Filmpje: http://www.telegraaf.nl/t(...)rs_conducteur__.htmlquote:De politie heeft beelden verspreid van vier jongens rond de twintig jaar, die worden verdacht van het mishandelen van een conducteur op station Abcoude. Het gaat om drie donkere en één lichtgetinte jongen. Ze reden zonder geldig vervoersbewijs en waren op weg naar Amsterdam.
Geschopt en geslagen
De conducteur was coulant en liet hen bij Abcoude uitstappen om alsnog in te checken. Nadat de jongens zonder in te checken weer de trein in wilden gaan, werden zij tegengehouden door de conducteur. Daarna werd hij geschopt en geslagen. Ook een passagier die de man te hulp schoot werd geslagen.
Central Studios
Inmiddels heeft de politie vermoedelijk de naam van één van de verdachten. Het vermoeden bestaat dat de jongens bij een feest in Central Studios zijn geweest en ook daar iemand hebben lastiggevallen.
quote:Het gaat om drie donkere en één lichtgetinte jongen.
Ik denk dat het prima mogelijk is dat dit (vrijwel) geheel langs hen heen is gegaan de afgelopen weken.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:48 schreef leolinedance het volgende:
Lekker slim om uitgerekend een conducteur te mishandelen nu dit zo in het nieuws is. Er wordt nu natuurlijk alles aan gedaan om de daders te pakken, en terecht. Tuig![]()
idd, dat volk maakt liever nieuws dan er naar te kijkenquote:Op woensdag 15 april 2015 16:57 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ik denk dat het prima mogelijk is dat dit (vrijwel) geheel langs hen heen is gegaan de afgelopen weken.
Racist.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks voordat ik bestempeld word als racist
nou en, alsof dat woord nig enige waarde heeftquote:Op woensdag 15 april 2015 16:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks voordat ik bestempeld word als racist
Idd, die zoekt altijd precies die paar duizend berichten over licht getinte daders eruitquote:Op woensdag 15 april 2015 17:20 schreef Xa1pt het volgende:
Hey, een topic van leolinedance. Zou het om lichtgetinte daders gaan?
Godverquote:Op woensdag 15 april 2015 16:55 schreef hoas het volgende:
Die vang je het beste al het nog niet donker is.
quote:Op woensdag 15 april 2015 17:41 schreef Woestijnvos het volgende:
Daarom conducteurs bewapenen, met stroomstootwapens.
En op bepaalde trajecten zouden automatische wapens geen overbodige luxe zijn.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:41 schreef Woestijnvos het volgende:
Overdenk even wat er was gebeurd als de conducteur er eentje had getasered?quote:Op woensdag 15 april 2015 17:41 schreef Woestijnvos het volgende:
Dan had de getinte in kwestie een pijnlijke les geleerd, niks mis mee.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Overdenk even wat er was gebeurd als de conducteur er eentje had getasered?
Dan waren er hopelijk Kamervragen gesteld waarom hij de andere 3 niet heeft getaserd.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dan was ie in elkaar geslagen....?quote:Op woensdag 15 april 2015 18:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tsja, qua eindresultaat zitten we dan niet zo ver uit elkaar.quote:
En dan hadden de andere getinte de conducteur met wat wraakgevoelens erbij nog verder in elkaar geslagen en het feestje af kunnen sluiten met zijn eigen wapen.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dan had de getinte in kwestie een pijnlijke les geleerd, niks mis mee.
Of ze hadden op de loop geslagen, we zullen het nooit weten.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En dan hadden de andere getinte de conducteur met wat wraakgevoelens erbij nog verder in elkaar geslagen en het feestje af kunnen sluiten met zijn eigen wapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |