abonnement Unibet Coolblue
pi_151795012
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 02:12 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Nee ze hebben hun excursies niet maandag al geboekt.
Miriam vroeg maandagavond aan Lisanne of ze al plannen hadden voor de rest van de week nu het vrijwilligerswerk niet doorging en Lisanne zei; NEE
Verschillende verklaringen:
- Vertaal- en interpretatiefouten door de Volkskrantjournalist(e)
- Lisanne was kortaf tegen Myriam, in werkelijkheid hadden ze al plannen
- deze getuigenis conflicteert direct met "ik kende de meiden al en zei daarom [slechts] 'hola' die ochtend", maar jij beschuldigt F. wel vaker, veilig vanonder de toog
- als je het begin van het dag-eerder-scenario serieus neemt (zoals Martijn doet en die heeft itt jij en ik live met 100-150 mensen (!!) gesproken, dan wisten ze maandag al van de Pianista, want daar waren ze naar op zoek. Neem je Peter C en Frank Abadiel R. niet serieus, wat hebben K&L dán gedaan die middag?? en wordt je lijst met ontbrekende getuigen van "bewezen" activiteiten alleen maar langer...

quote:
Ach tuurlijk niet. Het vrijwilligerswerk ging niet door dus geen enkele reden om zo vroeg op te staan.
Mijn 8.30/9.00 uur is veel logischer
Ja, je beruchte "logica". :')

Nu eigen ervarinkje;
- het is zaterdag
- 8:32
- ik heb geen werk te doen
- afgelopen dagen nauwelijks geslapen (in 27 uur dag, maar 2,5 op 1 vlucht)
- al een week niet meer in Colombia

waarom ben ik zo vroeg al wakker? In feite is het volgens mijn eigen tijdzone van gister 5:32 (!), ben ik geen 18 meer toen ik moeiteloos een nacht doorhaalde edit

Tadaa, de realiteit is anders.

quote:
? Bij welke supermarkt?
Weten we niet. Hoeft geen superdupersupermarkt te zijn ook. Genoeg van die kleine winkeltjes die je ook zo noemt, zeker op (backpack)reis in Latijns-Amerika, jou ook al onbekend met je all-in-resort-ervaring in Punta Cana :')

quote:
Dus een taxi pakken naar Bajo Boquete. Boodschappen doen, muggenolie bij de drogist. Taxi terug naar hostel en lopend naar de taalschool?
Muggenolie hoeft niet; dat verhaal is nooit meer bevestigd.
quote:
En dan abacadabra geen mens die hen heeft gezien bij de supermarkt of drogist?
Jij kan er maar niet bij he? Dat je onopgemerkt kunt blijven? Of zelfs wel opgemerkt, maar door sturende ("13:10-")vragen niet in de media gekomen (en dan bestaat het edit het edit ineens niet. :')

De gedachte dat je zonder schapjes doen je eerste hike ooit gaat maken, is pas ridicuul.

quote:
En zelfs niet geregistreerd op de camera's die in Bajo Boquet hangen? :N
edit

quote:
Welke studente laat nou haar excursies boeken door een nog jongere meid van haar geld en niet wetende wat ze precies wanneer en wat wil doen?
En dan zelf blijven liggen in je hangmat 10 meter van de lobby?? :N
Zo ging het dan ook niet, die maandag;
- vrijwilligerswerk werd een weekje uitgesteld
- sympathieke Lisanne was al net zo dorps als jackie-uit-de-box-non-denker en boos en gefrustreerd (moet ze dus op 1 april aan pa en ma gecommuniceerd hebben, net als hun plannen die de ouders ook al kenden (!))
- maandag 3 dagen inboeken en voor die dag en dinsdag geen gidsen, dus op zoek naar de plezante dagwandeling El Pianista
- Kris kan prima vertrouwd hebben op de organisatieskills van haar geordender vriendin en die dinsdagochtend aan haar gedelegeerd hebben op de kaart te kijken, zelf nog even relaxend in de hamaca
quote:
Ik begrijp steeds beter waarom je in je gedachtes blijft hangen

^O^
dat begrip is geheel wederzijds. Verschil is dat ik iets meer reiservaring heb.edit

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 18-04-2015 10:20:03 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151795166
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 april 2015 09:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Verschillende verklaringen:
- Vertaal- en interpretatiefouten door de Volkskrantjournalist(e)
- Lisanne was kortaf tegen Myriam, in werkelijkheid hadden ze al plannen
- deze getuigenis conflicteert direct met "ik kende de meiden al en zei daarom [slechts] 'hola' die ochtend", maar jij beschuldigt F. wel vaker, veilig vanonder de toog
- als je het begin van het dag-eerder-scenario serieus neemt (zoals Martijn doet en die heeft itt jij en ik live met 100-150 mensen (!!) gesproken, dan wisten ze maandag al van de Pianista, want daar waren ze naar op zoek. Neem je Peter C en Frank Abadiel R. niet serieus, wat hebben K&L dán gedaan die middag?? en wordt je lijst met ontbrekende getuigen van "bewezen" activiteiten alleen maar langer...

[..]

Ja, je beruchte "logica". :')

Nu eigen ervarinkje;
- het is zaterdag
- 8:32
- ik heb geen werk te doen
- afgelopen dagen nauwelijks geslapen (in 27 uur dag, maar 2,5 op 1 vlucht)
- al een week niet meer in Colombia

waarom ben ik zo vroeg al wakker? In feite is het volgens mijn eigen tijdzone van gister 5:32 (!), ben ik geen 18 meer toen ik moeiteloos een nacht doorhaalde edit
Tadaa, de realiteit is anders.

[..]

Weten we niet. Hoeft geen superdupersupermarkt te zijn ook. Genoeg van die kleine winkeltjes die je ook zo noemt, zeker op (backpack)reis in Latijns-Amerika, jou ook al onbekend met je all-in-resort-ervaring in Punta Cana :')

[..]

Muggenolie hoeft niet; dat verhaal is nooit meer bevestigd.

[..]

Jij kan er maar niet bij he? Dat je onopgemerkt kunt blijven? Of zelfs wel opgemerkt, maar door sturende ("13:10-")vragen niet in de media gekomen (en dan bestaat het volgens het alwetende biertapperke uit het San Francisco van Nederland ineens niet. :')

De gedachte dat je zonder schapjes doen je eerste hike ooit gaat maken, is pas ridicuul.

[..]

edit

[..]

Zo ging het dan ook niet, die maandag;
- vrijwilligerswerk werd een weekje uitgesteld
- sympathieke Lisanne was al net zo dorps als jackie-uit-de-box-non-denker en boos en gefrustreerd (moet ze dus op 1 april aan pa en ma gecommuniceerd hebben, net als hun plannen die de ouders ook al kenden (!))
- maandag 3 dagen inboeken en voor die dag en dinsdag geen gidsen, dus op zoek naar de plezante dagwandeling El Pianista
- Kris kan prima vertrouwd hebben op de organisatieskills van haar geordender vriendin en die dinsdagochtend aan haar gedelegeerd hebben op de kaart te kijken, zelf nog even relaxend in de hamaca

[..]

dat begrip is geheel wederzijds. Verschil is dat ik iets meer reiservaring heb.
Ik heb je gemeld, schandalige post!

[ Bericht 6% gewijzigd door jogy op 18-04-2015 10:25:52 ]
pi_151795521
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 april 2015 09:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hij begint er zelf over, ik verzin het niet.
Jij blijft aan de gang en gebruikt/misbruikt persoonlijke informatie over een andere user.
  zaterdag 18 april 2015 @ 10:28:30 #254
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151796024
Mata. Hou je gewoon aan de discussie over kris en lisanne en verder niets graag.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 18 april 2015 @ 10:30:23 #255
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151796045
Klaar. Lief doen. Ik zit op een mobiele te kloten en dat schiet niet op.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151796094
als je het begin van het dag-eerder-scenario serieus neemt (zoals Martijn doet en die heeft itt jij en ik live met 100-150 mensen (!!) gesproken, dan wisten ze maandag al van de Pianista, want daar waren ze naar op zoek. Neem je Peter C en Frank Abadiel R. niet serieus, wat hebben K&L dán gedaan die middag??

Ik heb Martijn een keer horen zeggen ( vls mij laatste x tv met Peter R) dat de verklaring van degene die ze om ca half 3 zag, niet kon kloppen want dat ze toen op de Pianista stonden.

quote:
Lisanne was kortaf tegen Myriam, in werkelijkheid hadden ze al plannen
? ?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_151796121
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 10:33 schreef Lutalo het volgende:
als je het begin van het dag-eerder-scenario serieus neemt (zoals Martijn doet en die heeft itt jij en ik live met 100-150 mensen (!!) gesproken, dan wisten ze maandag al van de Pianista, want daar waren ze naar op zoek. Neem je Peter C en Frank Abadiel R. niet serieus, wat hebben K&L dán gedaan die middag??

Ik heb Martijn een keer horen zeggen ( vls mij laatste x tv met Peter R) dat de verklaring van degene die ze om ca half 3 zag, niet kon kloppen want dat ze toen op de Pianista stonden.
Dat wist ie bij zijn onbevangen blik en bezoek in april (interview 28-04) nog niet. Toch had ie ze toen al gesproken.

quote:
? ?
Ja, we waren er niet bij, wellicht;
- was Lisanne moe en had geen zin in (veel) vragen
- was Myriams Engels en Lisannes Spaans zo slecht dat communicatie moeilijk bleek
- heeft de hoernalist fouten gemaakt bij de interpretatie
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151796292
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 april 2015 10:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat wist ie bij zijn onbevangen blik en bezoek in april (interview 28-04) nog niet. Toch had ie ze toen al gesproken.

[..]

Ja, we waren er niet bij, wellicht;
- was Lisanne moe en had geen zin in (veel) vragen
- was Myriams Engels en Lisannes Spaans zo slecht dat communicatie moeilijk bleek
- heeft de hoernalist fouten gemaakt bij de interpretatie
Martijn nam de getuigen serieus en dus waren ze door die getuigen op 1 april gezien.
Als blijkt dat dat niet kan kloppen (vondst + foto's) kun je idd de verklaring nog wel serieus nemen en 'm verplaatsten naar de dinsdag, maar er kunnen ook anderen zijn gezien op 1 april.

Wellicht maak jij fouten bij de interpretatie en zei en bedoelde Lisanne NEE op de vraag van Myriam.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_151796436
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 10:47 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Martijn nam de getuigen serieus en dus waren ze door die getuigen op 1 april gezien.
Als blijkt dat dat niet kan kloppen (vondst + foto's) kun je idd de verklaring nog wel serieus nemen en 'm verplaatsten naar de dinsdag, maar er kunnen ook anderen zijn gezien op 1 april.

Wellicht maak jij fouten bij de interpretatie en zei en bedoelde Lisanne NEE op de vraag van Myriam.
Het punt is juist; ik klamp me niet vast. En zeker niet aan 1 quote in een kutkrant die andere getuigenissen tegenspreekt.

[ Bericht 4% gewijzigd door jogy op 18-04-2015 15:15:30 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 18 april 2015 @ 13:53:27 #260
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151799816
Even op slot. Zodra ik beschikking heb over een pc ga ik ruimen en noten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 18 april 2015 @ 15:20:27 #261
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151801225
En weer open, ophouden met het ontsporen van dit topic mata. Ga anders maar even buiten spelen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151801413
Ga maar verder in FB

[ Bericht 49% gewijzigd door jogy op 18-04-2015 15:34:26 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151801718
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:00 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Ha zo kom je nog eens oud werk tegen.

Dat was de eerste versie van mijn tijdschema. De telefoondata zijn overgenomen uit het schema van La Estrella. Ik heb het overzicht sindsdien fors uitgebreid, voor de laatste versie zie link:

http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=0
Cool dat ie van jou is!
Ik had 'm ergens op een buitenlands forum gevonden met de comment dat ie van een Nederlands forum was geplukt, alleen kon niet vinden van welk forum.
pi_151801755
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 23:16 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Hier is het:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was niets van waar.
http://nieuws.nl/algemeen(...)isanne-kloppen-niet/
Welke datum was die screenshot? :)
pi_151802345
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 april 2015 10:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zal de mislukte bankrovertjes en hysterische huisvrouwtjes blijven benoemen waar nodig. Tenslotte is men tegen mij ook persoonlijk waar nimmer tegen opgetreden wordt. Laat gewoon gaan joh.
Afgezien van de weggeëdite diskwalificaties is dit een uitstekende discussie. Er komt tekening in de beruchte ochtend.
Vraag: Pitti zegt in haar ongepubliceerde interview met Adelita dat K&L pas op 31 maart in Boquete aankwamen. Nu zegt ze meer zaken die - laat ik het netjes zeggen - niet getuigen van een zorgvuldige voorbereiding en dossierkennis, maar welke feiten hebben we om dit af te serveren en de 31e volledig te betrekken in hun dagprogramma's (inclusief een evt verkenning van het Pianistapad)?

Uit de transcriptie:
A. Porque no se le ha dado a los padres la información del teléfono de los días 30 y 31 de marzo.

P. Porque ahí estaban en Bocas del Toro. le comento que esa información la tienen en el expediente. Ellos cuando hablaron del celular. Todo eso esta dentro de la investigación, se la hemos dado, incluso las fotografías. Yo les digo que todavía a mi me están mandando asistencia.
El 30 y 31 de marzo yo le voy a averiguar que había, pero que digan ellos que nosotros no hemos verificado eso, es totalmente falso.

Poging tot vertaling m.b.v. GTranslate:
A. Waarom zijn aan de ouders niet de telefoongegevens verstrekt van 30 en 31 maart?

Q. Omdat ze in Bocas del Toro waren. Ik vertelde hen dat ze die informatie hebben het in een bestand toen zij over de mobile spraken. Dit alles wordt onderzocht, we hebben het gegeven, inclusief de foto's. Ik vertel ze dat ze nog steeds mijn hulp kunnen vragen.
(over) De 30 en 31 maart heb ik uitgezocht wat er was, maar om te stellen dat we niet hebben geverifieerd, is volstrekt onjuist.
pi_151802908
Heeft de rest een ban gekregen, ofzo? :{
pi_151803501
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 16:55 schreef Physsic het volgende:
Heeft de rest een ban gekregen, ofzo? :{
hoezo ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_151803668
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 16:28 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Afgezien van de weggeëdite diskwalificaties is dit een uitstekende discussie. Er komt tekening in de beruchte ochtend.
Vraag: Pitti zegt in haar ongepubliceerde interview met Adelita dat K&L pas op 31 maart in Boquete aankwamen. Nu zegt ze meer zaken die - laat ik het netjes zeggen - niet getuigen van een zorgvuldige voorbereiding en dossierkennis, maar welke feiten hebben we om dit af te serveren en de 31e volledig te betrekken in hun dagprogramma's (inclusief een evt verkenning van het Pianistapad)?

Uit de transcriptie:
A. Porque no se le ha dado a los padres la información del teléfono de los días 30 y 31 de marzo.

P. Porque ahí estaban en Bocas del Toro. le comento que esa información la tienen en el expediente. Ellos cuando hablaron del celular. Todo eso esta dentro de la investigación, se la hemos dado, incluso las fotografías. Yo les digo que todavía a mi me están mandando asistencia.
El 30 y 31 de marzo yo le voy a averiguar que había, pero que digan ellos que nosotros no hemos verificado eso, es totalmente falso.

Poging tot vertaling m.b.v. GTranslate:
A. Waarom zijn aan de ouders niet de telefoongegevens verstrekt van 30 en 31 maart?

Q. Omdat ze in Bocas del Toro waren. Ik vertelde hen dat ze die informatie hebben het in een bestand toen zij over de mobile spraken. Dit alles wordt onderzocht, we hebben het gegeven, inclusief de foto's. Ik vertel ze dat ze nog steeds mijn hulp kunnen vragen.
(over) De 30 en 31 maart heb ik uitgezocht wat er was, maar om te stellen dat we niet hebben geverifieerd, is volstrekt onjuist.
Volgens Sonja K waren ze in een restaurant op zondag dus 30 maart 2014 in Boquete:
Deze vrouw heeft die op een FB pagina gezet maar dit weer verwijderd. Mevrouw blijkt in Boquete te wonen alleen op haar FB haal ik dit er helemaal niet uit. Wel strandfoto's van ws Bocas.

Daarnaast kan Myriam dit toch bevestigen? En K&L hadden een dagboekje.
pi_151803816
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 16:28 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Afgezien van de weggeëdite diskwalificaties is dit een uitstekende discussie. Er komt tekening in de beruchte ochtend.
Vraag: Pitti zegt in haar ongepubliceerde interview met Adelita dat K&L pas op 31 maart in Boquete aankwamen. Nu zegt ze meer zaken die - laat ik het netjes zeggen - niet getuigen van een zorgvuldige voorbereiding en dossierkennis, maar welke feiten hebben we om dit af te serveren en de 31e volledig te betrekken in hun dagprogramma's (inclusief een evt verkenning van het Pianistapad)?

Uit de transcriptie:
A. Porque no se le ha dado a los padres la información del teléfono de los días 30 y 31 de marzo.

P. Porque ahí estaban en Bocas del Toro. le comento que esa información la tienen en el expediente. Ellos cuando hablaron del celular. Todo eso esta dentro de la investigación, se la hemos dado, incluso las fotografías. Yo les digo que todavía a mi me están mandando asistencia.
El 30 y 31 de marzo yo le voy a averiguar que había, pero que digan ellos que nosotros no hemos verificado eso, es totalmente falso.

Poging tot vertaling m.b.v. GTranslate:
A. Waarom zijn aan de ouders niet de telefoongegevens verstrekt van 30 en 31 maart?

Q. Omdat ze in Bocas del Toro waren. Ik vertelde hen dat ze die informatie hebben het in een bestand toen zij over de mobile spraken. Dit alles wordt onderzocht, we hebben het gegeven, inclusief de foto's. Ik vertel ze dat ze nog steeds mijn hulp kunnen vragen.
(over) De 30 en 31 maart heb ik uitgezocht wat er was, maar om te stellen dat we niet hebben geverifieerd, is volstrekt onjuist.
Het probleem is dat als ze pas op maandag 31 maart aangekomen zouden zijn in Boquete, ze diezelfde dag al met het vrijwilligerswerk zouden moeten beginnen. Dat wordt een beetje krap dan...

Daarbij waren die berichten over "aankomst zaterdag 29 maart" al vrij snel in de media. En de ouders zeiden dat ook dacht ik.

Ik vrees dus dat de pas op 16 mei in functie getreden Betsy P. er geen dikke reet vanaf weet. :s)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151803952
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 april 2015 17:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het probleem is dat als ze pas op maandag 31 maart aangekomen zouden zijn in Boquete, ze diezelfde dag al met het vrijwilligerswerk zouden moeten beginnen. Dat wordt een beetje krap dan...

Daarbij waren die berichten over "aankomst zaterdag 29 maart" al vrij snel in de media. En de ouders zeiden dat ook dacht ik.

Ik vrees dus dat de pas op 16 mei in functie getreden Betsy P. er geen dikke reet vanaf weet. :s)
Ik ben het met je en Matteo eens dat dit een rare uitspraak is van P.
Aan de andere kant is het opmerkelijk dat ze hier vrij stellig over is.

Gaan die bussen elke dag van Bocas naar Boquete, of hebben ze een taxi genomen?
pi_151804297
MeloD, kun je mij DM-en waar en wanneer de meeting is?

Bedankt
pi_151804738
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 17:20 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

hoezo ?
Het was&bleef opeens zo stil xD
pi_151804963
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 17:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ben het met je en Matteo eens dat dit een rare uitspraak is van P.
Aan de andere kant is het opmerkelijk dat ze hier vrij stellig over is.

Gaan die bussen elke dag van Bocas naar Boquete, of hebben ze een taxi genomen?
zaterdag 29 maart 2014
• Kris en Lisanne komen aan in Boquete, Panama, vanuit Bocas del Toro (eilanden)

http://forum.viva.nl/foru(...)t_messages/226220/38

Of het waar is, is natuurlijk een tweede maar het lijkt mij wel logisch, als je de maandag erop met vrijwilligerswerk gaat beginnen.
pi_151807431
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 17:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ben het met je en Matteo eens dat dit een rare uitspraak is van P.
Aan de andere kant is het opmerkelijk dat ze hier vrij stellig over is.

Gaan die bussen elke dag van Bocas naar Boquete, of hebben ze een taxi genomen?
Ik denk dat dat het grote verschil tussen ons is in denkwijze.

Ik kan goed met RapaNui meegaan dat er sprake is van een (politieke) cover-up. Dát is het misdrijf hier.

Alles wat uit die dikke strot van Betsy Puppet komt, is bewezen (dan wel uit te zoeken, zoals matteogod op inzette) BULLSHIT.

Het antwoord op de prangende, macabere en na een jaar en fokking 203 topics helaas nog steeds actuele vraag die luidt "hoe is het in godsnaam mogelijk dat het met de inzet van tientallen daar bekende gidsen, de beste speurhonden en dure wentelwieken in godsnaam mogelijk geweest dat in een voor bekenden klein en voor onervaren onbekenden groot gebied niet mogelijk is geweest die arme Kris en Lisanne uit hun onvoorstelbare horror nocturno te bevrijden" komt niet van onvoorstelbaar handig, ongeinteresseerd in geld (?) maar wel opeens in 'snuff'movies ( :? ) crimineel tuig die de moeite doet midden in de nacht gaat proberen 'nepfoto's' (ik wacht nog steeds op uitleg...) te maken als een vals :') Hans-en-Grietje-spoor, maar juist op de factor die de zaak BNW maakt en wat jogy zo node miste.

Rede en ervaring met politieke spelletjes maken dát de culprit hier.

Eenieder die in staat is díe link en waarheidsvinding te maken en onderbouwen kan slechts op mijn onvoorwaardelijke steun rekenen.

Na 203 zijn we die RTL Boulevardshit toch met zijn allen een beetje ontstegen, maar misschien verwacht ik teveel van mijn BNWmedemensheid.

Dat overkomt me wel vaker. -O-

Zoals het eruitziet gaat de Qnightmeet van mijn kant een korte worden. Leukerder dingen om mijn aandacht op te richten. :9 O+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151809221
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 april 2015 20:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk dat dat het grote verschil tussen ons is in denkwijze.

Ik kan goed met RapaNui meegaan dat er sprake is van een (politieke) cover-up. Dát is het misdrijf hier.

Alles wat uit die dikke strot van Betsy Puppet komt, is bewezen (dan wel uit te zoeken, zoals matteogod op inzette) BULLSHIT.

Het antwoord op de prangende, macabere en na een jaar en fokking 203 topics helaas nog steeds actuele vraag die luidt "hoe is het in godsnaam mogelijk dat het met de inzet van tientallen daar bekende gidsen, de beste speurhonden en dure wentelwieken in godsnaam mogelijk geweest dat in een voor bekenden klein en voor onervaren onbekenden groot gebied niet mogelijk is geweest die arme Kris en Lisanne uit hun onvoorstelbare horror nocturno te bevrijden" komt niet van onvoorstelbaar handig, ongeinteresseerd in geld (?) maar wel opeens in 'snuff'movies ( :? ) crimineel tuig die de moeite doet midden in de nacht gaat proberen 'nepfoto's' (ik wacht nog steeds op uitleg...) te maken als een vals :') Hans-en-Grietje-spoor, maar juist op de factor die de zaak BNW maakt en wat jogy zo node miste.

Rede en ervaring met politieke spelletjes maken dát de culprit hier.

Eenieder die in staat is díe link en waarheidsvinding te maken en onderbouwen kan slechts op mijn onvoorwaardelijke steun rekenen.

Na 203 zijn we die RTL Boulevardshit toch met zijn allen een beetje ontstegen, maar misschien verwacht ik teveel van mijn BNWmedemensheid.

Dat overkomt me wel vaker. -O-

Zoals het eruitziet gaat de Qnightmeet van mijn kant een korte worden. Leukerder dingen om mijn aandacht op te richten. :9 O+
We denken anders, dat staat als een huis.

Om even te reageren op je post en even op de dik gedrukte zin:
ik denk dat we de zaak hier niet kunnen oplossen, wat er momenteel wel gebeurt is dat het beetje bij beetje duidelijk wordt, dat daar momenteel veel misdrijven en moorden gepleegd worden. Vandaag in David 130 kilo drugs opgerold.

Wat er hier wel duidelijk wordt is dat Boquete:
1 niet zo veilig is als men het vorig jaar liet doen voorkomen.
2 Dat van de dodelijke misdrijfslachtoffers er 3 te linken zijn aan H
3 dat ik de kans groot acht dat H ze gegidst heeft.

Ik vroeg vandaag waar de tree track was, aan de P-zijde van de CD zoals de Mirador, dus met her en der plekken met bereik. Mogelijk dus dat H en O de telefoons hebben meegenomen neer het werk. Jij gelooft in toeval, en ik niet: op 4 en 5 april werd de telefoon precies op 13:37 aangezet. En imo niet in een kloof zonder klok!

Daarnaast heb ik geleerd niet zoveel van mijn medemensen te verwachten, dan valt het altijd mee.

Over dat losgeld, in een misdrijfscenario, en "stel" dat:
Dan vind ik het begrijpelijke dat men niet roept, persoon x of y hebben er is mee te maken. Voor je het weet wordt je daar van je sokken gereden, hang je zittend aan een boom of ligt je op je rug in een beekje... Erger nog je broer of moeder.
En dat gebeurt al voor minder dan die ¤30000,-

Ik denk wel dat we het eens zijn over het zeer slechte onderzoek, en dan doel ik niet op de personen die in de bossen aan het zoeken waren maar wel op de mensen die de boel moesten aansturen en onderzoeken.

Voor degene die aan verdwalen of een ongeluk denken is het imo inderdaad wel klaar, misschien wordt er nog een schoen gevonden, maar dan nog?
Voor degene die vermoeden dat er derden bij betrokken zijn, begint het nu pas. En het zijn niet alleen de rare filmpjes op FB. Maar ook een dodenlijst in een videofilmpje, bron gepost door GM gisteren.

Dat je dit belachelijk vind, dat mag en dat heb je zeer duidelijk gemaakt. Alleen ik/wij gaan wel door, of je het nu prettig vind of niet.
Feiten zijn dat momenteel 80 % van alle sterfgevallen in Chiquiri, komen door de gangs. Bron is hier eergisteren gepost. Ik hou een lijst bij met de namen en de linken, plekken.
Ook stond hier gisteren een post met bijnamen en namen van de bekendste gangs.

Op het moment dat er weer wat raars gebeurt hebben we hier een heel dossier klaarliggen.

En nee, ik denk niet dat je aan de buitenzijde van een lichaam kan zien of iemand "crimineel" is, ik denk ook niet dat iemand altijd een crimineel blijft. Ik denk ook dat het heel goed mogelijk is om gewoon een leuke vent te zijn, leuk werk te hebben en leuke vrienden en dan toch betrokken te raken bij een bende. Juist door groepsdruk, of bijvoorbeeld een goede vriend die vermoord wordt.
Naar de politie gaan doen ze daar niet zo snel, ze lossen het liever zelf op. Waarom komt niemand de laatste 2 waterlijken opeisen? Juist!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')