abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 september 2015 @ 16:18:50 #276
319308 Tink89
To live is to dance
pi_156081217
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Als je dat plastic spul bedoeld wat ook op Billy's zit enzo dat zit er niet op.

Maar nogmaals iedereen moet zelf weten wat voor meubels ze plaatsen toch? Jij vind dit niks ik vind dat niks even goede vrienden :)
Nee joh, zo bedoelde ik het ook niet :D Ik ben gewoon nieuwsgierig. Helemaal niet 'iew, bah, lamineer, getsie' hoor, gewoon benieuwd O-)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_156081530
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:18 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Nee joh, zo bedoelde ik het ook niet :D Ik ben gewoon nieuwsgierig. Helemaal niet 'iew, bah, lamineer, getsie' hoor, gewoon benieuwd O-)
Ik vind hoe dat er bij sommige meubels uit ziet wel degelijk getsie
_O-

Is er nog iets tussen lamineer en massief?

Zo niet zal het wel lamineer is ook niet erg zolang er maar niet van die lelijke randjes aan zitten en dat is niet.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 14 september 2015 @ 16:59:12 #278
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_156082342
Ook maar even tvp :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_156082755
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:59 schreef sanger het volgende:
Ook maar even tvp :)
Hoi! :W
  maandag 14 september 2015 @ 17:35:31 #280
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156083184
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 16:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind hoe dat er bij sommige meubels uit ziet wel degelijk getsie
_O-

Is er nog iets tussen lamineer en massief?

Zo niet zal het wel lamineer is ook niet erg zolang er maar niet van die lelijke randjes aan zitten en dat is niet.
Je ziet tegenwoordig dat de meubels die niet gefineerd zijn en ook niet massief eiken, vaak van mdf zijn. Wel "massief" maar van een houtsoort (als je het al zo mag noemen) die alleen geschilderd mooi is. Het heeft geen nerf dus die kan je ook niet zien.

Dus dan geven gelamineerde meubels wel weer een betere houtlook, alleen het opschuren en opnieuw verven (mocht je dat willen) lukt niet zo goed.
Een goedkoper alternatief voor massief zijn vaak de steigerhouten meubels, maar dan moet de lompe steil je wel echt liggen...

Edit: Gaaf trouwens om te zien hoe zo een dak erop getakeld wordt! Ik dacht altijd dat het losse panelen waren maar als ik dit zo zie zal dit bij mij ook wel zo gedaan zijn :D

[ Bericht 11% gewijzigd door Frag_adder op 15-09-2015 07:54:10 ]
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156418012
Ik had even niet zoveel te melden want ze waren allemaal met kleine dingen bezig.

Maar vrijdag hebben ze de dakpannen erop gelegd en hebben ze ons dakraam geplaatst.

image by Thinkk-Pinkk, on Flickr

Sorry voor de foto van de achterkant die is erg donker, maar dat komt door het tegenlicht van de zon.

Donderdag mogen we naar binnen *O* *O* *O*

Dus dan komen er ook foto's natuurlijk :D
  zondag 27 september 2015 @ 12:15:29 #282
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_156418441
Tof! Wanneer verwachten ze het af te hebben?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_156418617
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 12:15 schreef laziness het volgende:
Tof! Wanneer verwachten ze het af te hebben?
Nog niks over vernomen. Zal er donderdag eens naar vragen :)
  zondag 27 september 2015 @ 12:45:50 #284
244125 laziness
pi_156418993
Staan de binnenwanden ook donderdag zodat je in kan meten? Want dan zijn ze wel heel ver al.
pi_156419051
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 12:45 schreef laziness het volgende:
Staan de binnenwanden ook donderdag zodat je in kan meten? Want dan zijn ze wel heel ver al.
Ja die staan er al in. Trap ook enzo. We moeten gaan controleren of de door ons extra of verplaatste, lichtpunten/lichtknoppen/loze leidingen /stopcontacten enz op de door ons bedoelde plek zitten. (Hebben ze afgetekend )

En inmeten hoeven we niet te doen denk ik.

Gordijnen komen ze doen als het opgeleverd is.

Nog tips wat we in zouden kunnen meten?
pi_156419983
Meet de hoogte van je stopcontacten na in de badkamer als deze boven het meubel komen. Dat zijn wij vergeten en nu zitten ze dus 10 cm te laag. :( het past echt nét met het meubel. Maar ik ben er niet blij mee. Bouwvakker zeggen dat als ze het vervangen je het altijd blijft zien helaas.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_156420051
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 13:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Meet de hoogte van je stopcontacten na in de badkamer als deze boven het meubel komen. Dat zijn wij vergeten en nu zitten ze dus 10 cm te laag. :( het past echt nét met het meubel. Maar ik ben er niet blij mee. Bouwvakker zeggen dat als ze het vervangen je het altijd blijft zien helaas.
Jullie hebben de badkamer casco?
  zondag 27 september 2015 @ 13:56:30 #288
244125 laziness
pi_156420325
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 12:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja die staan er al in. Trap ook enzo. We moeten gaan controleren of de door ons extra of verplaatste, lichtpunten/lichtknoppen/loze leidingen /stopcontacten enz op de door ons bedoelde plek zitten. (Hebben ze afgetekend )

En inmeten hoeven we niet te doen denk ik.

Gordijnen komen ze doen als het opgeleverd is.

Nog tips wat we in zouden kunnen meten?
Raam breedte, hoogte etc voor je gordijnen, rolgordijnen. Besteed je dat volledig uit? Wij kopen zelf rolgordijnen bijvoorbeeld.

De keukenzaak, de badkamerzaak en de vloerenzaak hebben bij ons ingemeten. Maar die eerste twee hebben jullie niet casco geloof ik dus dat hoeft dan niet.

Wij hebben ook wat wandjes nagemeten en deur breedtes om zeker te weten dat de kledingkast er achter past etc.
Controleren of een wandje dat opgeschoven was ook wel zo ver als afgesproken verschoven was. Dat soort dingetjes.
Ook een goed moment om te zien wat ze beschouwen als behangklaar bij je bouwer. Dat wil nogal verschillen.

En verder gewoon genieten want hoe tof is het om door je grote mensen huis te lopen 8-)
pi_156420698
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 13:56 schreef laziness het volgende:

[..]

Raam breedte, hoogte etc voor je gordijnen, rolgordijnen. Besteed je dat volledig uit? Wij kopen zelf rolgordijnen bijvoorbeeld.

De keukenzaak, de badkamerzaak en de vloerenzaak hebben bij ons ingemeten. Maar die eerste twee hebben jullie niet casco geloof ik dus dat hoeft dan niet.

Wij hebben ook wat wandjes nagemeten en deur breedtes om zeker te weten dat de kledingkast er achter past etc.
Controleren of een wandje dat opgeschoven was ook wel zo ver als afgesproken verschoven was. Dat soort dingetjes.
Ook een goed moment om te zien wat ze beschouwen als behangklaar bij je bouwer. Dat wil nogal verschillen.

En verder gewoon genieten want hoe tof is het om door je grote mensen huis te lopen 8-)
Badkamer laten we meteen plaatsen idd. Keuken wel later maar wel met het bedrijf wat samenwerkt met de aannemer. Die beviel ons nou eenmaal goed haha.

De vloeren hebben ze uitgerekend op basis van de tekening.

Gordijnen laten we inmeten op het moment dat we de sleutel hebben. Dan hebben we ze ook met 2-3 weken. Moeten toch nog vanalles doen voor we verhuizen :)

Behangklaar is het bij ons nog niet omdat nog niet alle leidingen er al in zitten :)

En ik denk dat we vooral heel erg rondlopen van ohhh
pi_156451916
Vandaag hebben ze de zonnepanelen geplaatst :)

maandag 28 september 2015 @ 17:43:05 #291
244125 laziness
pi_156452673
Krijg je er standaard drie en kan je er bij kopen?
pi_156452961
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 17:43 schreef laziness het volgende:
Krijg je er standaard drie en kan je er bij kopen?
Jup. Na wat uitzoek werk kwamen we er al snel achter dat het goedkoper is dat zelf later bij te plaatsen :D
pi_156464144
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 13:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jullie hebben de badkamer casco?
Nee wastafel af laten doppen :) scheelde bijna 2000 met de meubels die ze daar hadden hangen. Zelfde geldt voor de douche
pi_156464236
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 00:03 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Nee wastafel af laten doppen :) scheelde bijna 2000 met de meubels die ze daar hadden hangen. Zelfde geldt voor de douche
Ah wij laten de standaard Wasbak ophangen op de hoogte van het badkamer meubel straks :) maar dankjewel voor de tip ga het donderdag zeker bekijken.
pi_156464285
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 00:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ah wij laten de standaard Wasbak ophangen op de hoogte van het badkamer meubel straks :) maar dankjewel voor de tip ga het donderdag zeker bekijken.
Oh dat scheelt, dan moeten ze het waarschijnlijk fixen voordat je de sleutel krijgt haha.
pi_156464387
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 00:10 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Oh dat scheelt, dan moeten ze het waarschijnlijk fixen voordat je de sleutel krijgt haha.
Dat lijkt mij idd wel ja haha. Anyhow laat je niet gek maken. Als het niet goed is moet het gefixed worden :)
pi_156466763
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 00:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat lijkt mij idd wel ja haha. Anyhow laat je niet gek maken. Als het niet goed is moet het gefixed worden :)
Precies!
pi_156531231
Ik mag niet teveel foto's plaatsen denk ik want hij zeurt steeds om database problemen. maar dit mag wel...

Maar gezien dit topic bijna vol is ga ik niet de ene helft hier posten en de andere daar, Dus ik gooi deze even dicht.
pi_156531251
1
pi_156531261
2...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')