jacco | zaterdag 9 november 2002 @ 16:51 |
dit moest ik ff laten zien. want deze is op dit moment toch wel een van de mooiste imo. veel kijkplezier. | |
Pushit | zaterdag 9 november 2002 @ 16:55 |
WOEI!!!!!! ![]() euh heb je geen specs ervan?? bedoel rijd het kreng ook zo bruut als ze eruit ziet? | |
TroyK | zaterdag 9 november 2002 @ 16:56 |
Deze auto is echt te mooi!![]() Omg , alleen die geluidsinstallatie al. Wat een machine. | |
Herfst | zaterdag 9 november 2002 @ 16:56 |
Overmatig gebruik van chroom maakt een wagen er niet echt mooier op. Ik vind hem origineel vele malen stijlvoller. | |
Streetracer | zaterdag 9 november 2002 @ 16:58 |
Juuuuistm, my style. Echt een vette wagen, wat zijn de specs. | |
Pushit | zaterdag 9 november 2002 @ 16:59 |
quote:als je stijl wil neem je een Bentley of Maybach, geen RX7 ![]() | |
Herfst | zaterdag 9 november 2002 @ 17:01 |
quote:Zonder al die versiering vind ik een RX7 anders best stijlvol. | |
SilverSpirit | zaterdag 9 november 2002 @ 17:06 |
wel grappig ja | |
SiGNe | zaterdag 9 november 2002 @ 17:14 |
Vehicle Make/Model: FD3S Mazda RX-7 Engine Type / Mods : Rotory T78 Greddy Turbo, Greddy 3 Coil Intercooler, Mazda competition radiator, Jacob Racing ingition, custom piping (finished and polished), PETTIT Racing motor, 3mm Apex-i ceramic seal, Greddy downpipes and midpipes, custom Nitrous injection system, everything custom fitted, finished, and polished, rear mounted Nitrous tank 75 shot, 485 Hp to the wheels Exhaust: Blitz Nurospec Exhaust Audio / Video / Entr: Kenwood video/DVD head unit, 8" screens, all JL Audio components, 1 JL Audio 300/4 amp, 1 JL Audio 500/1 amp, 4 JL Audio 8" subs in rear dec, all custom fiber glass housing, all chrome trim on audio housing, laser/hologram generator mounted behind center console, AutoMeter guages, Kenwood digital screen in place of rear view mirror, 6 total present screens with 5 more on order Tires: Yokohama 245/35/19 (front) , 275/30/19 (back) Wheels: AKT J-SPEC Wheels (Chrome finish) Suspension: HKS Super Damper Coilovers Brakes: Bremo Big Gran Turismo Brakes, 14" cross drilled and slotted rotors Body Kits/Spoilers: C-West J-Spec front and rear, all imported Re-Amemiya carbon fiber difusers and spliters on front fenders, rear fenders, and rear underside, Veilside carbon fiber wing w/chrome braces, JL Racing custom side splitters, carbon fiber high intesity composite headlamps, Scoot RX-7 hood (1 of 2 in the country) Interior: Sparco racing seats, matching red Sparco stearing wheel, imported matching red custom Sparco seat material on doors and lining, chrome MOMO shift knob, custom carbon fiber interior kit, neon/strobe switches and digital screen in glove compartment, chrom Nitrous tank mounted on fiberglass | |
troje | zaterdag 9 november 2002 @ 17:16 |
quote:dan heb je nog nooit een nieuwe rx-7 gereden. ![]() | |
Pushit | zaterdag 9 november 2002 @ 17:18 |
quote:Nope idd, zelfde geld overigens voor Bentley en Maybach ![]() rijervaring heeft dus niks met stijl te maken | |
Herfst | zaterdag 9 november 2002 @ 17:22 |
quote:Waarom begin je dan uberhaupt over een vergelijking met een maybach/bentley, heeft dat er dan wel iets mee te maken? | |
Poogie | zaterdag 9 november 2002 @ 17:24 |
WOW!!!!!!!!!! Wanne gek zeg, dies echt wel vettt!! ![]() ![]() | |
Pushit | zaterdag 9 november 2002 @ 17:25 |
quote:omdat jij over stijl begint, B/M is imho stijl dus vandaar ![]() | |
ZORdAC | zaterdag 9 november 2002 @ 17:31 |
Op zich mooie auto, al vind ik deze weer net iets te. Maar desondanks zou ik er best wel eens een stukje in willen rijden. Temeer omdat dit volgens mij op dit moment de enige auto is die rijdt met een wankelmotor, wat dus zeer bijzonder te noemen is. Duits spekende (en dus lezende?) geïnteresseerden kunnen via deze link meer vinden over de wankelmotor: | |
Flying_Vee | zaterdag 9 november 2002 @ 17:40 |
Gave bak !! Maar ehh wat kostda ??????? | |
Mikula | zaterdag 9 november 2002 @ 17:43 |
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een ongelovelijk lelijke auto ![]() | |
PoTTTenkijker | zaterdag 9 november 2002 @ 17:44 |
Dit is een bruut racemonster, echt een supervette bak. | |
raampje | zaterdag 9 november 2002 @ 17:45 |
*spontaan klaarkomt* | |
Pushit | zaterdag 9 november 2002 @ 17:48 |
quote:vind je het gek met zo'n "kwakkelmotor" ![]() ![]() | |
raampje | zaterdag 9 november 2002 @ 17:49 |
quote:hehehe mijn eigen moter kwakkelt nu wel btw.. ![]() | |
VinceCarter | zaterdag 9 november 2002 @ 18:16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Echt ownage!!!!! Damnezzzzz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Van zo'n auto kan je alleen maar dromen ![]() | |
SwissCom | zaterdag 9 november 2002 @ 18:26 |
Een jongen die ik ken heeft er een, uit 1991 ofzo. Kan dat? Iig het 1e bouwjaar. Maar dan helemaal origineel, dat vind ik om eerlijk te zijn mooier. | |
ToXiCitY | zaterdag 9 november 2002 @ 18:30 |
omfg ![]() das best een lekker karretje (understatement) trouwens, is zn kenteken met de computer weggepoetst of heeft ie er van die spray opzitten dat je het nummerbord niet meer kan lezen op een foto? volgens mij dat laatste | |
Dr_Crouton | zaterdag 9 november 2002 @ 22:01 |
Ik zie door dat geglim de hele auto niet meer... Maar het zal vast ontzettend lekker rijden... ![]() | |
Argento | zondag 10 november 2002 @ 14:16 |
Een van de meest onderschatte auto's ever, maar dit is too much | |
jacco | zondag 10 november 2002 @ 14:30 |
voor de prijzen kun je het beste hier kijken dit bedrijf heeft de auto ook gesponserd http://www.rxecret7.com/index.html nog ff wat pics: | |
MacBeth | zondag 10 november 2002 @ 14:39 |
Aaaargh, wat lelijk, hoezo overdone. | |
jochem8 | zondag 10 november 2002 @ 15:48 |
Mazda in originele staat ![]() | |
ook_gek | zondag 10 november 2002 @ 15:55 |
Deze auto is zeker niet overdreven. Wat denk je kwa PK,s die er in zitten. Dan moet je wel zo een bak hebben met zulke overdreven body. En om de zooi mooi te laten zijn. Moet je er iets groom op flikkeren. Kijk naar de motor. Prachtig gewoon. En heb je dat in het midden bij de versnellings pook gezien? Dat rode klepje. Op zeker dat je er de laggas mee aan zet Prachtig wagentje. | |
jacco | zondag 10 november 2002 @ 16:46 |
Dat is geen lachgas maar NOS (nitrous oxygen system) en die foto van net die rode dat is geen RX-7 of al een hele oude! dat is dus niet dezelfde als op de foto's van mij. greetz | |
Steve-O | zondag 10 november 2002 @ 17:18 |
Mooi karretje ![]() | |
SiGNe | zondag 10 november 2002 @ 23:34 |
quote:NOS is natrium oxide en da's dus lachgas in het Nederlands | |
GizartFRL | zondag 10 november 2002 @ 23:38 |
Overdone, niet meer functioneel, maar toch: ![]() | |
GizartFRL | zondag 10 november 2002 @ 23:40 |
quote:Lachgas=NOS enne die rode is wel een rx-7, maar nog niet echt een oude: BAD ASS RX-7 | |
Edwin_S | maandag 11 november 2002 @ 09:04 |
Dat "Lachgas = NOS" klopt niet helemaal... Lachgas bestaat puur en alleen uit N2O... NOS daarintegen heeft per atoom 2 delen N2O en 1 deel zuurstof. Correct me if i'm wrong, maar dit is wat ik zo snel kon vinden op he i-net En nogiets wat mensen vaak fout hebben...: NOS is van zichzelf NIET brandbaar... dus ontploffen zoals in TF&TF zal niet komen door het NOS. Wat NOS doet is gewoon onder hoge druk een hoop zuurstof je motor injagen wat inhoud dat er ook meer brandstof bij MOET (anders krijg je een heel arm brandstofmengsel wat resulteerd in het frituren van je zuigerringen Again, Correct me if i'm wrong | |
Scalle-- | maandag 11 november 2002 @ 15:04 |
quote:Nou het 2de is in elk geval HEEL fout van jou: http://www.ribbands.co.uk/genpages/unnumber.htm Kijk maar ff in de lijst, nummertje 349 ![]() | |
blieblie | maandag 11 november 2002 @ 15:27 |
quote:Das een modelletje ![]() | |
Edwin_S | maandag 11 november 2002 @ 15:50 |
quote:En wat moet ik daaraan zien?? er staat toch gewoon Explosives ??? NOS is gewoon niet brandbaar tenzij het gemengd wordt met benzine. --Edit-- 1.4 Substances and articles which present no significant hazard Wat ik eruit begrijp is dat het zelf niet explosief is... [Dit bericht is gewijzigd door Edwin_S op 11-11-2002 15:56] | |
Phreak | maandag 11 november 2002 @ 17:56 |
quote:ik zit te zoeken waar ik die euro in moet douwen..... vin ut net zo'n winkelwagen.... | |
jacco | maandag 11 november 2002 @ 18:15 |
quote:dit klopt niet | |
jacco | maandag 11 november 2002 @ 18:17 |
En die vlammen die je uit de uitlaten ziet komen. Dat komt inderdaad niet door de NOS. Maar net zoals bij Rally auto's. Maar hoe dat precies in zijn werk gaat is mij onbekend. | |
MadRotorHead | maandag 11 november 2002 @ 18:30 |
Oeehhh... strakke bak... Reken maar dat je heel wat lol kunt hebben in die auto... | |
blieblie | maandag 11 november 2002 @ 19:15 |
quote:Onverbrande benzinedampen veroorzaakt door een vreemde motorafstelling die in de uitlaat door de hitte nog net even verbranden. | |
blieblie | maandag 11 november 2002 @ 19:17 |
quote:Ik weet niet of je de belgische bakken kent? Maar die zijn ook behooooooooooooorlijk uptuned. | |
GizartFRL | maandag 11 november 2002 @ 19:17 |
quote:Niet echt leeft zegt ie? Hmmz zoek eens op een willekeurige tuningsite of koop voor de aardigheid eens een Tuning & Design. | |
jacco | maandag 11 november 2002 @ 20:48 |
quote:lees de bladen als GR8streetperfomance of Opgezet eens. Twee belgische bladen die vol staan met de meest ![]() | |
Scalle-- | dinsdag 12 november 2002 @ 00:30 |
quote:Ow yeah ![]() ![]() ![]() | |
Maleh | dinsdag 12 november 2002 @ 00:42 |
Mijn klasse wagen... een echt "beest".. ![]() ![]() ![]() In jaloersheid op de eigenaar, verblijf ik... | |
Svensson | vrijdag 15 november 2002 @ 12:47 |
quote:De vlammen en knallen uit de uitlaten van rallyeauto's worden veroorzaakt door ALS (Anti Lag System) oftewel Bang-Bang system. Dit zorgt ervoor dat het turbogat wordt geminimaliseerd of zelfs helemaal niet meer aanwezig is. Het systeem werkt door bij gas-los toestanden een bepaalde hoeveelheid brandstof in te spuiten die niet in de verbrandingskamer, maar pas in het gloeiendhete uitlaatspruitstuk tot ontbranding komt. Hierdoor ontstaat er een grote hoeveelheid gas dat de turbo ingaat en zo zelfs bij gas-los voor hoge turbodruk zorgt. Met andere woorden: De turbo blijft gewoon op hoge snelheid doordraaien als de bestuurder van het gas afgaat. Als de bestuurder dan besluit weer op het gas te gaan, hoeft hij niet te wachten totdat de turbo weer op toeren is, want deze levert al maximale turbodruk, zodat de motor ogenblikkelijk maximaal vermogen kan leveren. Je kan nu dus wel raden waar de vlammen en knallen bij het overschakelen of andere gas-los toestanden vandaan komen... | |
speedfreakssj | zaterdag 16 november 2002 @ 17:44 |
quote:Vind ik ook. En zet er dan de "normale" Rotary Engine in ipv zo'n V16. Die van de RX8 ofzo. |