abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_439432
quote:
Op 02 november 2000 22:37 schreef goddess in heaven het volgende:
uhm, nou, ja eigenlijk wel
ik wil haar
uit
pi_439485
Eigenlijk is scheren zwaar kut. Oke, uit hygienische overwegingen is het eigenlijk toch wel min of meer noodzaak. Vraag me af waarom we op die plekken nog haar hebben, kan het niet wat sneller met die evolutie?

Vroeger was het credo, vrouwen zijn maar een paar dagen van de maand ongesteld, maar mannen moeten zich elke dag scheren (waar ik deze vandaan heb weet ik niet meer en eigenlijk wil ik het ook niet weten, maar stamt ergens uit mn kindertijd grijns)

Affijn, nu blijkt dat vrouwen zich ook moeten scheren en nog steeds ongesteld blijven. En dan moet je even naar de lappen vlees kijken die je als vrouw scheert. Ik bedoel een lullig kinnebakje als man zijnde, maar oksels/major lange benen (in mijn geval dan ) en ook nog eens de schaamstreek.

Overigens wordt het bij de mannen ook steeds meer gewaardeerd wanneer ze de bossen haren verwijderen, volgens mij.

Soms denk ik wel eens fuck de hygiene we krijgen die bossen toch niet voor jan lul ofzo? Zijn toch geen foutjes, mbt het menselijk lichaam? Dan maar wat vaker wassen. Maar nee, moet weer uit praktische overwegingen en voor the sake of the schoonheidsidealen.

Ik vind niks verrotter dan scheren en toch doe ik het elke keer weer. Demmit was ik maar niet zo zwak en had ik maar schijt aan de wereld en aan mezelf

Eigenlijk is het gewoon de schuld van de scheermesjes industrie!!!

I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
pi_439498
quote:
Op 03 november 2000 11:33 schreef GRAZ het volgende:
Ik vind niks verrotter dan scheren en toch doe ik het elke keer weer. Demmit was ik maar niet zo zwak en had ik maar schijt aan de wereld en aan mezelf
ik hou van haar dus waarom scheren?
uit
pi_439511
soms denk ik wel eens: we accepteren onszelf gewoon niet meer zoals we zijn. We moeten maar plukken, stiften, zalven om het resultaat dat we van onze dierbare ouders hebben meegekregen te verdoezelen. Ladingen kleding om onszelf te verbergen en wat zo meer. Als ik daar heel even bij stilsta (heel even maar, moet nog plukken, stiften en zalven namelijk) vind ik mezelf best wel triest. Kweenie hoe dat met jullie zit?
I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
pi_439521
quote:
Op 03 november 2000 11:42 schreef GRAZ het volgende:
soms denk ik wel eens: we accepteren onszelf gewoon niet meer zoals we zijn. We moeten maar plukken, stiften, zalven om het resultaat dat we van onze dierbare ouders hebben meegekregen te verdoezelen. Ladingen kleding om onszelf te verbergen en wat zo meer. Als ik daar heel even bij stilsta (heel even maar, moet nog plukken, stiften en zalven namelijk) vind ik mezelf best wel triest. Kweenie hoe dat met jullie zit?
HAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLOOOOOOOOOOO

van mij hoef je je niet te scheren hoor ik vind je zo wel lekker

uit
pi_439524
Wat weet jij daar nou van trekpopje?
pi_439529
quote:
Op 03 november 2000 11:48 schreef GRAZ het volgende:
Wat weet jij daar nou van trekpopje?
nou ik heb je foto's eens bekeken
uit
pi_439556
hmm
pi_439570
quote:
Op 03 november 2000 12:03 schreef GRAZ het volgende:
hmm
uit
pi_439785
HAAAALLLOOOWAAR STAAN DIE FOTO'S!??!!?!!!

Nee grapje, ik denk dat graz aan de ene kant wel gelijk heeft.
Ikzelf hou van natuurlijke meisjes zonder alteveel make-up!!

Maar wat scheren betreft, ik denk dat dat inderdaar om praktische redenen gebeurd.
Ik bedoel zeg nou zelf, na een bef/pijp partij de haren uit je mond moeten vissen is ook niet alles wel?

Geef mij maar een vrouwtje die netjes alles geschoren heeft, des te meer plezier beleef ik in bed met haar!!

Uitvindingen zijn betere middelen naar een minder doel.
----
Berry van Aerle.
pi_439877
na ja, ik zal het zeker nog eens mee moeten maken , goddess?
uit
pi_440505
quote:
Op 03 november 2000 13:56 schreef dalai het volgende:
na ja, ik zal het zeker nog eens mee moeten maken , goddess?
dacht je dat je het nu nog mee ging maken nee, ik laat dat wel aan anderen over
en dat jij het niets vindt, hmmm, jammer, ik blijf lekker scheren en opmaken (dat vond je toch ook niets?)
  vrijdag 3 november 2000 @ 17:22:22 #38
3767 Herald
Come get some
pi_440643
quote:
grijns)

Affijn, nu blijkt dat vrouwen zich ook moeten scheren en nog steeds ongesteld blijven. En dan moet je even naar de lappen vlees kijken die je als vrouw scheert. Ik bedoel een lullig kinnebakje als man zijnde, maar oksels/major lange benen (in mijn geval dan ) en ook nog eens de schaamstreek.

Lullig kinnebakje? Ik geloof dat ze vrouwenscheerapparaatjes hebben waar je benen tig weken glad blijven. Daarbij komt ik moet elke dag mijn kin scheren want je kunt het zien als ik ongeschoren ben, terwijl vrouwen een broek aan kunnen doen die zowel de schaamstreek als de benen bedekken.
quote:
Ik heb ook een hekel aan scheren, vandaar dat ik het niet elke dag doe, maar 2 tot keer per week.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  vrijdag 3 november 2000 @ 17:43:50 #39
593 sjak
Juffie Bloem
pi_440697
quote:
Op 03 november 2000 17:22 schreef Herald het volgende:
Ik heb ook een hekel aan scheren, vandaar dat ik het niet elke dag doe, maar 2 tot keer per week.
Is ook niet vaker nodig als je geen vriendin hebt

Enne dat apparaatje heet epilady. Probeer het eens een keer zou ik zeggen! Dan weet je waarom we de voorkeur geven aan vaker scheren.

Lekker douchen!
pi_440717
quote:
Op 03 november 2000 17:43 schreef sjak het volgende:
Is ook niet vaker nodig als je geen vriendin hebt

Enne dat apparaatje heet epilady. Probeer het eens een keer zou ik zeggen! Dan weet je waarom we de voorkeur geven aan vaker scheren.

hahaha, ja idd
*goddess krijgt tranen in haar ogen als ze daar aan denkt, wat een marteling!!!
  vrijdag 3 november 2000 @ 18:58:07 #41
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_440849
quote:
Op 03 november 2000 17:53 schreef goddess in heaven het volgende:
hahaha, ja idd
*goddess krijgt tranen in haar ogen als ze daar aan denkt, wat een marteling!!!
moet je je daarbij nog eens voorstellen dat veel vrouwen zo'n epiladyding op hun verjaardag of met moederdag krijgen van hun 'Lief'
* Acnaib scheert liever
pi_440932
Vrouwen moeten vooral hun gezicht scheren ja, en voor je het weet zien ze eruit als Sinterklaas.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_440940
quote:
Op 03 november 2000 18:58 schreef Acnaib het volgende:
moet je je daarbij nog eens voorstellen dat veel vrouwen zo'n epiladyding op hun verjaardag of met moederdag krijgen van hun 'Lief'
* Acnaib scheert liever
* MrBig zet het ding op zijn 'Niet geven voor verjaardagen'-lijstje
pi_446491
quote:
Op 03 november 2000 17:22 schreef Herald het volgende:
Lullig kinnebakje? Ik geloof dat ze vrouwenscheerapparaatjes hebben waar je benen tig weken glad blijven. Daarbij komt ik moet elke dag mijn kin scheren want je kunt het zien als ik ongeschoren ben, terwijl vrouwen een broek aan kunnen doen die zowel de schaamstreek als de benen bedekken.
HA! onder welke steen kom jij vandaan gekropen?

Ik wil niet zeggen dat ik me om de twee dagen scheer, maar minimaal een keer in de week toch wel en vaak twee keer per week. Nou jij weer lullig kinnebakje

Kweet zeker dat ik kwantitatieg gezien per week meer haartjes kortwiek dan jij en nee ik ben geen grote bosapin dussuh

enne wat dat vrouwenscheerapparaatje betreft: probeer jij dat nou maar eerst een op je eigen kinnebakje uit, piepen (want dat doe je daarna he) we dan wel verder

Redactie Frontpage maandag 6 november 2000 @ 13:38:45 #45
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_446495
quote:
Op 03 november 2000 19:44 schreef Manono het volgende:
Vrouwen moeten vooral hun gezicht scheren ja, en voor je het weet zien ze eruit als Sinterklaas.
Vandaar dat er zoveel hulpsinterklazen zijn rond 5 december?
  maandag 6 november 2000 @ 16:00:55 #46
2209 puntloos
Gij zult niet JeWeetWellen!
pi_447087
quote:
Eigenlijk is scheren zwaar kut. Oke, uit hygienische overwegingen is het eigenlijk toch wel min of meer noodzaak. Vraag me af waarom we op die plekken nog haar hebben, kan het niet wat sneller met die evolutie?
Ik ben bang dat als we de evolutieklok even een paar duizend jaar vooruit zetten dat je bedrogen uitkomt. Mensen die schaam- en okselhaar tot hun enkels hebben, bijvoorbeeld. Waarom? Omdat die haren er alleen maar zitten om geurstoffen op te vangen, te laten indrogen en te laten *geuren*. Feromonen, enzo. En, wat hebben de slimme mensen uitgevonden? Kleren. Aftersjeef. Dejo. Heel modieus maar het andere geslacht kan jouw geilheid nu opeens niet meer van 20 meter afstand onderbewust ruiken ruiken. Das een nadeel. Dat zal de natuur moeten compenseren.

Ergens stond in een topic dat vrouwen 'hun' geurtje maar achter de oren smeerden ofzo want dat hielp. Het verbaast me niks.

Het enige dat ik niet in mijn evolutionaire redeneringen heb meegerekend is orale sex en in hoeverre iemand die euh 'opener staat' daarvoor sneller nageslacht krijgt. Maar ik denk dat het weinig effect zal hebben.

En nog even for the record, scheren doe ik eigenlijk alleen maar mijn kinnebak, elke dag scheer ik de mond vrij, (in mijn 'oh sjit moet naar werk/school/wherever en nog 10 minuten om te douchen mode) en naja als er iets belangrijkers gebeurt.. uitgaan dat soort dingen dan neem ik meer de tijd

Life (n), Something that goes 'squish' when you step on it.
  maandag 6 november 2000 @ 16:59:30 #47
3767 Herald
Come get some
pi_447231
quote:
Op 06 november 2000 13:37 schreef GRAZ het volgende:
Ik wil niet zeggen dat ik me om de twee dagen scheer, maar minimaal een keer in de week toch wel en vaak twee keer per week. Nou jij weer lullig kinnebakje

Kweet zeker dat ik kwantitatieg gezien per week meer haartjes kortwiek dan jij en nee ik ben geen grote bosapin dussuh

nouja dan weet ik het goed gemaakt, jij scheert een keer mijn lullig kinnebakje en dan kortwiek ik je stelten
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_447246
GRIJNS! GRIJNS! GRIJNS!

Wel met Mach3 he!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')