abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13985188
In 2004 komt Medal of Honor Pacific Assault uit
Info van : Mohaa deluxe edition.

pi_14110949
ook gehoord van de edit knop Seal_force?
pi_14112253
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:42 schreef gamecube_master het volgende:
ook gehoord van de edit knop Seal_force?
Tuurlijk Jij niet dan ?
pi_14113831
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 18:53 schreef Seal_force het volgende:

[..]

Tuurlijk Jij niet dan ?

ik wel alleen het lijkt erop dat jij dat niet weet
pi_14117453
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 20:06 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

ik wel alleen het lijkt erop dat jij dat niet weet

Weet het wel maar niemand reageerd er op
pi_14124272
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 21:12 schreef Night-guardian het volgende:
Kan iemand mij ff verder helpen, zit vast aan het begin van het spel, 2e level dacht ik.
Ik moet klaus achtervolgen, op een begeven moment staat we voor een deur maar hij zit op slot, klaus gaat dus ff proberen om hem open te krijgen.
ondertussen komen er van de recherkant een zwikkie duitsers aan, deze knal ik nog zonder problemen neer.

Maar aan de linkerkant komen dan ook een paar duitsers aan rennen die staan op een soort balkon zegmaar, ergens achter.
Ze zijn zowat niet dood te krijgen, of ze hebben alweer een granaat naar klaussie gegooit.

kan iemand me ff verder helpen wat heb het al bijna 100 keer geprobeerd onderhand.

Met gewoon M1garand schieten of met pistool ken je beter mikken
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_14206703
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:53 schreef Seal_force het volgende:

[..]

Weet het wel maar niemand reageerd er op

oke, dat is wel weer een goeie reden, maar eh, ik moet ook maar eens dat uitbreidingspakket halen
  maandag 3 november 2003 @ 13:04:01 #208
7810 FooFighters
 Dave rocks on !!
pi_14342825
Vraagje MOH Breakthrough : ik zit vast in Monte Cassino.. ik heb net de gevangene bevrijd en ze moeten 1 voor 1 naar die vrachtwagen lopen.

Maar het is bijna onmogelijk om al die Italianen neer te schieten, en als 1 van de gevangene neergeschoten wordt is het spel afgelopen.

Kan je weer overnieuw beginnen..

Iemand een sugestie ?

You heard of those dirty jalopies,
you heard of the noise they make,
let me reintroduce my new Rocket 88,
pi_14344610
quote:
Op maandag 3 november 2003 13:04 schreef FooFighters het volgende:
Vraagje MOH Breakthrough : ik zit vast in Monte Cassino.. ik heb net de gevangene bevrijd en ze moeten 1 voor 1 naar die vrachtwagen lopen.

Maar het is bijna onmogelijk om al die Italianen neer te schieten, en als 1 van de gevangene neergeschoten wordt is het spel afgelopen.

Kan je weer overnieuw beginnen..

Iemand een sugestie ?

Bij het begin zegt hij daar is onze vrachtwagen of zo voor dat hij net 1 woord zegt gelijk naar beneden lopen en dan die soldaten dood schieten.
Je hebt in het midden een sort rond ding en een beeld staan dacht ik daar gaan zitten en dan iedereen neer schieten je moet wel weten waar al die soldaten van daan komen en dan kan je heel makkelijk winnen.
pi_14414150
Vraagje!: Kan je met MOHAA Spearhead ook je eigen "server" starten ZONDER zo'n server te kopen! Ofwel; voor op het netwerkof one-to-one op internet!
K heb al wel eens geprobeerd om bij Multiplayer; Nieuw spel starten(dat bord links) en toen free for all! Toen ging een vriend van me achter zijn PC zitten en de lijst starten maar zag mij er niet tussen staan!
Iemand een idee/suggestie?
Thnx!!
  donderdag 6 november 2003 @ 17:09:56 #211
40664 Durbin
Who knows..
pi_14435128
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 16:29 schreef Bananenbuiger het volgende:
Ik ben nu bij die missie op sicilië waar ik de 82st division moet vinden en me daar bij toe moet voegen om vervolgens een of ander dorp in te trekken. Zodra ik ze gevonden heb en we zetten een stap in het dorp sluit het level in eens af en kom ik in het hoofdmenu
Heeft iemand dit al eerder gehad? Is het een bug, of... ?
Ditzelfde probleem heb ik ook met Breakthrough.

Alleen ben ik nog niet zo ver. Ik heb net de minesweeper begeleid en ben vervolgens de bunker ingegaan wanneer de minesweeper kapot gaat. Wanneer ik een aantal seconden in die bunker ben, word ik naar het hoofdmenu teruggegooid.

Iemand een idee ?

..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_14507919
Heeft iemand hier op FOK! een mohaab server>?
pi_14537156
installeer het spel gewoon.

Gebruik All Seeing Eye en niet Gamespy (dat proggie is zielig) en in ASE staan alle servers gerangschikt.

Alle spellen die online kunnen staan er ook meteen in.

pi_14737476
Heb een vraagje als ik een nieuwe mannetje kies en ga dan spelen op internet zijn bijna alle mannetjes het zelfde hoord dat?
pi_14739929
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 19:32 schreef Seal_force het volgende:
Heb een vraagje als ik een nieuwe mannetje kies en ga dan spelen op internet zijn bijna alle mannetjes het zelfde hoord dat?
kijk ff bij je multiplayer opties, daar staat waarschijnlijk een knopje aangevinkt waardoor je alle andere mensen naar die skin "duwt"
gwoon uit klikken
pi_14785598
Hoe kan ik in scripten in MOHAA variabelen weergeven in een "say" die ik heb gemaakt met:
set variabele waarde

dus:

say variabele
of
say $variabele

Maar dit werkt niet...

Ik heb me rot gezocht op google, maar er staat alleen hoe je variabelen aan kun maken, niet hoe je ze weergeeft

als ik in de console: variabel typ dan geeft hij wel de variable weer met de waarde, maar dat zegt hij dus niet.

pi_14795018
Kan je alleen in je console doen, je kan het dus niet aan andere laten zien

En je hebt al op google gezocht, en daar bleek dat het niet kon, dus kan het niet!

pi_14795020
Ik zit nu in de missie in die onderzeeboot, waar je 2 bommen moet plaatsen en er dan uit meot vluchten binnen korte tijd. Ik kom er alleen maar niet achter waar die uitgang is, weet iemand dit?
pi_14796864
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:42 schreef Webcrowler het volgende:
Kan je alleen in je console doen, je kan het dus niet aan andere laten zien

En je hebt al op google gezocht, en daar bleek dat het niet kon, dus kan het niet!

Dus je hebt er geen donder aan... Je kunt niet doen:

set backupname "My Name"
set name "Dif Name"
say "Something"
set name $backupname

pi_15062730
Weet iemand misschien welke multiplayer (internet) levels er allemaal nieuw zijn in Mohaa-B

Pc-cd rom.

maandag 1 december 2003 @ 18:51:17 #221
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_15066613
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:42 schreef PPWB84 het volgende:
Ik zit nu in de missie in die onderzeeboot, waar je 2 bommen moet plaatsen en er dan uit meot vluchten binnen korte tijd. Ik kom er alleen maar niet achter waar die uitgang is, weet iemand dit?
In het midden van de sub een ladder omhoog....
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 7 december 2003 @ 13:01:24 #222
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_15219083
ik zit vast in MOHAA-B wie helpt me op weg

ik zit in een toren. vanaf die toren moet in duitsertjes doodschieten die een zendmast willen opblazen.....het lijken wel unlimited duitsertjes.....ik weet niet wat ik verder moet doen dan alleen maar met de sniper de springlading duitser-vrij te houden

bijvoorbaat dank voor de reacties
egmo

pi_15249585
quote:
Op zondag 7 december 2003 13:01 schreef egmo het volgende:
ik zit vast in MOHAA-B wie helpt me op weg

ik zit in een toren. vanaf die toren moet in duitsertjes doodschieten die een zendmast willen opblazen.....het lijken wel unlimited duitsertjes.....ik weet niet wat ik verder moet doen dan alleen maar met de sniper de springlading duitser-vrij te houden

bijvoorbaat dank voor de reacties
egmo

Als je nog een bazooka heb dan moet je steeds alleen maar op dat mannetje bij de bom schieten en als je nog tijd heb (tussendoor) op die andere mannetje.En veel bukken zo heb ik het wel gedaan

/Edit heb zelf nog een vraag weet iemand hoe je kanonnen en andere dingen in een level kan zetten en wapens veranderen? Heb het nu heel vaak mee gemaakt maar wil het zelf ook kunnen iemand info?
Heb van een vriend gehoord dat je het op internet kan kopen voor 10 dollar

(Mohaa-B Internet)

[Dit bericht is gewijzigd door Seal_force op 08-12-2003 16:03]

pi_15259323
Hmmm, over een maandje krijg ik een nieuwe pc en dan wil ik uiteraard alle MOH games daarop spelen.

Maar ik ben een beetje aan het puzzelen, want welke MOH games zijn er voor de PC?

Totzover dacht ik:

code:
* Medal of Honor: Allied Assault (oorspronkelijk spel)
Aanvullingen:
1. Medal of Honor: Spearhead
2. Medal of Honor: Breakthrough

* Call of Duty (van een groepje makers van het oorspronkelijke MOHAA team)
* Medal of Honor: Pacific Assault (uit in 2004)

Klopt dit?

Komen nog andere MOHAA games uit voor de PC? Ik meen me iets te herinneren als Medal of Valour, een MOHAA-achtige game wat zich afspeelt in Vietnam. Ook gemaakt van een groepje programmeurs van het oorspronkelijke MOHAA team, net zoals Call of Duty.

pi_15277550
quote:
Op maandag 8 december 2003 21:23 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hmmm, over een maandje krijg ik een nieuwe pc en dan wil ik uiteraard alle MOH games daarop spelen.

Maar ik ben een beetje aan het puzzelen, want welke MOH games zijn er voor de PC?

Totzover dacht ik:

code:
Aanvullingen:

Klopt dit?

Komen nog andere MOHAA games uit voor de PC? Ik meen me iets te herinneren als Medal of Valour, een MOHAA-achtige game wat zich afspeelt in Vietnam. Ook gemaakt van een groepje programmeurs van het oorspronkelijke MOHAA team, net zoals Call of Duty.

Dit klopt
code:
Aanvullingen:

Dat er verder nog iets komt weet ik nog niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')