quote:de muziek is kut, maar zoon wijf wat lekker met dat kontje voor je staat....damn
Op zaterdag 9 november 2002 12:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
bubbling sux aars indeed
quote:kinderdisco?
Op zaterdag 9 november 2002 12:48 schreef kippiej het volgende:
Wat een kutmuziek is dat zeg; bubbling.
Stond ik laatst in een foute disco, stampvol met BreeZahChiCks. In de disco was heeeeeeeeele foute muziek; Top40, R&B. Maaaaarrrrrr toen dacht ik heeeeeeeel even dat ik iets leuks hoorde: jawel! The Moon - Blow up the speakers. Heel leuk nummer vind ik, met op een gegeven moment een stukkie waarop je rielekst kan stampen.. Net op het moment dat je die rielexte beats en lomp harde bass gaat verwchten... wat hoor je dan!?!? BUBBLING!!!!!![]()
TERING WAT KUT!!!!! jaaahaa en dan die BreezaHchickies meteen wee de dansvloer op om die jongens een beetje op te geilen door met hun kont te schudden
![]()
.. Hoe kunnen mensen er nou van houden van die muziek!?!?!?!?!?! AAARRRGGHHH!!!
Ben toen maar weer aan de bar gaan zitten en een pilsje genomen en mijzelf voorgenomen NOOIT meer naar die kuttent te gaan.
quote:ja. Entree gratis, gemiddelde leeftijd 15. om 2300u is de disco al stampvol en om 0330u is de tent bijna leeg.
Op zaterdag 9 november 2002 13:16 schreef Riesz het volgende:[..]
kinderdisco?
quote:hahaha
Op zaterdag 9 november 2002 13:22 schreef kippiej het volgende:[..]
ja. Entree gratis, gemiddelde leeftijd 15. om 2300u is de disco al stampvol en om 0330u is de tent bijna leeg.
quote:random dance muziek met een extra snaredrum, wat het ritmischer maakt zodat vrouwen er beter op kunnen dansen (wat ook meteen het enige voordeel is)
Op zaterdag 9 november 2002 12:49 schreef Kemania het volgende:
wtf is bubbling?
is bubbling eigenlijk wel een stijl? slaat dat niet meer op het dansen?
zo'n 'cover' van blow up the speakers of love come home kan je toch moeilijk een aparte stijl vinden
quote:Ik vind het jammer dat al die bubblin zo 'loos' is.
Op zaterdag 9 november 2002 15:53 schreef Jape het volgende:[..]
random dance muziek met een extra snaredrum, wat het ritmischer maakt zodat vrouwen er beter op kunnen dansen (wat ook meteen het enige voordeel is)
is bubbling eigenlijk wel een stijl? slaat dat niet meer op het dansen?
zo'n 'cover' van blow up the speakers of love come home kan je toch moeilijk een aparte stijl vinden
quote:woon jij toevallig in arnhem??
Op zaterdag 9 november 2002 12:48 schreef kippiej het volgende:
Wat een kutmuziek is dat zeg; bubbling.
Stond ik laatst in een foute disco, stampvol met BreeZahChiCks. In de disco was heeeeeeeeele foute muziek; Top40, R&B. Maaaaarrrrrr toen dacht ik heeeeeeeel even dat ik iets leuks hoorde: jawel! The Moon - Blow up the speakers. Heel leuk nummer vind ik, met op een gegeven moment een stukkie waarop je rielekst kan stampen.. Net op het moment dat je die rielexte beats en lomp harde bass gaat verwchten... wat hoor je dan!?!? BUBBLING!!!!!![]()
TERING WAT KUT!!!!! jaaahaa en dan die BreezaHchickies meteen wee de dansvloer op om die jongens een beetje op te geilen door met hun kont te schudden
![]()
.. Hoe kunnen mensen er nou van houden van die muziek!?!?!?!?!?! AAARRRGGHHH!!!
Ben toen maar weer aan de bar gaan zitten en een pilsje genomen en mijzelf voorgenomen NOOIT meer naar die kuttent te gaan.
geweldig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |