Beste FOK!ers, Ik ben hier nog nooit iets gepost, dus als ik dit op de verkeerde plaats post of mensen hier een anti-dikregime toepassen: sorry.
Het gaat nu over een probleem dat ik steeds vaker ga krijgen met kleding. Ik heb altijd al moeite gehad met het zoeken naar de juiste kleding omdat ik nogal stevige bovenbenen heb en een wat ronde buik, of in de straattaal: "zwembandjes"

. Aangezien dit nogal ongebruikelijk is voor een mannenpostuur, zit er dus nooit echt passende kleding voor mij bij.
Ik draag dus voornamelijk losse kleding zoals skatekleding en doe mee met de grote maten als XL. Helaas valt er voor mij nooit echt een goed kledingmerk te vinden dat T-shirts hebben die me echt goed passen en niet in de was krimpen zoals die vervelende H&M Basic shirts (wat een ondingen zeg

)
Ik zet dit met name op FOK! neer omdat ik me niet kan voorstellen dat niemand dit probleem zelf heeft, aangezien er letterlijk 0 posts op het internet te vinden zijn waarin suggesties staan.
Mijn vraag is dus ook, heeft iemand suggesties voor kledingsmerken die me over het algemeen wel zullen passen?
Ik kan altijd voor de geinteresseerden nog wat meer informatie geven maar dit is een begin:
- Geslacht: Man
- 95kg zwaar
- 1.83m lang
- Draag vooral merken als Carhartt (die helaas slecht verkrijgbaar is in NL) - McGregor - H&M (en andere unisex merken), gewoon wijde kleding dus.
En voordat iemand begint over m'n situatie en dat ik moet gaan afvallen: Ik heb me al ingeschreven voor een sportschool en sport nu al 2 keer in de week, dus dat is niet echt het probleem. Het is meer een genetisch probleempje geweest, vandaar.
Groetjes,
Daan