Mieren zijn de enige dieren die oorlog voeren net als mensen..quote:Op zondag 19 april 2015 19:48 schreef Divje het volgende:
[..]Was wel tof om te zien, en ze zijn fucking groot
Denk dat ze toch zeker anderhalve centimeter groot waren, nog nooit gezienquote:Op zondag 19 april 2015 19:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mieren zijn de enige dieren die oorlog voeren net als mensen..
hoe groot zijn die dan?
Ik was btw aan sparen met jumbo kaarten voor of een dierentuin of warnerbross movie world, denk dat het nu toch de laatste word :/
quote:Op zondag 19 april 2015 20:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Denk dat ze toch zeker anderhalve centimeter groot waren, nog nooit gezien
(ja bij Planet Earth en BBC's Life)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 20 april 2015 00:32 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gadver krijg er nu de rillingen vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmiddag met m'n neus erboven gehangen maar door jou foto zit ik te bibberen
Nope. nope nope nope nopeoh ah toma toma vem vem vem vem
Met een beetje paneermeel ?quote:
Denk aan HolleBolleGijs . Tránen!quote:Op maandag 20 april 2015 10:28 schreef yvonne het volgende:
Sjezus Lavje, dankjwel!!
En hopla, ik zit te snotteren
Incrowd
Nee, heb allleen nog foto's gezien op FB en in NWS. Gelukkig weinig gewonden.quote:Op maandag 20 april 2015 11:28 schreef theguyver het volgende:
moge heb je filmpje van die explosie in heerlen DIV?
Echt super Div. Ik denk dat ik naar de Achterhoek verhuis. Wat een aardige hartelijke mensen. Kunnen die zuurbekjes die je hier in het westen vaak tegenkomt nog wat van leren.quote:
heb alquote:Op maandag 20 april 2015 11:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, heb allleen nog foto's gezien op FB en in NWS. Gelukkig weinig gewonden.
quote:Op maandag 20 april 2015 11:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt super Div. Ik denk dat ik naar de Achterhoek verhuis. Wat een aardige hartelijke mensen. Kunnen die zuurbekjes die je hier in het westen vaak tegenkomt nog wat van leren.
Jaaaa kom in de buurt wonenquote:Op maandag 20 april 2015 11:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt super Div. Ik denk dat ik naar de Achterhoek verhuis. Wat een aardige hartelijke mensen. Kunnen die zuurbekjes die je hier in het westen vaak tegenkomt nog wat van leren.
Ja dat is echt om je op te vreten zoiets.quote:Op maandag 20 april 2015 11:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaaaa kom in de buurt wonen
Nu je het over zuurbekjes uit het westen hebt.
Gisteren dus wezen wandelen, netjes op de paden, en af en toe 1 meter van het pad af omdat je iets moois ziet.
Zit er verderop een familie met 7 kinderen, de ouders op een bankje, toekijkend hoe hun kinderen dwárs door een rust & broedgebied rennen, en op zoek waren naar eitjes![]()
Oh wat was ik boos, zeg er wat van, dat er nota bene 2 meter verderop een groot bord staat waarop staat 'NIET BETREDEN, Hier wordt gebroed, overtreding kan resulteren in een fikse boete' krijg ik me toch een grote bek terug
Waar bemoeide ik me mee, moest m'n bek houden en me niet bemoeien met hoe zij hun kinderen opvoeden.
Dit heeft toch niks met opvoeden te maken? Of nouja, eigenlijk wel. Ronduit asociaal vind ik het
Heb nu het nummer van verschillende Boswachterijen in m'n telefoon gezet, mocht ik zoiets nog een keer tegen komen bel ik direct.
Zit me er nu weer druk over te maken.quote:Op maandag 20 april 2015 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat is echt om je op te vreten zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |