abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 1 november 2000 @ 14:32:24 #1
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_434858
Column door Mohammed Ali alias Big Darius, dag 50

Bij Big Brother is het altijd feest

Beste BB-vrienden,

Het vertrek deed me pijn, maar ach ik zal in gedachten altijd bij jullie zijn.

Er was voor mij op z’n tijd het gevoel van berouw, dan dacht ik waarom ontwricht je die hechte band nou?

De groep keerde zich opeens tegen mij, al wist ik: ook dit gaat ooit voorbij.

Al met al kwam het afscheid niet onverwacht, Ik voelde het aankomen, gelukkig raakte het me zacht.

Toch denk ik dat mijn strijd niet voor niets is geweest, immers in ‘het gewone leven’ is het ook niet alle dagen feest.

De imitaties van Cruijff, Michels, Nelson Mandela en Frank de Boer en het slappe lullen, brachten in het huis plezier waar we allemaal van konden smullen.

In mijn diepste herinneringen leven jullie (de basisgroep) voort. Ik hoop dat de band die we hebben voor het leven nooit wordt verstoord. Alle zonden zijn vergeven en mijn wensen en dromen zijn verhoord.

Mijn carrière is in een ware droom beland. Soms denk ik wel eens wat is er toch allemaal aan de hand?

Het is nooit mijn reden geweest waarvoor ik aan BB heb meegedaan. Maar nu ik na 30 jaar deze kansen krijg, laat ik ze niet meer ontgaan..

Ook uit Amerika komen grote opdrachten voor mij. ‘Schrijf twee liedjes voor Grace Jones d’r nieuwe CD-album en je komt erbij.’

Op dinsdag 24 oktober ontmoette ik een sympathieke platenbaas uit de USA en hij zei na het beluisteren van mijn demo’s: ook ik neem een nummer van jou mee. En in december/januari vlieg jij samen met mij naar L.A.

Wij doen ons best om jou wereldwijd te lanceren, en dan komt met jouw inzet en oprechtheid vanzelf de rest.

Nou je ziet: eerlijkheid duurt het langst. Ik zeg altijd: heb voor de toekomst geen angst.

Want als je altijd weet waar je hebt gestaan, dan zal je ook nooit naast je schoenen gaan staan.

Mijn advies is: Leef puur, eerlijk, eervol en met een warm hart en leef met open ogen en met een doel (jouw doel, don’t imitate). Als je dan met de neus omhoog komt te liggen, dan weet je tenminste dat je dierbaren er ook voor je zullen zijn. Bloemen en mensen houden van pure mensen. Iedereen verdient een plezierig leven, maar dan ook niemand uitgezonderd. Ook je vijanden niet, want als zij ook kunnen genieten, dan hebben ze geen tijd om jouw vijand te zijn. If you know what I mean.

Groetjes en heel veel liefs,

Mohammed Ali alias Big Darius

______________

Van de BB-site

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_434919

Maar wel roelen, hè!

8)

pi_434973
Hij roelt nog steeds blijkt wel, ziet zich zelf al als een aanstormend talent.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_435013
Wat een mongool die Mohamed. Geweldig dat ie er bij de eerste de beste gelegenheid uitgezet is.
  woensdag 1 november 2000 @ 16:58:14 #5
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_435359
dit is toch niet echt hé?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  woensdag 1 november 2000 @ 17:08:45 #6
3836 McMike
Wat jij kan, kan ik beter!
pi_435384
Het is toch nog veel te vroeg voor een sinterklaas gedicht?

En dan nog zo'n slechte ook!
Van mij mag hij naar amerika, op voorwaarde dat ze hem daar houden!

Whatever!!.........
  woensdag 1 november 2000 @ 18:16:12 #7
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_435669
Iets zieliger, eigenlijk zou hij verplicht moeten worden opgenomen in een opvangtehuis voor overspannen zangers. Trouwens hij krijgt nooit een greencard om in de USA te werken. Zijn uitspraak van de engelse taal is echt rubbish!
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  woensdag 1 november 2000 @ 18:28:26 #8
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_435691
HAHAHAHAHAHAHAHAH (kan het harder?) die aliblabla

en nu maar hopen dat ze hem daar houden in amerika!!

(zijn jullie ook zo blij dat op volle toeren niet meer bestaat... anders hadden we hem 3 x per week gezien. een clip met m.a. kan tenminste nog gewoon geweigerd worden)

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_435705
Laat 'ie zijn bek nou eens een keer houden!!! Die onverdragelijke egotripperij. Gatverrrrrr
(of is het een grappie van harrie?)
I am but mad north-north-west; when the wind is southerly I know a hawk from a handsaw.
pi_435729
quote:
Op 01 november 2000 18:32 schreef Minky het volgende:
Laat 'ie zijn bek nou eens een keer houden!!! Die onverdragelijke egotripperij. Gatverrrrrr
(of is het een grappie van harrie?)
Zeker geen grappie van Harry.
Hij is zo goed om ons te voorzien van de leukste news-items van de BB-site .
pi_436290
quote:
Op 01 november 2000 18:32 schreef Minky het volgende:
Laat 'ie zijn bek nou eens een keer houden!!! Die onverdragelijke egotripperij. Gatverrrrrr
(of is het een grappie van harrie?)
Harry post nu eenmaal graag van die onzin. In plaats dat Harry al z'n nieuwtjes in 1 topic: "Harries nieuwtjes vers van de BB-site" post, start hij nu her en der van die topics. Nu valt er gewoon niet voorbij te klikken.
Ed is ok.
  donderdag 2 november 2000 @ 00:42:15 #12
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_436385
quote:
Op 01 november 2000 23:21 schreef Ronny het volgende:
Harry post nu eenmaal graag van die onzin.
Lees je het toch niet...


1 topic met BB-site berichten ?

Zou dat niet een te verwarrend topic gaan worden, met o.a. berichten over de weekopdracht, gebeurtenissen van de dag en b.v. columns door elkaar ?
Zou daar niet aan mee willen werken.

Probeer nu regelmatig hier info. te plaatsen in een naar mijn idee juist topic, of maak als ik er geen kan vinden incidenteel een nieuwe aan.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_436449
quote:
Op 01 november 2000 18:28 schreef alba het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAH (kan het harder?) die aliblabla
HAHAHAHAHAHAHAHA
ja het kan dus harder

stukkie muziek eronder en je heb een wereldhit.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Admin donderdag 2 november 2000 @ 07:22:09 #14
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_436490
HAHAHAHAHAHAHA
Het kan zelfs NOG harder, zo blijkt.

Sjeeezes wat een halve zool zeg. Noemt hij dit een column ? Of vind hij dit meer een 'gedicht' ? Of misschien wel een songtext ??
Ik vind 't persoonlijk geen van drieën. Dit is echt triest. Sneu voor die jongen hoor.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_436558
Mag ik ff kotsen:
Volgens mij hebben jullie allemaal een tic tic tic...
  donderdag 2 november 2000 @ 15:40:15 #16
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_437741
*gaaaaaaaaaap*
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_438321
BRRRR.... Ik durf het niet eens helemaal te lezen
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 10 februari 2001 @ 04:04:52 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_734832
hiehiehiehie WOEHOEHAAAHAAAAA

[edit]HTML roels, maar wel op de juiste plekken[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 10-02-2001 14:57]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')