Jaquote:Op woensdag 15 april 2015 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja nu vergeet je waarschijnlijk de spierwitte benen er bij te denken
JAWEL!quote:
Lekker pittig?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:35 schreef missbehavin het volgende:
I'm so happy, mijn haar is eindelijk de kleur die ik wilde
Langer dan toen het nog rood wasquote:
Asblondquote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Als je daar op zoekt op images.google krijg je gelukkig maar één haarkleur terug
Grijs zeg maarquote:Op woensdag 15 april 2015 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het is een hele lichte, koele blond. Maar dat helpt zeker niet
Komen we weer uit op kleuren gezien door mannen vs vrouwenquote:Op woensdag 15 april 2015 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Als je daar op zoekt op images.google krijg je gelukkig maar één haarkleur terug
Nee, die trend is leuk als je 20 bent, niet als je bijna 40 bentquote:
Ja, lekker uitzicht op vrouwen iddquote:Op woensdag 15 april 2015 15:39 schreef RaXz het volgende:
Vandaag toch maar niet naar een terras, gaat prima zo in m'n tuin.![]()
[ afbeelding ]
Kun je lekker bisque van makenquote:Op woensdag 15 april 2015 15:35 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nee, behalve dan dat ze snel eruit zien als een kreeft zodra het een beetje zonnig wordt.
Ik zie een laptop.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, lekker uitzicht op vrouwen idd.
Dat mis ik inderdaad, maar aan de andere kant heb ik niet zo'n zin om weg te gaan.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, lekker uitzicht op vrouwen idd.
116KG here we come!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Zo, vanavond welkom bij vrienden om met mijn blote mannenklauwen een lading bbq-vlees naar binnen te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |