welk formaat balken heb je?quote:. Maar kan voorstellen dat dat behoorlijk zwaar is.
Of huur een cc6800.quote:Op maandag 20 april 2015 18:45 schreef densmee het volgende:
op een pallet leggen en met een roterende verreiker binnen steken
Tja dat vroeg ik ook al.quote:Op maandag 20 april 2015 19:39 schreef RanTheMan het volgende:
Ben toch wel benieuwd TS, waar zijn al die balken voor?
Ik ben geen knopen held maar zou aan het eind een lus maken daar het uiteinde door heen voldoende zijn? Nog eens de situatie bekeken kan makkelijk met wat man alles via het raam naar binnen zonder lift.quote:Op maandag 20 april 2015 22:18 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Waarom een gat in boren?
Als je een beetje een nette strop maakt gaat het prima.
Staat gewoon in het topic hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:14 schreef Geerd het volgende:
Wat moet er mee gebeuren als ze boven liggen dan? Vloer?
Niet in de op, en ik was niet de enigste die het zich afvroeg.quote:
Daarom even quoten, per vraag.quote:Op zaterdag 25 april 2015 02:17 schreef Nico987 het volgende:
Nee eb daarom heb ik geantwoord.
Ik ga dus een vliering maken en wat wanden.
Trouwens kleine bij vraag heeft iemand een adres waar je goedkoop (gebruikt) hout kunt bestellen.
Als je niet wilt lezen, zeg dan gewoon niks.quote:Op zaterdag 25 april 2015 02:23 schreef Geerd het volgende:
Mensen gaan niet tien keer het hele topic door lezen he![]()
Of der wel misschien gereageerd is op mij.
Ik bestel idd geen 3,60 balken omdat ik maar 2 meter nodig heb.quote:Op zaterdag 25 april 2015 09:07 schreef emil23 het volgende:
Ben je daar dan ook de volledige lengte nodig? Zou zonde zijn als je boven hebt dat je ze allemaal inkort tot 2,40
Waarvan wil je foto's?quote:Op zaterdag 25 april 2015 02:26 schreef Geerd het volgende:
Ot maak eens een paar pics dan?? Als der toch gaat worden verbouwd.
Paar haken paar touwen?
Kan het raam er uit ?
Fotos
Dit kan niet?quote:Op maandag 20 april 2015 16:50 schreef kree het volgende:
Kun je niet gewoon een ladder neerzetten met iemand halverwege erop en ze ff aan elkaar doorgeven?
Tuurlijk jij leest elk topic helemaal zeker?quote:Op zaterdag 25 april 2015 08:50 schreef Barrah het volgende:
[..]
Als je niet wilt lezen, zeg dan gewoon niks.
Ik zelf eigenlijk wel, ik lees ook altijd op mijn telefoon en krijg geen popup van quotes.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tuurlijk jij leest elk topic helemaal zeker?
Poeh hee, 1,5 pagina maar liefst... Als je iemand wilt helpen mag je daar best wat moeite doen om je in te lezen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tuurlijk jij leest elk topic helemaal zeker?
In dit geval is het maar 1 pagina iddquote:Op zaterdag 25 april 2015 12:16 schreef Barrah het volgende:
[..]
Poeh hee, 1,5 pagina maar liefst... Als je iemand wilt helpen mag je daar best wat moeite doen om je in te lezen.
TS, heb je een foto van de buitenkant van je huis? Dan hebben we een indruk van de hoogte, het dak en wat je onderweg zoal tegenkomt.
Om je dak, dakgoot e.d. te beschermen zou je hier ook tijdelijk wat kleden overheen kunnen doen tijdens het hijsen.
Paar dekbedden ofzo moet lukken,quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:27 schreef Nico987 het volgende:
Op die uitbouw heeft ook een steiger gestaan dus een laddertje met Max 2 mensen moet ook te doen zijn..
Ik zal eens zoeken. Wanneer ik een ladder kan vinden die lang genoeg is en dat lukt wel dan zet ik de ladder tot boven de goot dan is het alleen het raam wat beschermd moet worden tegen lak schade.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |