SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alvast voor alle vragen:
PS+ is nu het goedkoopst bij Wehkamp met de code 'lente'Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Pauze/resume al gedaan?quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:17 schreef Massief het volgende:
Mortal kombat aan het downloaden. Dat gaat weer 80 jaar duren. En ik heb nog wel rete snel internet. Dat moet verdomme toch wel sneller kunnen??? Kut apparaat!
Is niet het apparaat het is PSNquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:17 schreef Massief het volgende:
Mortal kombat aan het downloaden. Dat gaat weer 80 jaar duren. En ik heb nog wel rete snel internet. Dat moet verdomme toch wel sneller kunnen??? Kut apparaat!
... en natuurlijk weer gratis indies in de PS+quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:41 schreef DKUp het volgende:
Ik heb echt zin in Project Cars en The Wichter 3 volgende maand.
Batman en de E3 in juni.
Het zijn weer betere tijden
Yilong maakt een garpje, het is gewoon Ultra Street Fighter 4.quote:Op zaterdag 18 april 2015 01:24 schreef poker4lifee het volgende:
hyper ultra deluxe complete edition. wtf
Wolfenstein is er al over een weekje of 2 voor jou.quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:58 schreef Retarded het volgende:
Voor mij alleen Batman, Wolfenstein Old Blood en Journey nog de komende maanden. Wil alleen Dying Light nog een keer proberen, omdat het er zo fun uitziet
verwijderen en opnieuw downloaden?quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:07 schreef RRuben het volgende:
Ik had eerst spotify met facebook gekoppeld en toen aan de ps4, maar nu heb ik een ander account zonder facebook en die kan ik niet koppelen. Iemand een idee? Op de ps4 staat dat spotify niet met psn kan verbinden ofzo.... Dus ik kom al niet eens bij een inlog scherm op de ps4
al 3x gedaanquote:Op zaterdag 18 april 2015 11:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
verwijderen en opnieuw downloaden?
Blijkbaar heeft het geen effect, maar toen ik dit deed gingen mijn downloads opeens van 20 uur naar 15 min. Maar het kan toeval zijn of aan iets anders gelegen hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:17 schreef Massief het volgende:
google al gebruikt?quote:
quote:Stap 1: volg de instructies op het scherm en selecteer [Probleem melden].
Stap 2: controleer of de nieuwste versie van de systeemsoftware is geïnstalleerd door [Instellingen] > [Systeemsoftware-update] te selecteren. Het systeem moet vervolgens opnieuw worden opgestart.
Stap 3: als je de harde schijf (HDD) in je systeem hebt geüpgraded, moet je de oorspronkelijke HDD opnieuw installeren.
Stap 4: als het probleem aanhoudt, maak je een back-up van je opgeslagen gegevens en ga je naar [Instellingen] > [Initialisatie] en kies je [PS4 initialiseren].
Stap 5: als het probleem bij elke applicatie blijft optreden of zodra de applicatie opstart, kun je contact opnemen met de PlayStation-helpdesk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |