Behoorlijk kromme redenatie.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tja als de kad van iemand anders in jouw tuin loopt. Moet je dat beest maar bij je houden
quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tja als de kad van iemand anders in jouw tuin loopt. Moet je dat beest maar bij je houden
Mening. Redenatie wil ik het niet noemen. Maar als ik altijd dezelfde kat bij mij door de tuin zie lopen (en die schijt alles onder) zou ik er geen moeite mee hebben hetzelfde te doen, mits het echt overlast is uiteraard.quote:
Ben ik blij dat jij niet mijn buurman was toen ik als klein kind een keertje met mijn fiets tegen een geparkeerde auto ben gereden.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Mening. Redenatie wil ik het niet noemen. Maar als ik altijd dezelfde kat bij mij door de tuin zie lopen (en die schijt alles onder) zou ik er geen moeite mee hebben hetzelfde te doen, mits het echt overlast is uiteraard.
Los van het feit dat dit ironisch is aangezien ze dierenarts is
Dat niet maar ik snap niet wat jou het recht geeft om het huisdier van een ander dood te schieten, er zijn andere oplossingen voor.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oja kut katten zijn heilig hier inderdaad.
Een keertje. Ken 'beurn.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben ik blij dat jij niet mijn buurman was toen ik als klein kind een keertje met mijn fiets tegen een geparkeerde auto ben gereden.
Dan loop je toch even naar de buren toe en dan zoek je een andere oplossing.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Een keertje. Ken 'beurn.
Maar zie het dan voor je dat dat elke week zou gebeuren.
Wat doet het huisdier van iemand anders dan in mijn tuin? Wat geeft andere mensen het recht hun huisdier in mijn tuin overlast te veroorzaken?quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat niet maar ik snap niet wat jou het recht geeft om het huisdier van een ander dood te schieten, er zijn andere oplossingen voor.
Ik ga er vanuit dat dat ook eerst gebeurt uiteraard.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan loop je toch even naar de buren toe en dan zoek je een andere oplossing.
Een dier heeft een vrije, moeilijk te sturen, wil. Die doen dingen op instinct.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat doet het huisdier van iemand anders dan in mijn tuin? Wat geeft andere mensen het recht hun huisdier in mijn tuin overlast te veroorzaken?
In hoeverre is het dan een huisdier/eigendom van iemand anders?quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Een dier heeft een vrije, moeilijk te sturen, wil. Die doen dingen op instinct.
Het was een huiskat. Dikke kans dat die netjes naar haar toe kwam gehobbeld en zijn nek liet zien om even gekrabt te worden.quote:
Je redenatie lokte die reactie uit bij me, niet het feit dat het om een kat gaat.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oja kut katten zijn heilig hier inderdaad.
Omdat die mensen hem hebben gekocht, voeren, naar de dierenarts brengen etc. etc.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
In hoeverre is het dan een huisdier/eigendom van iemand anders?
Met die redenering is een tuin ook geen eigendom, puur een afspraak tussen mensen die niet gebaseerd is op natuurlijke wettenquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
In hoeverre is het dan een huisdier/eigendom van iemand anders?
Oh mijn tuin heeft een eigen wil, ja? Kut mn tuin is weg aan het lopenquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met die redenering is een tuin ook geen eigendom, puur een afspraak tussen mensen die niet gebaseerd is op natuurlijke wetten.
Is die kat doodgeschoten in de tuin van de dierenarts? Veroorzaakte de kat overlast? Slaat je vraag dus ergens op?quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat doet het huisdier van iemand anders dan in mijn tuin? Wat geeft andere mensen het recht hun huisdier in mijn tuin overlast te veroorzaken?
Jij doet net alsof je tuin onvoorwaardelijk enkel en alleen van jou is, dat is natuurlijk niet zo.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh mijn tuin heeft een eigen wil, ja? Kut mn tuin is weg aan het lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |