ja ke hebt die versie vertraagdquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lees de creative commons nog eens door schat
van wie?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:42 schreef Fokker89 het volgende:
Daarbij heb ik nog whatsappjes van je met een andere dis, en het lijkt toch uitstekend
wie dis ik?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:42 schreef Fokker89 het volgende:
Daarbij heb ik nog whatsappjes van je met een andere dis, en het lijkt toch uitstekend
Moet ik even terugzoeken op mijn oude telefoon, was in sept. 2014, en het was een meid die je distequote:
ingequote:Op dinsdag 14 april 2015 00:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet ik even terugzoeken op mijn oude telefoon, was in sept. 2014, en het was een meid die je diste
Weet je dat wel zeker?quote:
abandon all hopequote:
quote:
Wil je m'n nummer?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:55 schreef damnHoepla het volgende:
Dit is de hoink dis EN NU ALLEMAAL MEEZINGEN LIEVE KINDEREN!
Toch eigenwijs doen hequote:
Als wij gaan whatsappen stuur ik een spraakmemo dat ik de hoinkdis zing.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:58 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij zingt, laat dat nummer maa horen
ja ik heb dus geen Whatsapp want ik ben hi geld schuldigquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als wij gaan whatsappen stuur ik een spraakmemo dat ik de hoinkdis zing.
Dan doet je whatsapp het nog wel dikkequote:Op dinsdag 14 april 2015 01:01 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
ja ik heb dus geen Whatsapp want ik ben hi geld schuldig
Hoe kunnen we dan prive praten? Instagram DM?quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:01 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
ja ik heb dus geen Whatsapp want ik ben hi geld schuldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |