abonnement Unibet Coolblue
pi_151881580
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 01:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Het zijn gewoon knullige controls als je het vergelijkt met de soepelheid van bijvoorbeeld battlefield-helikopters. Het werkt wel en je kan er zeker "goed" in worden, maar intuïtief is het voor PC begrippen niet.

Of zoals Just Cause 2. Ook prachtig en eenvoudig.
ze hebben vast men zo min mogelijk de muis willen laten gebruiken o.i.d.
  dinsdag 21 april 2015 @ 08:43:25 #52
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_151883040
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 00:02 schreef dolf1010 het volgende:
Nou sta ik nog automatisch ingelogt op mijn laptop maar ik kan mijn wachtwoord niet veranderen want ik weet mijn huidige wachtwoord niet en kan mijn email niet veranderen want ik heb geen toegang tot het email address.
De taal was verandert naar brazilie, ben dus gehackt door zon kut braziliaan gvd :(
Hoe kan dit?

Je hebt toch hopelijk verschillende wachtwoorden gebruikt voor GTA 5 en je mail?

Enigste wat ik mij kan voorstellen is dat zii erachter zijn gekomen doormiddel van een rootkit op je laptop of een stukje software wat toetsaanslagen registreert. Anders is het niet mogelijk.

Haal je laptop van je internet. Ga naar een andere computer en download Malwarebytes Anti Malware, bij dezelfde website kun je ook een rootkit scanner downloaden, Alpha of Beta fase maar slechts ter controle.

Gebruik ook een viruscanner en een goede firewall.
pi_151883328
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 00:02 schreef dolf1010 het volgende:
Nou sta ik nog automatisch ingelogt op mijn laptop maar ik kan mijn wachtwoord niet veranderen want ik weet mijn huidige wachtwoord niet en kan mijn email niet veranderen want ik heb geen toegang tot het email address.
De taal was verandert naar brazilie, ben dus gehackt door zon kut braziliaan gvd :(
Oh dear :N Vervelend!
Ik ken het gevoel, mijn Blizzard account is 2 keer gehackt. Maar goed, Blizz is erg goed wat dat betreft, na niet eens een halve dag heb je je gehele account + gold en characters terug. ^O^

Ik draai GTA op zich heel vloeiend, maar toch ben ik niet blij met de graphics en sowieso is mijn PC niet super goed, dus gisteren besloten een PC te gaan bouwen (met behulp van vriend uiteraard :9)
Gisteravond alles besteld, hopelijk volgende week allemaal binnen en dan kunnen we aan de slag *O*
Gewoon normaal doen ja.
pi_151883399
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 19:02 schreef Atak het volgende:

[..]

Ze zaten allemaal in de rij om het volle bedrag te betalen. Haha.
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 19:00 schreef Leonos het volgende:
Hoe voelt dat nou? Om een 2 jaar oud spel te spelen?
Hoe voelt dat nou? Het volledige bedrag betaald hebben voor een bèta versie? :')
pi_151883721
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:08 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

[..]

Hoe voelt dat nou? Het volledige bedrag betaald hebben voor een bèta versie? :')
Goeie
;P
pi_151884518
Hoe voelt dat nou? Je niet kunnen veroorloven een paar tientjes uit te geven voor een game?
Ich hock in meinem Bonker
pi_151885027
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 00:02 schreef dolf1010 het volgende:
Nou sta ik nog automatisch ingelogt op mijn laptop maar ik kan mijn wachtwoord niet veranderen want ik weet mijn huidige wachtwoord niet en kan mijn email niet veranderen want ik heb geen toegang tot het email address.
De taal was verandert naar brazilie, ben dus gehackt door zon kut braziliaan gvd :(
http://www.kitguru.net/ga(...)ve-been-compromised/
Gewoon normaal doen ja.
pi_151885050
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 08:43 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

Hoe kan dit?

Je hebt toch hopelijk verschillende wachtwoorden gebruikt voor GTA 5 en je mail?

Enigste wat ik mij kan voorstellen is dat zii erachter zijn gekomen doormiddel van een rootkit op je laptop of een stukje software wat toetsaanslagen registreert. Anders is het niet mogelijk.

Haal je laptop van je internet. Ga naar een andere computer en download Malwarebytes Anti Malware, bij dezelfde website kun je ook een rootkit scanner downloaden, Alpha of Beta fase maar slechts ter controle.

Gebruik ook een viruscanner en een goede firewall.
Ik heb verschillende wachtwoorden voor alles en ik heb malware anti-bytes al. Waarschijnlijk hebben ze gewoon rockstar gemaild om te vragen of ze het e-mail willen veranderen en zijn ze zo dom geweest om dit nog te doen ook.
Gisteravond gelijk een mailtje naar support gestuurd plus naar twitter met het bericht dat ik ben gehackt maar nog steeds niks terug... schandalig gewoon.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 00:37 schreef badschaap het volgende:

[..]

nou nee :') :') :')
echt een van Dé matigste controls ever
De helicopter / vliegtuig controls zijn hetzelfde sinds GTA:SA in 2005 uitkwam ;)
pi_151885057
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 23:53 schreef dolf1010 het volgende:
GVD DIT GA JE NIET MENEN !!!!
Ik ben wat aan het drinken met vrienden in de stad en ondertussen wordt godverdomme mijn rockstar account email veranderd en gehackt!
Hoe kunnen ze zomaar mijn email veranderen zonder dat ik dit moet bevestigen? :( :(
Kut man wat is de stand van zaken?
Ich hock in meinem Bonker
pi_151885138
quote:
Lekker dan, dit is vorig jaar ook al een keer gebeurt. Goed systeem hoor rock*.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 10:31 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Kut man wat is de stand van zaken?
Mailtje en tweet gestuurd maar nog steeds niks terug :')
Ondertussen kan ik dus nog steeds geen GTA spelen, dus ik ga de hele dag met wat vrienden op een terrasje zitten en als ik vanavond nog niks terug heb gooi ik dat hele spel door het raam inclusief alle andere GTA hoesjes die hier liggen. :(
pi_151885177
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 10:34 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

Lekker dan, dit is vorig jaar ook al een keer gebeurt. Goed systeem hoor rock*.

[..]

Mailtje en tweet gestuurd maar nog steeds niks terug :')
Ondertussen kan ik dus nog steeds geen GTA spelen, dus ik ga de hele dag met wat vrienden op een terrasje zitten en als ik vanavond nog niks terug heb gooi ik dat hele spel door het raam inclusief alle andere GTA hoesjes die hier liggen. :(
Hoezo, rockstar is toch niet schuldig aan die hack?
Ich hock in meinem Bonker
pi_151885199
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 10:34 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

Lekker dan, dit is vorig jaar ook al een keer gebeurt. Goed systeem hoor rock*.

[..]

Mailtje en tweet gestuurd maar nog steeds niks terug :')
Ondertussen kan ik dus nog steeds geen GTA spelen, dus ik ga de hele dag met wat vrienden op een terrasje zitten en als ik vanavond nog niks terug heb gooi ik dat hele spel door het raam inclusief alle andere GTA hoesjes die hier liggen. :(
https://support.rockstarg(...)-Social-Club-Members
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 21 april 2015 @ 10:40:36 #64
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_151885251
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 10:30 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

Ik heb verschillende wachtwoorden voor alles en ik heb malware anti-bytes al. Waarschijnlijk hebben ze gewoon rockstar gemaild om te vragen of ze het e-mail willen veranderen en zijn ze zo dom geweest om dit nog te doen ook.
Gisteravond gelijk een mailtje naar support gestuurd plus naar twitter met het bericht dat ik ben gehackt maar nog steeds niks terug... schandalig gewoon.

[..]

De helicopter / vliegtuig controls zijn hetzelfde sinds GTA:SA in 2005 uitkwam ;)
Uiterst vreemd en dubieus te noemen. Dat het kan is wel zeer kwalijk imo.
pi_151885312
als het waarschijnlijk is zou ik trouwens precies hetzelfde doen....maar ja goed dat ben ik. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_151885336
Voor de zekerheid al m'n passwords weer veranderd :') You never know.

Ondertussen even m'n favo GTAV nummer droppen 8-)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_151885371
quote:
Echt fucked up. Wat voor een gaar systeem heeft rockstar dan dat iemand zo makkelijk je account kan overnemen. :{
Ik durf te wedden dat die ratten ook nog eens voor de mensen gaan met een hoog level, zoals dolf1010. "Cheaten niet mogelijk? Oh, dan pak ik gewoon een account van iemand met een hoop geld." }:|
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  dinsdag 21 april 2015 @ 10:45:23 #68
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_151885377
Zo, level 120 en eindelijk de Minigun unlocked. Wat een gruwelijk ding zeg _O-
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_151885423
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 10:45 schreef Mani89 het volgende:
Zo, level 120 en eindelijk de Minigun unlocked. Wat een gruwelijk ding zeg _O-
ja haha :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_151885510
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 10:34 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

Lekker dan, dit is vorig jaar ook al een keer gebeurt. Goed systeem hoor rock*.

[..]

Mailtje en tweet gestuurd maar nog steeds niks terug :')
Ondertussen kan ik dus nog steeds geen GTA spelen, dus ik ga de hele dag met wat vrienden op een terrasje zitten en als ik vanavond nog niks terug heb gooi ik dat hele spel door het raam inclusief alle andere GTA hoesjes die hier liggen. :(
Het zit je ook niet mee hea?
pi_151885567
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:08 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

[..]

Hoe voelt dat nou? Het volledige bedrag betaald hebben voor een bèta versie? :')
Ik heb niks betaald hoor, haha. Ik ga niet 40-60 euro betalen voor een twee jaar oude game. _O-
pi_151885701
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 10:53 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik heb niks betaald hoor, haha. Ik ga niet 40-60 euro betalen voor een twee jaar oude game. _O-
hahahaaha :') _!!
Nait Soezn Moar Broezn
pi_151886084
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 10:53 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik heb niks betaald hoor, haha. Ik ga niet 40-60 euro betalen voor een twee jaar oude game. _O-
Ik bedoelde voor de Xbox360 of PS3 versie :') Peasant
pi_151886092
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 10:53 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik heb niks betaald hoor, haha. Ik ga niet 40-60 euro betalen voor een twee jaar oude game. _O-
tja als je 40 euro veel vindt kan ik me dat voorstellen. 40 euro ben je in een paar uur op terras kwijt. :D

Maar ehm stop gewoon met zeuren.
Je kon zelf niet eens bedenken hoe je screenshots moest maken maar je doet wel minachtend tegen de mensen die je geholpen hebben. omdat ze het spel gekocht hebben. beetje sneu.
Ich hock in meinem Bonker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')