WEEEEEEEEEEEEEEEEER EEn RAMPAGE FAILED OP 1 KUTMANNETJE NA!!
AL 3de keer
en godverdomme al de 100ste keer als je gta3 meetelt..
1 mannetje op de 25.. die gaat natuurlijk weer net mis
aaaaaargh
quote:ja ik ook maar dan moet je steeds bijtikken.. hier kan je gewoon blijven staan zonder wat te doen
Op zaterdag 9 november 2002 16:21 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
In GTA3 ben ik ook wel eens door de hele stad gereden door gewoon op een politieauto te gaan staan, hoor
.
quote:Eg nie!
Op zaterdag 9 november 2002 15:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
die missie met die 'wife' was nog best lastig
Op mn breedbeeld (platte beeldbuis) ziet ie er echt MOOI uit!
quote:ja opzich wel makkelijk alleen mn eigen auto ontplofte 1ste keer, 2de keer wou ik vooruit wegrijden maar reed dat wijf al brandend ook vooruit en 3de keer lukte ie eindelijk
Op zaterdag 9 november 2002 16:35 schreef Robhimself het volgende:[..]
Eg nie!
Dies makkelijk man!
Nu mot ik een dief volgenOp mn breedbeeld (platte beeldbuis) ziet ie er echt MOOI uit!
btw wheelie is toch op je achterwiel? nou heb paar keer paar sec op achterwiel gereden alleen volgens stats nog maar 0 sec
owja wat is jullie beste stoppie? mijne 2 sec en 24.46 meter
wie heeft al een good citizen bonus gekregen
quote:Ik natuurlijk
Op zaterdag 9 november 2002 16:42 schreef jacco het volgende:
wie heeft al een good citizen bonus gekregen
quote:3 sec en 64.88 meter
Op zaterdag 9 november 2002 16:39 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
owja wat is jullie beste stoppie? mijne 2 sec en 24.46 meter
quote:waarop?
Op zaterdag 9 november 2002 16:45 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
3 sec en 64.88 meter
btw heb wel lange rop mn achterwiel gestaan alleen dan deed ik een 45 graden draai om weer te komen staan en dan telt ie het als een unique jump ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 09-11-2002 16:58]
quote:Gewoon zo'n PCG 600
Op zaterdag 9 november 2002 16:57 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
waarop?
ik probeer langs de bodyguard naar dat meisje te gaan, en dat pakt dat meisje ineens shotgun en knalt me zo dood ![]()
btw zag eerst alleen de dansers en rest allemaal oranje, had ookal een keer dat ik over brug reed en de brug ineens water werd dus leek net alsof ik over het water reed, en ook paar keer dat alles blauw werd.. had ik met gta3 ookal.. is het mijn ps2 of de spellen?
quote:ben ik nog niet tegengekomen (blauw scherm) met GTA 3 ook niet. Dus waar dat aan ligt weet ik niet.
Op zaterdag 9 november 2002 17:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
haha ik net malibu club in, ik spring over toonbank anast ozn meisje.. gebeurt niks.ik probeer langs de bodyguard naar dat meisje te gaan, en dat pakt dat meisje ineens shotgun en knalt me zo dood
btw zag eerst alleen de dansers en rest allemaal oranje, had ookal een keer dat ik over brug reed en de brug ineens water werd dus leek net alsof ik over het water reed, en ook paar keer dat alles blauw werd.. had ik met gta3 ookal.. is het mijn ps2 of de spellen?
ik lanceer met mn motor vanaf zon pallet wat er in een steeg ligt na godse lange aanloop, vlieg iets van 45 meter ver.. ik val.. motor in de fik..
ik wil wegrennen, pakt die gast die motor weer op.. BOEM! droog
quote:hmm.. is wel raar.. gewoon een omtrek van paar meter is dan doorzichtig donkerblauw.. en soms verdwijnen de details en soms worden dingen doorzichtig zoals die brug
Op zaterdag 9 november 2002 17:10 schreef jacco het volgende:[..]
ben ik nog niet tegengekomen (blauw scherm) met GTA 3 ook niet. Dus waar dat aan ligt weet ik niet.
en ik ben DOM geweest.. heb een 2de safehouse gekocht vlakbij mn eerste.. had die 3000 moeten besteden aan safehouse helemaal aan andere kant van eiland
edit: al 13 ziekenhuisbezoeken en 3x de vissen gevoed
quote:Maak je Ps2 even schoon met een dvd cleaner ,hielp bij mij ook.
Op zaterdag 9 november 2002 17:06 schreef Hertog_Martin het volgende:btw zag eerst alleen de dansers en rest allemaal oranje, had ookal een keer dat ik over brug reed en de brug ineens water werd dus leek net alsof ik over het water reed, en ook paar keer dat alles blauw werd.. had ik met gta3 ookal.. is het mijn ps2 of de spellen?
Hee... hij veranderd mn wheelie stats helemaal niet, terwijl ik echt verschillende keren wheelies heb gemaakt en stoppies..
dus niet lezen als je daar nog niet bent
-
-
-
-
-
-
-
Ik ga daar op dak staan, als het mis gaat vermoord ik iedereen, dan komen die 2 bikers, 1tje wordt al doodgeschoten, die ander moet ik gaan achtervolgen zeggen ze.. dus ik pak auto en wil erachteraan.. MISSION FAILED..
wtf moet je soms meteen supersnel er achteraan ofzo want in de cutscene is die gast al uit beeld verdwenen..
ow en kan ik de missie nog wel overdoen want die gast is dus nu erg pissed op me
-
-
-
-
-
-
-
quote:Je moet niet met de auto gaan maar met die crossmotor
Op zaterdag 9 november 2002 17:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
ehm ik wil ff hulp met de eerste 'transaction' missie
quote:dus die cleaners helpen wel echt? heb er negatieve verhalen over gehoord namelijk..
Op zaterdag 9 november 2002 17:45 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Maak je Ps2 even schoon met een dvd cleaner ,hielp bij mij ook.
Maar waar kan ik die pizzaria vinden?
die pizzeria.. tja kan wel proberen uit te leggen maar makkelijker is om op je kaart te kijken die in het hoesje zit.. tis in de buurt van de golfbaan
quote:Aahhh nee ik dacht makkelijk te doen en m over te rijden
Op zaterdag 9 november 2002 17:51 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Je moet niet met de auto gaan maar met die crossmotor
en dan gewoon met je uzi die andere gast op de motor neerschieten.
maar je kan m dus gewoon overnieuw doen?
quote:Ja ,heb de mijne bij FRS (¤9.95,-)gehaald want me Ps2 pakte helemaal geen spellen meer.Nu doet ie het perfect.
Op zaterdag 9 november 2002 17:52 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
dus die cleaners helpen wel echt? heb er negatieve verhalen over gehoord namelijk..
quote:het spel is een stuk groter dan GTA3....
Op zaterdag 9 november 2002 17:55 schreef Ketel_1 het volgende:
Hoeveel missies zijn er eigenlijk? Want als ik nu al het hele eiland unlocked heb ben ik bang dat ik er zo doorheen ben.
ps. kijk bij je stats op hoeveel % je zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |