quote:Je heb de illegale versie
Op zaterdag 1 februari 2003 18:32 schreef Bob.Ross het volgende:
[afbeelding]
*kick*iemand?
ik heb al nieuwe drivers gedownload
Je moet dit spel gewoon kopen.
[Dit bericht is gewijzigd door Smots op 17-02-2003 11:28]
quote:-Gewoon je videokaart uninstallen dus alle drivers er af gooien
Op maandag 3 februari 2003 11:32 schreef Bananenbuiger het volgende:
Het zou ook best wel kewl zijn als iemand mij uit kon leggen hoe dat met dat openGL-gebeuren zit van +/- 6 posts geleden...:)
Ik heb m'n oude videokaart die openGL ondersteunt aan een vriend van mij gegeven omdat diens kaart geen openGL had. Ik kon dus gewoon mohaa spelen met die videokaart en hij dus niet. Ik krijg het met geen mogelijkheid aan de praat, dat is het verhaal kort gezegd. Die kaart ondersteunt dus openGL, maar ik snap er geen kont van dat het bij hem niet doet en bij mij gewoon wel
Krijg ik bij beide melding
COULD NOT OPEN OPEN_GL ofzo iets.
Mvg Drareg
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 16:37 schreef KabelGast het volgende:[..]
Mmmz...dan nog niet...hij wil de 1.1 patch installeren maar ik heb geen UK-versien...
Maar nú, als ik mohaa opstart, loopt ie vast, en doet mohaa het pas weer op het moment dat ik m'n tweede monitor uitgeschakeld heb.
weet iemand hoe ik dat op kan lossen?
Nog vraagje: IK ga hem denk ik uit de kast halen en de uitbreiding instaleren, maare zit er veel nieuwe levels in voor online?
In dit topic kunnen voortaan alle MOHAA gerelateerde zaken worden geplaatst.
quote:Dat is soms irritant ja! maar bij sommige servers hebben ze dat veranderd, ook de rocket en de shotgun... VEEL BETER
Op maandag 9 juni 2003 13:26 schreef Vassili_Z het volgende:
Die uitbreiding, Spearhead ,singleplay was fantastisch, alleen multiplayer is niet zo goed, multiplay hadden ze hetzelfde moeten laten als in MohAA. Die scheit granaten die je op die mausers kunt zetten
quote:Die zijn vet
Op maandag 9 juni 2003 13:26 schreef Vassili_Z het volgende:
Die uitbreiding, Spearhead ,singleplay was fantastisch, alleen multiplayer is niet zo goed, multiplay hadden ze hetzelfde moeten laten als in MohAA. Die scheit granaten die je op die mausers kunt zetten
Ik ben grasmaaier
quote:
Op maandag 9 juni 2003 16:02 schreef Steve-O het volgende:[..]
Die zijn vet
![]()
heb toenet weer ff mohaa online gespeeld kon er geen drol meer van, had het een maand niet gespeeld
[afbeelding]
Ik ben grasmaaier
Me ''skills'' uit MoH AA met de rifle breng ik ook over op andere FPS games, mauser en railgun zijn bijna tzelfde nu voor me Cool man, ben ik toch goed in IETS
Signed -
The Rifle Expert
quote:ik probeer ook beter te worden met die kar98 maar is verdomd moeilijk
Op dinsdag 10 juni 2003 00:23 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Ik was jaartje geleden king of the game met de Rifles (GEEN sniper rifles, sniper rifles zijn voor bijziende kneusen) in MoH:AA, na maaaanden oefenen, paar uurtjes per week was t me toch gelukt...ik kon met de mauser kar98 iedereen raak schieten met 1 kogel, maakte niet uit hoezeer hij strafe-de etc, ik raakte ze altijd.Ik zat toen in de FoH clan, we stonden toen heel hoog in Clanbase, the good old days.
Me ''skills'' uit MoH AA met de rifle breng ik ook over op andere FPS games, mauser en railgun zijn bijna tzelfde nu voor me
Cool man, ben ik toch goed in IETS
Signed -
The Rifle Expert
quote:Probeer je niet erop te focussen, hou wel je aandacht erbij, maar ga je er niet op concentreren, probeer zeg maar een lijn te vormen van de loop naar het midden van je scherm.... probeer ook heelveel te oefenen op tegenstanders die altijd strafen; je moet daar een soort gevoel in krijgen. Enne, crosshair op beeld van vijand = schieten = raak, gaat lang niet altijd op met rifles, het is vaak ietsjes ervoor...maar dat wist je al denk ik.
Op dinsdag 10 juni 2003 00:30 schreef Steve-O het volgende:[..]
ik probeer ook beter te worden met die kar98 maar is verdomd moeilijk
En ow, de rifle is geen machinegun, je moet heel tactvol kunnen spelen en weten wat je vijand gaat doen en vooral goed kunnen ambushen
quote:Wind je vooral niet op als je een vijand op je beeld krijgt, dan mis je vaak, speel heeeeel relaxed, dan ben je ook het nauwkeurigst met je muis.
Op dinsdag 10 juni 2003 00:30 schreef Steve-O het volgende:[..]
ik probeer ook beter te worden met die kar98 maar is verdomd moeilijk
quote:MP40 is ook wel geinig, salvo's van 4/5 schoten afvuren en je raakt altijd wel iets
Op dinsdag 10 juni 2003 10:25 schreef Steve-O het volgende:
Ik ga oefenen
wilde gewoon wat anders met een mp40 is het zo makkelijk
Heb je misschien ook Half life ? kun je Day of Defeat downloaden, zoiets als MohAA alleen veel realistischer en uitgebreider
quote:heb nog nooit half life gespeeld
Op dinsdag 10 juni 2003 10:35 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
MP40 is ook wel geinig, salvo's van 4/5 schoten afvuren en je raakt altijd wel iets
Thompson is ook wel wreed..vooral t geluid ervan, dat doffe modderachtige geluid, geweldig...enne.... gewoon niet het wapen bewegen maar strafen als je staat te schieten, als je met het wapen g aat bewegen EN je strafed erbij, dan gaan de kogels niet als een ''muur''. De MP40 moet je juist wel weer bewegen omdat de vuursnelheid veel hoger is...Heb je misschien ook Half life ? kun je Day of Defeat downloaden, zoiets als MohAA alleen veel realistischer en uitgebreider
quote:Aah, moet je echt ns uit de koopjesbak vissen, nieuwste patch downloaden, counterstrike eropzetten, en day of defeat, je bent maanden zoet
Op dinsdag 10 juni 2003 10:43 schreef Steve-O het volgende:[..]
heb nog nooit half life gespeeld
Ik speel trouwens altijd axis
Ik speel ook altijd Axis.... soms allies als ze weer ns te outnumbered zijn.
Maar speel niet meer zovaak
Ben er een beetje op uitgekeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |