quote:Na welke missie mag je er in?
Op zondag 10 november 2002 14:04 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik ben net het stadion in gegaan om een dirtbike stunt show ofzo te doen. Door brandende ringen springen enzo.
ga zo maar verder met autocide wisch me luck
see ya
quote:Na 20:00. Het gaat om tijd en niet om missies
Op zondag 10 november 2002 14:13 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Na welke missie mag je er in?
maarre eentje met garage zou wel handig zijn ja, ff zoeken... en sparen
anyway.. moet je bij guardian angel alleen die witte gast bewaken?
want ik zit die gastjes beneden allemaal dood te knallen en kijk alleen ff op als die gast om hulp vraagt
had de eerste keer eigenlijk alels al goed alleen pakte de crossmotor toen niet..
nu verder dus gewoon zelfde als 1ste keer, crossmotor gepakt en m afgeknalt.. die gast rijdt sloom zeg
had eigenlijk kunnen weten dat je de crossmotor moest pakken want anders laten ze daar niet expres een crossmotor liggen in de cutscene
BTW ik kan echt nergens zien hoeveel missies ik gecomplete heb.. alelen hoeveel procent ik heb en hoeveel missie attempts
BTW2: als je met wapen in de hand ergens binnenloopt wordt dat meteen gezien als overval ofzo?
altijd de laatste die mis gaat
echt een vloek gewoon ik zweer het je
quote:thnx
Op zondag 10 november 2002 15:57 schreef Robhimself het volgende:
Check deze link voor een kaart met de locaties van de Helicopters!![]()
Heb ook al een hummer weten te vinden bij de sloperij.
greetz
quote:opt 1e eiland staan ze niet........pak de police chopper...die is simpel te vinden
Op zondag 10 november 2002 17:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
kan die helis helemala niet vinden
quote:Die van de Hyman Condo vond ik het makkelijkst te vinden. En bovendien heb je dan ook meteen een paar grote garages en een savepunt op het tweede eiland
Op zondag 10 november 2002 17:26 schreef Robhimself het volgende:[..]
opt 1e eiland staan ze niet........pak de police chopper...die is simpel te vinden
en er stata tussen ammunation en pay en spray.. maar er is geeneens een ammunation daar.. alleen in het zuiden
ik eerst gewoon droog met uzi op die andere wagens schieten, mijn auto al snel in de fik.. ik eruit, auto ontplfot.. ik gewoon door alle kogels ehen anar die tank lopen.. op slot
ik rondjes om eht blok, en pcies hetzelfde gedaan.. auto opgeblazen en toen naar de tank, en ineens was ie open..
een van de weinige missies die ik in 1x heb gedaan, die 1ste helikopter missie had ik verneukt omdat ikop kruisje zat te drukken ipv rondje
Ik heb dan ook het hele weekend een vriend van me helpen klussen. En morgen weer werken.
quote:Gewoon met de trap mee omhoog vliegen... begin ook meteen bij die opdracht op de hoogste plek, dan ben je sneller klaar.
Op zondag 10 november 2002 19:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
err die missie met die RC helikopter.. ik weet echt niet hoe je bij de hoogste 2 moet komen
Heb nu dus mijn eigen crime-imperium. oja heb nu ook de Malibu (die disco) gekocht. De zaken gaan goed met deze crime-lord in spé
let the money roll in
see ya in Vice City
Weet iemand wanneer ik de stripclub kan kopen?
quote:Allerlei clubs en bedrijven komen pas na de overname missie. Je zal het wel zien. Blijf maar missies doen
Op zondag 10 november 2002 21:24 schreef Scylla het volgende:
Haaa, te vet dit spelEcht gaaf dat ja al die imperiumpjes kan opbouwen....
Ik heb net die tankmissie gehaald (inderdaad nie moeilijk (CIVILIAN, GET AWAY FROM THE TANK!) Ben nu een beetje aant uitvinden hoe ik die boot kan jatten...Weet iemand wanneer ik de stripclub kan kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |