Een journalist zou gewoon niet moeten rapporteren over bedrijven waarvan hij geld krijgt. Dat het gebeurt betekent niet dat het goed is. Dat jij dat wel prima vindt betekent dat mijn conclusie niet voorbarig is, maar gerechtvaardigd.quote:Op zondag 19 april 2015 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat uit dit dialoogje vooral duidelijk wordt dat jij nogal voorbarige conclusies trekt.
Journalisten doen regelmatig klussen als dagvoorzitter bij congressen en dergelijke. Dat valt prima te combineren, zolang het de verslaggeving niet beïnvloedt. Kwestie van zaken goed gescheiden houden.
Dat is precies wat ik bedoel te zeggen. We vinden dus ongeveer hetzelfde, wat je conclusies des te vreemder maakt.quote:Op zondag 19 april 2015 01:23 schreef Viajero het volgende:
Een journalist zou gewoon niet moeten rapporteren over bedrijven waarvan hij geld krijgt. Dat het gebeurt betekent niet dat het goed is. Dat jij dat wel prima vindt betekent dat mijn conclusie niet voorbarig is, maar gerechtvaardigd.
"Wij van WC-eend....."quote:Op zondag 19 april 2015 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat uit dit dialoogje vooral duidelijk wordt dat jij nogal voorbarige conclusies trekt.
Journalisten doen regelmatig klussen als dagvoorzitter bij congressen en dergelijke. Dat valt prima te combineren, zolang het de verslaggeving niet beïnvloedt. Kwestie van zaken goed gescheiden houden.
Dan formuleer je het nogal warrig. Plus jij vindt dat hij niet ontslagen hoeft te worden,ik vind van wel. Hij heeft duidelijk aangegeven niet integer te zijn, en dan kan je wmb niet verder als journalist.quote:Op zondag 19 april 2015 02:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel te zeggen. We vinden dus ongeveer hetzelfde, wat je conclusies des te vreemder maakt.
Ah, werknemers moeten hun bek houden tegen hun werkgever en met de pet in de hand knikken?quote:Op zondag 19 april 2015 00:19 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens met wat voor opgeheven vingertje een werknemer/ambtenaartje tekeer gaat tegen zijn werkgever (één van de 150).
Immers de ABN bestaat nog dankzij "het volk", dat vertegenwoordigt wordt door, u raadt het al, de volksvertegenwoordiging.
Er zijn werknemers die voor minder de laan uitvliegen.
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, werknemers moeten hun bek houden tegen hun werkgever en met de pet in de hand knikken?
Ik vind niet dat iemand die een keer iets doms doet, daarvoor meteen automatisch ontslagen moet worden. Ik stel mensen liever in de gelegenheid om te leren van hun fouten. En ik wens ook rekening te houden met de staat van dienst van de persoon in kwestie.quote:Op zondag 19 april 2015 16:17 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dan formuleer je het nogal warrig. Plus jij vindt dat hij niet ontslagen hoeft te worden,ik vind van wel. Hij heeft duidelijk aangegeven niet integer te zijn, en dan kan je wmb niet verder als journalist.
.quote:Op zondag 19 april 2015 19:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Maar een dergelijk opgeheven vingertje vind ik nogal wat.
Nogmaals: de ABN/AmRo is door het Nederlandse volk gered. Dus mag ook een volksvertegenwoordiger (als vertegenwoordiger van 1/150ste deel van de reddende engelen) toch wel kritiek geven aan deze bankdirecteur.
Het is de taak van een volksvertegenwoordiger kritiek te hebben in het algemeen, onvrede van het volk met zakkenvullers op parlementair niveau te brengen.quote:Op zondag 19 april 2015 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
.
En deze hoeft zich niet als een schooljongen de les te laten lezen omdat een snotneus over zijn rug punten wil scoren.
Het is de taak van de media dit te doen, parlementariers horen goede wetten te makenquote:Op zondag 19 april 2015 19:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is de taak van een volksvertegenwoordiger kritiek te hebben in het algemeen, onvrede van het volk met zakkenvullers op parlementair niveau te brengen.
Dat ook, naast het volk vertegenwoordigen en problemen benoemen.quote:Op zondag 19 april 2015 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is de taak van de media dit te doen, parlementariers horen goede wetten te maken
En dat doen ze dus niet. Dit soort tuig bankiers verrijken zichzelf ten koste van de maatschappij. Met hulp van onze brave parlementariers, en bankiershoeren in de media zoals onze Fons.quote:Op zondag 19 april 2015 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is de taak van de media dit te doen, parlementariers horen goede wetten te maken
Ik heb de indruk dat vooral de Tweede Kamer liep te miepen over die verhoging. De straten stonden bepaald niet vol, of wel?quote:Op zondag 19 april 2015 19:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is de taak van een volksvertegenwoordiger kritiek te hebben in het algemeen, onvrede van het volk met zakkenvullers op parlementair niveau te brengen.
Ik heb ook weinig demonstraties gezien tegen moord, moeten we dat dan ook maar gaan toestaan? Diefstal = diefstal, en daar moet wat tegen gedaan worden. En dat miepen gaat me lang niet ver genoeg, ik wil echte maatregelen zien.quote:Op zondag 19 april 2015 19:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat vooral de Tweede Kamer liep te miepen over die verhoging. De straten stonden bepaald niet vol, of wel?
Gokje: er komt nu een onnavolgbare reactie.
Jij hebt niets te willen.quote:Op zondag 19 april 2015 19:58 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig demonstraties gezien tegen moord, moeten we dat dan ook maar gaan toestaan? Diefstal = diefstal, en daar moet wat tegen gedaan worden. En dat miepen gaat me lang niet ver genoeg, ik wil echte maatregelen zien.
Ik dacht dat er een algemene stemming was in het land over de zakkenvullerij van banklui ed.quote:Op zondag 19 april 2015 19:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat vooral de Tweede Kamer liep te miepen over die verhoging. De straten stonden bepaald niet vol, of wel?
Wat is je pointe ?quote:Gokje: er komt nu een onnavolgbare reactie.
En ook omdat hij kwaliteit had. Het selecteren van kandidaten mede naar leeftijd, sexe en regionale afkomst is normaal voor politieke partijen. En dat kan best samengaan met voldoende kwaliteit.quote:Op zondag 19 april 2015 21:53 schreef luxerobots het volgende:
Inhoudelijk gezien is het een zwaktebod van Fons de Poel om Jesse Klaver een snotneus te noemen.
Toch verwoord hij precies wat ik denk als ik Jesse Klaver in beeld zie. Jesse Klaver is ook alleen maar op zijn 24ste in de Tweede-Kamer gekomen omdat GroenLinks meer allochtonen en jongeren op de lijst wil (twee vliegen in één klap).
Mag jij mij vertellen hoe die kwaliteit zich dan specifiek voordoet. Graag met voorbeelden.quote:Op zondag 19 april 2015 22:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En ook omdat hij kwaliteit had. Het selecteren van kandidaten mede naar leeftijd, sexe en regionale afkomst is normaal voor politieke partijen. En dat kan best samengaan met voldoende kwaliteit.
Hij zit al voor de tweede keer in de kamer, dus hij zal zeker ook vanwege kwaliteit hoog op de kandidatenlijst gezet zijn.
Hij is gekozen door de Nederlandse kiezers.quote:Op zondag 19 april 2015 22:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mag jij mij vertellen hoe die kwaliteit zich dan specifiek voordoet. Graag met voorbeelden.
Nu zeg je alleen, hij zit er, hij is gekozen door GroenLinks, dus hij zal wel goed zijn.
Nee, hij had niet genoeg stemmen voor een zetel, zelfs niet genoeg voorkeurstemmen.quote:Op zondag 19 april 2015 22:38 schreef Viajero het volgende:
[..]
Hij is gekozen door de Nederlandse kiezers.
Je bent niet op de hoogte van hoe verkiezingen werken in Nederland?quote:Op zondag 19 april 2015 22:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, hij had niet genoeg stemmen voor een zetel, zelfs niet genoeg voorkeurstemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |