Die gaat ook wel erg ver hoor, hier zou ze opgenomen zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2015 09:36 schreef quirina het volgende:
Iemand het boek gelezen over de konmari methode?
http://www.utime.nl/#/Ver(...)KonMari-methode.html

1 lelijke mat was niet voldoende?quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:30 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Die schelen al 1x per week stofzuigen

Met allesreiniger.....quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is je nu toch wel een beetje duidelijk??
Heb benee en boven ook altijd van die allesreiniger bussen staan, hup ff spuiten wc papier er langs klaar.
Ff tussen door zegmaar of als je vlekken ziet.
Ook handig na het poepen als je je gat niet goed schoon krijgt ff spuiten op het wc papier![]()
![]()

Vindt je het gek dat je zo weinig energie verbruikt.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:59 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, fruitschaal? die zak appels blijft zo ook wel liggen.Magnetron heb ik niet, heb een oven. Tomaten liggen in de koelkast.

Heb ik ook niet, wat loop je te haten jonguh??quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:00 schreef klipper het volgende:
[..]
Vindt je het gek dat je zo weinig energie verbruikt.

quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:59 schreef klipper het volgende:
[..]
Met allesreiniger.....
Kun je dan niet beter vochtig toiletpapier aanschaffen als goed poepen niet lukt?

Het bier staat er al.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:30 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Die schelen al 1x per week stofzuigen

Ik had de helft al even weggemoffeldquote:

Ik keek als eerste naar de aansluiting van de radiator, toen zag ik het bier.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik had de helft al even weggemoffeld
Hier staat toch wel standaard 2 kratten koud en 1 of 2 krat(inblikjes) reserve

En?quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:42 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Ik keek als eerste naar de aansluiting van de radiator, toen zag ik het bier.

Opbouw is natuurlijk nooit mooi, maar soms kan het niet anders. Afgezien van de beugels zonder rubber inlage en het ontbreken van een tweetal rozetten kan het prima zo.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:52 schreef Geerd het volgende:
Die stangen vind klipper zeker ook lelijk

Wat zouden die rubbers doen?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:11 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Opbouw is natuurlijk nooit mooi, maar soms kan het niet anders. Afgezien van de beugels zonder rubber inlage en het ontbreken van een tweetal rozetten kan het prima zo.

Door het toepassen van een rubber inlage in de beugels kan de cv-leiding makkelijker uitzetten en krimpen. Maw: je hebt minder last van tikkende leidingen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat zouden die rubbers doen?
Misschien kleine uitleg huisje is uit 1890, dit hebben ze er ooit bij gebouwd
Heb 2 schouwen plus de gemetselde schoorstenen.
Ik hoop zo dat het niet al te veel werk is om een houtkachel er in te zetten.

Mwja had ik al geen last van.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:18 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Door het toepassen van een rubber inlage in de beugels kan de cv-leiding makkelijker uitzetten en krimpen. Maw: je hebt minder last van tikkende leidingen.

Kom jij uit Volendam ofzo?quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
Ok.
Elke dag ruim ik op. Daarmee doel ik op afwas meteen afwassen. Borden opruimen. Papieren etc opruimen. Dit alles voordat ik ga slapen.
4 keer per week stofzuig ik. Ik dweil 1 tot 2 keer per week.
Bed verschonen: 1 keer per week. Meestal op een zaterdag.
Stoffen (kasten/vensterbanken/tafels): 1 keer per week. Meestal op een zaterdag.
Keukenkastjes: Minimaal 2 keer per week de deurtjes schoonmaken.
Gasfornuis: Na het koken, altijd.
Koelkast: elke week
Ramen lappen: 1 keer per maand.
WC: beneden wordt bijna nooit gebruikt, dus zodra ik denk: stoffig.
Badkamer: 1 keer per week grondig.
Kledingkast: zodra ik denk rommel.
Afstoffen van kledingkast + dressoirs: elke week, soms 2 keer.
Stof van deuren etc + vochtig doekje erover: Elke zaterdag.
En toch vind ik het rommelig en een zooi.

Door deze post weet ik nu eindelijk waar het getik vandaan komt in mijn badkamer.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:18 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Door het toepassen van een rubber inlage in de beugels kan de cv-leiding makkelijker uitzetten en krimpen. Maw: je hebt minder last van tikkende leidingen.

LOL dacht dat dat wel algemeen bekent was, Cv boer komt graag bij je langs hoorquote:Op zondag 26 april 2015 11:50 schreef Messina het volgende:
[..]
Door deze post weet ik nu eindelijk waar het getik vandaan komt in mijn badkamer.![]()
Dinsdag maar eens even kijken voor beugels met rubber dus!

Ik dacht eigenlijk dat het de waterleiding was, maar die zitten wel goed vast.quote:Op zondag 26 april 2015 12:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
LOL dacht dat dat wel algemeen bekent was, Cv boer komt graag bij je langs hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |