quote:Op het dak liggen kogels voor je machinegeweer. Deze vind je voor het laatste trapje aan de linkerkant op een krat.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:27 schreef Blapiet het volgende:
Iemand nog tips om Klaus de spion in leven te houden?
Die hoer is z'n sleutel vergeten en heeft eventjes 30 sec nodig om het slot open te krijgen. Helaas heb ik nog verdomd weinig kogels dus,.....
quote:Ja
Op donderdag 9 oktober 2003 16:04 schreef KingLysandus het volgende:
Is deze expansion de 30 euro waard? MOHAA en Spearhead vond ik super. Kan ik deze expansion met een gerust hart kopen?
Ik heb een xp2000+ ,512 ddr, radeon 9600 pro.
quote:Me too...erg vervelend.
Op woensdag 8 oktober 2003 15:30 schreef Vaatdoek het volgende:
Ik heb met Breaktrough constant te weinig kogels
Liberation is trouwens erg cool!
quote:Je eigen tank pakken
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:33 schreef Vaatdoek het volgende:
Wie heeft er nog tips om de tanks tegen te houden die het stadje in willen rijden?
Ik krijg het niet voor elkaar met die kanonnetjes.
quote:Ja, dat probleem heb ik dus ook, dat komt omdat Breaktrough gewoon veel en veel meer geheugen en andere zooi van je PC vergt, kijk maar in de eerste map, door al dat stof moet je PC zo hard werken.
Op maandag 13 oktober 2003 14:36 schreef HansvanOchten het volgende:
Hebben er meer mensen las van dat de addons compleet niet lopen op hun pc?
Ik mohaa haal ik 90 fps met alles om max.
In de addons kom ik soms niet boven de 20?Ik heb een xp2000+ ,512 ddr, radeon 9600 pro.
in Moh:AA is mn fps 98 en in Moh:AA B is hij 25
quote:Maar zelfs dan is het gewoon abnormaal.
Op maandag 13 oktober 2003 18:42 schreef Webcrowler het volgende:[..]
Ja, dat probleem heb ik dus ook, dat komt omdat Breaktrough gewoon veel en veel meer geheugen en andere zooi van je PC vergt, kijk maar in de eerste map, door al dat stof moet je PC zo hard werken.
in Moh:AA is mn fps 98 en in Moh:AA B is hij 25
Ik ben dus echt van mening dat er daar ergens een foutje in zit
En als het wel zo is, dan mogen EA Games wel eens snel met een patch komen
Component: Data Files Minimal
Bestandengroep: Date Files NL
Bestand: E:\data2.cab
fout: Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)
Maar aan de linkerkant komen dan ook een paar duitsers aan rennen die staan op een soort balkon zegmaar, ergens achter.
Ze zijn zowat niet dood te krijgen, of ze hebben alweer een granaat naar klaussie gegooit.
kan iemand me ff verder helpen wat heb het al bijna 100 keer geprobeerd onderhand.
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 19:56 schreef SoesGSX600 het volgende:
Zit vast met Spearhead in level 1 geloof ik, ik moet 2 dingen opblazen, 1 kan ik er vinden, maar waar is die andere![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Heb je de nieuwe medal of honor aa BreakThrough ook al?
Op donderdag 16 oktober 2003 20:35 schreef SoesGSX600 het volgende:
Ach t is al gelukt, was ergens een piepklein molescuul gaatje waar ik met mn troepen doorheen kon..
quote:Ben m aan het downloaden. Maar ik wil eerst Max Payne 2 spelen dus die komt eerst binnen
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:08 schreef Seal_force het volgende:[..]
Heb je de nieuwe medal of honor aa BreakThrough ook al?
Mja denk dat ik BreakThrough maar brand van een vriend... Is die leuker dan AA en Spearhead?
quote:Ligt er aan hoe je het ziet ik denk zelf dat hij wel leuker is omdat je nieuwe wapens heb en je kan op internet met 1 of ander iets in een gevangenis belanden wel leuk.
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:33 schreef SoesGSX600 het volgende:[..]
Ben m aan het downloaden. Maar ik wil eerst Max Payne 2 spelen dus die komt eerst binnen
Mja denk dat ik BreakThrough maar brand van een vriend... Is die leuker dan AA en Spearhead?
quote:Ja eerst links schieten en als je die 2 of 3 dood heb komen ze aan de rechten kan tzo vol houden en je heb hem gehaald.
Op donderdag 9 oktober 2003 11:33 schreef DutchTaz het volgende:[..]
Op het dak liggen kogels voor je machinegeweer. Deze vind je voor het laatste trapje aan de linkerkant op een krat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |