Mag ik even heel jaloers zijn? Ik heb zo creatieve vaardighedenquote:Op maandag 20 april 2015 08:18 schreef Samzz het volgende:
Hallo vanuit bed. Om tien uur beginnen, yay.
quote:Op maandag 20 april 2015 08:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mag ik even heel jaloers zijn? Ik heb zo creatieve vaardigheden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op maandag 20 april 2015 08:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]Ohh lordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Believe you can, and you will.
Don't bequote:Op maandag 20 april 2015 08:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mag ik even heel jaloers zijn? Ik heb zo creatieve vaardigheden
quote:Op maandag 20 april 2015 09:20 schreef AirwiN het volgende:
Dit lijkt mij een goed moment om te melden dat ik vrij ben vandaag.
Dit lijkt mij een goed moment om te melden dat ik nog 3 dagen moet werken en dan naar Rome gaquote:Op maandag 20 april 2015 09:20 schreef AirwiN het volgende:
Dit lijkt mij een goed moment om te melden dat ik vrij ben vandaag.
Ik nog 6 dagen werken en dan naar Spanje. Maar daar ga ik later deze week pas mee patsen.quote:Op maandag 20 april 2015 09:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Dit lijkt mij een goed moment om te melden dat ik nog 3 dagen moet werken en dan naar Rome ga
Goed zo,dan zal ik er weinig last van hebben gezien ik dan in Rome zit.quote:Op maandag 20 april 2015 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik nog 6 dagen werken en dan naar Spanje. Maar daar ga ik later deze week pas mee patsen.
Nooohquote:Op maandag 20 april 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Over iets minder dan zes maanden naar Disney
Vakantie in eigen huis en tuin!quote:Op maandag 20 april 2015 10:06 schreef Juup© het volgende:
Dit lijkt mij een goed moment om te zeggen dat ik vandaag het huishouden ga doen
Wanneer kom je naar het strand?quote:Op maandag 20 april 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Over iets minder dan zes maanden naar Disney
Vrouwquote:Op maandag 20 april 2015 10:06 schreef Juup© het volgende:
Dit lijkt mij een goed moment om te zeggen dat ik vandaag het huishouden ga doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |