abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 november 2002 @ 09:08:47 #51
27929 piere
doe mij maar bier
pi_6998896
ik heb al geen zin meer om verder te gaan
fok you ja!
pi_6999744
Heb het spel ook 'binnen' is een leuke uitbreiding maar meer van hetzelfde, het Bastonge level deed me erg aan Band of Brothers denken.
Het level waarbij je de truck met supplies (die je net op de duitsers hebt buitgemaakt) moet beschermen dmv een kanon is erg cool en erg moeilijk, veel F-5en zit trouwens een grappige bug in dat level, mijn supply truck ging elke keer vlak voordat het level afgelopen was stuk en dus moest ik elke keer weer na de laatste save verder. Totdat ik erachter kwam dat die truck kapot ging door mijn eigen beschermingsvuren alhoewel ik totaal niet op de truck schoot
straks maar weer ff verder spelen
pi_7045245
Als ik het spel wil installeren (volledige versie) zegt ie:

Kan het bestand Medal of Honor Allied Assault Spearhead_Code.exe niet vinden. Controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn en of alle benodigde bibliotheken beschikbaar zijn.

Iemand anders dit probleem ook?

donderdag 28 november 2002 @ 20:29:35 #54
27929 piere
doe mij maar bier
pi_7047504
quote:
Op donderdag 28 november 2002 18:21 schreef KabelGast het volgende:

Kan het bestand Medal of Honor Allied Assault Spearhead_Code.exe niet vinden. Controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn en of alle benodigde bibliotheken beschikbaar zijn.

ik had wel een ander probleem maar heb de oplossing op de site gevonden. Zoek anders ff hier
http://www.ea.com/eagames/official/moh_alliedassault/editorial.jsp?page=features
en anders gewoon ff op www.eagames.com loeren. hebben wel ergens een hulpgedeelte.

ik heb hem al uit, errug kort spel zeg die spearhead

fok you ja!
pi_7049130
Eehm...ik denk niet dat het daar opstaat hoe je een gedownloade versie aan de praat krijgt
pi_7049265
quote:
Op donderdag 28 november 2002 18:21 schreef KabelGast het volgende:

Je moet je image ook wel eerst branden
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_7074896
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:56 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Je moet je image ook wel eerst branden

Mmmz...dan nog niet...hij wil de 1.1 patch installeren maar ik heb geen UK-versien...
  maandag 2 december 2002 @ 13:22:12 #58
13337 GRUMBLER
It is I.....
pi_7101010
quote:
Op donderdag 28 november 2002 20:29 schreef piere het volgende:

[..]

ik heb hem al uit, errug kort spel zeg die spearhead

Hoeveel levels kent het dan?
(na Bastonge?)

Ik zit nog steeds dood te gaan in Bastonge, heb eindelijk die medic gevonden en probeer tussen de bombardementen door naar mijn captain te komen

p.s. speel uiteraard niet op easy

maandag 16 december 2002 @ 13:24:42 #59
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_7365610
Ik zit ook in Bastogne, het level dat je 2 flanken moet verdedigen. De eerste lukt nog wel, de tweede ook maar dan moet je weer terug naar de rechterflank en dan heb ik te weinig ammo voor m'n bazooka om de half-track en de tank kapot te maken, schiet niet op dat stukje.. Weet iemand hoe je dat het beste kan spelen?
  maandag 16 december 2002 @ 15:16:58 #60
19284 B
van benbenieuwd
pi_7367611
quote:
Op zondag 10 november 2002 12:24 schreef da_rippah het volgende:
Battlefield 1942

pi_7367876
quote:
Op maandag 16 december 2002 13:24 schreef Spina1 het volgende:
Ik zit ook in Bastogne, het level dat je 2 flanken moet verdedigen. De eerste lukt nog wel, de tweede ook maar dan moet je weer terug naar de rechterflank en dan heb ik te weinig ammo voor m'n bazooka om de half-track en de tank kapot te maken, schiet niet op dat stukje.. Weet iemand hoe je dat het beste kan spelen?
Veel heen en weer lopen, ben daar ook inmiddels en het gaat op het laatst steeds net fout.....vaak doen denk ik dan gaat het vanzelf ooit een keer goed, of spel links laten liggen...
doek ook wel als het me niet wil lukken....
pi_7817621
krijg hem niet aan de praat...wie kan me effe helpen?
ik probeer spearhead te installen naast mijn orginele hohaa...
de uk patch kan ik niet installeren...nl versie pakt ie wel maar krijg dan tijdens de install van spearh. op 79% een error namelijk: safedisk build- english videosound-gegevensfout.
lijkt mij dat het een taal fout is ivm de patch.
duitse patch geeft het zelfde...zo te zien is mijn orginele mohaa nl (van taal iig) en spearhead heeft een nederlandse install wizard.
wat moet ik nu?
iemand een idee...alvast bedankt!
pi_7852927
quote:
Op maandag 16 december 2002 13:24 schreef Spina1 het volgende:
Met de mortier die ergens midden achter de linie staat
pi_8103395
Wat is een Gl-Setup vraagt hij voor metal of honor 1
Weet iemand waar het aan ligt is het me video kaart?
Is best wel oud hij ligt nog onder de Gf-1
  zaterdag 25 januari 2003 @ 16:42:53 #65
8372 Bastard
Persona non grata
pi_8103611
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 16:26 schreef Seal_force het volgende:
Wat is een Gl-Setup vraagt hij voor metal of honor 1
Weet iemand waar het aan ligt is het me video kaart?
Is best wel oud hij ligt nog onder de Gf-1
open GL drivers installeren denk ik
The truth was in here.
pi_8114688
Zal ik dat moeten downloaden dan kan het niet vinden
Zal dat ergens moeten staan op de cd
  zondag 26 januari 2003 @ 14:57:49 #67
8372 Bastard
Persona non grata
pi_8116223
quote:
Op zondag 26 januari 2003 13:03 schreef Seal_force het volgende:
Zal ik dat moeten downloaden dan kan het niet vinden
Zal dat ergens moeten staan op de cd

Op de quake 3 cd staan open GL's
The truth was in here.
pi_8119317
quote:
Op zondag 26 januari 2003 14:57 schreef Bastard het volgende:

[..]

Op de quake 3 cd staan open GL's

OKe moet ik eerst dat spel kopen dan nog spearhead kopen en dan :?pas spelen
vaag kan je het niet downloaden of zo en staat het niet op mohaa :?zelf ( de cd )
pi_8157865
Ik zoek ook al een tijd OPEN_GL drivers voor me Voodoo 3 3000. Nergens te vinden, nou las ik ook ergens dat Voodoo-kaarten niet meer gemaakt wordt. Ik kan MOHAA dus ook niet spelen
  dinsdag 28 januari 2003 @ 23:40:21 #70
31817 Bananenbuiger
Wat recht is kan krommer...
pi_8165435
Dat hele openGL is vage shit bij mohaa...
Ik had een Riva TNT2 32mb vram op m'n eigen pc en kon mohaa spelen zonder problemen met openGL. Een maat van me heeft exact dezelfde kaart en daar krijg je de melding:

Could not load openGL subsystem (oid)

Ik had een nieuwe kaart gekocht en de mijne aan hem gegeven zodat het misschien wel zou werken, maar nee hoor...echt vaag!
Op internet (google) lees je veel over dit probleem, maar je krijgt weinig oplossingen te zien.

Zijn er misschien fokkers die echt weten waar dit aan ligt of hoe dat komt? Zou wel leuk zijn om tegen m'n maat te gamen

Alwayz expect the unexpected
pi_8165475
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 23:40 schreef Bananenbuiger het volgende:
Dat hele openGL is vage shit bij mohaa...
Ik had een Riva TNT2 32mb vram op m'n eigen pc en kon mohaa spelen zonder problemen met openGL. Een maat van me heeft exact dezelfde kaart en daar krijg je de melding:

Could not load openGL subsystem (oid)

Ik had een nieuwe kaart gekocht en de mijne aan hem gegeven zodat het misschien wel zou werken, maar nee hoor...echt vaag!
Op internet (google) lees je veel over dit probleem, maar je krijgt weinig oplossingen te zien.

Zijn er misschien fokkers die echt weten waar dit aan ligt of hoe dat komt? Zou wel leuk zijn om tegen m'n maat te gamen

Dat hebben een stel vrienden van mij ook (en ikke nie ), moeten ze gewoon SP1 installeren denk ik
  woensdag 29 januari 2003 @ 15:49:49 #72
31817 Bananenbuiger
Wat recht is kan krommer...
pi_8176366
Was het maar zo simpel.
De game-engine is nog steeds hetzelfde, dus nog steeds het openGL probleem.
Alwayz expect the unexpected
  zaterdag 1 februari 2003 @ 17:29:54 #73
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_8222245
hmz, dit was 't enige topic dat ik hierover kon vinden.

ik heb Mohaa gekocht vanmiddag, maar ik krijg 'm niet geínstalleerd in win xp, weet iemand hier iets voor

...some more happy little trees!!
  zaterdag 1 februari 2003 @ 18:32:00 #74
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_8223169

*kick*

iemand?
ik heb al nieuwe drivers gedownload

...some more happy little trees!!
pi_8238045
Definieer "ik krijg hem niet geinstalleerd".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')