ja ik had vorig jaar aangifte gedaan tegen Inge en kijk ze is foetsie... Zeker hard aangepakt door agent Yussefquote:
We draaien het wel op de radioquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:16 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
ja ik had vorig jaar aangifte gedaan tegen Inge en kijk ze is foetsie... Zeker hard aangepakt door agent Yussef
Onzin. Wij betalen gewoon buma sena, als jij je daar aanmeld, kan je ook nog geld ervoor krijgen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:18 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
mag niet is inbreuk op auteursrechten
bewijs?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Onzin. Wij betalen gewoon buma sena, als jij je daar aanmeld, kan je ook nog geld ervoor krijgen.
Ja heerlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:26 schreef Marsenal het volgende:
Is die mapima/hoepla een lekker wijf ofzo dat ze zoveel aandacht pakt hiero?
jaaquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:26 schreef Marsenal het volgende:
matig. dm gewoon een dickpic en je krijgt haar insta.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:26 schreef Marsenal het volgende:
nog nooit eenndickpic gekregen op fokquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
matig. dm gewoon een dickpic en je krijgt haar insta.
Ze is gewoon een beetje een vage autist.
Check dm.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:37 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
nog nooit eenndickpic gekregen op fok
Zoek de juiste.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Tweehonderdzesennegentig pagina's
Dat jouw moeder zo'n verknipt figuur is, betekent niet dat we allemaal zo'n moeder hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:43 schreef jodelahity het volgende:
Haten op Mapima is als haten op je eigen moeder
Als mijn moeder zo zou zijn had ik haar geschonken aan het kalifaat.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:43 schreef jodelahity het volgende:
Haten op Mapima is als haten op je eigen moeder
Je begrijpt het niet. Ik zei dat haten op Mapima is zoals op je eigen moeder. Niet op mijn moeder.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat jouw moeder zo'n verknipt figuur is, betekent niet dat we allemaal zo'n moeder hebben
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:50 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Ik zei dat haten op Mapima is zoals op je eigen moeder. Niet op mijn moeder.
http://www.npo.nl/de-rijdende-rechter/07-04-2015/KN_1668153quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
"Verder: Op 7 april 2015 ben ik te zien in het publiek bij de Rijdende Rechter."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |