abonnement Unibet Coolblue
pi_153183384
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 08:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
In Utopia van 1 juni o.a.: Ivan en Bas verzorgen de koeien en Bas heeft het over Utopiaanse God. Nicole is jarig. Een vliegtuig vliegt boven het terrein Utopia met de tekst : Nicole 33, Love fans, fam en friends. Centraal, de rokers nog maar drie pakjes p.p. per week? In de avond, muziek draaien, verjaardagsfeest Nicole. Ivan is buiten, hij denkt na over het leven. Stefanie zit op het hekje Naomi/Gaby, Ivan maakt het hekje zelf kapot.. Verder een lief mereltje in beeld.
Bas en LauraB geven elkaar een knuffel. Bas: Met je lekkere kneedbare billen.

Kijkcijfers SBS Utopia
Maandag 1 juni 2015
Aflevering 366


19:30 uur
Kijkcijfers - 601.000
Marktaandeel - 12,8
Kijkdichtheid - 3,9

23:29 uur
Kijkcijfers - 156.000
Marktaandeel - 5,5
Kijkdichtheid - 1,0
Niet te bevatten dat deze bagger zo goed bekeken wordt
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 3 juni 2015 @ 15:55:56 #77
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153219519
Utopia, dinsdag 2 juni 2015, Nicole buiten op het bankje, leest de krant.
Ivan komt aanlopen, feliciteert alsnog Nicole. En geeft een fles Coco Chanelparfum.
Drie gasten voor restaurant Stefanie. 35 euro per persoon inclusief drankjes. Komen nog een keer terug.
Ivan en Rob praten het uit. (hekje provoceren Rob, Ivan hekje in elkaar trappen)
(Een dag eerder gaven Rob en Gabriëlle elkaar een kus, hoe zit dat nou? Verliefd?)
Gabriëlle: Ik vind Rob knap, maar er is geen sprake van liefde, zou nooit verliefd op Rob kunnen worden, niet mijn type, uiterlijk wel.
Bjorn wil een dinnershow (Bjorn gaat zingen) voor 150 mensen of Stefanie het eten wil verzorgen? Stefanie: Dat is prima.

Kijkcijfers SBS Utopia
Dinsdag 2 juni 2015
Aflevering 367


19:29 uur
Kijkcijfers - 586.000
Marktaandeel - 11,0
Kijkdichtheid - 3,8

23:27 uur
Kijkcijfers - 215.000
Marktaandeel - 6,9
Kijkdichtheid - 1,4
  donderdag 4 juni 2015 @ 10:44:21 #78
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153241330
Kijkcijfers SBS Utopia
Woensdag 3 juni 2015
Aflevering 368


19:31 uur
Kijkcijfers - 545.000
Marktaandeel - 12,7
Kijkdichtheid - 3,5

23:31 uur
Kijkcijfers - 250.000
Marktaandeel - 9,2
Kijkdichtheid - 1,6


Het was trouwens een prachtige mooie avond op woensdag 3 juni, zonnig, veel mensen buiten. Uitzending Utopia van 19:31 minder kijkers, het marktaandeel hoger.
Herhaling 23:31 weer meer kijkers, voldoende voor het marktaandeel,

O.a: In Utopia van woensdag 3 juni: Visite voor Stefanie.
Mark gaat letten op het eetgedrag en voldoende beweging Gina. Ze is er pas een maand, maar flink wat kilo's aangekomen en eet soms wel zes chocolade browies.
Mark: Je wilt toch ook wat fitter worden. We gaan fietsen, hardlopen.
Sporten met Ardjuna en Gabriëlle weegt vandaag 115.7, is opnieuw afgevallen.
Wilco aan het hek met een brief voor Colinda. Wilco: ik heb iets belangrijks voor Coll, vang haar dadelijk op. Colinda leest dat Wilco nu met Vanessa is. Colinda: Ik heb hier maar een woord voor: ik vind het vals.
Mark en Gina kennen elkaar een maand, hij zou graag met Gina trouwen in Utopia, baby etc.
pi_153242063
Ome John heeft altijd ingezet op minimaal 700000 (om 19.30) kijkers.
Dat lijkt niet meer te lukken de laatste tijd.
Middaguitzending ook al een tijdje verdwenen.
Ik ben benieuwd of ze 2016 halen!
(We laten het marktaandeel even buiten beschouwing.)

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2015 11:22:17 ]
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:48:31 #80
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153267734
Kijkcijfers SBS Utopia
Donderdag 4 juni 2015
Aflevering 369


19:31 uur
Kijkcijfers - 464.000
Marktaandeel - 12,9
Kijkdichtheid - 3,0

23:35 uur
Kijkcijfers - 208.000
Marktaandeel - 7,3
Kijkdichtheid - 1,3


Arjan Erkel van stichting Free a Girl kwam praten over de actie Lock me Up,
Van 2 t/m 6 juni zullen meer dan 240 deelnemers zich 12 uur laten opsluiten in een hokje. Colinda en Naomi ook.
Zo vragen zij aandacht voor meisjes die slachtoffer zijn van kinderprostitutie in Azië.
Colinda: Ik heb dit ook meegemaakt, de relatie was 6 jaar en de situatie 2 jaar, ik ben uiteindelijk gevlucht.

Verder : iedere zondag back to basic, geen telefoon en gebruik laptops. Colinda: Een ouderwetse rustige zondag.

Ivan en Bas verzorgen de koeien.

Colinda over Wilco dat hij nu samen is met Vanessa.
Nicole: Ik heb bij Wilco altijd gevoeld, het vlees is zwak.
Gabriëlle: Colinda voel jij je wel goed?
Colinda: Ik verbaas me over mezelf,
Gabriëlle: Ik ook.
Colinda: Denk dat ik volwassen ben.

Donderdag 4 juni RTL4 , 22:34 uur
RTL Late Night
Kijkdichtheid 7,2
Marktaandeel 29,1
Kijkcijfers 1.118.000

RTL late Night had donderdagavond 4 juni een uitzending over en mét John de Mol.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 12:29:09 #81
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153298157
Kijkcijfers SBS Utopia
Vrijdag 5 juni 2015
Aflevering 370


19:27 uur
Kijkcijfers - 442.000
Marktaandeel - 10,5
Kijkdichtheid - 2,8

23:44 uur
Kijkcijfers - 292.000
Marktaandeel - 10,1
Kijkdichtheid - 1,9

Het weer: Vrijdag 5 juni 2015, temperatuur overdags 29-32 graden, rond Utopia 19:27 uur benauwd/onweerslucht, op het balkon 24.5, graden, in de huiskamer 28 graden.
Lagere kijkcijfers en marktaandeel. Herhaling 23:44 uur was wat later, flink wat kijkers.

O.a: Utopia op vrijdag 5 juni
-Colinda en Naomi gaan de hokjes in voor de actie Lock me Up, stichting Free a Girl.
-Bas wil vrijheid voor Klaver, een eigen in/uitgang voor Klaver in de stal, ze moet nu via de stalruimte/deur van haar moeder. Dat schijnt een opgave te wezen voor de koeienverzorgers? Weet niet precies hoe het zit. Maar Klaver staat nu veel op stal en haar moeder is vaker buiten. Ivan zou Bas helpen die deur te maken. Eenmaal in de stal, Ivan: ik ga het niet doen, jij mag het doen. Ik doe het niet. Je gaat geen onnodige dingen doen.


-Stefanie en Ivan op het bankje. Stefanie kan niet zo goed omgaan met Bas. En ik zit hier ook om dingen los te laten.
-LauraB ziet dat Rob en Gabriëlle flirten. Gabriëlle: Ik vind Rob niet seksueel aantrekkelijk, maar wel knap. Ik flirt voor de grap. Ik mis wel liefdesknuffels.
-Actie Lock me Up, meneer Leon komt speciaal voor de actie, speelt op de gitaar en Bjorn zingt.

-Actie Lock me Up, voor 3000,=/of wanneer het bedrag op 3000 euro staat, laat Ivan zijn hoofd kaal scheren. Bjorn is net klaar met zingen en er komt 1000 euro binnen, het bedrag staat nu op 3000,=. Ivan hoofd kaalscheren? Ivan twijfelt en doet het toch maar niet, want zijn haar zit nu juist leuk.
Colinda: Jij bent diegene die het niet nakomt. Mensen bieden en jij bent geen man van je woord. Je komt je woord niet na.
Ivan: Ben ik niet de man van mijn woord? Schijnheilig Takken...
-Naomi en Colinda mogen om 23:00 uur uit het hokje. Colinda: De actie loopt nog door tot zaterdagvond 6 juni, tot nu toe totaal 3843.00.

Volgende week in Utopia: trouwen in Utopia?
Wanneer de ouders van Gina toestemming geven, gaan Gina en Mark trouwen. Gina: Ja en ik vind Mark superleuk.


[ Bericht 1% gewijzigd door Tuinfluitert op 06-06-2015 23:17:31 (Gifje: Yaba, Markvanrinsum) ]
  dinsdag 9 juni 2015 @ 12:05:01 #82
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153377690
Kijkcijfers SBS Utopia
Maandag 8 juni 2015
Aflevering 371


19:26 uur
Kijkcijfers - 542.000
Marktaandeel - 12,0
Kijkdichtheid - 3,5

23:29 uur
Kijkcijfers - 223.000
Marktaandeel - 8,2
Kijkdichtheid - 1,4


Het weer op maandag 8 juni: Mooie avond, zonnig.

O.a in Utopia van maandag 8 juni:
-Ivan: mijn gevoel voor Nicole is nooit weggegaan. Zolang ik haar blijf zien zal mijn gevoel niet weggaan.
LauraB: Wordt lastig.
Ivan: Is al lastig.
-Naomi wil af van het schoonmaakrooster, ze wil de leiding over het schoonmaak. Naomi: Ik wil dat het hier netjes is. Even met zijn allen een uurtje schoonmaken, dan klaar dan hoor je mij niet meer miepen.
-Mail, Gaby: wat gaaf, een mevrouw wil dat ik een tattoo ontwerp voor haar, dat ik het voor haar teken, zo apart, zo gaaf, zo leuk, ik zei al tegen God, als ik zo dadelijk geen reacties krijg?
-Gabriëlle: Rob is woest aantrekkelijk, maar ik ben niet verliefd.
-Nicole werd gebeld , iemand kent een tattooleraar, maandag komt deze langs.
-Ivan en Nicole samen in het zwembad.
-Rob is vandaag een maand in Utopia.
-Gina ziet zichzelf al trouwen in Utopia, zijzelf als een prinses, witte bruidsjurk , nee, wit is te wit, ivoorkleur, Mark in een pak, koets, paarden,

-Deze week in Utopia: Fotoshoot voor kalender , 12 missen, tussen de 18 en 26 jaar.(opbrengst gaat naar stichting hulphond,) Kim Kötter doet begeleiding missen, Naomi fotografie,
  woensdag 10 juni 2015 @ 08:12:49 #83
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153401996
Kijkcijfers SBS Utopia
Dinsdag 9 juni 2015
Aflevering 372


19:25 uur
Kijkcijfers - 540.000
Marktaandeel - 11,8
Kijkdichtheid - 3,5

23:32 uur
Kijkcijfers - 237.000
Marktaandeel - 8,0
Kijkdichtheid - 1,5


O.a in Utopia van dinsdag 9 juni:
-Napraten Colinda en LauraB over de actie Lock me Up, stichting Free a Girl, 12 uren in een hokje zitten. Colinda heeft jaren geleden ook een vorm van vastbinden meegemaakt.
Colinda: Ik heb weken vastgebonden gelegen in een bed en niet mogen luchten tot hij mij echt als hoer wilde vastzetten, toen ben ik gevlucht.
LauraB: Toen heb je de moed bij elkaar geraapt en ben je weggegaan?
Colinda: Ja.

-Party ter ere van 500 dagen Utopia,
Rob zoent onder een boom met een blonde vrouw.
Bjorn en Gina eten in een hoekje keuken een restje sushi op.
Mark: Wat doen jullie allemaal in dat hoekje?
Gina: Mark doe normaal, ik ga je knijpen.

-Ivan is in het bed van Nicole gaan liggen, Nicole ligt er ook.

-Stefanie ligt bij Bjorn in bed.
Mark: Als broer en zus. En Ivan is bij Nicole gaan liggen, ze zeggen weleens, "oude liefde roest niet".
Rob: Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Stefanie: Het scheelt dat er niets tussen mij en Bjorn gebeurd is.
Bjorn: Stefanie heeft een heel slecht bed, ik zei ,dan mag je voor één keer naast me slapen.
Rob: Stefanie, je hebt in ieder geval je draai gevonden.
Stefanie: Nee, nu niet meer.
Colinda: Nee, hoor gewoon als vriendjes naast elkaar geslapen.
Stefanie: Bjorn is mijn grote broer, laat me met rust.

-LauraB en Bas verzorgen de koeien en kippen.
Bas: Goedemorgen, hoe is het ermee, oude vlaaiendraaier.
LauraB ziet in het kippenvoer, hok een muis lopen, rent weg, kippen lijken de muis heel normaal te vinden. Bas pakt de muis op en laat deze los bij het weiland.

-Gesprek op de schommel Nicole en Gabriëlle.
Nicole: ik wil sowieso vrienden met Ivan zijn, ik vind Ivan nog steeds een heel mooi mens en hij doet heel veel voor mij. Alleen mis ik wel een bepaald stukje van lekker naast elkaar liggen in bed.
Gabriëlle: Zolang jullie hier zijn ,zal het niet alleen vrienden zijn en altijd een dingetje.
Nicole: Ik denk dat Ivan en ik wel gewoon moeten blijven praten.

-Gaby had een hele leuke avond op de 500 dagen party, ze had oogcontact met een meisje.
Gaby: Dat was al een hele tijd niet meer gebeurd, was echt een hele leuke avond.

-Ivan en Nicole in gesprek, over de tijd in vaderland Ivan.
Ivan: Mijn neefje was helemaal doorzeefd met kogels tijdens de burgeroorlog tussen twee partijen en er zijn nog dingen die ik nu steeds voor me zie. We waren op de vlucht, we zaten in een keepwagen waar je ook zand in gooit, was een grote chaos, vliegtuigen die bommen losgooiden en op een gegeven moment dat we in een put waren,

-Gabriëlle en Laurab nog over Ivan en Nicole.
LauraB: Of Ivan en Nicole moeten het gewoon weer proberen.
Gabriëlle: Ik denk het wel of niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuinfluitert op 10-06-2015 12:16:01 ]
  donderdag 11 juni 2015 @ 10:48:41 #84
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153434329
Kijkcijfers SBS Utopia
Woensdag 10 juni 2015
Aflevering 373


19:27 uur
Kijkcijfers - 509.000
Marktaandeel - 13,0
Kijkdichtheid - 3,3

23:31 uur
Kijkcijfers - 224.000
Marktaandeel - 8,4
Kijkdichtheid - 1,4


Het weer: woensdag 10 juni, rond Utopia 19:27 uur , mooi zonnig.

O.a in Utopia van Woensdag 10 juni 2015:
-Mark staat op het punt te vertrekken, hij heeft vannacht zijn 24 uur aangevraagd, iets tussen Mark en Gina.
Mark: Ik had het effe zwaar, het ging weer om helemaal niks en als het dan zo uit de hand loopt.
We hebben de hele dag nog niet gepraat. Ik praat vanavond wel met Gina.

-Gina: Ik ga eerst plassen en dan ga ik me eigen helemaal volvreten totdat ik misselijk ben.
Bas: Is het nou over? Eergisteren hadden jullie nog trouwplannen, dat kan toch niet zomaar over zijn?

-Mark is door deze liefde al zijn zelfvertrouwen verloren, maar geeft zoveel om Gina,
hij zou zelfs een kogel opvangen voor haar.
-Mark slaapt in de B&B.
-Gina op de zolder.

-Post voor Gaby, twee of drie brieven. Gaby huilt.
Gaby: Ik heb een brief ontvangen, heel heftig, mijn tante is overleden. En er is gewoon veel aan de hand.

-Trainer Ardjuna , op de weegschaal, Gabriëlle is in totaal 28 1/2 kilo afgevallen.
-Aantal inwoners sporten met Ardjuna.

-Fotoshoot voor kalender , 12 missen, tussen de 18 en 26 jaar. (opbrengst gaat naar stichting hulphond,) Kim Kötter doet begeleiding missen, Naomi fotografie,

-Ivan en Nicole in gesprek,
Ivan: Ben je niet meer boos op me?
Nicole: Ik heb het je vergeven, omdat je niet beter weet.

-Gabriëlle: Ik vind dat de mensen hier veel te veel drinken.
LauraB: Ik hou van een borrel, maar echt niet iedere dag van de week. Gina had van de week ook gewoon moeten stoppen met drinken.

Mark en ik spreken af om het leuk en gezellig te hebbben.
LauraB: Is het uit?
Gina: We zijn niet meer samen.
LauraB: Jullie kussen ook niet meer samen?
Gina: Nee.
LauraB: Is dat niet moeilijk?
Gina: Je moet gewoon even het schakeltje omzetten, maar ik voel me k.t. , maar weet je, het is gewoon verdergaan, Mark is niet boos op mij, ik niet op hem, het is lastig, echt.

-Ivan: Gaat het?
Mark: Ik wil Gina niet kwijt.
Ivan: Haha, ik heb exact hetzelfde.
Mark: Je wilt elkaar ontlopen, maar aan de andere kant kan je niet zonder elkaar.
Ivan: Blijven praten.
Mark: Hoe is het tussen jou en Nicole?
Ivan: Exact hetzelfde, precies, echt, maar ik praat gewoon met Nicole, zoals wat ik voel voor haar, hoe ik over haar denk. Mark, ik weet het jongen.
Mark: Ik kijk Gina zo gewoon in haar ogen.
Ivan: Ja, jongen, ik voel met je mee.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 08:09:13 #85
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153461037
Kijkcijfers SBS Utopia
Donderdag 11 juni 2015
Aflevering 374


19:25 uur
Kijkcijfers - 475.000
Marktaandeel - 13,0
Kijkdichtheid - 3,1

23:30 uur
Kijkcijfers - 228.000
Marktaandeel - 8,1
Kijkdichtheid - 1,5


Het weer: donderdag 11 juni, rond Utopia 19:25 uur , warm, 24 graden, zonnig.

Uitzending Utopia niet gezien. En uitzending gemist deed het niet, blijft op reclame staan of liep vast, hopelijk heb ik niet te veel gemist.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 08:31:19 #86
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153491946
Kijkcijfers SBS Utopia
Vrijdag 12 juni 2015
Aflevering 375


19:26 uur
Kijkcijfers - 454.000
Marktaandeel - 12,3
Kijkdichtheid - 2,9

23:55 uur
Kijkcijfers - 167.000
Marktaandeel - 6,9
Kijkdichtheid - 1,1


Het weer: vrijdag 12 juni, rond Utopia 19:26 uur , warm, 29 graden, zonnig, veel mensen buiten in de tuin, op balkons, op straat. Herhaling was later, 23:55 uur.

O.a. in Utopia van vrijdag 12 juni:
-Het is donker, dus laat op avond, LauraB en Ivan zitten buiten, Nicole komt er ook bij zitten.
Nicole: Ik denk dat we radicaal het systeem moeten gaan veranderen en wanneer belonen niet helpt dan misschien gaan straffen, twee gele kaarten is gewoon geen week zakgeld.
LauraB: Verschrikkelijk, ik ben gewoon niet voor straffen, ik zou eerder positief belonen voor wat iemand wel goed doet.
Nicole: Ik ga sowieso nu naar bed.

-Elders bij de schommel.
Bas: Hoe is het eigenlijk tussen jou en Nicole?
Ivan: Dat is een moeilijke, het is eigenlijk nooit weggeweest, je ziet dat het echt niet gaat en je probeert een beetje afstand te bewaren, maar ik kan me er niet over heen zetten. Je maakt het jezelf nog moeilijker. Ik heb het echt geprobeerd.

-LauraB: Zijn jij en Ivan weer samen, jullie slapen tegenwoordig ook weer samen?
Nicole: Nee, Ivan kruipt gewoon bij mij in bed, dat is wat anders.

-Post voor Nicole, Colinda.

-Bas en LauraB op het bankje Welness.
LauraB: Bas , ik ga morgen tegen de groep zeggen dat ik naar huis toe ga, vrijdag ga ik naar huis toe en ik wil het jou heel graag vertellen omdat, (knuffelen elkaar) sorry jongen. Ik mis thuis heel erg. Ik houd zo super veel van mensen die ik al zolang niet meer heb gezien. Dat Joey weg is gegaan voelt ook wel een beetje leeg dat hij er niet meer is, ik mis hem verschrikkelijk. Dus omdat jij wel een beetje mijn vriendje bent geworden hier en ik vind dat je rete goed bezig bent, heb ik hier in ieder geval iets voor jou (geeft een envelop met inhoud), dit is om water aan te kunnen leggen bij je baas beach strandtent, dan kun je er lekker mee doorgaan.
Bas: Dank je wel, ohh, oh, oh. (omarmt LauraB en lijkt er zelfs verlegen van)

-Op een ander bankje.
Ivan: LauraB gaat naar huis.
Nicole: Waarom dan?
Ivan: Ze mist gewoon thuis.
Nicole: Ja, het zat er ook wel aan te komen.
Ivan: Ze had me gevraagd om het tegen niemand te zeggen. Dus we hebben een afscheidsfeestje voor haar.

-Aankomende nominaties,
Bas: Ben jij er al een beetje uit qua stemmen?
Rob: Ik zit te denken aan Gaby omdat ze volgens mij de maximale groei wel bereikt heeft terwijl het wel een hele lieve meid is en behulpzaam,
Bas: Is zo moeilijk om objectief te blijven, Gaby, zo lief is ze ,
Rob: Ja, oke, maar,
Bas: En Gaby heeft een gigantische reet, daar ga ik goed op,
Rob: Ik heb er helemaal niets mee, ze zit hier wel al 6 a 7 maanden,
Bas: Gaby ontpopt zich nou juist met dat tekenen,
Rob: Ja, denk je, als ik ergens allergisch voor ben, van twee dagen tekenen , dan moet jij je hele leven hebben getekend, met passie, haar zin was, ik ben er achter gekomen dat ik tekenen wel leuk is, maar sorry hoor, dat vind ik zo dromerig. En ook qua geloof, ik zie Gaby nooit in de bijbel lezen of bidden, misschien doet ze dat in haar bedje. Ik mis gewoon mensen met een duidelijke visie, van hier gaan we heen, dit doen we zo, dat je door blijft groeien met het hele geheel hier en niet gaat denken ja, het is wel goed zo en we gaan er lekker van genieten.

-Colinda in de zithoek met Naomi en Gaby,
Colinda: ik vind zelf dat jij Naomi, aan het groeien bent en jij ook Gaby, je zit nu lekker te tekenen (opdracht voor een tattoo), nee, effe serieus, dat meen ik echt.
Gaby: Weet je Coll, ik vind het allemaal een beetje, er zijn gewoon een beetje haantjes hier,
Naomi: Daar voel ik me ook niet fijn bij,
Gaby: Ik heb geen zin in de hele tijd,
Colinda: Mijn advies aan jou zou zijn Gaby, laat je horen, laat je zien,
Gaby: Sowieso.

-Nominaties, gesprekje Bas en Ivan.
Bas: ik denk dat ik drie stemmen van Stefanie krijg.
Ivan: Je hoeft niet bang te zijn, mocht je stemmen krijgen dat je ook weg hoeft te gaan,
Bas: Ja maar met drie stemmen kan je gelijk op de bank komen,
Ivan: ik acht de kans heel klein dat je op de bank komt.
Bas: Weet je wat het bij mij is, of mensen vinden me leuk of ze haten me, dat idee heb ik.

Volgende week in Utopia, nog meer "spanningen" voor komende nominaties?
Bas: laat het omkopen maar beginnen. (met het geld van LauraB)
  dinsdag 16 juni 2015 @ 17:36:14 #87
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153587280
Kijkcijfers SBS Utopia
Maandag 15 juni 2015
Aflevering 376


19:26 uur
Kijkcijfers - 588.000
Marktaandeel - 12,9
Kijkdichtheid - 3,8

23:33 uur
Kijkcijfers - 241.000
Marktaandeel - 9,5
Kijkdichtheid - 1,6

Het weer: maandag 15 juni, rond Utopia 19:27 uur, 23 graden, zon.

O.a in Utopia van maandag 15 juni:

-Stefanie vond Bas egoïstisch, ze hoort steeds ik, ik.
Binnenkort is het nomineren weer.
Op de schommel, Stefanie en Bas.
Bas: Je hebt dan denk ik wel een investering nodig?
Stefanie: alles wat Nicole verdient met de nagelstudio en ik ga verdienen met het restaurant, zetten we apart voor de tattoostudio en workshops zodat we zo min mogelijk een investering nodig hebben.
Bas: Dus ik dacht om te laten zien dat ik helemaal niet egoïstisch ben, wil ik jou 100 euro geven.
Stefanie: (moet hardop lachen.) Dat vind ik top. Ik heb gehoord dat je bang bent dat ik op jou ga stemmen?
Bas: Ben ik ook wel een beetje bang voor.
Stefanie: Nou een ding, je krijgt nul stemmen van mij. Ik ben er allang over uit wat ik wil.
Bas: Nee, maar zo kunnen we elkaar ook gewoon helpen volgende week. (stemming, nominatie)
Stefanie: Ja.
Bas: En je moet elkaar ook gewoon helpen, hou je het lekker tussen ons?
Stefanie: Mag ik het tegen Nicole zeggen?
Bas: Nee, zeg maar gewoon dat wanneer er een investering nodig is, er opeens geld is aangevlogen, aangewaaid.
Stefanie: Uit de vijver, bedankt man.

-Ivan: Maak jij je nog steeds zorgen om de stemronde?
Bas: Nee, niet meer is al verholpen.
Ivan: Wat is er veranderd?
Bas: Ik heb geld van Laura gekregen ,ik heb ook geld aan Stefanie gegeven, om te laten zien dat ik niet egoïstisch ben.
Ivan: hahaha, dat is toch top. heb je dat gedaan dat Stefanie dan niet op jou gaat stemmen, of heb je dat gedaan dat je het haar ook gunt dat zij haar ding kan doen?
Bas: Beetje van beiden.
Ivan: Haahaha, nou dan is dat toch goed?
Bas: Ja, nou ik ga nou lekker zand scheppen, maar zie het niet als omkoping of wel.

-Bas tegen zichzelf: Wie dit ziet als omkoping heeft zelf gewoon negatieve gedachten.

-Laurab: ik heb mijn 24 uur aangevraagd, ik ga morgen naar huis.

-Een pakketje voor Bas, een Clone A Willy Kit (Penis Kloon Kit, ) een grap van Giorgio voor Bas.

-Zandscheppen, Stefanie, Bas, Nicole,

-Aankomende stemming
Rob: Als ik veel stemmen krijg, dan is het tijd om te gaan.
Ivan: Twee stemmingen geleden had ik een stuk of 8 of 9 stemmen.
Rob: Ja, maar dat is meer op persoonlijke situaties?
Ivan: Ja, dat wil dan niet zeggen dat je naar huis moet, ik heb er alles aan gedaan om te blijven.
Rob: Zoals ik het zie moet je wel verder blijven groeien, er moet innovatie zijn, vernieuwing , verbetering, groeien het moet niet stil staan. Uiteindelijk is het doel van Utopia om de buitenwereld te inspireren.

-LauraB vertrekt uit Utopia.

-

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuinfluitert op 16-06-2015 17:41:16 ]
  woensdag 17 juni 2015 @ 10:16:37 #88
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153604319
Kijkcijfers SBS Utopia
Dinsdag 16 juni 2015
Aflevering 377


19:25 uur
Kijkcijfers - 551.000
Marktaandeel - 12,6
Kijkdichtheid - 3,6

23:35 uur
Kijkcijfers - 236.000
Marktaandeel - 9,6
Kijkdichtheid - 1,5


Het weer: dinsdag 16 juni 2015, rond Utopia 19:25 uur, bijna zomer, 20 graden, zon.
TV-makers kijken naar marktaandeel, en dan vooral marktaandeel in de doelgroep. Hopelijk zijn ze nog tevreden.

O.a in Utopia van dinsdag 16 juni 2015:

-Baasbeach, de stranttent van Bas is bijna klaar. Aannemer komt de waterleiding afmaken.

-Snorren en baarden gaan eraf bij Mark en Bjorn, vandaag bingo met mensen van De Roze Salon uit Rotterdam.

-Bas: Ivan, weet jij al op wie jij gaat stemmen.
Ivan: Gewoon Colinda, hoezo?
Bas: Ik had wel andere stemmen verwacht dan op Colinda.
Ivan: Eerst ga je mensen omkopen en nu rontselen?
Bas: Kan ik jou ook omkopen?
Ivan: Mij ken je niet omkopen.

-Visite voor Mark o.a. moeder, vader, zus, neefje , man van zus of broer van Mark, twee hondjes.

-Twee visagisten voor make-up roze bingo, Mark, Bjorn, Bas, Giorgio gaan verkleed als vrouw, pruiken, jurken, in de make-up,

-Bas in jurk en op slippers bij de koeien en kippen.Bas: ( tegen de koe) Jij kijkt verschrikt.

-Komt een bus aanrijden met veel mensen voor de roze bingo. Deze keer voor het goede doel de Roze Salon in Rotterdam. (De Roze Salon, een inloopsalon en gespreksgroep voor roze ouderen.)
Bas tegen Colinda: Ik moet even in mijn rol komen, ik voel mij ongemakkelijk.
Colinda: Ja, the show must go one.

(Mark is bezig met de nominatie en nieuwe inwoners)
Mark: de nieuwe inwoners komen binnen, gaan zich voorstellen, doen een ronde en wij met zijn tweetjes laten alles een beetje zien en dan van je hebt net je verhaaltje gedaan, maar wat wil je nou, wat wil je gaan doen etc, je bent net hier binnen gekomen, een investering gaat niet, we hebben geen geld, heel simpel en we willen de nieuwe inwoners weer een beetje back to basic brengen door het middel van de Lock Down, we hebben nieuwe regels opgesteld, we zijn er mee bezig, van ken jij je er een beetje in vinden, heb je nog toevoegingen etc.
Ivan: Dus nieuwe inwoners Utopia moeten zichzelf bewijzen in twee dagen?
Mark: Dat is aan hunzelf, maar hun zijn natuurlijk in een nominatieprocedure dus we houden ze gewoon goed in de gaten.

-De bingo is afgelopen. Colinda geeft aan de mensen van de Roze Salon een cheque van 1000 euro.

-Kloon Willy van Giorgio heb ik overgeslagen. Even een glas verse muntthee gemaakt.

-Utopia Throwdown , Utopia organiseert in samenwerking met Crossfit Culemborg een competitie . Deelnemers hebben hun eigen eten en drinken bij hun zoals bananen, drinken en brood. Utopia horeca heeft dus minder te verzorgen en te verdienen.

-Utopia Throwdown is afgelopen. Ivan, Bjorn over een afspraak om de horeca en privé inkoop gescheiden te houden. Bjorn is bezig met een lap vlees, steak van de horecakeuken om het privé te gebruiken. Ivan schreeuwt dat dit van afdeling horeca is. Bjorn schreeuwt terug dat hij het vlees gewoon betaalt, vanmiddag had Bjorn ook 5 euro afgerekend voor een portie saté, dus dit vlees ook. Bas staat tussen Ivan en Bjorn. Ivan pakt het rundvlees, steak en gooit het op de grond.
  donderdag 18 juni 2015 @ 14:38:29 #89
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153640175
Kijkcijfers SBS Utopia
Woensdag 17 juni 2015
Aflevering 378


19:25 uur
Kijkcijfers - 556.000
Marktaandeel - 12,7
Kijkdichtheid - 3,6

23:35 uur
Kijkcijfers - 243.000
Marktaandeel - 10,2
Kijkdichtheid - 1,6

Het weer: woensdag 17 juni 2015, rond Utopia 19:25 uur, bijna zomer, 19 graden, zon, wolken.

TV-makers kijken naar marktaandeel, en dan vooral marktaandeel in de doelgroep.

O.a. in Utopia van woensdag 17 juni 2015:

-Er is van vandaag 14 kilo vlees over wat valt onder de horecakeuken en BV, was ingekocht voor Utopia Throwdown, competitie, crossfit. Deelnemers Throwdown hadden hun eigen brood, bananen en drinken bij zich. Wel met toestemming van Ivan. Bjorn heeft een lap rundvlees gepakt van de horecakeuken voor eigen gebruik, het vlees is over, kan niet meer bevroren worden want was dit al een keer. En ook niet helemaal meer goed gekoeld, al een tijdje uit de koeling in de buitenlucht voor een eventuele Bbq. Er moeten duidelijke afspraken komen. Afrekenen etc. Ivan gooit de lap rundvlees op de grond.
Bjorn: Wat ben je allemaal aan het doen. Flikker een eind op joh gek. Doe eens normaal gek, doe niet zo raar leipo, doe niet zo tegen mij.
Ivan: Wat doe jij nu ? Precies exact zoals drie dagen geleden.
Bjorn: Dit is heel veel geld wat je nu op de grond gooit.

(Buiten Bas, Niole en Ivan op de bank)
Bas: Het ging zo goed.
Ivan: Het gaat nog steeds goed.
Bas: Ik bedoel het gesprek ging zo goed,
Ivan: Wat is er fout gegaan dan?
Bas: Dat vlees op de grond is gewoon jammer Ivan, dat Bjorn jou nou zo heeft.
Ivan: (is even stil, denkt denk ik na) Dat is uh, the story of my life.
Nicole: Hai Schreeuwlelijk.
(Bjorn loopt richting de gym, Giorgio aanlopen met een bord en een stukje steak)
Giorgio: Bjorn laat je niet zo kennen joh, deze steak is koud, maar je mag het hebben.
Bjorn: Ik heb niet meer zo'n trek in eten. (Bjorn eet de steak buiten bij de stal, gym.)
Giorgio: Je hebt je steak en deze hoef je niet te betalen. Laat je niet zo kennen, zal jou een zorg zijn, was het halal vlees geweest dan had Ivan er zelf ook al drie in zijn mik gehad.

-Bij de stallen, Ivan in de stal. Klaver drinkt melk bij haar moeder, Bas komt aanlopen.
Ivan: Laat Klaver lurken, ze zit er al de hele tijd aan, is prachtig jongen, kijk hoe Klaver ervan geniet, is prachtig, geniet er met volle teugen van, het is ook dat we de melk nergens voor gebruiken, op dit moment oke.
Bas: Volgens mij hoort Klaver op deze leeftijd niet meer bij haar moeder te lurken.
Ivan: Ik denk dat de natuur dat zelf wel weet. En anders moeten we de melk weg gaan gooien. En gaan wij de natuur verstoren? Echt, ik zit er al 10 minuten naar te kijken ofzo. Weet je hahaha, hoe , mooi dat is jongen. Mooi man.
Bas: Ja, ik weet het.

-Bjorn en Gaby zitten aan de picknicktafel bij snackbar Le Luifel.
Gaby: Heftig, ja , ik schrok er wel een beetje van, ik zat boven , toen dacht ik ohh Bjorn,
Bjorn: Was ook even heftig, maar ik kan echt wel mijn mannetje staan hoor, ik doe niet elke keer ja en amen zeggen, ik ga er nu tegen in, bekijk het maar, soms ben ik ook heel boos, daarom heb ik ook geschreeuwd, maar ik kan me wel beheersen, Ivan gooit met dingen, hij gaat dingen roepen, rot op joh, ik vind het een beetje triest.
Gaby:Ik snap ook niet waarom die heisa is gekomen, we hadden een super leuke dag, snap je wat ik bedoel en elke keer wanneer we knallen of er iets moois gebeurd dan moet er weer ruzie komen en dan is er altijd wel iets, wat beter kan.
Bjorn: Ivan is hyprocriet, hij gaat oordelen op dingen die hij zelf de hele dag gedaan heeft,
hij had zelf ook een kaassoufflé op van de BV.

-Colinda en Rob op het bankje.
Rob: Bjorn krijgt geen stemmen van me, ik dacht eerst hij verdient een stem voor een schop in zijn hol, maar aan de andere kant denk ik,
Colinda: Bjorn doet ook wel veel stiekum heel veel hier hoor,
Rob: Ja maar vergis je niet, hij is zo verslaafd aan lullen.
Colinda: Hij trekt alles naar zich toe.
Rob: Datgene wat hij doet, kan hij ook in 1/4 de van de tijd doen.
Colinda: Klopt.

-Bas met Mark over een deurwaarder laten komen, of iemand inhuren die zich voordoet als deurwaarder voor maar een klein bedrag van 18,23, een bedrag van 6 maanden geleden, bijvoorbeeld een betaalde rekening van toen Ron er nog was. Mark gaat het verder uitwerken, beslag laten leggen, iets in die trant, 250 euro bovenop de 18,23 etc.

-Bas is bezig met afluisterpraktijken,

Bjorn kan de woordenwissel tussen hem en Ivan niet zo van hem afzetten, zit aan de tafel bij Le Luifel, Gina en Mark zijn aan het eten. (reageren niet echt, hebben hun monden vol , eten patat , bamischijf , fricandel.)
Bjorn: We gaan turven, net zoals bij een voetbalclub, door steeds groepjes van vijf streepjes op te schrijven. Stel dat je een broodje kaassoufflé op hebt, zoals Ivan deed dan, dat is net zo BV dan ieder ander ding,
Gina: Ja. (Gina heeft pauze, zit net lekker te eten, verslikt zich bijna in de fricandel en stukken patat)
Bjorn: Je moet daar dan wel duidelijkheid inscheppen hoe je dat dan terug zet naar de gemeenschap. Op die manier werkt het denk ik heel goed. Dan hou je het allemaal overzichtelijk,
Mark: Ja.

-Ivan start woensdagnacht met de ramadan, Giorgio gaat ook meedoen, in de nacht om 02:30 opstaan, zich onthouden van voedsel, drinken en geslachtsgemeenschap tussen zonsopgang en zonsondergang met de intentie van het vasten om hier het welbehagen van Allah mee te zoeken.

-Veel gesprekjes over de komende nominaties.
Mark: Ik ga vol op Colinda.
Gina: Ja, ik ga echt helemaal vol op Collie.

-Buiten sporten.

-En over de twee nieuwe kandaten Utopia.
Mark: Hoe gaan we me de nieuwe inwoners om? Gelijk vanaf het begin, nemen we de koffer in?
Ivan: Ja, van wij gaan wel even jullie koffer halen.
Mark: Laten we ze even een rondje doen in de loods, rondleiding geven en dan stoppen we bij de gym, oke van nu, zijn we nu aangekomen bij jullie slaapplek voor de eerste komende twee dagen,
Ivan: Ja.
Mark: Laat maar zien wat ze gaan doen, de loods is verboden terrein, ze mogen niet eens poepen of pissen binnen, ja ik zou het zo doen, de doucecabine hebben we daar nog bij de kas. Ze kunnen vegen, komt er een tuinman binnen, pleur hem twee dagen op de akker neer, komt er een bouwvakker binnen, maak het cordwoodhuisje maar af. Niet meer die puzzie sjit, dat hele dag bij iedereen te kletsen, op bed liggen of weet ik wat.
(Pfffff...Zie elders in de tv uitzending Utopia)

Vanavond meer in de uitzending van Utopia donderdag 18 juni.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 13:21:27 #90
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153665046
Kijkcijfers SBS Utopia
Donderdag 18 juni 2015
Aflevering 379


19:25 uur
Kijkcijfers - 572.000
Marktaandeel - 12,1
Kijkdichtheid - 3,7

23:32 uur
Kijkcijfers - 275.000
Marktaandeel - 10,2
Kijkdichtheid - 1,8


Het weer: donderdag 18 juni 2015, rond Utopia 19:25 uur, bijna zomer, 18, 19 graden, zon, wolken.

TV-makers kijken naar marktaandeel, en dan vooral marktaandeel in de doelgroep.

O.a. in Utopia van donderdag 18 juni 2015 :

-Vanaf nu alle moeten alle potentiële inwoners Utopia een ontgroening doormaken, zij verblijven buiten en in de gym, een mini lockdown/padvinder, ze kunnen leven van de akker, melk van de koeien, van de kippen en kijk even wat ze doen.
Colinda: Dat kun je niet afdwingen, nieuwe inwoners hebben net zoals rechten als jij, Ivan.

-Rob , Colinda en Bjorn buiten, bankje.
Colinda: Ik vind deze ontgroening totaal niet kunnen, dat heeft toch niets te maken met gastvrijheid. Voordat je Utopia binnen kan, moet je al door een rollercoaster
en dan moet je hier ook nog een keer gaan battlen om bij de groep te mogen horen?
Ivan: Bjorn? Als je zo klaar bent kan je dan even helpen met het kantoor te verplaatsen?
Bjorn: Gaan we dat nu verkassen? Ja, uh, ik wil daar wel meehelpen geen probleem.
Ivan: Top, thanks.

-Om Privé beter te scheiden van de BV gaat het kantoor naar de plek waar nu het zithoekje is (met de wand , achtergrond van een jaren 70 reisbureau.)

-Bankje, Ivan en Bas.
Bas: Nog steeds drie stemmen op Colinda?
Ivan: Nee, man, 1 of 2.
Bas: Ik ga jou 1 stem geven,
Ivan: Waarom?
Bas: Je zit je eigen plan tegen te werken, gister, omdat jij de leiding wil nemen in bijvoorbeeld de kantoorinrichting, je kan niet van mensen verwachten dat ze samenwerken als jezelf ook roet in het eten gooit.
Ivan: Op het moment dat je het initiatief hebt genomen, dan laat ik je ding doen,
Bas: Maar omdat jij het initiatief neemt mag jij geen tegenwoord krijgen?
Ivan: Op dat moment is het vervelend,
Bas: Ja dat snap ik, alleen dan is het op dat moment gewoon niet bespreekbaar met je,
dat is een slecht karaktereigenschap van je.
Ivan: Ja, dat klopt.

-Arjuna, wegen Gabriëlle.
Gabriëlle: Ik heb een waterijsje gegeten en een patatje.
Arjuna: Je bent binnengekomen met 143 kilo, je woog acht dagen geleden 114.7 en vandaag 18 juni : 113.5 kilo.
Gabrielle: Dus in totaal afgevallen?
Arjuna: 29,7.

-Gesprek verder Ivan, Bas buiten op de bank.
Ivan: 12 maanden tegen dezelfde fakking muur aanlopen, op een gegeven moment gaat je hoofd pijn doen. Dan heb je geen geduld en tolerantie er meer voor.
Ik neem te veel hooi op mijn vork en vanochtend zat ik te denken, waar ben ik mee bezig.
Bas: Ja, ik ga toch maar niet op je stemmen trouwens.
Ivan: Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Bas: Wij nemen misschien iets te veel hooi op ons vork, maar sommige mensen houden niet eens een vork vast. Nou ouwe dribbes.

-Sporten met Arjuna.

-Bjorn, Gina, kom eens, ik roep je al tien keer.
Gina: Ja, maar mijn haar, ik was met mijn haar bezig.
Mail , Gina leest:
Beste Gina, ontzettend leuk dat je een eigen salon wil beginnen en met Schwarzkopf Professional wil werken, uiteraard willen wij je helpen met het verwezenlijken van deze droom, daarom komen wij graag bij je langs,
Bjorn: Super vet, cool,
Gina: Gaby kijk een mail van Schwarzkopf Professional,
Gaby: Ja ik had het al gelezen meid. (Gaby zat ook een tijdje op de kappersvakschool. )
(Gina loopt naar boven waar Mark is)
Gina: Eindelijk.
Mark: Ja, oke, top. Ja jij ben er in thuis, als je mij een nieuwe rekenmachine laat zien, dan ben ik ook helemaal wild.

-Giorgio is onderweg naar de brievenbus voor de envelop nominatiestemming en ziet Klaver drinken bij haar moeder, lokt Klaver terug naar haar stalplek.

-Nominatie, elke inwoner brengt drie stemmen uit, die mogen verdeeld worden over meerdere inwoners Utopia of vol op 1 inwoner worden gezet.
Ook het publiek verdeelde drie stemmen, de drie inwoners met de meeste stemmen zijn genomineerd.

Giorgio: Vandaag alweer de derde stemming van dit jaar.

Publieksstem :
Gaby
Giorgio
Ivan

Naomi: Ik vond het deze keer heel moeilijk omdat ik nu niet iemand heb die ik gewoon echt niet mag, maar vorige keer wel, toen kon ik daar gewoon vol op stemmen (Tineke drie stemmen). Ik heb nu ook weer gestemd, hoe ik denk dat dit gewoon niet mijn Utopia is. De eerste stem is voor Nicole, ik vind je soms gewoon heel hard en ik kan daar niet zo goed mee. Ik vind het gewoon niet fijn. Ik denk dat je ook meer kunt neerzetten dan je nu doet. Dus daarom 1 stem voor jou.
En de tweede stem, dat heb ik ook al tegen je gezegd, is Ivan. Het is gewoon weer heel vaak gebeurd dat je zo agressief bent en temperamentvol dat maakt me heel bang, want toen het daar gebeurde (Bjorn, Ivan over de steak, vlees van de horeca) lag ik al in mijn bed, ik was heel erg bang, dus daarom heb ik een stem voor jou.
En de laatste stem op Colinda, je hebt zo vaak gezegd wanneer ik thuis ben ga ik dit doen en dat doen.

-Giorgio: Uit deze stemming zijn drie genomineerden gekomen:
Colinda met 26 stemmen.
Gaby met vijf stemmen.
Gina met drie stemmen, hele fijne dag verder.

-Gina en Mark buiten.
Mark: Gina hoe voel jij je?
Gina: Goed.
Mark: Klotuh? Ik zie het aan je, laat je niet gek maken, beloof je het me?
Gina: Ja.
Mark: Je gaat niet naar huis, dat weet jezelf ook.
Gina: Is gewoon niet leuk om de eerste keer al op de bank te komen zitten.

-Ivan en Nicole buiten.
Colinda: Alles goed?
Ivan: Ja.
Colinda: Ja, ik heb toch weer een record verbroken, 26 stemmen,

-Gina en Mark buiten,
Mark: Je gaat niet naar huis.
Gina: En als het wel zo is dan ben ik lekker snel bij mama.
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 13:42:35 #91
388664 crew  Dotteke
pi_153665717
Waarom staat dit niet bij SV? Ik kijk hier niet veel maar zie hele verslagen staan en bij SV staat niets? Misschien een idee om het daar ook te plaatsen en zet je er bij dat het een tv verslag is?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 19 juni 2015 @ 16:06:33 #92
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153669263
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 13:42 schreef Dotteke het volgende:

Waarom staat dit niet bij SV? Ik kijk hier niet veel maar zie hele verslagen staan en bij SV staat niets? Misschien een idee om het daar ook te plaatsen en zet je er bij dat het een tv verslag is?
TV-Utopia loopt ongeveer twee dagen achter op de streamverslagen.

Het Utopia tv-verslag is gemaakt vanuit de Utopia tv-uitzending van donderdag 18 juni, dit waren Utopiabeelden van maandag en dinsdag, 15 en 16 juni. Is nu vrijdag 19 juni, toch alweer drie dagen later.

In topic streamverslagen staan toch meestal verslagen van de dag zelf.

Aangezien ik nu in een vakantiehuis in Zandvoort logeer en weinig streams volg , minder cos-topics doorlees, wel altijd naar Utopia op tv kijk, schrijf ik sinds kort Utopia uitzendingverslagjes.
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 16:08:36 #93
388664 crew  Dotteke
pi_153669318
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 16:06 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

TV-Utopia loopt ongeveer twee dagen achter op de streamverslagen.

Het Utopia tv-verslag is gemaakt vanuit de Utopia tv-uitzending van donderdag 18 juni, dit waren Utopiabeelden van maandag en dinsdag, 15 en 16 juni. Is nu vrijdag 19 juni, toch alweer drie dagen later.

In topic streamverslagen staan toch meestal verslagen van de dag zelf.

Aangezien ik nu in een vakantiehuis in Zandvoort logeer en weinig streams volg , minder cos-topics doorlees, wel altijd naar Utopia op tv kijk, schrijf ik sinds kort Utopia uitzendingverslagjes.
O ja, dat is waar ze lopen twee dagen achter op TV.
Heel veel plezier in Zandvoort en hopelijk krijg je nog mooi weer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 19 juni 2015 @ 16:23:29 #94
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153669677
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 16:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]

O ja, dat is waar ze lopen twee dagen achter op TV.
Heel veel plezier in Zandvoort en hopelijk krijg je nog mooi weer
Jammer dat er weinig staat bij topic streamverslagen.

Nou gelukkig kunnen de mensen de cossen , dit kijkcijferstopic en de updates nog nalezen.

Bedankt,
  zaterdag 20 juni 2015 @ 20:01:15 #95
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153699481
Kijkcijfers SBS Utopia
Vrijdag 19 juni 2015
Aflevering 380


19:25 uur
Kijkcijfers - 604.000
Marktaandeel - 13,4
Kijkdichtheid - 3,9

23:30 uur
Kijkcijfers - 185.000
Marktaandeel - 5,8
Kijkdichtheid - 1,2


TV-makers kijken naar marktaandeel, en dan vooral marktaandeel in de doelgroep.

O.a. in Utopia van vrijdag 19 juni 2015:

(De nieuwe, potentiële inwoners Utopia , Madelon en Wim moeten zich eerst bewijzen.)
Ivan: Misschien is het wel leuk om de nieuwe mensen juist niet naar binnen te laten gaan.
Rob: Nee, de eerste dagen mogen ze niet in de loods.
Ivan: Ze moeten zich niet thuis gaan voelen.
Mark: Nee, niet thuis gaan voelen, van even wachten.

(Eten.)
Gabriëlle: Ik ga straks een broodje eten, je kent me niet.
(In snackbar Le Luifel)
Rob: Gabs, wat gaan we doen?
Gabriëlle: Ik eet even een broodje en een nasibal, ik heb honger, ik heb maar een schep aardappelen gekregen, ik weet het niet.
(Terug in de huiskamer van de loods)
Bas: Zit je nu weer aan de 7-up?
Gabriëlle : Nee?
Giorgio: Gabs, waarom pak je niet even twee, drie weekjes door? Dan ben je sneller op je streefgewicht.
Gabriëlle: Ga ik doen, ik ga nu dit eten?
Giorgio: Ja, natuurlijk van mij mag je alles.
Gabriëlle: Ik heb honger.

(Eten in de zithoek en de wenspot.)
Rob: Als iedereen te eten heeft, dan kunnen we zitten en het hebben over de wenspot,
Wat we vanaf nu iedere dinsdag willen doen is op de dinsdag een wens uit de wenspot halen, door iemand, door een inwoner en die op de week erop laten uitkomen, wie wil trekken?
Gina: Ikke, ikke,
(Rob leest voor.)
Rob: Een wens voor Anouk 9 jaar en Nikita is 10 jaar, hebben een moeilijke tijd achter de rug. Wens is van Anouk en Nikita om de Utopianen te ontmoeten , en ze willen ook graag leren opmaken en een fotoshoot. Anouk en Nikita hebben een trauma achter de rug. En verdienen het om in het zonnetje gezet te worden.
Rob: Ik ga contact proberen op te nemen.
Gina: Top.

(Ramadan.)
Mark: Jongens , wat doen we met Ramadan?
Ivan: Voor de mensen die het niet weten, ga ik vanaf 18 juni een maand lang vasten.
Giorgio: Ik doe mee.

(Kussengevecht.)
Giorgio begint met een zware bankkussen tegen Gabriëlle, er volgen meer inwoners en kussens.
Gabriëlle: Hou op, ik meen het serieus.
(Naomi en Gina komen aanrennen met kussens, Mark doet mee, Colinda ook, die herken ik eerst niet, zonder bril en oogt heerlijk vrij , jonger , onbezorgder en blij.)

(Naomi en Giorgio op de schommel. Ramadan en niet zoenen?)
Naomi: Echt, je mag van mij meedoen met de Ramadan, doe je ding, maar een maand niet kussen?
Giorgio: Oke , ik doe niet mee.

(Nicole en Gaby in gesprek)
Nicole: ik heb gewoon het idee heb dat je ja, gewoon een beetje in jezelf zit.
Gaby: Dat klopt, dat is het ook en ik wil ook aan jou uitleggen waarom ik dit heb.
Ik vind dat hier best wel hechte banden zijn, dat zie ik gewoon, jij en Gabriëlle,
maar wanneer jij en Gabriëlle dan zo met elkaar zijn dan vind ik het lastig om daar meteen in te springen.
Nicole: Maar wat ik gewoon graag wil is dat jij je profileert. Niemand weet eigenlijk wat er in jou omgaat en wat je nou eigenlijk wil, doe er gewoon wat mee. Ik weet gewoon niet op wat voor manier ik het je kan duidelijk maken. Dat ik gewoon wil dat je uh,
Gaby: Ik meer naar voren kom?
Nicole: Ja, dat je gewoon je energie laat zien.

(Komen vandaag twee potentiële inwoners.
Wie nog wil wonen in Utopia zal zich eerst moeten bewijzen door eerst twee dagen te leven in een back to basic-variant van Utopia.)
Ivan , Giorgio stellen een kampeer/padvinderspakket samen.
Giorgio: Ivan, kunnen we ze ook een shakebeker geven met zo'n ding erin.(handmixer?)
Ivan: Ja, ja.
Giorgio: Van melk kun je boter maken. Klaar.
Ivan: Ze kunnen soep maken, pannen, een mes, vuursteen,

(Naomi, Gina en Gaby, Mark, Nicole, Rob bij de poort, verwachten twee inwoners Madelon en Wim.)
Gina: Het schijnt dat de mannen best wel iets ergs hebben bedacht voor de nieuwe inwoners Utopia, wat ik van Rob hoorde.


(Giorgio en Naomi delen met zijn tweetjes een vier/vijf persoonskamer, voorheen met LauraB en Joey)
Naomi: Het zou wel fijn zijn dat ik de komende twee dagen nog een kamer voor mezelf heb.
Mark: Als ze zo de poort doorkomen dan gaan we met zijn allen om het kampvuur zitten, ze mogen echt niet de loods binnen.
Naomi: Helemaal niet?
Mark: Nee, helemaal niet de loods in, ze doen even een zegje en dan gaan Ivan en ik de ronde maken met ze en op de hoogte brengen van wat er gaat gebeuren en brengen we ze naar de gym toe.
Rob: En wij mogen niet mee ofzo?
Gina: Wij willen dan hun koppen wel zien.
Nicole: Ja,
Naomi: Ik ook.
Mark: Gaan we nu weer tegendraads lopen doen? Dan ga je gelijk de volgende stemming eruit, ze beginnen met een obstacle run en in de avond moeten ze een kampvuurtje maken voor de groep en krijgen ze een vragenuurtje.

(Colinda zit buiten op de bank, Ivan komt naar haar toe.)
(Nieuwe inwoners Madelon en Wim komen eraan)
Ivan: Collie, ik denk, ik kom even naar je toe, dat we niet hahaha, zo een discussie gaan voeren.
Colinda: Nee, nee, ik heb het al gezien.
Ivan: We zijn echt goed voor de nieuwe inwoners, ze hebben rijst, bonen,wijn hebben ze zelfs.

(Groepje inwoners wacht nog steeds bij de poort op potentiële inwoners/kandidaten Madelon en Wim.)
Gabriëlle: Dit is gewoon opgelegd, en als ze het niet doen? Ik vind sommige dingen gewoon stom. (plannen zoals urine drinken, hoofd in de koeienstront)
Nicole: We mogen toch wel tussendoor met hun kletsen?
Mark: (hoog stemmetje) Natuurlijk dat mag wel, ja hallo, ja.

(Kandidaten Madelon en Wim.)
Stefanie: Ik denk dat hij stucadoor is.
Wim: Ik ben Wim.
Rob: Hai, Rob,
(Bij het kampvuur.)
Ivan: Waar kan je niet tegen?
Madelon: Hele dominante mensen, maar als ze heel lief zijn, dan kijk je ook naar de persoon, dan heb je het erover.
Ivan: Ben jezelf een beetje dominant?
Madelon: Ik ben wel dominant aanwezig in de groep, maar ik hoop op een positieve manier natuurlijk. Ik ben verder een sportster, ik heb op hoog niveau gevoetbald, ik ben helemaal gek van sport en spelactiviteiten. Ik wil heel veel met de groep doen, met sportactiviteiten. En ook lekker overal aan meehelpen in Utopia. Ik kan nu nog niet echt bouwen, maar kan het wel leren natuurlijk van onze Wim.
Wim: Ik wil de meubelmakerij hier weer oppakken. Verder met Ivan helpen bouwen.
Samenzijn, veel lol maken. Respect, elkaar in elkaars waarde laten, je ding doen waar je voor staat enne praat niet achter iemands zijn rug om.
Giorgio: Als groep zijn wij erachter gekomen dat het misschien wel leuk is dat jullie de eerste twee dagen de lockdown nadoen?
Wim: Prima.
Madelon: Top.
Nicole: Niet de reactie die we verwacht hadden?
Giorgio: Jullie gaan nu vuur maken, dan kunnen jullie en fikkie stoken, dan zie je wat voor prijs je hebt gewonnen als dit lukt.
(Madelon en Wim zoeken takjes in het bos, proberen het vuur aan te maken.)
Madelon: Nu een kaarsje,
(Vuur is zo aan, gaat bijna uit, Wim en Madelon rennen om nieuwe takken en hout te halen, touw moet doorbranden?, Er komt een jutezak met inhoud naar beneden hangen inhoud bonen, rijst, etc.)
Madelon: Top gedaan.
Wim: Is gelukt, in de jutezak, dekens,
Madelon: Poffertjes.
(Komende dagen twee dagen leven buiten de loods.)
(Volgende opdracht is een goed verkoopproduct te bedenken.


(Een van de twee kandidaten mag volgende week blijven.)
Stefanie: Ik denk dat Ivan het al weet?
Bjorn: Hoe dat dan?
Stefanie: Een bouwer. Ik weet het niet, want Wim heeft echt wel opmerkingen , dat ik denk dat gaat echt wel botsen tussen die Ivan en Wim.

(Het product.)
Madelon: Het is best wel dat veel mensen steigerhout hebben?
Wim: Ja, klopt.
Madelon: Dat je daar iets van maakt, een stoel of een bankje? Maar dan wel iets toevoegt dat het een Utopiabankje maakt.
Wim: Moeten maar kijken wat voor hout we hebben, maarre leuk dit.
Madelon: Ja, echt een mooi avontuur dit.


(Nieuwe inwoners of niet, er moeten nog veel projecten en werkzaamheden worden afgerond, inwoners gaan weer aan het werk. Bas werkt aan de strandtent, anderen aan het Cordwoodhouse, Gabriëlle veegt de rotonde aan.)

(Madelon en Wim bij Baasbeach strandtent.)
Bas: Ik heb er even over nagedacht, jullie mogen de bakplaat gebruiken als jullie genomineerde Gina naar huis toe sturen.
Madelon: Hahaha,
Wim: Haha,
Madelon: Lekker ding, dat is jouw voorkeur?
Bas: Echt ik zou het heel grappig vinden om met haar drie stemmen naar huis toe te gaan. Denk er maar over na. Kijk eerst maar even zelf of je op een andere manier iets kan bakken.

(Colinda , Rob en Giorgio over Bas.)
Giorgio: Bas beslist van alles in zijn eentje en dat is ook de reden waarom ik hem bij de stemming een stem heb gegeven, ja, heel simpel. Er gaat voor een groot vermogen hout naar Baas-beach, helemaal mooi, maar Bas vraagt niets.
Rob: Ja en de doekoe ( geld) wat hij van LauraB kreeg, zal hij wel hebben verstopt, ik zag hem iets verstoppen. Maar geld verstoppen daar ben ik echt allergisch voor.
Giorgio: Je uh, daarom, weet je, het is een best jong, maar ,
Rob: Ik weet niet of hij met dat geld speelt, maar hij zei letterlijk: het is altijd handig om iets achter de hand te hebben. En toen zei ik, kijk effe waar je ben? In Utopia.
Giorgio: Daarom zei ik, Bas kwam hier binnen, van alles samen, samen, maar voorlopig is hij alleen maar met zijn eigen project bezig. Ik ga zo wel een gesprekje met Bas aan.
Rob: Ik wil dat zo ook wel doen.
Colinda: Of samen?
Rob: Zullen we effe lachen?
(Giorgio loopt naar Madelon en Wim, zij proberen zonder boter/olie een ei , pannenkoek te bakken en Rob loopt naar Bas die net met houten paal/balk op zijn schouders loopt.)
Rob: Bas heb je even? Ik wil gewoon dat je effe transparant bent , heb je echt het geld zitten te verstoppen hier? Dat zijn je eigen woorden namelijk.
Bas: Ik heb uh, het geld van LauraB nog niet uitgegeven.
Rob: Dus je denkt eerst van we gaan effe van de BV flink uhh, maar waarom doe je zoiets, ik snap niet, kijk effe waar je bent, je bent in Utopia, met zijn allen, met zijn allen 1. Je komt hier binnen met samen doen, je denkt toch niet dat wanneer jij je strandtent Baasbeach opengooit dat er elke weer 40 of 50 man binnenkomen? Dat je dat terug kan verdienen en,
Bas: Dat hoop ik wel. Maar je bent wel boos?
Rob Ik ben lichtelijk geïrriteerd, als je dingen gaat verstoppen, dat betekent dat je voor jezelf bezig bent, dat komt zo op mij over.
Bas: Ik heb gewoon geld nodig voor het realiseren,
Rob: Het heet strandtent Baasbeach, prima, maar het is ook voor Utopia BV , het is niet van jou, anders snap je effe niet op welke plek je zit.
Bas: Natuurlijk is het ook van ons.
Rob: Als ik een massage geef, gaat de doekoe ( Doekoe, -Surinaams voor geld) naar de BV er is niks van mij bij hier.
Bas: Dat weet ik ook wel en het geld wat ik heb verdiend heb ik ook niet achterover gedrukt.
Rob: Nou, prima, dat snap ik, maar we staan zeven in de min, dat moet je ook niet vergeten, daar moet je hier in die strandtent heel wat pannenkoeken voor bakken.
Het is leuk voor evenementen om ook mee te verkopen. We moeten het nog steeds van evenementen hebben. Met Baasbeach gaan we niet alle rekeningen betalen.
Bas: Dit gaat zich wel makkelijk terugverdienen, dat weet ik zeker.
Rob: Hoe weet jij dat zeker? Je leeft in een andere wereld hier.

(Bjorn en Ivan in gesprek, over woordenwisseling, schreeuwen over een lap rundvlees, steak van de BV.)
Bjorn: Ik heb ook een limit, dan ben ik even anders dan mensen verwachten, hard tegen hard, zeg maar.
Ivan: Ik had je wel bijna een klap voor je smoel gegeven.
Bjorn: Had dat maar gedaan, niemand gaat naar mij wijzen, dan oprotten.
Ivan: Gozzer, het is goed, dus volgende keer, laat het even en ga er niet te lang op door.

[ Bericht 0% gewijzigd door pullup op 23-06-2015 11:07:51 ]
  dinsdag 23 juni 2015 @ 20:56:37 #96
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153786528
Kijkcijfers SBS Utopia
Maandag 22 juni 2015
Aflevering 381


19:25 uur
Kijkcijfers - 633.000
Marktaandeel - 12,4
Kijkdichtheid - 4,1

23:29 uur
Kijkcijfers - 292.000
Marktaandeel - 10,3
Kijkdichtheid - 1,9
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 24 juni 2015 @ 11:21:44 #97
335263 freaky40
pi_153799368
Rammerdiebambam...

19.25 uur 13,7 700.000
23.33 uur 7,4 184.000

Gaat lekker nu het 5 minuten eerder begint en dus iets langer is geworden.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 24 juni 2015 @ 11:42:09 #98
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153799799
Bedankt Freaky40,

nog even met de kijkdichtheid erbij en kleine samenvatting tv-verslag.
  woensdag 24 juni 2015 @ 11:42:33 #99
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153799807
Kijkcijfers SBS Utopia
Dinsdag 23 juni 2015
Aflevering 382


19:27 uur
Kijkcijfers - 700.000
Marktaandeel - 13,7
Kijkdichtheid - 4,5

23:33 uur
Kijkcijfers - 184.000
Marktaandeel - 7,4
Kijkdichtheid - 1,2


TV-makers kijken naar marktaandeel, en dan vooral marktaandeel in de doelgroep.

Deze dagen is Utopia in het nieuws.
-Door de nominatieweek.
-Dat Utopia in China van start is gegaan,
-"Filmkus" Bas Utopia en Patricia Paay. (Telegraaf, SBS-shownieuws, RTL-boulevard. Aandacht in de media kan ook wat meer tv-kijkers opleveren.)


O.a. in Utopia van dinsdag 23 juni 2015:

-Utopia Talent en Utopia toptalent. Patricia Paay zit in de jury.
-Bas en Patricia geven elkaar een kus. Idee van Stefanie. Naomi maakt een foto.

-Mark vertrouwt Bas niet, ziet hem overal en nu ook weer bij snackbar Le Luifel lopen.
Bas neemt iets weg uit de kassa, wat , is niet echt goed te zien, brengt het ook weer terug. Mark telt de kassa na. Giorgio is er ook bij. Alles klopt. Mist geen geld.

(Stefanie en haar vriend hebben al meer dan vier jaar een relatie, haar vriend woont thuis in Limburg, Stefanie woont voorlopig in Utopialand.)
Stefanie probeert Rob te kussen, aait over zijn billen.
Rob: Wegwezen, de Wereld is klein hier. Stefanie, het gaat niet werken.
(Stefanie en Rob geven elkaar een nachtkus.)


(Deze kus gaat al snel bij iedereen over de tong, niet alleen achter de rug van Stefanie, Rob, maar ook in hun gezicht.)
Ivan: Vergeet niet waar je zit, het hoort niet. Is een rare plek hier.

Rob: Ja, het was iets te groot nachtkusje.
Stefanie: Ik weet het effen niet meer.
Colinda: Vervelend voor het thuisfront, daarom is duidelijkheid belangrijk.
Gabrielle: Meid je zorgt voor ophef. Stefanie, zoent Rob lekker?
Stefanie: Ja, dat wel.
Gabrielle: Kreeg je tintelingen bij je Flamoesje?
Stefanie: Nee. En ik laat me er verder niet meer over uit.



-Nieuwe inwoner Wim slaapt op de kamer van Naomi en Giorgio. Wim slaapt zittend op het bed, zonder steun van de muur of uiteinde van het bed. Giorgio maakt Wim zachtjes wakker, van: het is misschien fijner om plat te liggen in bed.

Rob: Ik ben zelf geen bouwer, ik heb er ook niets mee, ik ben geen handige Harrie.

-Uitslag stemming, wie van de twee kandidaten mag blijven in Utopia?
Gina: Ik kies voor Wim, voor de BV en Wim gaat mijn kapsalon maken.
(Meeste stemmen voor Wim. En Madelon gaat weer naar huis.)
Rob: Een keuze tussen gevoel en hoofd. Madelon heeft een hartje van Goud, die mensen zijn zeldzaam.
-Bij het vertrek van Madelon, hek van de poort.
Rob: Madelon, als ik hier uit ben, dan spreken we ergens af op de wereld.
Madelon: Doen we.


[ Bericht 0% gewijzigd door Tuinfluitert op 24-06-2015 17:27:07 ]
  donderdag 25 juni 2015 @ 11:26:18 #100
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153826467
Kijkcijfers SBS Utopia
Woensdag 24 juni 2015
Aflevering 383


19:25 uur
Kijkcijfers - 565.000
Marktaandeel - 13,6
Kijkdichtheid - 3,6

23:32 uur
Kijkcijfers - 216.000
Marktaandeel - 8,4
Kijkdichtheid - 1,4

TV-makers kijken naar marktaandeel, en dan vooral marktaandeel in de doelgroep.

O.a. in Utopia van woensdag 24 juni 2015:

(Nog meer dan een grote nachtkus?)
-Rob: ik heb er geen behoefte aan, ik wil het niet.
Stefanie: Ben je dan bang dat je verliefd op me wordt?
Rob: Schat , het is echt klaar, love you.
(Rob ligt ondertussen in bed, Stefanie loopt naar hem toe en hangt boven hem, fluistert iets in zijn linkeroor , kon het helaas niet verstaan)
Rob: Schat, ik doe het niet.

(Medewerkster van Schwarzkopf Professional voor de kapsalon, ze heeft vele spullen bij zich. Gina is dolblij. Gaby komt er ook even bijzitten.)
Gaby: Ja, ik ben ook kapster.
Medewerkster:Schwarzkopf Professional: Dat wist ik niet.

(Giorgio en Bas in de stal, over de in en uitgang van Klaver, deze had ze de afgelopen 11 maanden niet, het was alleen mogelijk om via de stalplek van haar moeder naar buiten te kunnen en dit was denk ik een heel gedoe voor de koeienverzorgers, dat dit vaak dan niet gebeurde en haar moeder Bief wel in de weide stond, Klaver vanuit de stal toekeek. Bas had een in en uitgang voor Klaver gemaakt. Giorgio heeft dit van de week veranderd, iets met een verhoging etc. De waterbak van Klaver is nu zo ver gezet dat Klaver er niet bij kan. )
Giorgio: Ik ga de koeien zelf verzorgen , ik heb er niet veel vertrouwen in en je bent te veel met je eigen projecten bezig,
Bas: Als Klaver er maar door kan,
Giorgio: Ik breek het zo weer af , kijk eens naar je strandtent Baasbeach, hoe pauper die er nu uitziet, die was eerst zo strak en gozur je pakt ook te veel hout, er zit toch wel voor 500 euro hout in Baasbeach.

(Sport en afvalcoach Arjuna)
-Het wegen van Gabriëlle , ze is 1 kilo aangekomen. Nu in totaal 28,7 afgevallen.

(Colinda en Rob over Stefanie-Rob, de kus, lustgevoels van Stefanie..)
Colinda: Je weet hoe vrouwen zijn.
Rob: Vrouwen zijn? De alcohol was het.

(Rob en Stefanie)
Rob: Stefanie, Ik heb ook mijn behoeftes, maar laat het los, ik ga sowieso gas terugnemen. Het moet nu echt duidelijk zijn, anders ga ik echt hard worden.

(Nieuwe inwoner Wim maakt vandaag de keuze wie van hij naar huis toe laat gaan. Genomineerden zijn Gaby, Gina en Colinda.)
(Gesprekje Wim en Gaby)
Gaby: ik weet voor mezelf dat ik hier nog niet klaar ben, ik ga leren tatoeëren en verder gaan met tekenen, maar mocht ik weg moeten dan is dat niet het eind van de wereld.

(Nieuwe inwoner Wim heeft ook een gesprekje met genomineerde Colinda)
Colinda: Had je het verwacht dat je mocht blijven en Madelon naar huis zou gaan?
Wim: Ja, ik ben voor de BV,
Colinda: Ja, je hebt hier bouwers nodig.
(Wie van de genomineerden laat Wim naar huis toe gaan?
Colinda: Maak je keuze met je hart Wim, ik heb hier 362 dagen geleefd, maar het is nu de tijd om weer naar mijn kinderen en huis terug te gaan.

(Inwoner Wim voert gesprekjes met de drie genomineerden, nu Gina)
Gina: Ik ben hier pas twee maanden. Ik ga een kapsalon beginnen. Het is een paradijs om in Utopia te zijn. Je gaat een hoop beleven Wim.
Wim: Daarom.

(Het is aan nieuwe inwoner Wim. Wie van de drie genomineerden gaat naar huis?)
Wim: Ik ben eruit.
Colinda: Nee, jij bent erin.
Wim: Colinda, jij mag met opgeheven hoofd de poort verlaten.
Colinda: Ik hou van bouwers, haha, maar ik laat jou los Wim.

(Inwoners Utopia vieren een feestje op zijn Grieks, proosten met elkaar, yeia mas.)
Gina: Yeia mas.
Gaby: Yamas.

Tv uitzending Utopia duurde vijf minuten langer en deze minuten zijn gevuld met een ingekorte terugblik van de 362 dagen van Colinda in Utopia.)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')