Zo ben ik eens van werk direct naar een concert van Normaal gegaan met een paar collega's. Sta je dan in je overhemdquote:Op maandag 20 april 2015 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou gaan kijken, altijd gewoon een gezellig feestje en je voelt je altijd opeens verdomd intelligent, slank, goedgekleed etc. tussen het publiek(ik was naar het Jordaanfestival dit jaar, wat een tokkiebende
prachtig
)
Waar nietquote:Op maandag 20 april 2015 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, Wát een trollen in Tilburg, geweldig.
Het kan nog erger, uit werk naar De Toppersquote:Op maandag 20 april 2015 22:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zo ben ik eens van werk direct naar een concert van Normaal gegaan met een paar collega's. Sta je dan in je overhemd[ afbeelding ]
Staat ook op de meezingplaylistquote:Op maandag 20 april 2015 22:52 schreef Pandaplint het volgende:
Dit blijft mijn favoriete guilty pleasure
kan je mooi zinge?quote:Op maandag 20 april 2015 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat ook op de meezingplaylist![]()
Ik kijk het meest uit naar Why tell me why. Ik word al schor als ik eraan denk.
Oeh dat is ook een klassiekertje inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2015 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat ook op de meezingplaylist![]()
Ik kijk het meest uit naar Why tell me why. Ik word al schor als ik eraan denk.
Ik geloof dat ik een relatiequote:Op maandag 20 april 2015 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is de relatie tussen Cee en Roadburn intussen?
Ik heb het even gegoogled en het is me in ieder geval nu duidelijk waarom het in de stad wemelde van de wandelende plunjezakken.quote:Op maandag 20 april 2015 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is de relatie tussen Cee en Roadburn intussen?
quote:Op maandag 20 april 2015 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het even gegoogled en het is me in ieder geval nu duidelijk waarom het in de stad wemelde van de wandelende plunjezakken.
Met zo'n bandnaam en als metal-liefhebber moest ik wel even luisteren (moest wel metal zijn met zo'n naamquote:Op maandag 20 april 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Topshowfestival. Iedereen zou zijn bed uit moeten komen voor dingen als Eyehategod.
Het begon veelbelovend maar toen begon hij uit de maat te schreeuwen.quote:Op maandag 20 april 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Topshowfestival. Iedereen zou zijn bed uit moeten komen voor dingen als Eyehategod.
Dit is ook niet mijn ding. Zijn wel acts die daar staan/stonden die ik goed kan hebben (Solstafir, Ulver, Electric Wizard, Wovenhand, Earth...)quote:Op maandag 20 april 2015 23:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met zo'n bandnaam en als metal-liefhebber moest ik wel even luisteren (moest wel metal zijn met zo'n naam).
Zoals met de meeste metal, jammer van de "zang"
Ja dit vind ik dus echt niks. Ik ben meer van de trve kvlt black metal ditdat.quote:
Ik viel altijd een beetje buiten de boot bij de metal-gasten op schoolquote:Op maandag 20 april 2015 23:17 schreef Cee het volgende:
Op de middelbare school had ik een vriendin wiens oudere zus een vriend had die in zo'n dikke vette zweterige metalband zat. Ging ik wel eens mee naar het plaatselijke honk om te kijken naar hun repetities. Was onder de indruk van de zwartgalligheid, de lange haren en het lawaai en zodra ik weer thuis was ging ik m'n folderwijk lopen met mijn Cliff Richard cassettebandje op m'n walkman.
Lekker hoor. Ik kan veel metal goed hebben. Ben opgegroeid met power metal genot. Lekker zingen over trollen, elven en dwergenquote:Op maandag 20 april 2015 23:17 schreef Cee het volgende:
Op de middelbare school had ik een vriendin wiens oudere zus een vriend had die in zo'n dikke vette zweterige metalband zat. Ging ik wel eens mee naar het plaatselijke honk om te kijken naar hun repetities. Was onder de indruk van de zwartgalligheid, de lange haren en het lawaai en zodra ik weer thuis was ging ik m'n folderwijk lopen met mijn Cliff Richard cassettebandje op m'n walkman.
/lief dagboek
Ik weet nog dat een van hun nummers ging van NIGHTLLOOORRRRRRRRRRRRE. Volgens mij heetten ze Night Lore.
Deftones is wel vet en Metallica is tuurlijk wel metal, al vind ik Death Angel stiekem toffer.quote:Op maandag 20 april 2015 23:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik viel altijd een beetje buiten de boot bij de metal-gasten op school
Ik luisterde de populaire Metal zoals Metallica, Korn, Limp Bizkit, Stone Sour, Deftones...
Wat volgens de echte zwartgallige mensen natuurlijk geen metal is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |