Ik vraag mij dan af: Aangezien er helemaal níémand meer is die single's koopt in de winkel, stelt zo'n lijst toch helemaal niets voor?
Stel dat er 20 kneuzen de nieuwe single van Boozy Woozy kopen, staat ie gelijk op nr 1!
wazig zeg
en anders geld het wie het meest betaald komt op 1 binnen, lijkt me logisch in de top40 net als de alarmschijf e.d.
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 15:30 schreef DaafAzuil het volgende:
Als ik mij niet vergis, is de top 40 gebasseerd op hoeveel single's er verkocht worden bij de Free Record Sjop etc toch?Ik vraag mij dan af: Aangezien er helemaal níémand meer is die single's koopt in de winkel, stelt zo'n lijst toch helemaal niets voor?
Stel dat er 20 kneuzen de nieuwe single van Boozy Woozy kopen, staat ie gelijk op nr 1!
wazig zeg
quote:dan komen we bij het volgende punt.
Op zaterdag 9 november 2002 15:31 schreef mabit het volgende:
daar vergis je je in... er zijn nog altijd best grote aantallen singles die verkocht worden, vraag me niet waar... maar het schijnt echt zo te zijn...en anders geld het wie het meest betaald komt op 1 binnen, lijkt me logisch in de top40 net als de alarmschijf e.d.
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 15:34 schreef tummeke het volgende:
Top 40 stelt geen ruk meer voor..
De ECHTE muziek zit tegenwoordig ondergronds, en is zeker niet in de Top 40 te vinden, laat staan op TMF..
En die rotmuziek van tegenwoordig is geen muziek te noemen...
quote:nogmaals, er zijn nog best hoge verkoopcijfers 10000en per week voor de nummer 1 alleen al... maar wie dat dan zijn.....?! keine ahnung
Op zaterdag 9 november 2002 15:35 schreef DaafAzuil het volgende:[..]
dan komen we bij het volgende punt.
Welke [censuur] betaald EUR 5,0 voor een single![]()
quote:Precies.
De ECHTE muziek zit tegenwoordig ondergronds, en is zeker niet in de Top 40 te vinden, laat staan op TMF..
quote:Free Record Shop..
Op zaterdag 9 november 2002 15:36 schreef mabit het volgende:[..]
nogmaals, er zijn nog best hoge verkoopcijfers 10000en per week voor de nummer 1 alleen al... maar wie dat dan zijn.....?! keine ahnung
Need I say more?
als je als consument 11 piek neerlegt voor 2 nummers......
Daarom dus...
quote:Daar heb je een punt ja..
Op zaterdag 9 november 2002 15:44 schreef Pushit het volgende:
ik denk dat veruit de meeste singletjes gekocht worden door mensen die vanwege buma/stemra niks met gedonload spul kunnen (drive-inn shows kinderdisco's) en de café's en horecazaken. alhoewel die laatste natuurlijk steeds meer met gelicenseerd spul als encore werken.als je als consument 11 piek neerlegt voor 2 nummers......
Tijd voor een nieuwe lijst: De Cyber40... de lijst van de 40 meest gedownloade nummers
quote:Volgens mij wel idd.
Op zaterdag 9 november 2002 15:44 schreef Jojogirl het volgende:
Airplay telt tegenwoordig toch ook mee?
quote:Yeah man! metal rules! Echt te gek gaaf man... Wij zijn lekker appart omdat onze muziek nergens gedraaid word enzo
quote:Ik zie in de post waar je op reageert nergens metal staan.
Op zaterdag 9 november 2002 15:56 schreef LoekB het volgende:[..]
Yeah man! metal rules! Echt te gek gaaf man... wij zijn lekker appart omdat onze muziek nergens gedraaid word enzo
![]()
quote:LoL
Op zaterdag 9 november 2002 15:56 schreef LoekB het volgende:[..]
Yeah man! metal rules! Echt te gek gaaf man... Wij zijn lekker appart omdat onze muziek nergens gedraaid word enzo
![]()
quote:Hehehe
Op zaterdag 9 november 2002 15:56 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik zie in de post waar je op reageert nergens metal staan.
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 15:56 schreef tummeke het volgende:[..]
LoL
Ik heb het niet over metal..
[..]Hehehe
You can read my mind
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 09-11-2002 16:06]
quote:ja dat bedoelde ik met Encore
Op zaterdag 9 november 2002 15:47 schreef tummeke het volgende:[..]
Daar heb je een punt ja..
Denk alleen dat die veel te hoge prijs dan ook de reden is dat steeds meer bedrijven (zo ook de kartbaan waar ik werk) overgaan op een systeem waarbij ze voor een vast bedrag per maand gewoon een zooi nieuwe muziek verzorgd krijgen, waar ze verder zelf niets aan hoeven te doen.
Alleen vraag ik me af of het nou echt zo is dat je hard aangepakt wordt als je als bedrijf een databaseje met gedownloadde mp3tjes gebruikt voor de muziek
quote:Sorry, maar omdat 90 % van de users hier van metal houdt ging ik daar dus vanuit
Op zaterdag 9 november 2002 15:56 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik zie in de post waar je op reageert nergens metal staan.
quote:* tummeke is er 1 van die andere 10
Op zaterdag 9 november 2002 15:58 schreef LoekB het volgende:[..]
Sorry, maar omdat 90 % hier van metal houdt ging ik daar dus vanuit
*slowchat bespeurt*
quote:Owja, bij ons heet dat anders
Op zaterdag 9 november 2002 15:58 schreef Pushit het volgende:[..]
ja dat bedoelde ik met Encore
[Dit bericht is gewijzigd door tummeke op 09-11-2002 16:02]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |