abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 november 2002 @ 15:16:47 #26
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_6724361
quote:
Op zondag 10 november 2002 12:24 schreef da_rippah het volgende:
Battlefield 1942
Heb ik ook...ook zeer goed!!!
Nobody likes us.We Don't Care
pi_6725987
Weet iemand al waar je nieuwe mods van kan downloaden?
pi_6726949
zitten op jullie servers ook allemaal bugs......... sinds vanmiddag ofzo echt vaag
pi_6763550
Ligt het aan mij of heb je helemaal geen nieuwe wapens?? Ik vind het een beetje een teleurstellende uitbreiding (deze demo dan).... Gewoon een paar nieuwe maps en een nieuw menuutje. Ik heb em ook maar ff snel gespeeld, maar toch... ("over twenty new weapons" )
pi_6764751
de filename= mohaa_sh.zip
  woensdag 13 november 2002 @ 13:19:21 #31
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_6776893
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 19:10 schreef da_rippah het volgende:
Ligt het aan mij of heb je helemaal geen nieuwe wapens?? Ik vind het een beetje een teleurstellende uitbreiding (deze demo dan).... Gewoon een paar nieuwe maps en een nieuw menuutje. Ik heb em ook maar ff snel gespeeld, maar toch... ("over twenty new weapons" )
Je hebt in de demo alleen als AXIS een nieuw geweer (gewehrgranate dacht ik dat ie heet) bij de echte versie zullen ze de rest er ook wel bij doen (lijkt me) ...

Er zijn nou ook losse MGs te vinden die je kan verplaatsen...das echt vet!!

woensdag 13 november 2002 @ 13:22:31 #32
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_6776948
quote:
Op zondag 10 november 2002 18:35 schreef Jorn_Z het volgende:
zitten op jullie servers ook allemaal bugs......... sinds vanmiddag ofzo echt vaag
daar snap ik ook niks van...
zit je eindelijk in een spel kan je alleen maar vooruit en achteruit lopen (de muis doet et niet) het hele spel is dan raar...en dan moet je er weer uit om weer een andere te vinden. wat meestal wel ff duurd want de servers zijn heel snel vol
  woensdag 13 november 2002 @ 19:56:20 #33
36035 Night-guardian
One ring to rule them all!
pi_6785161
Er is sinds vandaag een patch uit, word automatisch gevraagd als je gaat spelen of je hem wil downloaden en wil installeren, alleen de bug van alleen maar voorruit en achteruit kunnen lopen is er nog steeds niet uit, wel vreemd overigens, maarja zal wel wat voor komen, en het hele spel is natuurlijk geneens uit.
pi_6791871
IN amerika is ie al uit

Dus hier ook
Ben bezig met hem kopen

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_6798789
Ik wil hem ook wel "kopen" maar ik heb nog maar 176 mb vrij, dus dat lijkt me geen goed idee Ff wachten nog tot de HCC Dagen
pi_6800511
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 19:10 schreef da_rippah het volgende:
moet je andere SKINS nemen.... er zijn minstens 3 nieuwe snipers, 4 nieuwe rifles, granaatgeweer, paar nieuwe MG's in de demo
  donderdag 14 november 2002 @ 16:01:00 #37
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_6801452
De echte versie is toch een expansion-pack? Heb je daar per se de 1e moh(aa) voor nodig? of kan je em gewoon spelen zonder de 1e moh (aa)
pi_6818071
quote:
Op donderdag 14 november 2002 16:01 schreef FCDB het volgende:
De echte versie is toch een expansion-pack? Heb je daar per se de 1e moh(aa) voor nodig? of kan je em gewoon spelen zonder de 1e moh (aa)
Je ken hem spelen zonder de 1e mohaa
  vrijdag 15 november 2002 @ 13:59:14 #39
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_6818664
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 13:29 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Je ken hem spelen zonder de 1e mohaa

toch niet... ik heb hem `gekocht` en als ik em dan installeer dan vraagt ie er naar en als ik de 1e mohaa heb geinstallt dan wil ie een uk & us patch installen maar dat doet ie niet omdat ik schijnbaar een NIET- uk & us versie heb...kortom ik kan em niet spelen
  vrijdag 15 november 2002 @ 14:08:03 #40
27929 piere
doe mij maar bier
pi_6818821
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 13:59 schreef FCDB het volgende:

[..]

toch niet... ik heb hem `gekocht` en als ik em dan installeer dan vraagt ie er naar en als ik de 1e mohaa heb geinstallt dan wil ie een uk & us patch installen maar dat doet ie niet omdat ik schijnbaar een NIET- uk & us versie heb...kortom ik kan em niet spelen

das kut zeg
kan je niet ff de 1e dan downloaden bij kazaa oid?
fok you ja!
pi_6835417
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 13:59 schreef FCDB het volgende:

[..]

Dat komt omdat je een regkey nodig heb om die patch te installen dan doet ie het wel
pi_6872313
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 14:25 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Dat komt omdat je een regkey nodig heb om die patch te installen dan doet ie het wel

Doe eens meer vertellen daarover,
pi_6875039
ik heb em ook ''gekocht'' bij mij werkt ie wel meel me maar ff
pi_6879112
Ik heb hem net geïnstalleerd, die eerste missie is echt übergeil. Je springt uit een vliegtuig en na een afdaling beland je in een schuur (je valt echt door het dak ) om tegen de Duitsers te vechten. Dit is nog heftiger dan de invasie op het strand in het originele spel. Ik ben nu echt compleet WWII minded, ook al omdat ik Band Of Brother nu al vijf keer gekeken heb.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  dinsdag 19 november 2002 @ 13:10:10 #45
38200 B3aTjUgGl3r
Gefl1pter dan een skateboard
pi_6882762
Multiplayer is ook weer een stukkie verbeterd.

Er zijn een aantal slimme verbeteringen doorgevoerd om de multiplay actie eerlijker en beter te maken. Tijdens het spelen kwam ik de volgende punten tegen.

Granaat: Kan je niet meer oneindig vasthouden en als een idioot de map doorrennen. Hij gaat nu als je hem in je hand heb na 5 sec af en ben je dood als je hem nog bij je had.

Ook is er een Nebelhandgranate bijgekomen, geeft wel kewl effect en zal wel handig zijn voor team matches enzow. In ieder geval een flinke rookbom dus.

Health:Als je een health pack van iemand pakt krijg je er niet in een keer 50 hp bij maar dit gaat geleidelijker dmv een health tellertje.

Rocketlauncher: Super irri wapen als t aan mij ligt... en al een stuk minder vervelend in spearhead. Als je met RL loopt is het wapen naar beneden gericht en als je wilt schieten moet je stilstaan. --> dus binnen 2 sec dood

Granade launcher: SG + 5 granaten om weg te knallen.

Overige wapens: Van elk wapen zijn er minder kogels en is de realism standaard overgenomen in het echte spel.

The problem is that what is on the FM dial and on M-TV is HipPOP. HipPOP is a product that basically only reinforces false stereotypes and relegates minorities to the role of the minstrel.
  dinsdag 19 november 2002 @ 13:16:46 #46
36035 Night-guardian
pi_6882884
IK heb gehoord dat hij ipv 22 november 5 december pas officieel in de winkel ligt , hopen dat ze hem op de hcc dagen eerder hebben.
  dinsdag 19 november 2002 @ 13:32:35 #47
38200 B3aTjUgGl3r
Gefl1pter dan een skateboard
pi_6883106
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 13:16 schreef Night-guardian het volgende:
IK heb gehoord dat hij ipv 22 november 5 december pas officieel in de winkel ligt , hopen dat ze hem op de hcc dagen eerder hebben.
Kweenie of je uit de buurt van Amsterdam komt maar weet dat bij Scheltema op t Koningsplein in amsterdam ze hem een aantal weken eerder verkopen.
The problem is that what is on the FM dial and on M-TV is HipPOP. HipPOP is a product that basically only reinforces false stereotypes and relegates minorities to the role of the minstrel.
  dinsdag 19 november 2002 @ 18:18:19 #48
36035 Night-guardian
pi_6889362
Ik heb met de demo nog vaak problemen, dat je je muis niet kunt bewegen dat je alleen maar links/recht/voor/achter kunt lopen, dit had ik pas nadat ik de patch voor de demo had geinstalleerd. Weet iemand of het originele spel hier ook nog last van heeft?
pi_6889477
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 18:18 schreef Night-guardian het volgende:
Ik heb met de demo nog vaak problemen, dat je je muis niet kunt bewegen dat je alleen maar links/recht/voor/achter kunt lopen, dit had ik pas nadat ik de patch voor de demo had geinstalleerd. Weet iemand of het originele spel hier ook nog last van heeft?
ik heb nergens last van hoor....
ik zat alleen 1 keer vast in een omgevallen boom.. kon ik niks meer...
  zondag 24 november 2002 @ 19:59:34 #50
36035 Night-guardian
pi_6976541
Ik dacht tis spel vandaag eens even leuk op de hcc dagen te gaan kopen , maar hij was nergens te krijgen , waarschijnlijk toch pas 5 december dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')