Ja. Grote kans dat je bij de Apple Store gewoon binnen vijf minuten met een refurbished toestel naar buiten loopt.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:11 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Toch kom ik via de link "deelnemende providers" uit bij Amac
[ afbeelding ]
Hier kom ik toch echt op uit na het zoeken op erkende service providers...
Heeft het dan toch nog zin om het via apple te proberen?
of dat idd, even langs gaan in Haarlem, Den Haag of Amsterdamquote:Op woensdag 15 april 2015 12:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ja. Grote kans dat je bij de Apple Store gewoon binnen vijf minuten met een refurbished toestel naar buiten loopt.
En weer lopen de anti's te haten op Apple om niets.
En terecht. Als je ziet hoe sommige mongolen met hun telefoon omgaanquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Samsung, HTC, Sony, Nokia en alle andere fabrikanten hanteren hetzelfde. Bij aantoonbare schade aan de buitenkant door bijvoorbeeld vallen zullen ze het altijd proberen daarop af te schuiven.
Ach hier had iedere willekeurige fabrikant kunnen staan.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:44 schreef spierbal het volgende:
[..]
heb geen van beide dus deze aanval vat ik niet te persoonlijk op.
Ach.. Als Apple ervoor kiest om hun producten alleen in Apple Stores te verkopen om zo de kwaliteit van de service te garanderen, krijg je daar weer rellen over.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:40 schreef Byte_Me het volgende:
Nou bedankt voor jullie advies, ik ben erg benieuwd! Blijf het een vreemde gang van zaken vinden, ook dat apple dit toelaat, brengt hun naam toch schade toe...
Laat nog wel weten hoe het afloopt.
Waarschijnlijk om de service te verbeteren door meer inleverpunten te hebben. Jammer dat deze zaken er dan vervolgens misbuik van maken, zou Apple inderdaad wel even wat van mogen zeggen.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:40 schreef Byte_Me het volgende:
Nou bedankt voor jullie advies, ik ben erg benieuwd! Blijf het een vreemde gang van zaken vinden, ook dat apple dit toelaat, brengt hun naam toch schade toe...
Laat nog wel weten hoe het afloopt.
Mijn lumia was zo vaak gevallen. 3 van de 4 hoeken waren flink gedeukt , de 4e hoek was ingescheurd tot aan het scherm. Uiteindelijk deed het touchscreen het niet meer, ook de gyro en de flitser waren stuk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn nokia lumia 820 is tijdens het motorrijden uit mijn zak op het asfalt gevallen, en een half jaar later hebben ze hem nog gewoon gerepareerd hoor...
Apple-mensen zijn normaal, beginnen niet altijd zelf over hun producten. Anti-Apple-mensen (daar zijn er veel meer van en veel fanatieker) beginnen altijd met ongefundeerde kritiek en proberen altijd jan en alleman te overtuigen van hoe slecht Apple is.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:32 schreef eight het volgende:
[..]
Die hekel lijkt mij vrij logisch aangezien Apple bijna als een geloof wordt gezien. Puur uit nieuwsgierigheid heb ik vorig jaar een iphone aangeschaft en hoewel ik er zeer tevreden over ben begrijp ik werkelijk niet wat er nu zo bijzonder aan is. Net als alle toestellen van andere fabrikanten heeft het lijst aan plus- en minpunten.
Het is vooral de marketing wat echt indrukwekkend is van Apple. De producten an sich zijn wel stijlvol maar verder niet echt bijzonder
Dat is gewoon omdat er geen winkel van Apple zelf in de buurt van Eindhoven is. Mocht een Apple apparaat van mij lam worden, dan rij ik gewoon naar Den Haag, collega's en vrienden van me liepen inderdaad zo met een refurbished exemplaar weer naar buiten nadat ze hadden geconstateerd dat het niet goed was. Sowieso vervangen ze altijd de complete buitenkant van een apparaat als onderdeel van het refurbishing proces (dat is dus nieuw), en hebben ze een nieuw serienummer. Dat is nieuwstaat genoeg als vervanging van een apparaat waar je toch al afschrijving op had.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:11 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Toch kom ik via de link "deelnemende providers" uit bij Amac
[ afbeelding ]
Hier kom ik toch echt op uit na het zoeken op erkende service providers...
Heeft het dan toch nog zin om het via apple te proberen?
Er moet toch iemand met een gezond verstand zijn tussen de hersenloze meute.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:03 schreef Jiang153 het volgende:
Haha die Dimens zie je ook in elke Apple topic zeg![]()
Die ekte Apple nerd![]()
Je vergelijk is vreemd. Je zou juist apple fanboys moeten vergelijken met anti apple mensen.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Apple-mensen zijn normaal, beginnen niet altijd zelf over hun producten.
Anti-Apple-mensen (daar zijn er veel meer van en veel fanatieker) beginnen altijd met ongefundeerde kritiek en proberen altijd jan en alleman te overtuigen van hoe slecht Apple is.
Ik ben dan eigenlijk wel heel erg benieuwd naar die beperkingen die jij ondervindt. Kun je er een aantal opnoemen?quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:11 schreef eight het volgende:
Voordat ik een iphone kocht heb ik eerst jarenlang het gezeik aan moet horen waarom ik geen fatsoenlijke telefoon kocht als ik tegen de beperkingen aanliep. Nu heb ik een iphone en als ik nu de beperkingen benoem houdt iedereen wijselijk z'n mond.
De vrijheid je foto's in te delen in mappen en uit de camera roll te halen. Ik wil niet dat al mijn foto's in de camera roll staan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben dan eigenlijk wel heel erg benieuwd naar die beperkingen die jij ondervindt. Kun je er een aantal opnoemen?
Op zich wel een goeie. Alhoewel ik er zelf niet zoveel hinder door ondervind. Zoveel foto's maak ik namelijk niet.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De vrijheid je foto's in te delen in mappen en uit de camera roll te halen. Ik wil niet dat al mijn foto's in de camera roll staan.
Sorry moet ik helaas nog tegenkomenquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er moet toch iemand met een gezond verstand zijn tussen de hersenloze meute.
Zelf voeg je in ieder geval niets toe anders dan commentaar op anderen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:35 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Sorry moet ik helaas nog tegenkomen
Okequote:Op vrijdag 17 april 2015 15:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zelf voeg je in ieder geval niets toe anders dan commentaar op anderen.
mensen die hun beeldscherm om de 20 minuten poetsen...quote:Op woensdag 15 april 2015 12:38 schreef fathank het volgende:
[..]
En terecht. Als je ziet hoe sommige mongolen met hun telefoon omgaan
Wat zal jij een zwaar leven hebben, zeg. Alleen maar in uitersten kunnen denken..quote:Op zondag 19 april 2015 18:14 schreef fotostarter het volgende:
[..]
mensen die hun beeldscherm om de 20 minuten poetsen...
het is een gebruiksvoorwerp geen sieraad
Ik ben een normale Apple fan, en het zal mij een zorg zijn wat voor toestel een ander heeft, maar als er ergens anti Apple gereutel is, dan is het soms wel erg leuk en gemakkelijk om wat kolen op het vuur te gooien.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Apple-mensen zijn normaal, beginnen niet altijd zelf over hun producten. Anti-Apple-mensen (daar zijn er veel meer van en veel fanatieker) beginnen altijd met ongefundeerde kritiek en proberen altijd jan en alleman te overtuigen van hoe slecht Apple is.
Lol, omdat ik me niet druk maak om een paar krasjes? Prima meid.quote:Op zondag 19 april 2015 18:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat zal jij een zwaar leven hebben, zeg. Alleen maar in uitersten kunnen denken..
Nee, niet daarom. Begrijpend lezen is dus ook al een probleem voor je. Lastig zeg..quote:Op zondag 19 april 2015 19:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Lol, omdat ik me niet druk maak om een paar krasjes? Prima meid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |