quote:I will...ik heb al een hele tijd niet meer geplaystationed, maar nu gaat m'n school er echt onder leiden.Ben heel nieuwsgierig...weet er iemand hoeveel msisies er eigk in dit spel zitten?
Op zondag 10 november 2002 21:25 schreef Leec het volgende:[..]
Allerlei clubs en bedrijven komen pas na de overname missie. Je zal het wel zien. Blijf maar missies doen
quote:Ongelooflijk veel. Side questen,....extra's,....secrets etc...Dit spel houd niet op. Blijf van dit spel weg als je problemen hebt om het op school allemaal te volgen.
Op zondag 10 november 2002 21:27 schreef Scylla het volgende:[..]
I will...ik heb al een hele tijd niet meer geplaystationed, maar nu gaat m'n school er echt onder leiden.Ben heel nieuwsgierig...weet er iemand hoeveel msisies er eigk in dit spel zitten?
quote:Nah...ik red t wel. Dit spel is echt te vet. Het enige wat ik jammer vind is dat je niet virtueel pizzakoerier kan zijn, terwijl er wel pizzabrommertjes rond rijden.
Op zondag 10 november 2002 21:30 schreef Leec het volgende:[..]
Ongelooflijk veel. Side questen,....extra's,....secrets etc...Dit spel houd niet op. Blijf van dit spel weg als je problemen hebt om het op school allemaal te volgen.
quote:Dat kan wel, Als je die missie's geslaagd heb krijg je ipv 100 health 150 health. dus toch maar ff wat pizza's bezorgen
Op zondag 10 november 2002 21:32 schreef Scylla het volgende:[..]
Nah...ik red t wel. Dit spel is echt te vet. Het enige wat ik jammer vind is dat je niet virtueel pizzakoerier kan zijn, terwijl er wel pizzabrommertjes rond rijden.
quote:2e eiland ergens noord west !
Op zondag 10 november 2002 21:38 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is die pizzatent? Ik heb een keer zo'n brommer gehad (na het doden van die bezorger), helaas kon je daar geen missies mee uitvoeren.
quote:tsja waar is die pizzatent uhm, Bij een heliport in de buurt op een hoek met een pizzaslice op het dak. dan achter het gebouw staat dan een brommertje. je kan ook het gebouw binnen om je health weer wat op te krikken. Het gebouw is rood met geel en is gewoon laagbouw dus geen verdieping er boven op. ohja en niet aan de strandkant. ergens halverwege als je de kaart recht voor je hebt.
Op zondag 10 november 2002 21:38 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is die pizzatent? Ik heb een keer zo'n brommer gehad (na het doden van die bezorger), helaas kon je daar geen missies mee uitvoeren.
volgens mij kan het niet veel duidelijker want straatnamen hebben ze nog niet. Misschien wat voor de volgende GTA Hawai 5-0 ![]()
succes
quote:er zit er ook een op het eerste eiland zie ander qoute
Op zondag 10 november 2002 21:42 schreef Leec het volgende:[..]
2e eiland ergens noord west !
quote:Durf te wedden dat een hoop mensen in de enthousiasme het boekje en kaart zijn vergeten !
Op zondag 10 november 2002 21:53 schreef Bastard het volgende:
Check de kaart in het doosje van het spel anders strol
wil ik er weer af, kom ik precies op zon stukje met alleen maa rmuur eromheen..
nu zit ik opgesloten ![]()
ff suicide code gebruiken dan maar
quote:Whoehahahahaha,...dat is inderdaad cool. (LOL) Maar niet teveel code gebruiken he. Das zo zonde !
Op zondag 10 november 2002 22:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
lol.. ik zit gevangen op het stadium.. ik met helikopter ernaar toe.. maar kon niet landen(helikopter kan jiet zo hoog vliegen) dus ik spring eruit en loop het schuine dak op naar het dak van het stadium: is er nietswil ik er weer af, kom ik precies op zon stukje met alleen maa rmuur eromheen..
nu zit ik opgesloten
ff suicide code gebruiken dan maar
Iemand nog goede tips of moet ik gewoon nog een emmertje doorzettingsvermogen gaan halen?
quote:Oei,...de eerste is niet moeilijk. Gewoon met je RC chopper alle verdiepingen af. Er zit er op elke verdieping 1. Kwestie van een paar keer doen.
Op zondag 10 november 2002 22:24 schreef CosmoKramer het volgende:
Grrrrr, zit nu vast op twee helikopter dingen. één: de remote control helikopter (bommetjes droppen) en twee: het vliegen met de heli en dan schieten op dat landhuis.Iemand nog goede tips of moet ik gewoon nog een emmertje doorzettingsvermogen gaan halen?
De 2e is gewoonweg kut. Daar heb ik wel een aantal keren over gedaan. Ook een kwestie van een beetje mzzl en behendigheid. Die eikel kan de chopper ook maar niet stilhouden. ![]()
Suc6
- edit - oh ja,..schiet op auto's en tonnen voor grote explosies
[Dit bericht is gewijzigd door Leec op 10-11-2002 22:29]
quote:Ok, ik ga het weer even proberen. thx
Op zondag 10 november 2002 22:27 schreef Leec het volgende:[..]
Oei,...de eerste is niet moeilijk. Gewoon met je RC chopper alle verdiepingen af. Er zit er op elke verdieping 1. Kwestie van een paar keer doen.
De 2e is gewoonweg kut. Daar heb ik wel een aantal keren over gedaan. Ook een kwestie van een beetje mzzl en behendigheid. Die eikel kan de chopper ook maar niet stilhouden.
Suc6
[edit]oh ja,..schiet op auto's en tonnen voor grote explosies[/edit]
Banden lekschieten is trouwens echt koel. En die muziek.... geweldig! ![]()
quote:2de vond ik niet zo moeilijk eigenlijk.. en je kan beter met de analog controller besturen met schieten
Op zondag 10 november 2002 22:27 schreef Leec het volgende:[..]
Oei,...de eerste is niet moeilijk. Gewoon met je RC chopper alle verdiepingen af. Er zit er op elke verdieping 1. Kwestie van een paar keer doen.
De 2e is gewoonweg kut. Daar heb ik wel een aantal keren over gedaan. Ook een kwestie van een beetje mzzl en behendigheid. Die eikel kan de chopper ook maar niet stilhouden.
Suc6
- edit - oh ja,..schiet op auto's en tonnen voor grote explosies
ow en die 1ste: ik kan maar niet de 2de en 3de trap omhoog vinden.. die beneden en die erboven agan nog wel maar die bovenste 2 kan ik maar niet vinden
Wat betreft je stats,....die staan wel in je menu. Je kan zien hoeveel procent je spel af is. En wheelies ? Misschien heb je er wel geen 1 gedaan ?
(is het wel een stat eigenlijk? )
quote:Wheelies is een stat, maar gek genoeg geeft-ie bij mij ook niks aan... bij stoppie heb ik wel stats (ik krijg ook geld als ik een stoppie doe), maar wheelies lijken niet te werken.
Op zondag 10 november 2002 23:00 schreef Leec het volgende:
Wat betreft je stats,....die staan wel in je menu. Je kan zien hoeveel procent je spel af is. En wheelies ? Misschien heb je er wel geen 1 gedaan ?(is het wel een stat eigenlijk? )
Ga jij eens even heel snel Vice City halen
quote:Ey Schiedammer
Op zondag 10 november 2002 23:31 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Wheelies is een stat, maar gek genoeg geeft-ie bij mij ook niks aan... bij stoppie heb ik wel stats (ik krijg ook geld als ik een stoppie doe), maar wheelies lijken niet te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |