SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door KingRoland op 21-04-2015 11:51:24 ]graag op anoniem
Je bent zelf een beetje vroeg.quote:Op zondag 19 april 2015 14:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
Beetje vroeg.
Tevens, die terroristenbaard van Ribery
Kom jij nog wel ergens anders op het internet dan alleen FOK!?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:46 schreef Ayreon84 het volgende:
Welke zendt de NOS vanavond eigenlijk uit? Bij Barca - PSG is de spanning ver te zoeken natuurlijk. Ik hoop dat ze bij Bayern - Porto zijn.
Bayern jaquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:46 schreef Ayreon84 het volgende:
Welke zendt de NOS vanavond eigenlijk uit? Bij Barca - PSG is de spanning ver te zoeken natuurlijk. Ik hoop dat ze bij Bayern - Porto zijn.
Dat is toch gewoon logisch.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:11 schreef Brecht35 het volgende:
Beetje irritant dat zowat elke zender redeneert "Barça is al gespeeld", bijgevolg zenden ze allemaal Bayern uit en kan je nergens Barça volgen. Ik hoop nog op een Franse zender ofzo..
Weddenschapje doen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon logisch.
Als je gewoon betaaltelevisie hebt kun je alle wedstrijden kijken. Wie betaalt, bepaalt.
Denk jij dat Bayern gaat verliezen dan? Ik denk dat ze nog wel gaan winnen.quote:
Ik weet het echt niet. Bayern mist de twee vaste vleugelspelers en zonder benatia achter is de defensie wel kwetsbaar maar ik hoop dat ze doorgaan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk jij dat Bayern gaat verliezen dan? Ik denk dat ze nog wel gaan winnen.
Cavaliers heet die jongen. Daarnaast betwijfel ik of hij zijn vriendschap met KingRoland en met mij hier voor in de waagschaal wil leggen.quote:
Opzeker als er Colombiaantjes in het spel zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Cavaliers heet die jongen. Daarnaast betwijfel ik of hij zijn vriendschap met KingRoland en met mij hier voor in de waagschaal wil leggen.
Jackson y Quintero, natuurlijk juich ik voor Porto.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opzeker als er Colombiaantjes in het spel zijn.
Jackson Martínez en Juan Quintero toch? Kunnen er niks van.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opzeker als er Colombiaantjes in het spel zijn.
Nu zet je zelf die vriendschap ook op het spelquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jackson Martínez en Juan Quintero toch? Kunnen er niks van.
Ik zal dit stukje satire maar over het hoofd zien, omdat jij het bent. Neem het echter als een waarschuwing.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jackson Martínez en Juan Quintero toch? Kunnen er niks van.
Cavaliers kan het hebben. Cha-cha-cha is best een goede spits hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu zet je zelf die vriendschap ook op het spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |