Nee dat is waar maar ben weleens bang een wansmaak te hebben ofzoquote:Op maandag 14 september 2015 09:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het maakt toch geen fluit uit wat andere mensen er van vinden? Het gaat erom dat jij ze mooi vindt lijkt me.
Nergens voor nodigquote:Op maandag 14 september 2015 09:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee dat is waar maar ben weleens bang een wansmaak te hebben ofzo![]()
Ik vind het vooral lastig om te besluiten welk formaat meubels je neerzet.quote:Op maandag 14 september 2015 09:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Nergens voor nodig![]()
Toffe keuzesBen benieuwd hoe het staat. Ik vind het toch altijd lastig van zo'n plaatje.
Zo moet je het wel doen bij nieuwbouw. Je hoeft ook niet meteen vanaf dag 1 er alles in te pleuren, je kan ook met het nodige beginnen en de rest daarna erbij zettenquote:Op maandag 14 september 2015 09:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lastig om te besluiten welk formaat meubels je neerzet.
Dus heb jouw tekening weer gebruikt en heb daarin alles neergezet. En nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk zo goed past als lijkt
Ik heb straks gewoon graag een volledig ingericht huis. Ik ben niet zo van het kamperen in eigen huisquote:Op maandag 14 september 2015 10:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Zo moet je het wel doen bij nieuwbouw. Je hoeft ook niet meteen vanaf dag 1 er alles in te pleuren, je kan ook met het nodige beginnen en de rest daarna erbij zettenJe woont er als het goed is nog wel een flink aantal jaar!
Dat snap ik, maar er is een verschil vanaf dag 1 een volledig ingericht huis moeten hebben, niet wetende of alles past, of gewoon met voldoende beginnen en na 1 maand volledig. Je moet in het begin toch wennen aan waar alles staat en gooit waarschijnlijk alles toch nog 3 keer omquote:Op maandag 14 september 2015 10:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb straks gewoon graag een volledig ingericht huis. Ik ben niet zo van het kamperen in eigen huis
Dankjewel!quote:Op maandag 14 september 2015 10:23 schreef ferrari_rood het volgende:
mooie meubels hebben jullie uitgezocht.
Het is aangeschaft en met deze meubelen kunnen verschillende opstellingen. Ik zie het probleem niet zo.quote:Op maandag 14 september 2015 10:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar er is een verschil vanaf dag 1 een volledig ingericht huis moeten hebben, niet wetende of alles past, of gewoon met voldoende beginnen en na 1 maand volledig. Je moet in het begin toch wennen aan waar alles staat en gooit waarschijnlijk alles toch nog 3 keer om
Oh vast wel. Komt wel goedquote:Op maandag 14 september 2015 09:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lastig om te besluiten welk formaat meubels je neerzet.
Dus heb jouw tekening weer gebruikt en heb daarin alles neergezet. En nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk zo goed past als lijkt
Ja lijkt me leukquote:Op maandag 14 september 2015 11:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja! Kom je een keer kijken als het af is?
Tofquote:
Waar blijft jouw topic?quote:Op maandag 14 september 2015 12:04 schreef younesel het volgende:
oh my wat heb je nu toch uitgezocht?!
quote:Op maandag 14 september 2015 12:04 schreef younesel het volgende:
oh my wat heb je nu toch uitgezocht?!
Nee niet massief. Budget reikte niet zo ver haha hebben een mooie tussenweg gevonden.quote:Op maandag 14 september 2015 13:59 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind het afschuwelijk![]()
![]()
Maar blijkbaar vinden de meeste mensen dat niet, dus tof hoor! En als jullie het mooi vinden en het bij jullie huisje past, is het prima toch.
Is het massief hout btw?
Ja en dat witte vind ik dan weer niks haha.quote:Op maandag 14 september 2015 14:06 schreef Snoepje5 het volgende:
Wel een lekker knusse / warme inrichting lijkt het me. De een kiest daarvoor en de ander voor een kille witte inrichting.
Hier wel veel wit, maar absoluut niet kil door een donkere leistenen vloer en lekker veel warme kleuren (donkerrode en grijze stoelhoezen bijvoorbeeld) en veel houten en zelfgemaakte elementen.quote:Op maandag 14 september 2015 14:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja en dat witte vind ik dan weer niks haha.
Het is maar goed dat we allemaal wat ander willen hé anders zou het ook zo saai worden.
Ik vind het zelf idd ook een warme uitstraling hebben door het hout
Ik heb geen idee. Als je dat plastic spul bedoeld wat ook op Billy's zit enzo dat zit er niet op.quote:Op maandag 14 september 2015 14:32 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hier wel veel wit, maar absoluut niet kil door een donkere leistenen vloer en lekker veel warme kleuren (donkerrode en grijze stoelhoezen bijvoorbeeld) en veel houten en zelfgemaakte elementen.
Maar is het lamineer dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |