abonnement Unibet Coolblue
pi_151831337
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 17:45 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Het is mijn persoonlijke inschatting. En niet omdat ik denk dat F vd G in een complot zat of zo, maar ik betwijfel wel of hij alle omstandigheden, en dan speciaal die van de eerste dagen van april in Boquete in ogenschouw genomen heeft.
Ik geloof ook niet dat FvdG in een complot zat, maar ik denk wel dat hij niet van alle omstandigheden in Chiriqui op de hoogte was.
  zondag 19 april 2015 @ 17:50:20 #102
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151831397
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 17:45 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Het is mijn persoonlijke inschatting. En niet omdat ik denk dat F vd G in een complot zat of zo, maar ik betwijfel wel of hij alle omstandigheden, en dan speciaal die van de eerste dagen van april in Boquete in ogenschouw genomen heeft.
eens, ze waren verdwaald vanaf 1 april rond 13:00, vanaf dat moment werd er gezocht naar een oplossing. Hier ook door mata en consorten, jackie riep vanaf dag 1 dat ze ook moesten kijken naar 31 maart en 1 april, imo is dat nog nooit gedaan, ook gezien de opmerking van Ms P over hun verblijf in Bocas tot 31 maart.
pi_151831462
De discussie gaat steeds tussen een simpele vermissing/ongeluk en een perfect georganiseerde misdaad.
Maar iets wat daar tussenin ligt is toch ook mogelijk?

Bijvoorbeeld dat het wel een ongeluk is, maar dat er wel zeker mensen zijn die er wat vanaf weten.
Ik ga nu een heel slecht voorbeeld geven, omdat ik even niks beters kan bedenken. Het doel is om mijn punt duidelijk te maken:
Misschien kwam een groepje jongens de meisjes tegen in de jungle en wilde ze voor de grap laten schrikken. De meisjes zijn helemaal niks gewend van jungles, dus worden om alles ontzettend bang. Als ze willen wegrennen, vallen ze in die afgrond naar beneden (want donker?). Vervolgens zijn er genoeg redenen waarom dat groepje jongens niet willen dat iedereen weet dat zijn daar ('s nachts) in de jungle waren.
pi_151831482
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2015 17:42 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Er is een gesprek geweest met dank aan Steffens/van der Linden tussen de Nederlandse overheid (Teeven) en de ouders.
Het potje van de stichting was namelijk aardig leeggeraakt.
Hierin is gezegd dat de Nederlandse overheid (een deel van) de laatste zoektocht zou bekostigen.
Voorwaarde was wel dat Nederland en Panama hierin dan leidend zouden zijn.

Frank vd G is naar voren geschoven door de Nederlandse officier van justitie.
Steffens en vd Linden zijn min of meer op een zijspoor gezet en is een pathaloog anatoom op de stoel van de recherche gaan zitten.

De laatste zoektocht was een farce.
Precies, als er nou resten gevonden waren tijdens de zoektocht, dan zou F vd G zijn expertise kunnen toepassen.

Wat er nu gebeurd is dat de zoektocht door het weer ernstig belemmert is, er is niets gevonden en om toch een conclusie er aan te koppelen heeft F vd G zich op een terrein begeven waar hij geen expert is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 19-04-2015 18:04:14 ]
  zondag 19 april 2015 @ 17:53:25 #105
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151831493
quote:
12s.gif Op zondag 19 april 2015 17:46 schreef El_Matador het volgende:
@ Grijzemassa (quoten lukt ff niet)

ik heb gisteren ern lange post geplaatst waar juist de BNW-kant naar voren kwam; de (politieke) cover-up.

En daar wacht ik dus op; gedegen, uitgewerkt, onderbouwd, etc.

Komt dat es voorbij? Helaas niet.

Een BNW-kant in de zin van fakery zie ik echt niet en tot nog toe heb ik ook niets overtuigends op dat vlak gezien. Op vragen gaan de "misdrijfdenkers" niet in.

FvdG zijn verklaring is ook niet sluitend, maar als zelfs de Kremers zijn uitgestapt bij de "misdaadtrein" wordt het erg moeilijk daarop te blijven zitten, imo.
Dan kun je nog lang wachten, ik denk dat na je houding hier van de afgelopen dagen, dat niemand interesse heeft/ zin heeft, om op dit moment inhoudelijk in te gaan op je vragen/verzoeken.

Met name omdat we van te voren al weten wat je antwoord zal zijn.
pi_151831502
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 13:33 schreef Grijzemassa het volgende:
Dit topic was gistermiddag ( heb ik allemaal gemist helaas) en vandaag voor de snelle lezers _O-

Physics heb je al een resultaat met je software?
Ik liep gisteren nog tegen een zwaar complex probleem aan, wat ik nu waarschijnlijk heb opgelost, dus ga er zo mee verder. :)
  zondag 19 april 2015 @ 17:55:35 #107
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151831560
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 17:52 schreef Physsic het volgende:
De discussie gaat steeds tussen een simpele vermissing/ongeluk en een perfect georganiseerde misdaad.
Maar iets wat daar tussenin ligt is toch ook mogelijk?

Bijvoorbeeld dat het wel een ongeluk is, maar dat er wel zeker mensen zijn die er wat vanaf weten.
Ik ga nu een heel slecht voorbeeld geven, omdat ik even niks beters kan bedenken. Het doel is om mijn punt duidelijk te maken:
Misschien kwam een groepje jongens de meisjes tegen in de jungle en wilde ze voor de grap laten schrikken. De meisjes zijn helemaal niks gewend van jungles, dus worden om alles ontzettend bang. Als ze willen wegrennen, vallen ze in die afgrond naar beneden (want donker?). Vervolgens zijn er genoeg redenen waarom dat groepje jongens niet willen dat iedereen weet dat zijn daar ('s nachts) in de jungle waren.
Dat dik gedrukte roept niemand hier, alleen Mata wil andere graag laten geloven dat wij zo denken. Ik heb het steeds over derden gehad, Gynaika zegt dat ze niet alleen op hike waren en GM bijvoorbeeld houdt zich sterk aan de feiten.
  zondag 19 april 2015 @ 17:56:55 #108
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151831608
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 17:53 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik liep gisteren nog tegen een zwaar complex probleem aan, wat ik nu waarschijnlijk heb opgelost, dus ga er zo mee verder. :)
Ben benieuwd!
pi_151831674
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 17:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat dik gedrukte roept niemand hier, alleen Mata wil andere graag laten geloven dat wij zo denken. Ik heb het steeds over derden gehad, Gynaika zegt dat ze niet alleen op hike waren en GM bijvoorbeeld houdt zich sterk aan de feiten.
Nou, ik noem het hacken van 2 telefoons en met de tijdsintellingen van de camera lopen fucken, waardoor iedereen denkt dat deze alleen in handen van K&L zijn geweest, wel redelijk in de buurt komen.
pi_151831789
quote:
12s.gif Op zondag 19 april 2015 17:46 schreef El_Matador het volgende:
@ Grijzemassa (quoten lukt ff niet)

ik heb gisteren ern lange post geplaatst waar juist de BNW-kant naar voren kwam; de (politieke) cover-up.

En daar wacht ik dus op; gedegen, uitgewerkt, onderbouwd, etc.

Komt dat es voorbij? Helaas niet.

Een BNW-kant in de zin van fakery zie ik echt niet en tot nog toe heb ik ook niets overtuigends op dat vlak gezien. Op vragen gaan de "misdrijfdenkers" niet in.

FvdG zijn verklaring is ook niet sluitend, maar als zelfs de Kremers zijn uitgestapt bij de "misdaadtrein" wordt het erg moeilijk daarop te blijven zitten, imo.
Het is niet realistisch om een sluitend scenario te verwachten. Dat is er ook niet voor het verdwaal/ongeluk scenario zonder veel aannames te doen.

En ja het is moeilijk om ook de mogelijkheid van een misdrijf open te houden na de laatste verklaring van de vader van K. Maar dat is het BNW denken. Zoals ik eerder zei, verdwalen en een ongeluk zijn goed mogelijk maar naar mijn idee een misdrijf ook. Er zijn een aantal dingen die mijn aandacht houden o.a.de dood van Leo.
pi_151831868
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 17:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Interessant genoeg om te kijken hoe laat we kunnen boeken bij de TT.
Help me ff eraan herinneren dat ik dat ga proberen!
Zal ik doen.
pi_151831881
Na een jaar posten en lezen ben ik er nu wel achter dat Panama nog steeds een bananenrepubliek is.
Ook zijn de moord cijfers 23 keer zo hoog als in Nederland en de verkrachtingscijfers 19 keer.

Stel Kris en Lisanne zijn vermoord en verkracht gevonden door iemand van de overheid.
Wat zou Panama dan doen?

A- Overheid Panana zegt de waarheid
B- ?
  zondag 19 april 2015 @ 18:35:36 #113
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151832805
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 17:59 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nou, ik noem het hacken van 2 telefoons en met de tijdsintellingen van de camera lopen fucken, waardoor iedereen denkt dat deze alleen in handen van K&L zijn geweest, wel redelijk in de buurt komen.
Ik begreep dat dit volgens jou niet kon.

Het veranderen van de cameratijden kan ik ook, volgens jou is dit traceerbaar. Ik vraag me af of ze dit gedaan hebben. Gaat IMO alleen op verzoek.
Het vooruitzetten van de telefoons en dan een belpoging doen ook, het tegen antwoord was hier dat die telefoon dan in de knoei loopt. Ik denk serieus dat niemand meer gebeld heeft met die telefoon na 11 april en dat het toestel dus ergens op de plank ligt.

Dat er in 11 dagen tijd totaal geen enkele belpoging gedaan is naar geliefde personen is voor mij een grote aanwijzing.

Zo rationeel denken dat ze bewust geen poging hebben gedaan om contact te maken, kan er bij mij niet in.
  zondag 19 april 2015 @ 19:09:06 #114
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151834095
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 18:05 schreef gynaika het volgende:

[..]

Zal ik doen.
http://www.hablayapanama.com/nl/ecotourism/boquete/zipline/

hopla, elke dag vertrek vanaf centrum boquete naar locatie om 08:00 uur en 13:00 uur.
Zip Line Canopy Tour Kosten en Schema in Boquete

10 minuten om te registreren en uitrusting aan te trekken
10 minuten voor introductieuitleg en veiligheids toespraak
30 minuten per 4x4 naar de Zip Line locatie
10 minuten wandelen om het hoogste platform te bereiken
1 uur en 20 minuten voor het zip lining
5 minuten om terug te wandelen naar het vervoer
30 minuten per 4x4 om terug te keren naar het centrum van Boquete
5 minuten voor de Tour evaluatie

De klanten komen dus naar de startlocaties om 09:00 (10:30 klaar) en om 14:00 (15:30 klaar) naar boven.
http://s8.photobucket.com(...)zpsf2wrc9fz.jpg.html
pi_151834690
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ben heel nieuwsgierig!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151834764
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 19:26 schreef 11en30 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is dat ??? :?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_151834927
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 19:28 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

wat is dat ??? :?
Insert is de 2e foto waar volgens mij (het rechthoekige object in) de rode cirkel niet in beeld is. Volgens matteo zou deze plek wel (maar het object niet) op de 2e foto staan.
  zondag 19 april 2015 @ 19:34:28 #118
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151834975
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 19:33 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Insert is de 2e foto waar volgens mij (het rechthoekige object in) de rode cirkel niet in beeld is. Volgens matteo zou deze plek wel (maar het object niet) op de 2e foto staan.
Dus twee keer dezelfde locatie, een foto met object en een foto zonder object?
pi_151835132
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 19:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dus twee keer dezelfde locatie, een foto met object en een foto zonder object?
Het zijn verschillende foto's met verschillende perspectieven van dezelfde lokatie. Matteo stelt dat het ding in de rode cirkel geen rechthoekig object is maar een plant en dat je dat goed kunt zien op de 2e foto. Mijn stelling is dat het object en zijn positie op de 2e foto buiten het beeld (in het bruine vlak) vallen. Ik neem aan dat het daar ook gewoon aanwezig is maar er dus geen 2e foto van gemaakt is.

[ Bericht 4% gewijzigd door 11en30 op 19-04-2015 19:45:42 ]
pi_151835260
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 18:02 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Het is niet realistisch om een sluitend scenario te verwachten. Dat is er ook niet voor het verdwaal/ongeluk scenario zonder veel aannames te doen.

En ja het is moeilijk om ook de mogelijkheid van een misdrijf open te houden na de laatste verklaring van de vader van K. Maar dat is het BNW denken. Zoals ik eerder zei, verdwalen en een ongeluk zijn goed mogelijk maar naar mijn idee een misdrijf ook. Er zijn een aantal dingen die mijn aandacht houden o.a.de dood van Leo.
Aannames zijn onvermijdelijk. De waarschijnlijkheid van elke aanname bepaalt de validiteit. Mijn scenario bevat ook aannames.

Maar zelfs dat komt er niet. Losse verdachtmakingen, zoals ook aan mijn adres gedaan zijn. [edit: Ophouden nou]

Grijzemassa, jou heb ik net als RapaNui op een veel hoger niveau staan.

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 19-04-2015 20:18:55 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 19 april 2015 @ 20:03:06 #121
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151836085
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 19:33 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Insert is de 2e foto waar volgens mij (het rechthoekige object in) de rode cirkel niet in beeld is. Volgens matteo zou deze plek wel (maar het object niet) op de 2e foto staan.
Het lijkt op het "bootje" waarover we een paar weken geleden spraken.
Had ook die vorm.
pi_151836243
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 19:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Aannames zijn onvermijdelijk. De waarschijnlijkheid van elke aanname bepaalt de validiteit. Mijn scenario bevat ook aannames.

Maar zelfs dat komt er niet. Losse verdachtmakingen, zoals ook aan mijn adres gedaan zijn. Dat diskwalificeert volslagen idioten als jackie en ootje.

Grijzemassa, jou heb ik net als RapaNui op een veel hoger niveau staan.
hou ff op met dat oeverloze gezwam man > TIA
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_151836363
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 18:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik begreep dat dit volgens jou niet kon.

Het veranderen van de cameratijden kan ik ook, volgens jou is dit traceerbaar. Ik vraag me af of ze dit gedaan hebben. Gaat IMO alleen op verzoek.
Het vooruitzetten van de telefoons en dan een belpoging doen ook, het tegen antwoord was hier dat die telefoon dan in de knoei loopt. Ik denk serieus dat niemand meer gebeld heeft met die telefoon na 11 april en dat het toestel dus ergens op de plank ligt.

Dat er in 11 dagen tijd totaal geen enkele belpoging gedaan is naar geliefde personen is voor mij een grote aanwijzing.

Zo rationeel denken dat ze bewust geen poging hebben gedaan om contact te maken, kan er bij mij niet in.
Nee, ik heb nooit gezegd dat het verzetten van de tijd van de camera traceerbaar is.
Ik heb me niet met de camera beziggehouden. :)
  zondag 19 april 2015 @ 20:12:01 #124
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151836495
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 20:09 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, ik heb nooit gezegd dat het verzetten van de tijd van de camera traceerbaar is.
Ik heb me niet met de camera beziggehouden. :)
Sorry, ik snap d'r technisch geen bal van, wat ik hier ook al gepost had. Ik kon zelf een aantal handelingen doen en dat werd door de camera als "nieuwe" tijd ingevoerd, toen ik de foto's bekeek op de pc stond hier de toekomstige tijd.
pi_151838716
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 19:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Aannames zijn onvermijdelijk. De waarschijnlijkheid van elke aanname bepaalt de validiteit. Mijn scenario bevat ook aannames.

Maar zelfs dat komt er niet. Losse verdachtmakingen, zoals ook aan mijn adres gedaan zijn. [edit: Ophouden nou]

Grijzemassa, jou heb ik net als RapaNui op een veel hoger niveau staan.
Een misdaadscenario kan ver gezocht kan zijn, maar tis niet dat zoiets nooit gebeurt....
Hij houdt nog steeds vol onschuldig te zijn. Laten we hopen dat hij liegt en wel schuldig is anders loopt de dader nog vrij rond
According to the indictment, Brimager ended the life of Yvonne Baldelli, who was his partner, around November 26, 2011 and subsequently dismembered and dumped the remains in a jungle area inaccessible island Carenero, in the Panamanian archipelago of Bocas del Toro
http://laestrella.com.pa/(...)ovia-panama/23859589

[ Bericht 2% gewijzigd door Grijzemassa op 19-04-2015 21:06:22 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')