quote:hij geeft ook niet weer hoeveel mensen er spelen. Geen getal, niets...
Op maandag 12 januari 2004 23:54 schreef Steve-O het volgende:[..]
All seeing eye gebruiken
quote:Ben je FFE member zo ja hoe heet je?
Op woensdag 10 december 2003 14:36 schreef gigatech het volgende:[..]
Ja ik draai een Breaktrough server
DUTCH PAIN TDM ---> ip = 217.19.20.158
mijn Clan -----> www.FFE-CLAN.COM
enne voor de liefhebbers de nieuwe patch is uit ver 2.40b
met veeeeeeeel bugfixes en 2 nieuwe kaarten
url voor de patch ftp://ftp.ea-europe.com/support/patches/mohaa/TOT in de Dutch PAIN server
Owja, en geen cheaters, die filteren we er zo uit
quote:GameSpy is een waardeloos programma. Voor een spel als Medal of Honor kan je veel beter All Seeing Eye gebruiken. Een klein programmaatje, maar oh zo handig. En met de juiste crack kan je unlimited buddies en servers opslaan
Op zondag 11 januari 2004 21:15 schreef MeAndMyself het volgende:
Ik heb een prob met gamespy. Als ik MoH wil spelen dan doet gamespy het totdat ik op de MoH-knop druk. Dit heeft het altijd gedaan maar sinds een nieuwe install van windows en MoH doet ie t niet meer. HEt downloaden van de patch had ook geen zin...
Dan mot je je radartje volgen en die ijzeren pijpen pakken die een stukje verder liggen. Het zijn pijpen waar ze springstof in stoppen om een bres in de "shingle" te slaan. Dan kun je daarna de bunkers infiltreren. Veel succesquote:Op woensdag 14 april 2004 12:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kom niet verder! Ik zit bij het strand waar ik verdomd moeilijk doorheen kwam en nu moet ik de "bangalores" krijgen/vinden/pakken.
Weet iemand wat dat is??
Wat is jullie server ip?quote:Op zondag 8 februari 2004 21:03 schreef Dwarz het volgende:
Zijn er hier ook Fok! leden die in een clan zitten of in een clan willen. Ikzelf zit in een Engelse clan, en we kunnen altijd goede leden gebruiken. Twee voorwaarden: je moet ouder dan 18 jaar zijn en veel ervaring hebben met online Medal of Honor. Peebee voor interesse
Owja, en geen cheaters, die filteren we er zo uit
MOH Pasific Assault (stand alone game, zeg maar MOHAA 2) staat gepland voor juli 2004, is weer uitgesteld goddamnitquote:Op maandag 12 januari 2004 18:26 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Aan mij heb ej dan ook nix
Wanneer komt die nieuwe MOH uit eik
Je hebt de legale versie? Connect je vanuit MOHAA zelf of gebruik je een extern programma?quote:Op zondag 16 mei 2004 22:22 schreef _Suzanne_ het volgende:
Mohaa sluit af als ik met een server wil connecten...? weet iemand hoe dit komt? en hoe ik dit dus kan voorkomen?
Dat kan jah, zou een btje gek zijn als dat niet zou kunnenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:55 schreef DJ_Vamp het volgende:
Ik heb nog ff een vraagje!
Is het mogelijk nadat je Spearhead hebt geïnstalleerd ook nog on-line kan spelen vie Allied Assault?
Er is nl. een clan die Allied Assault speelt en geen Spearhead.
En ik wil toch graag bij die clan.
En zij willen niet 'upgraden'!
Dus kan dat?
Grtz,,
Nouja...quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:23 schreef OreO het volgende:
ja het is ook redelijk anders.. kwa gameplay al
Medal of Honor heeft een vrouwendetectie vandaar dat je niet kunt joinen!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:22 schreef _Suzanne_ het volgende:
Mohaa sluit af als ik met een server wil connecten...? weet iemand hoe dit komt? en hoe ik dit dus kan voorkomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |