Misluktquote:Op woensdag 15 april 2015 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik help je wel ff. Hophop met je bevallige billen richting die dansvloer dame
Rondje lopen klinkt goedquote:Op woensdag 15 april 2015 20:52 schreef Cue_ het volgende:
Of gewoon buiten rondje ga lopen/boekje ga lezen, ook niet verkeerd
Ik zal je nog eens een compliment maken zegquote:
Bevallige billetje is een grove leugen, dikke blubberbillenquote:Op woensdag 15 april 2015 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een compliment maken zeg
Maar wel echte koffie. Wij hebben ook een senseo, maar da's geen echte koffiequote:Op woensdag 15 april 2015 21:15 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het minderen, vanavond per ongeluk iets teveel gezet.
Maar toch
Ik ben toch wel heel blij dat ik er vanaf ben. Al blijft een bakje af en toe wel lekkerquote:Op woensdag 15 april 2015 21:15 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het minderen, vanavond per ongeluk iets teveel gezet.
Maar toch
Ik weet nog toen het helemaal in was, nu vind het echt niet meer te drinken.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:22 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Maar wel echte koffie. Wij hebben ook een senseo, maar da's geen echte koffie
Nja wij hebben een Nespresso, valt ook nog te doen. Maar heb een tijdje als barista gewerkt en die koffie was toch wel het lekkerstquote:Op woensdag 15 april 2015 21:25 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik weet nog toen het helemaal in was, nu vind het echt niet meer te drinken.
Een tijdje terug een koffie apparaat gehad met ingebouwde bonen maler, dat is nog het lekkerst, helaas viel dat ding uit elkaar van ellende.
Wel beter ja, ik probeer het om alleen in de ochtend te drinken om wakker mee te worden, maar ik kan het niet laten om na het eten wat koffie te zetten.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben toch wel heel blij dat ik er vanaf ben. Al blijft een bakje af en toe wel lekker
Op m'n werk hebben we sinds kort een machine staan met een maler.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:26 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nja wij hebben een Nespresso, valt ook nog te doen. Maar heb een tijdje als barista gewerkt en die koffie was toch wel het lekkerst
Machines met een malerquote:Op woensdag 15 april 2015 21:28 schreef RaXz het volgende:
[..]
Op m'n werk hebben we sinds kort een machine staan met een maler.![]()
En nu probeer ik op m'n werk alleen maar thee te drinken.
Heb je m'n boven- of onderkant gezien?quote:Op woensdag 15 april 2015 21:41 schreef Belsezar het volgende:
De carnivoor in mij is voorlopig weer tevreden, de bbq was heerlijk
Eerste helft CL gekeken, nu uitbuiken bij de tweede helft
Gewoon van boven naar beneden, zoals normaalquote:Op woensdag 15 april 2015 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je m'n boven- of onderkant gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |