Kan het bestand Medal of Honor Allied Assault Spearhead_Code.exe niet vinden. Controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn en of alle benodigde bibliotheken beschikbaar zijn.
Iemand anders dit probleem ook?
quote:ik had wel een ander probleem maar heb de oplossing op de site gevonden. Zoek anders ff hier
Op donderdag 28 november 2002 18:21 schreef KabelGast het volgende:
Als ik het spel wil installeren (volledige versie) zegt ie:Kan het bestand Medal of Honor Allied Assault Spearhead_Code.exe niet vinden. Controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn en of alle benodigde bibliotheken beschikbaar zijn.
ik heb hem al uit, errug kort spel zeg die spearhead
quote:Je moet je image ook wel eerst branden
Op donderdag 28 november 2002 18:21 schreef KabelGast het volgende:
Als ik het spel wil installeren (volledige versie) zegt ie:Kan het bestand Medal of Honor Allied Assault Spearhead_Code.exe niet vinden. Controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn en of alle benodigde bibliotheken beschikbaar zijn.
quote:Mmmz...dan nog niet...hij wil de 1.1 patch installeren maar ik heb geen UK-versien...
Op donderdag 28 november 2002 21:56 schreef Steve-O het volgende:[..]
Je moet je image ook wel eerst branden
quote:Hoeveel levels kent het dan?
Op donderdag 28 november 2002 20:29 schreef piere het volgende:[..]
ik heb hem al uit, errug kort spel zeg die spearhead
Ik zit nog steeds dood te gaan in Bastonge, heb eindelijk die medic gevonden en probeer tussen de bombardementen door naar mijn captain te komen
p.s. speel uiteraard niet op easy
quote:Veel heen en weer lopen, ben daar ook inmiddels en het gaat op het laatst steeds net fout.....vaak doen denk ik dan gaat het vanzelf ooit een keer goed, of spel links laten liggen...
Op maandag 16 december 2002 13:24 schreef Spina1 het volgende:
Ik zit ook in Bastogne, het level dat je 2 flanken moet verdedigen. De eerste lukt nog wel, de tweede ook maar dan moet je weer terug naar de rechterflank en dan heb ik te weinig ammo voor m'n bazooka om de half-track en de tank kapot te maken, schiet niet op dat stukje.. Weet iemand hoe je dat het beste kan spelen?
quote:Met de mortier die ergens midden achter de linie staat
Op maandag 16 december 2002 13:24 schreef Spina1 het volgende:
Ik zit ook in Bastogne, het level dat je 2 flanken moet verdedigen. De eerste lukt nog wel, de tweede ook maar dan moet je weer terug naar de rechterflank en dan heb ik te weinig ammo voor m'n bazooka om de half-track en de tank kapot te maken, schiet niet op dat stukje.. Weet iemand hoe je dat het beste kan spelen?
quote:open GL drivers installeren denk ik
Op zaterdag 25 januari 2003 16:26 schreef Seal_force het volgende:
Wat is een Gl-Setup vraagt hij voor metal of honor 1
Weet iemand waar het aan ligt is het me video kaart?
Is best wel oud hij ligt nog onder de Gf-1
quote:Op de quake 3 cd staan open GL's
Op zondag 26 januari 2003 13:03 schreef Seal_force het volgende:
Zal ik dat moeten downloaden dan kan het niet vinden
Zal dat ergens moeten staan op de cd![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Op zondag 26 januari 2003 14:57 schreef Bastard het volgende:[..]
Op de quake 3 cd staan open GL's
Could not load openGL subsystem (oid)
Ik had een nieuwe kaart gekocht en de mijne aan hem gegeven zodat het misschien wel zou werken, maar nee hoor...echt vaag!
Op internet (google) lees je veel over dit probleem, maar je krijgt weinig oplossingen te zien.
Zijn er misschien fokkers die echt weten waar dit aan ligt of hoe dat komt? Zou wel leuk zijn om tegen m'n maat te gamen
quote:Dat hebben een stel vrienden van mij ook (en ikke nie
Op dinsdag 28 januari 2003 23:40 schreef Bananenbuiger het volgende:
Dat hele openGL is vage shit bij mohaa...
Ik had een Riva TNT2 32mb vram op m'n eigen pc en kon mohaa spelen zonder problemen met openGL. Een maat van me heeft exact dezelfde kaart en daar krijg je de melding:Could not load openGL subsystem (oid)
Ik had een nieuwe kaart gekocht en de mijne aan hem gegeven zodat het misschien wel zou werken, maar nee hoor...echt vaag!
Op internet (google) lees je veel over dit probleem, maar je krijgt weinig oplossingen te zien.Zijn er misschien fokkers die echt weten waar dit aan ligt of hoe dat komt? Zou wel leuk zijn om tegen m'n maat te gamen
ik heb Mohaa gekocht vanmiddag, maar ik krijg 'm niet geínstalleerd in win xp, weet iemand hier iets voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |