heb besloten mij aan te melden. Dit is dus mijn eerste post
Allereerst fijn dat je ervan af bent!quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:51 schreef clio2011 het volgende:
En gelijk mis haha.
Ik heb het verhaal van Toto gelezen, de mijne is iets anders maar komt op hetzelfde neer. Een gat, kanaal hoe je het ook noemen wilt, bij de bilspleet wat niet dicht gaat, en waar constant pus, bloed, vocht uitkomt. Bij mij was het een peri-anale fistel. Ik heb er 3,5 jaar over gedaan, maar sinds 6 maanden is het dicht! In totaal ben ik 5 keer eraan geopereerd, een keer door een gastroenteroloog, 4 keer door een colorectaal chirurg. Een billendokter dus. Ben in een academisch ziekenhuis hiervoor geweest, en ik was proefpersoon met een nieuwe techniek. Ik wilde dit eventjes kwijt, wellicht kan je aanknopingspunten vinden in je zoektocht naar genezing, en een beetje een positief berichtje, zodat je de moed niet opgeeft.
Wat ik me nog afvraag (of misschien heb ik er overheen gelezen), krijg jij geen antibiotica? Zolang het gat niet droog is, gaat er geen genezing van het gat plaatsvinden, is mij altijd voorgehouden. Ik vrat antibiotica pillen alsof het smarties waren. Mijn weg naar "genezing" is verre van een leien dakje gegaan, en ik hoop voor degene die hier mee kampen, dat jullie er ook vanaf komen. Ik weet hoe het is, en het is verschrikkelijk!
dank jequote:Op vrijdag 24 april 2015 17:55 schreef Sarasi het volgende:
Yo Toot, alvast van harte gefeliciteerd!Hopelijk kun je duiken als een dolfijn in die kaartjes, er gangen in graven als een mol en ze laten fladderen op je hoofd. Als je een Donald Duck fan bent in ieder geval.
Normaal gezien als ze dit in een "vroeg" stadium ontdekken krijg je wel antibiotica. Ik heb er vele gehad, allemaal nooit geholpen, wat resulteerde op operaties.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:51 schreef clio2011 het volgende:
En gelijk mis haha.
Ik heb het verhaal van Toto gelezen, de mijne is iets anders maar komt op hetzelfde neer. Een gat, kanaal hoe je het ook noemen wilt, bij de bilspleet wat niet dicht gaat, en waar constant pus, bloed, vocht uitkomt. Bij mij was het een peri-anale fistel. Ik heb er 3,5 jaar over gedaan, maar sinds 6 maanden is het dicht! In totaal ben ik 5 keer eraan geopereerd, een keer door een gastroenteroloog, 4 keer door een colorectaal chirurg. Een billendokter dus. Ben in een academisch ziekenhuis hiervoor geweest, en ik was proefpersoon met een nieuwe techniek. Ik wilde dit eventjes kwijt, wellicht kan je aanknopingspunten vinden in je zoektocht naar genezing, en een beetje een positief berichtje, zodat je de moed niet opgeeft.
Wat ik me nog afvraag (of misschien heb ik er overheen gelezen), krijg jij geen antibiotica? Zolang het gat niet droog is, gaat er geen genezing van het gat plaatsvinden, is mij altijd voorgehouden. Ik vrat antibiotica pillen alsof het smarties waren. Mijn weg naar "genezing" is verre van een leien dakje gegaan, en ik hoop voor degene die hier mee kampen, dat jullie er ook vanaf komen. Ik weet hoe het is, en het is verschrikkelijk!
Bedankt, maar ik ben nog steeds niet jarigquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toot, gefeliciteerd![]()
Ik vond mijn boodschap op het kaartje een beetje stom maar op mijn pen zit geen backspace en mijn kaarten waren op. Zodoende![]()
Ik dacht om een of andere reden dat je afgelopen maandag jarig was dus ik zal al steeds in het topic te kijken of de postbode al was geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |