abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 23 mei 2015 @ 22:03:28 #276
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_152894022
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:05 schreef Odaiba het volgende:

[..]

De ring met daarin het pak van The Flash diende als inspiratiebron. Hij deed daarna veel onderzoek naar de Speed Force. Dat was niet makkelijk en aangezien tijdreizen in de toekomst niet moeilijk was is hij meerdere keren terug in de tijd gegaan om zijn tegenstanders te elimineren. Later is het hem gelukt om de omstandigheden te recreëren die Barry de Speed Force opleverde. Dit noemde hij de Reverse Speed Force en dus wist hij net als Barry Allan hieruit te tappen, omdat hij geobsedeerd was en krankzinnig werd, noemde hij zich de Reverse Flash en paste hij het pak aan . Echter kon hij hem The Flash maar niet verslaan en besloot dus wederom weer terug in de tijd te gaan om hem te eliminere, wat dus is mislukt en we weten verder hoe het is gelopen.

In de tijdlijn van Edoard Thawne was The Flash enkel nog een bekende superheld uit het verleden, die tijdlijn is dus niet aangetast en dus leefde de erfenis van Barry Allan gewoon nog. Het is misschien moeilijk aan elkaar te spinnen en niet helemaal logisch, maar zo is het nu eenmaal.
Wat ik daar ff niet aan snap is dat Thawne in een tijd leefde dat The Flash er niet meer was. Waarom zouden ze dan vijanden worden? Is mijn ogen nog niet logisch.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_152896675
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 22:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wat ik daar ff niet aan snap is dat Thawne in een tijd leefde dat The Flash er niet meer was. Waarom zouden ze dan vijanden worden? Is mijn ogen nog niet logisch.
Zijn tijd (de toekomst) was een tijd zonder superhelden, een tijd waarin het leven zo geregeld en saai was dat er eigenlijk niks te beleven viel. Thawne moet al eerder terug in te tijd gereisd zijn om The Flash, de toekomstige Flash, te ontmoeten. Wat uiteindelijk de oorzak is van hun beef weet ik ook niet.
  zondag 24 mei 2015 @ 01:44:12 #278
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_152905932
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 22:45 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Zijn tijd (de toekomst) was een tijd zonder superhelden, een tijd waarin het leven zo geregeld en saai was dat er eigenlijk niks te beleven viel. Thawne moet al eerder terug in te tijd gereisd zijn om The Flash, de toekomstige Flash, te ontmoeten. Wat uiteindelijk de oorzak is van hun beef weet ik ook niet.
Dat gedeelte vond ik dus een beetje raar.
Blijkbaar is hij al eens terug in de tijd gereist (niet zo ver als nu) en heeft hij daar ruzie gekregen met The Flash en daarom hebben ze nu een hekel aan elkaar.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 24 mei 2015 @ 15:54:36 #279
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_152917856
voor de liefhebbers straks :)

TV / [USA] Supergirl
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_152919310
Is het niet zo dat hij als eerste Barry idoleert maar daarna eigenlijk zelf de Flash wilt worden. De echte Flash, dus na dat hij de Reverse Flash wordt, maar er achterkomt dat de bliksemschicht door hem heen gaat en alsnog naar Barry gaat. En dat hij er achter komt dat hij nooit de echte Flash, de held, kan worden maar dus gestined is om de rivaal/de vijand te zijn.

En door die jaloezie draait hij helemaal door, waardoor hij terug in de tijd gaat om Barry het leven ziek te maken?
pi_152920500
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
Is het niet zo dat hij als eerste Barry idoleert maar daarna eigenlijk zelf de Flash wilt worden. De echte Flash, dus na dat hij de Reverse Flash wordt, maar er achterkomt dat de bliksemschicht door hem heen gaat en alsnog naar Barry gaat. En dat hij er achter komt dat hij nooit de echte Flash, de held, kan worden maar dus gestined is om de rivaal/de vijand te zijn.

En door die jaloezie draait hij helemaal door, waardoor hij terug in de tijd gaat om Barry het leven ziek te maken?
Er zijn 3 verschillende Reverse flash oorsprongsverhalen in de stripverhalen.

De serie lijkt het meeste op degene die we net besproken hebben

- Thawne vind de Falsh ring en raakt geobsedeerd door de vroegerr flash.
- Ontdekt de speed force.
- reist naar het verleden om The Flash te ontmoeten, maar kwam te weten dat hij eigenlijk een schurk wordt. Zinsdien is de rivaliteit er en ook de strijd die hij maar niet weet te winnen.
- reist nog verder terug en de rest hebben we gezien.
  woensdag 27 mei 2015 @ 04:13:19 #282
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_152997988
Hm.

Mijn TV-agenda is erg leeg nu.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_152999106
quote:
15s.gif Op woensdag 27 mei 2015 04:13 schreef BaasBanaan het volgende:
Hm.

Mijn TV-agenda is erg leeg nu.
Series kijken die je had willen zien maar nooit aan toe kwam? Ik ben nu bijv. bezig met daredevil en als ik daar doorheen ben, ga ik een andere serie zoals The Walking Dead of Breaking Bad oppakken. Daar zijn die zomerstoppen handig voor.
pi_152999490
quote:
15s.gif Op woensdag 27 mei 2015 04:13 schreef BaasBanaan het volgende:
Hm.

Mijn TV-agenda is erg leeg nu.
Ik heb nog 2 seizoenen Arrow op te branden en seizoen 4 van Homeland :) Bovendien wil ik Revenge ook graag eens besnuffelen.

Ohja en de resterende iZombie episodes. Heb tot en met ep 5 gezien.

Zonlicht, who needs it 8-)
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 27 mei 2015 @ 12:55:40 #285
231633 Xummon
of toch niet?
pi_153004498
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2015 09:25 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Zonlicht, who needs it 8-)
zonlicht is voor normle mensen, wij zijn fok!kers
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_153016613
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:36 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

:D :') neen het kwam uit mijn nerdbrein :@
Ik was het topic wat aan het doorlezen, en las over dat iemand vroeg wie Sisco dan is in de comics.
Ik zocht werklijk op Sisco Sweex :P
Good one! _O-
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_153016837
quote:
15s.gif Op woensdag 27 mei 2015 04:13 schreef BaasBanaan het volgende:
Hm.

Mijn TV-agenda is erg leeg nu.
Hier ook nu.
Ik ben begonnen aan silicon valley, tot mijn verbazing toch best een leuke serie na de eerste twee episode's :D
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_153018211
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2015 19:39 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik was het topic wat aan het doorlezen, en las over dat iemand vroeg wie Sisco dan is in de comics.
Ik zocht werklijk op Sisco Sweex :P
Good one! _O-
haha bazenactie _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 27 mei 2015 @ 22:40:44 #289
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_153024966
quote:
15s.gif Op woensdag 27 mei 2015 04:13 schreef BaasBanaan het volgende:
Hm.

Mijn TV-agenda is erg leeg nu.
Als aftrap van mijn zomerstop heb ik de Supergirl pilot gekeken en ga ik nu ook beginnen aan Daredevil. Daarna weet ik nog niet.
Mensen nog ideeën voor vergelijkbare series? Agents of SHIELD vond ik niet echt wat dus valt af :P
Arrow, Gotham en The Flash heb ik al gezien.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 27 mei 2015 @ 22:45:00 #290
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153025175
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als aftrap van mijn zomerstop heb ik de Supergirl pilot gekeken en ga ik nu ook beginnen aan Daredevil. Daarna weet ik nog niet.
Mensen nog ideeën voor vergelijkbare series? Agents of SHIELD vond ik niet echt wat dus valt af :P
Arrow, Gotham en The Flash heb ik al gezien.
Agent Carter ? En anders Heroes
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 27 mei 2015 @ 22:53:39 #291
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153025514
Game of Thrones, Silicon Valley en Community staan hier op de huidige agenda. Dan over een klein maandje Suits weer. Under the Dome niet veel later. :') Maar verder houdt het op en ben ik al bij eigenlijk. :'( Daredevil kende ik nog niet tot het laatst in een of ander topic viel, wezen kijken en me likey. :Y Agent Carter idd een paar afleveringen van wezen inhalen, maar bij Daredevil wilde ik meteen de volgende kijken, dat heb ik bij Agent Carter totaal niet. Verder shows die recentelijk airde maar de komende tijd niet op de agenda staan: Archer, Arrow, Better Call Saul, Fresh of the Boat, Gotham, New Girl, Scorpion, Agents of S.H.I.E.L.D., The Big Bang Theory, The Flash & Workaholics.

Ik ben niet zo van de vergezochte superhelden met superkrachten... selfmade helden á la Arrow en Daredevil kan ik dan nog wel hebben. Agents of S.H.I.E.L.D. is nog randje... alleen omdat ze geen strakke pakjes dragen en voornamelijk badass zijn. The Flash is al eigenlijk too much... maar ok. Maar ik denk dat Supergirl echt teveel zou worden. Ook omdat lager tech/gadget gehalte. Echt je klassieke kom van een andere planeet en fighting crime in tights, vlieg rond en schiet lazers uit m'n ogen is wat ik eerder niet kan hebben.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 28 mei 2015 @ 00:14:49 #292
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_153027988
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Agent Carter ? En anders Heroes
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Agent Carter ? En anders Heroes
Heroes heb ik een tijd geleden al eens geprobeerd, maar kon me niet boeien.
Silicon Valley vond ik vrij weinig aan en na 2 seizoenen was ik ook wel klaar met Community.
Iedereen is helemaal wild van Game of Thrones in mijn omgeving, maar dat trekt mij echt totaal niet.

Misschien Agent Carter maar eens een kans geven.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_153028059
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:14 schreef Komakie het volgende:

Heroes heb ik een tijd geleden al eens geprobeerd, maar kon me niet boeien.
Silicon Valley vond ik vrij weinig aan en na 2 seizoenen was ik ook wel klaar met Community.
Iedereen is helemaal wild van Game of Thrones in mijn omgeving, maar dat trekt mij echt totaal niet.

Misschien Agent Carter maar eens een kans geven.
Agent Carter ben ik mee gestopt. Vond ik weinig aan. Maar je vertelt niet echt waar je naar zoekt natuurlijk. Dan is het lastig dingen aan te raden. Je zegt overigens dat Game of Thrones je niet trekt, maar heb je het geprobeerd? Veel mensen die het niets vinden zonder het te kijken weten niet waar het over gaat, en denken vaak dat het een soort van actieserie is waarin veel gevochten wordt en het draait om het nodige geweld.
  donderdag 28 mei 2015 @ 00:43:10 #294
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153028545
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als aftrap van mijn zomerstop heb ik de Supergirl pilot gekeken en ga ik nu ook beginnen aan Daredevil. Daarna weet ik nog niet.
Mensen nog ideeën voor vergelijkbare series? Agents of SHIELD vond ik niet echt wat dus valt af :P
Arrow, Gotham en The Flash heb ik al gezien.
Misfits. Een groep Britse jongeren met een taakstraf die superkrachten krijgen. Niet te serieus nemen. Eerste drie seizoenen zijn erg vermakelijk en een keer een heel ander soort "superhelden".

Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_153029011
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Agents of SHIELD vond ik niet echt wat dus valt af :P
Waar ben je gestopt? Het begint erg slecht, maar S2 is best goed. :)
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 28 mei 2015 @ 11:48:55 #296
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153034920
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:43 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Misfits. Een groep Britse jongeren met een taakstraf die superkrachten krijgen. Niet te serieus nemen. Eerste drie seizoenen zijn erg vermakelijk en een keer een heel ander soort "superhelden".

Misfits is tof tot seizoen 3 inderdaad daarna moet je maken dat je weg komt.
anders Skins maar dat zijn geen superhelden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 28 mei 2015 @ 16:49:01 #297
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_153044235
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:18 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Agent Carter ben ik mee gestopt. Vond ik weinig aan. Maar je vertelt niet echt waar je naar zoekt natuurlijk. Dan is het lastig dingen aan te raden. Je zegt overigens dat Game of Thrones je niet trekt, maar heb je het geprobeerd? Veel mensen die het niets vinden zonder het te kijken weten niet waar het over gaat, en denken vaak dat het een soort van actieserie is waarin veel gevochten wordt en het draait om het nodige geweld.
Ik heb 2 afleveringen gezien en toen was ik er wel klaar mee. Gewoon niet mijn ding.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 28 mei 2015 @ 16:49:19 #298
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_153044243
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 01:25 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Waar ben je gestopt? Het begint erg slecht, maar S2 is best goed. :)
Stuk of 4 afleveringen gezien. Wel seizoen 1 inderdaad.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_153044591
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Stuk of 4 afleveringen gezien. Wel seizoen 1 inderdaad.
het wordt halverwege seizoen 1 echt beestachtig goed!
lekker faxen heel de dag echt genot
  Public Relations / Redactie Film donderdag 28 mei 2015 @ 20:50:57 #300
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_153050652
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Stuk of 4 afleveringen gezien. Wel seizoen 1 inderdaad.
Een tip voor jou. http://skippable.tumblr.com/
Dan krijg je een lijst en zie je alleen nog maar de goede afleveringen van een serie (en diegene die voor een eventuele rode draad van belang zijn).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')