abonnement Unibet Coolblue
pi_154759419
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:34 schreef Mark het volgende:
Ik zie dat je een minicab kunt reserveren, zou dus geen probleem moeten zijn. Eerst straks maar eens kijken of die toegangskaartjes gaan lukken :)
Er zijn ook nog andere leuke wedstrijden beschikbaar. Het zal straks erg druk zijn op de site (virtuele wachtrij en dergelijke).
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 30 juli 2015 @ 11:38:07 #52
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_154759451
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Er zijn ook nog andere leuke wedstrijden beschikbaar. Het zal straks erg druk zijn op de site (virtuele wachtrij en dergelijke).
Yep, maar voor een dagje zijn de mogelijkheden wat beperkter (heb Cardiff gekeken maar dat is direct erg duur en moeilijk om op 1 dag retour te gaan). Londen is wat dat betreft wel een makkelijke bestemming.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_154759494
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:38 schreef Mark het volgende:

[..]

Yep, maar voor een dagje zijn de mogelijkheden wat beperkter (heb Cardiff gekeken maar dat is direct erg duur en moeilijk om op 1 dag retour te gaan). Londen is wat dat betreft wel een makkelijke bestemming.
Niet het WK, maar je kan op 22 augustus ook naar Parijs gaan voor de warm-up wedstrijd Frankrijk - England. Kaartjes zijn al te verkrijgen voor 13 euro geloof ik.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_154759665
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:08 schreef Mark het volgende:

[..]

Kreeg een mailtje dat er om 12:00 BST weer kaartjes beschikbaar komen, en mijn oog viel op Australie-Wales. Plan is dan om met mijn zoontje een dagtrip naar Twickenham te maken. Enig puntje: wedstrijd begint om 16:45, laatste vlucht terug van Heathrow is 21:00. Is dat realistisch?
12:00 BST is toch 13:00 uur in NL?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 30 juli 2015 @ 11:50:28 #55
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_154759677
:Y
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_154759745
Cian Healy is trouwens een groot vraagteken voor Ierland voor het WK. Zou een behoorlijke aderlating zijn.

quote:
Prop Cian Healy’s participation in the upcoming Rugby World Cup is in doubt, according to a number of reports this morning.

The Leinster and Ireland player is working to recover from a neck operation in May, and had hoped to be fully fit in time for the tournament. Earlier this month, Healy told Ryan Tubridy that his recovery was going well, although he acknowledged it had been a potentially very serious injury.

“I’m recovering from a neck injury and it’s going pretty well,” he said. “ It’s about building up the arm again because there was so little movement in it in training. If it’s a neck injury it could have left me paralyzed if I didn’t get if fixed, and that’s the way my head thinks.”

Healy continued: “They assured me that it wasn’t a situation like that. I was happy to be told that I’d be able to play rugby again.”

The Leinster prop has taken part in the Ireland training camp, but fears are growing that he may not make a complete recovery in time to be part of the 31-man panel for the World Cup.
http://www.irishexaminer.(...)-reports-688522.html
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_154759825
De truck waarmee Richie McCaw en de All Blacks afgelopen weekend in de laatste tien minuten Zuid Afrika versloegen:


Mooie try, al beweren diverse mensen dat het om twee redenen een penalty had moeten zijn voor Zuid Afrika. Ten eerste staat McCaw niet minimaal 2 meter achter de line-out en ten tweede begint hij al met lopen terwijl de ingooier de bal nog vast heeft. Als ik de beelden zo diverse malen bekijk kan ik me het commentaar wel voorstellen. Het is dan ook raar dat de ref niet ten minste de TMO heeft gebruikt en dat Schalk Burger daar niets van heeft gezegd.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 30 juli 2015 @ 13:37:28 #58
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_154762262
Er waren alleen nog cat A kaartjes, 250 pond per stuk ;(

Dan maar in het voorjaar naar de 6 Nations
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_154784307
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:37 schreef Mark het volgende:
Er waren alleen nog cat A kaartjes, 250 pond per stuk ;(

Dan maar in het voorjaar naar de 6 Nations
Jammer! Welk team zou je het liefste zien?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:06:14 #60
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_154784748
wij gaan ook :)
m'n lief is een rugby fan, en ik ben het een beetje aan het leren nu :)
2 wedstrijden in het millenium stadion geboekt:
Wales vs Fiji
Nieuw zeeland vs Georgie

Naar wat ik begrijp niet de meest intressante wedstrijden, maar erg leuk om een keer te doen.

quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:37 schreef Mark het volgende:
Er waren alleen nog cat A kaartjes, 250 pond per stuk ;(

Dan maar in het voorjaar naar de 6 Nations
een collega van mijn vriend heeft nog kaartjes voor Wales vs Fiji die hij kwijt wil
intresse ??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_154812888
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 09:06 schreef Barreltje het volgende:
wij gaan ook :)
m'n lief is een rugby fan, en ik ben het een beetje aan het leren nu :)
2 wedstrijden in het millenium stadion geboekt:
Wales vs Fiji
Nieuw zeeland vs Georgie

Naar wat ik begrijp niet de meest intressante wedstrijden, maar erg leuk om een keer te doen.

[..]

een collega van mijn vriend heeft nog kaartjes voor Wales vs Fiji die hij kwijt wil
intresse ??
Tof! Fiji zal niet door hun poule komen maar blijft een gevaarlijke tegenstander. Die zullen echt wel in rol spelen in de poul des doods waarin Engeland, Wales en Australië strijden om 2 tickets voor de kwartfinale.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 09:35:47 #62
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_154813737
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 09:06 schreef Barreltje het volgende:
een collega van mijn vriend heeft nog kaartjes voor Wales vs Fiji die hij kwijt wil
intresse ??
Bedankt voor het aanbod, maar doordeweekse dagen zijn niet haalbaar ivm school :)
En die poule is idd erg zwaar!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_154902705
BBCSport twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 19:19:43 Danny Cipriani will be available for the World Cup after being re-bailed following arrest.http://t.co/LA17tSpmYh http://t.co/fK5boDeQqd reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_154919762
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 19:22 schreef franklop het volgende:
BBCSport twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 19:19:43 Danny Cipriani will be available for the World Cup after being re-bailed following arrest.http://t.co/LA17tSpmYh http://t.co/fK5boDeQqd reageer retweet
Goed nieuws!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_154919816
quote:
Fiji issue warning to World Cup Pool of Death rivals

Fiji have sent a Rugby World Cup warning to England, Wales and the Wallabies with a sparkling attacking performance to defeat Samoa 39-29 in the final of the Pacific Nations Cup at Swangard Stadium in Vancouver, Canada.

The Fijians outscored Samoa five tries to three, just under seven weeks from their opening World Cup fixture against England at Twickenham on September 18, and just weeks after their fellow Islanders had restricted the All Blacks to one try in the historic Test in Apia, to confirm they shouldn't be taken lightly in the Rugby World Cup's "Pool of Death".

Fiji raced to an early 17-3 but Samoa reeled them back with two quick tries to take a 21-17 advantage in the second half. Fiji, however, regained the momentum to post three more tries with Crusaders recruit Ben Volavola playing an important role off the bench - the former Waratahs utility setting up the go-ahead try with a clever cross-field kick for athletic lock Leone Nakarawa to score his second try.

Samoa seemed to be gaining dominance through their strong set-piece before the game turned on its head when Fiji scored two tries out of nothing around the hour mark. Kini Murimurivalu scored a try in the corner converted by Volavola to claim a 29-24 advantage before skipper Akapusi Qera touched down a converted length-of-the-field break. Replacement Peceli Yato conjured a scintillating break in midfield before feeding half-back Niko Matavalu, who went racing in under the posts before popping a pass to skipper Qera.

Samoa winger Fa'atoina Autagavaia scored his second try of the match to reduce Fiji's lead to 36-29, but the conversion went wide, and Volavola secured the result when Samoa were penalised at a ruck Four minutes from time.
quote:
Uitslagen 2015 World Rugby Pacific Nations Cup

Finale: Fiji 39 - Samoa 29
3de/4de: Tonga 31 - Japan 20
5de / 6de: USA 15 - Canada 13
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_154919866
Zaterdag 8 augustus
Australië - Nieuw Zeeland (Rugby Championship 1ste/2de plaats)
Zuid Afrika - Argentinië (Rugby Championship 3de/4de plaats)
Wales - Ierland (RWC warm-up)

[ Bericht 4% gewijzigd door Nielsch op 05-08-2015 10:33:50 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_155070278
Het was een mooie rugbydag afgelopen zaterdag.

Het begon met een mooie overwinning van Australië op huidig wereldkampioen Nieuw Zeeland. In een fraaie en open wedstrijd waarin beide teams meerdere keren de leiding namen, waren het uiteindelijk de Wallabies die het sterkste waren met 27 - 19. Hiermee won Australië voor het eerst The Rugby Championship en voor het eerst sinds 2011 het toernooi van het Zuidelijk Halfrond (destijds nog de Tri-Nations). Ook houdt Australië nu nog hoop op de Bledisloe Cup (een onderlinge strijd tussen de All Blacks en de Wallabies). Dit jaar gaat deze strijd over 2 wedstrijden. De volgende wedstrijd is komend weekend in Nieuw Zeeland. Australië moet dan weer winnen (of gelijk spelen) om die trofee voor het eerst sinds 13 jaar weer mee naar huis te mogen nemen.

Later die dag speelden Zuid Afrika en Argentinië om de derde en vierde plaats, nadat beide landen hun eerste twee wedstrijden hadden verloren van Nieuw Zeeland en Australië. Argentinië kwam als een speer uit de startblokken en speelde Zuid Afrika (in eigen huis) helemaal zoek. De voorsprong die Argentinië als gevolg daarvan nam was niet meer te overkomen voor de Springboks. Uiteindelijk werd het 25 - 37. Voor het eerst in haar geschiedenis wint Argentinië van Zuid Afrika en dat ook nog eens in een uitwedstrijd.

Tot slot was er Wales - Ierland als WK warm-up wedstrijd. Een redelijk eenzijdige wedstrijd waarin duidelijk werd dat Ierland klaar is voor het WK en Wales nog lang niet. Daarentegen drukte Wales wel twee hele mooie tries. Eindstand was 21 - 35.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_155104476
Tvp.

Wales in de poule des doods :(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_155105581
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 02:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Tvp.

Wales in de poule des doods :(
Wales gaat drie keer verliezen in de pool, zelfs van Fiji.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_155109654
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 07:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wales gaat drie keer verliezen in de pool, zelfs van Fiji.
Ik hoop dat ze doorgaan als runberup, maar ik denk dat het niet gaat gebeuren.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_155109749
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:41 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze doorgaan als runberup, maar ik denk dat het niet gaat gebeuren.
Als ik de vorm van Engeland en Australië zo zie en ook zie hoe zwak de verdediging van Wales tegen Ierland was geef ik ze heel weinig kans. Maar goed, er kan nog een hoop veranderen natuurlijk. Maar als Wales zo blijft spelen geef ik zelfs Fiji nog wel een kans. Die speelden in de finale van de Pacific Nations Cup wel heel sterk tegen Samoa.

Uruguay, tegen dat land zie ik wel kansen voor Wales ;)

Maar het is een zeer interessante pool.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_155109858
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Als ik de vorm van Engeland en Australië zo zie en ook zie hoe zwak de verdediging van Wales tegen Ierland was geef ik ze heel weinig kans. Maar goed, er kan nog een hoop veranderen natuurlijk. Maar als Wales zo blijft spelen geef ik zelfs Fiji nog wel een kans. Die speelden in de finale van de Pacific Nations Cup wel heel sterk tegen Samoa.

Uruguay, tegen dat land zie ik wel kansen voor Wales ;)

Maar het is een zeer interessante pool.
Tegen Australie redden ze het sowieso niet op, Engeland weet ik niet. Ik heb dit weekend niet kunnen kijken, dus ik weet niet hoe ze spelen nu.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_155109881
Warm-up programma komende week

14 augustus
Yorkshire Carnegie - Roemenië

15 augustus
Nieuw Zeeland - Australië (Bledisloe Cup deel 2)
Japan - World XV
Ierland - Schotland
Engeland - Frankrijk
Argentinië - Zuid Afrika
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_155109909
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Tegen Australie redden ze het sowieso niet op, Engeland weet ik niet. Ik heb dit weekend niet kunnen kijken, dus ik weet niet hoe ze spelen nu.
Verdediging zo lek als een mandje, wel een paar mooie tries gedrukt

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_155110291
Dit zijn trouwens mijn voorspellingen voor de knock-out fase

quote:
Kwartfinales
Zuid Afrika – Engeland
Nieuw Zeeland – Italië
Ierland – Argentinië
Australië – Samoa

Halve finales
Engeland – Nieuw Zeeland
Ierland – Australië

Finale
Engeland – Ierland

Wereldkampioen
Ierland
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')